PDA

Bekijk de volledige versie : 24 - Seizoen 3 (Spoilers)



Marc Raps
10-09-2003, 19:05
Ik neem aan dat threads over TV-series ook in dit forum horen, dus...

Tsjek dit (spoilers):
24: Day 3 preview (http://www.fox.com/24sweepstakes/preview_hi.htm)

Let op de "subtiel" geplaaste shots van de nieuwste Ford modellen. :twisted:
Dus, plaats in deze thread al je commentaar en/of verwachtingen van het volgende seizoen.

Het aftellen is begonnen...
Flip doem, flip doem, flip doem, flip doem...

P.S.: Gelieve de SPOILER tags te gebruiken, indien mogelijk. :)

- Marc

pavko
10-09-2003, 21:18
COOL!

Ik hoop dat het scenario weer net zo goed in elkaar zit als de afgelopen 2 seizoenen

(en misschien doen ze dit keer de zonsopkomst/ondergang wel goed ;) )

Marco
10-09-2003, 21:25
Hmm, wat heeft Elisha "Kim" Cuthbert toch een mooi kapsel :D Alleen om haar te zien is het kijken meer dan waard :) en het spannende verhaal natuurlijk. Wat heeft Jack eigenlijk een rotleven.

[spoiler:74471097f3]Over Jack gesproken. Back in the office. En wie zien we in 24: Day 3 preview........Palmer....terug van weggeweest[/spoiler:74471097f3]

Patrick van Nassau
10-09-2003, 21:38
OMG! Wat heb ik er toch weer zin in :-D

Werner
10-09-2003, 21:40
Waarom eigenlijk spoiler tags? Als je op een draad klikt met als titel "24 Season 3" dan weet je toch wel wat je te wachten staat? De acteurs worden overigens hoe langer hoe meer betaald, want Elisha Cuthbert kan zich een hoe langer hoe betere kapper veroorloven ;)

Werner
10-09-2003, 21:45
[edit: dubbelpost]

Marc Raps
10-09-2003, 21:45
Waarom eigenlijk spoiler tags? Als je op een draad klikt met als titel "24 Season 3" dan weet je toch wel wat je te wachten staat?

Okee, dat is ook zo, maar het is meer voor de mensen die seizoen 2 nog niet helemaal afgezien hebben. Het was meer een vriendelijk verzoek. Het is aan jullie of je de tags ook echt wilt gebruiken. :)

Trouwens, "This time things get personal," was dat niet al in het eerste seizoen zo?

- Marc

Marco
10-09-2003, 21:56
Waarom eigenlijk spoiler tags?
Op vriendelijke verzoek van Marc Raps



De acteurs worden overigens hoe langer hoe meer betaald, want Elisha Cuthbert kan zich een hoe langer hoe betere kapper veroorloven ;) Ze ziet, laat ik het maar zo zeggen, meer volwassen uit. Lekker hoor :D

Dennis Veldhuizen
10-09-2003, 21:57
kwijl, kwijl, kwijl.... thanks voor dit :)

pavko
10-09-2003, 22:27
Waarom eigenlijk spoiler tags? Als je op een draad klikt met als titel "24 Season 3" dan weet je toch wel wat je te wachten staat? De acteurs worden overigens hoe langer hoe meer betaald, want Elisha Cuthbert kan zich een hoe langer hoe betere kapper veroorloven ;)

Elisha zag er in serie 1 ook al uit om op te vreten hoor......

(net zoals ik meteen al zag in 1984 [was toen zelf 12] dat Alyssa Milano [toen ook 12] een "hele grote" zou gaan worden)

Werner
18-04-2004, 17:53
En, voor diegenen die al afleveringen van seizoen 3 meegepikt hebben, wat vinden jullie er totnogtoe van? Ik zit zelf aan aflevering 16, [spoiler:c80d7ebde7]wanneer het Cordilla-virus is losgebroken in het hotel. Ben eens nieuwsgierig of dit het einde van Michelle Dessler gaat betekenen, of dat men toch nog ter elfder ure (!) met een remedie voor de proppen komt. Natuurlijk heeft 24 als geen andere reeks bewezen dat de hoofdkarakters expendable zijn, zie ook Teri Bauer, Nina Meyers, George Mason enz. Alleen Kiefer Sutherland heeft overigens blijkbaar een contract voor 24 afleveringen, de andere acteurs worden "per aflevering" betaald. Nu overigens blijkt dat Ryan Chapelle ook betrokken is in de zaak rond het Cordilla-virus hoop ik dat zijn kop één van de volgende is die aan het rollen gaat, de ziekelijke moeial. En zou de affaire van Wayne Palmer nu zijn broer het presidentschap kosten?[/spoiler:c80d7ebde7]

Robbie25jr
28-04-2004, 00:42
Waarom eigenlijk spoiler tags? Als je op een draad klikt met als titel "24 Season 3" dan weet je toch wel wat je te wachten staat?

Okee, dat is ook zo, maar het is meer voor de mensen die seizoen 2 nog niet helemaal afgezien hebben. Het was meer een vriendelijk verzoek. Het is aan jullie of je de tags ook echt wilt gebruiken. :)

Trouwens, "This time things get personal," was dat niet al in het eerste seizoen zo?

- Marc

Ik ben nu pas met het eerste seizoen op dvd begonnen, en heb de volgende seizoenen ook nog niet gezien, dus ik hoop dat jullie spoiler tags gaan gebruiken als het nodig is.

Werner
27-05-2004, 22:57
[dubbele post verwijderd]

Werner
27-05-2004, 23:00
Wel ik heb net de laatste aflevering van seizoen 3 bekeken. Ik had dan toch gelijk dat [spoiler:6d43131b2a]Ryan Chapelle sterft, maar de manier waarop - op bevel van Saunders doodgeschoten door Jack - was toch wel erg cru[/spoiler:6d43131b2a]. Maar wat echt nog veel hartbeklemmender was, was [spoiler:6d43131b2a]hoe Chase Jack instrueert om zijn arm te laten afhakken; het is net Jack die op dat moment aarzelf, en het is Chase zelf die 'm over de streep moet trekken![/spoiler:6d43131b2a] Zet aardig de toon voor een volgend seizoen, vind ik. Ook fijn dat [spoiler:6d43131b2a]we eindelijk van de intriges van Sherry Palmer verlost zijn; na al wat ze ditmaal heeft uitgevreten (moord, meineed,...) kon ze gewoon niet meer fungeren in de reeks, maar bon, Palmer trekt zich terug uit de herverkiezingen, en zien we denkelijk ook niet meer terug.[/spoiler:6d43131b2a] Overigens, ik heb ergens gelezen dat wat de rolbezetting van seizoen 4 [spoiler:6d43131b2a]naar goede gewoonte weer alleen Kiefer Sutherland een contract voor 24 afleveringen heeft. Komen zeker ook nog terug: Reiko Aylesworth als Michelle, Carlos Bernard als Tony Almeida - van wie ik hoop dat die nu toch niet de gevangenis in zal vliegen), Elisha Cuthbert als Kim Bauer, James Badge Dale als Chase Edmunds en - spijtig genoeg - Mary Lynn Raskjub als Chloe O'Brian, met stip op één genoteerd in de categorie ergelijkste figuren. Exit David Palmer, alhoewel die misschien nog wel eens als bijrolletje in een gewone burgerrol kan fungeren. Ik had nog een beetje gehoopt dat hij Tony zou pardonneren.[/spoiler:6d43131b2a]

Ik vond seizoen 3 overigens op de keper beschouwd een stuk beter dan de twee vorige seizoenen. Een erg ingenieuze verhaallijn, [spoiler:6d43131b2a]eerst die drugdeal in Mexico bij de Salazars, dan de jacht op Michael Amador, de besmetting in het hotel, dan de jacht op Saunders en tot slot de jacht op Ravens. Ook de body count was aanzienlijk: Nina Meyers, Gael Ortega, Stephen Saunders, Ryan Chapelle, enkele honderden besmetten met het virus, de beide broers Salazar, Claudia, Amador, Alvers, ... het hield maar niet op. En uiteindelijk Ravens ook, natuurlijk.

En we krijgen in dit derde seizoen de personages ook eens van een andere kant te zien: Jack als drugverslaafde, Chapelle als mens (!), Kim in een min of meer verantwoordelijke positie... Vooral James Badge Dale vond ik zeer overtuigend zijn rol vervullen. [/spoiler:6d43131b2a]

Als er iemand met mij nog over de reeks wil discussiëren, graag...

Flash
03-10-2004, 23:23
Wel ik heb net de laatste aflevering van seizoen 3 bekeken. Ik had dan toch gelijk dat [spoiler:15ce78b406]Ryan Chapelle sterft, maar de manier waarop - op bevel van Saunders doodgeschoten door Jack - was toch wel erg cru[/spoiler:15ce78b406]. Maar wat echt nog veel hartbeklemmender was, was [spoiler:15ce78b406]hoe Chase Jack instrueert om zijn arm te laten afhakken; het is net Jack die op dat moment aarzelf, en het is Chase zelf die 'm over de streep moet trekken![/spoiler:15ce78b406] Zet aardig de toon voor een volgend seizoen, vind ik. Ook fijn dat [spoiler:15ce78b406]we eindelijk van de intriges van Sherry Palmer verlost zijn; na al wat ze ditmaal heeft uitgevreten (moord, meineed,...) kon ze gewoon niet meer fungeren in de reeks, maar bon, Palmer trekt zich terug uit de herverkiezingen, en zien we denkelijk ook niet meer terug.[/spoiler:15ce78b406] Overigens, ik heb ergens gelezen dat wat de rolbezetting van seizoen 4 [spoiler:15ce78b406]naar goede gewoonte weer alleen Kiefer Sutherland een contract voor 24 afleveringen heeft. Komen zeker ook nog terug: Reiko Aylesworth als Michelle, Carlos Bernard als Tony Almeida - van wie ik hoop dat die nu toch niet de gevangenis in zal vliegen), Elisha Cuthbert als Kim Bauer, James Badge Dale als Chase Edmunds en - spijtig genoeg - Mary Lynn Raskjub als Chloe O'Brian, met stip op één genoteerd in de categorie ergelijkste figuren. Exit David Palmer, alhoewel die misschien nog wel eens als bijrolletje in een gewone burgerrol kan fungeren. Ik had nog een beetje gehoopt dat hij Tony zou pardonneren.[/spoiler:15ce78b406]

Ik vond seizoen 3 overigens op de keper beschouwd een stuk beter dan de twee vorige seizoenen. Een erg ingenieuze verhaallijn, [spoiler:15ce78b406]eerst die drugdeal in Mexico bij de Salazars, dan de jacht op Michael Amador, de besmetting in het hotel, dan de jacht op Saunders en tot slot de jacht op Ravens. Ook de body count was aanzienlijk: Nina Meyers, Gael Ortega, Stephen Saunders, Ryan Chapelle, enkele honderden besmetten met het virus, de beide broers Salazar, Claudia, Amador, Alvers, ... het hield maar niet op. En uiteindelijk Ravens ook, natuurlijk.

En we krijgen in dit derde seizoen de personages ook eens van een andere kant te zien: Jack als drugverslaafde, Chapelle als mens (!), Kim in een min of meer verantwoordelijke positie... Vooral James Badge Dale vond ik zeer overtuigend zijn rol vervullen. [/spoiler:15ce78b406]

Als er iemand met mij nog over de reeks wil discussiëren, graag...

Ik ben gister met seizoen 3 begonnen en was er vanmiddag ook weer mee klaar :D

Voor mij was dit tot nu toe het beste seizoen.
[spoiler:15ce78b406]Dit kwam vooral door de verschillende verhalen. Het gedoe met Ortega, Tony en Jack. Hector en Ramon. Amador. Saunders.En uiteindelijk weer de "aansluiting" met de vorige 2 seizoenen: de Drazens. Ik ben nu overigens nog steeds benieuwd wie er achter Nina zit. Aan het einde van seizoen 2 (of was het een deleted scene?) zag je haar baas. Ik neem aan dat die er nu nog steeds is, en dus ook dat virus wilde hebben, maar die krijg je dus verder niet te zien.

Chapelle als mens.. kreeg bijna medelijden met hem.
Begon zijn verschijning steeds meer te waarderen in seizoen 3 en dan gebeurt er dit.
Tony, Michelle, Chase en Palmer zullen helaas niet maar als vaste cast terug komen.
Tony vond ik in alle seizoenen briljant.
Michelle kicked ass! :D
Chase vond ik zeer overtuigend en zou ik graag weer terug zien.[/spoiler:15ce78b406]

We kijken uit dus naar seizoen 4.. nog ff wachten tot januari 8)