PDA

Bekijk de volledige versie : Verdomde Makro-stikkertjes



Remon
12-09-2003, 23:05
Zijn er hier ook mensen die zo'n ontzettende #$%^&-hekel hebben aan die stikkertjes/prijsjes van de Makro op CD's en DVD's. Soms kan je een hoesje nog wel vervangen maar meestal niet (i.v.m. speciale maten/vormen van doosjes en boxen).

Heeft iemand de gouden tip hoe je deze stikkertjes zonder het hoesje te beschadigen (lees: heel erg vaal worden) kan verwijderen?!

Thnx,
Remon

Robert F.
13-09-2003, 00:10
Heb er geen last van, de dvd's zitten meestal in seal.

Mark Knoop
13-09-2003, 08:00
Die *** stikkertjes hebben ze ook bij intertoys

8t88
13-09-2003, 08:57
Het wil wel eens help om heel licht met een aansteker de lijm onder de sticker warm the maken, ik heb zelf in een platen collector's shop gewerkt waar we deze methode gebruikte en als je maar voorzichtig genoeg bent (niet ongeveer 20 minuten met een brandende aansteker onder je verpakking!!!) krijg je alle stickers zonder beschadigingen weg. Meestal is 1 of 2 seconden al genoeg om de lijm enigzins op te warmen.

Succes Marco

PS : Dit alles moet je natuurlijk op eigen risico doen.

Daan de G.
13-09-2003, 08:58
hmm bij de makro izt er toch zo'n grote doorzichtige doos omheen? en die halen ze er daarna af en dan zitten er meestal geen stikkertjes meer op en is de verpakking gesealed!

Mark de Jong
13-09-2003, 09:08
Ik denk dat ie die DVD van de Maand stickertjes bedoelt of zo... ?

JCL
13-09-2003, 09:13
V&D doet het ook,

niet dat ik daar vaak koop maar ze hebben de mooiste air miles aanbiedingen!

Gabriel B.
13-09-2003, 09:30
Aceton lijkt me een goede oplossing. (HA ! Oplossing. get it ? ;) )

Arnold Bomers
13-09-2003, 09:54
Aceton lijkt me een goede oplossing. (HA ! Oplossing. get it ? ;) )

Ja, idd. Aceton werkt bij mij ook altijd goed om die stikkertjes eraf te krijgen.

Werner
13-09-2003, 10:13
En voor wie geen aceton in huis heeft: een goede haardroger, keukenrol en héél veel geduld...

BeeBeeBas
13-09-2003, 10:18
Gewoon even naar de Makro gaan met de (beschadigde) hoesjes en vragen om een oplossing.

Ik had het probleem een keer met van die lelijke Best Buy-stickers. Gewoon een briefje naar Warner gestuurd en ik kreeg netjes nieuwe covers thuisgestuurd.

Tom L.
19-09-2003, 21:54
Ik heb dat ook bij zo'n Intertoys dvd (the Rock S.E.) zit er zo'n sticker op met electronische beveiliging :?, die krijg je er niet goed af.
En Aceton lijkt me niet goed voor de Warner DVD's, dan haal je namelijk een deel van het karton weg.

Tom van den Hout
19-09-2003, 23:08
Heb nog nooit last gehad van een stickertje :) en hopen dat dat zo blijft :]

Hans Bergshoeff
20-09-2003, 14:20
Wasbenzine doet ook wonderen.

Christiaan Sauer
20-09-2003, 15:48
En als dat niet meteen lukt: niet meteen met een aansteker eronder gaan om het toch warm te maken he ;). Dan denk ik dat je niet alleen van je sticker afbent :lol: ;).
mvg,

Christiaan

Misskiss
20-09-2003, 19:40
die stickers zijn idd altijd erg klote het is altijd weer een kunst om ze er zo goed en netjes mogelijk af te halen

Marcel A. de Vrije
20-09-2003, 19:45
Met de plakzijde van de sticker een paar maal de resten van de lijm van je doosje aftrekken wil ook nog wel eens helpen. Toch is het stom dat ze zulke stickers gebruiken, is nl. helmaal niet nodig!!

Laurens ten Voorde
20-09-2003, 20:41
Wasbenzine doet ook wonderen.
en

Het wil wel eens help om heel licht met een aansteker de lijm onder de sticker warm the maken, ik heb zelf in een platen collector's shop gewerkt waar we deze methode gebruikte en als je maar voorzichtig genoeg bent (niet ongeveer 20 minuten met een brandende aansteker onder je verpakking!!!) krijg je alle stickers zonder beschadigingen weg. Meestal is 1 of 2 seconden al genoeg om de lijm enigzins op te warmen.

Succes Marco

PS : Dit alles moet je natuurlijk op eigen risico doen.

Vooral niet tegelijk doen....kun je gelijk nieuw hoesje kopen :P