PDA

Bekijk de volledige versie : non-anamorphic be gone!!



Drexl
13-09-2003, 19:46
Is het jullie ook al opgevallen dat bepaalde DVDs - die met non-anamorphic beeld opgescheept zaten - nu opeens in een nieuwere uitgave uitkomen mét anamorphic beeld? Het is me al opgevallen bij Darkman en nu ook bij True Lies.

Greetings,

D

Harry B.
13-09-2003, 21:03
Dat was me al opgevallen ja ;)

Jeronimo
13-09-2003, 21:04
Ja, mij ook!

Frank
13-09-2003, 22:01
Laten we hopen dat er meer volgen: Backdraft en Tremors bijvoorbeeld, hoewel ik begrepen had dat er van Tremors al een aan zit te komen.

Reinbo
14-09-2003, 00:00
ja, dat heet vooruitgang. :wink: Of Commersie, want nou moeten we ze weer kopen en dan komt de se en dan de director's cut........

Jaded
14-09-2003, 11:31
ja, dat heet vooruitgang. :wink: Of Commersie, want nou moeten we ze weer kopen en dan komt de se en dan de director's cut........
Wou ik ook zeggen.
Heeft in principe niet met non-anamorphic te maken. Enkel met het 'upgraden' van de minpunten van een release, al dan niet alleen om geldzaken.
Non-anamorphic kan je evengoed veranderen in DD 2.0, geen extra's, enz...

SuperDre
19-09-2003, 12:06
Tja, maar extra's vind ik meestal niet echt belangrijk, is leuk hoor, maar ik heb liever dat de film in goeie kwaliteit op de dvd staat dan extra's. en als er dan extra's opstaan, dan hoeft wat mij betreft de commentaartrack al helemaal niet..

Maar ik zat laatst DFWs 'The Fourth Angel' the kijken, mooi dacht ik 2.35:1, maar na de titelrol schakelde deze dus over naar pan&scan 16x9.. GRRRRRRRR.. stelletje mongolen daar bij DFW..