PDA

Bekijk de volledige versie : ECI Lion King SE Probleem?



Wesley
13-09-2003, 21:09
Ik kom net terug van de eci-winkel en heb het nagevraagd. Het is nogal ingewikkeld, maar ik zal een poging doen het op een rijtje te zetten.

2. ECI kent veel acties die gelden voor "extra aankopen". Dit is er ook zo eentje. Als je dit kwartaal vóór 12 oktober je kwartaalafname koopt, dan geldt de Lion King actie voor EXTRA aankopen die je TEGELIJK MET of NA je kwartaalbestelling doet.
3. de extra aankopen moeten minimaal 45 euro bedragen, dus NIET samen met je kwartaalaankoop. Het moet echt 45 euro EXTRA zijn. De extra aankopen mogen uit het TOTALE assortiment uit de winkel worden gekozen, NIET alleen uit de extra catalogus. Die extra catalogus is alleen maar een selectie met voorbeelden.
4. bij die extra bestelling van minimaal 45 euro krijg je dan naar keuze de video of de 2dvd van The Lion King gratis. Je kunt die afhalen zodra hij uit is, op vertoon van een bonnetje dat je krijgt, of meteen meenemen als je de bestelling na de releasedatum doet

Wesley
13-09-2003, 21:14
Ik begrijp het nog steeds niet... En om discussies in het Pricewatch forum te voorkomen, zet ik hier maar even alles opnieuw...

Okee hier komt het probleem: Mijn bestelling is 45 euri (of meer) uit het boekje met een familie erop (alleen leden begrijpen mij nu) met een groen logo'tje. Voor 12 oktober. Krijg ik dan mijn Lion King er gratis bij? Of moet ik nu *een* artikel bestellen voor 12 oktober, en krijg ik dan een extra blad, en DAAR uit moet ik aan 45 euri bestellen?

Complex complex... Lijkt wel een Bold & The Beautiful familie :S

Mark van Voorthuizen
13-09-2003, 21:21
Of moet ik nu *een* artikel bestellen voor 12 oktober, en krijg ik dan een extra blad, en DAAR uit moet ik aan 45 euri bestellen?
Bovenstaande klopt helemaal.

Jamie
13-09-2003, 21:42
Of moet ik nu *een* artikel bestellen voor 12 oktober, en krijg ik dan een extra blad, en DAAR uit moet ik aan 45 euri bestellen?
Bovenstaande klopt helemaal.
Nee hoor, niet helemaal :wink:
Je bestelt nu 1 artikel vóór 12/10. Dat klopt nog. Dan krijg je een extra magazine. Dat klopt ook nog. En dan moet je voor nog eens 45 euro bestellen. Ook dat klopt. Maar: die extra 45 euro hoeven niet per sé uit dat extra magazine te komen, je mag ook gewoon andere dingen in de winkel uitkiezen. Volgens mij staat het allemaal in mijn vorige post die Wesley hierboven (gedeeltelijk) uit een andere thread heeft gekopieerd...

sander
15-09-2003, 09:31
Hey super! ben ik blij dat ik nog niet voldaan heb aan mijn 4 aankopen. Ik heb er nog drie te gaan, maar op deze manier eengratis dvd erbij, niet slecht! :lol:

bedankt voor het onder de aandacht brengen. trouwens heb de nieuwe kwartaal catalogus nog niet. Weet iemand daar iets van?

M Balje
15-09-2003, 09:44
Hey super! ben ik blij dat ik nog niet voldaan heb aan mijn 4 aankopen. Ik heb er nog drie te gaan, maar op deze manier eengratis dvd erbij, niet slecht! :lol:

bedankt voor het onder de aandacht brengen. trouwens heb de nieuwe kwartaal catalogus nog niet. Weet iemand daar iets van?

Balken Ende wil bezuinegen. :wink:
Ik Krijg geen V&D van Cohen.

Nee, even serieus je moet hem zo'n beetje deze week krijgen.

Laurette
26-09-2003, 15:15
Het volgende staat op ECI.nl, bij Acties:

Gratis Disney's Lion King Special Edition
Bestel voor 12 oktober 2003 en ontvang het Geschenkenmagazine gratis in de bus! In dit magazine hebben we nog een hele speciale Disney-aanbieding voor u in petto: indien u voor € 45,00 of meer bestelt uit dit magazine kunt u de fantastische film Disney's Lion King Special Edition GRATIS meebestellen!

Volgens de ECI-site moet je dus die € 45,- wel uit het magazine bestellen!
Lekker duidelijk dus, als ze in de ECI-winkel het tegenovergestelde beweren :?

Sjors van de Rebellenclub
26-09-2003, 15:27
Zo'n probleem is dat toch niet?

De box van Indiana Jones staat erin voor €52,50. Dan koop je die en krijg je The Lion King er gratis bij.

Ofwel voor beide dvd's betaal je samen €52,50. Lijkt me niet dat er veel winkels in Nederland zijn die ver onder die priijs gaan zitten.

Jamie
26-09-2003, 15:34
Kennelijk zat die mevrouw in de winkel verkeerd dan, in de andere Lion King thread heeft iemand het bij het hoofdkantoor nagevraagd :cry:

Heeft iemand die extra catalogus al gehad? Straks staat er niets interessants in. Sjors, weet je al of Indy erin staat?

madelon
26-09-2003, 17:28
wat is er nou zo ingewikkeld aan dan ?????
je koopt nu gewoon iets goedkoops.. krijgt een boekie en besteld dan voor 45 euro (of meer, bijvoorbeeld de drie disney's voor 50 eurie haha) en voila daar komt de lion king nog bij heb je er 4 voor 50..... ikzelf heb nu een verjaardagkalender besteld heb ik toch nodig.
Piece of koekie lijkt mij

peter8265
29-09-2003, 16:29
Kennelijk zat die mevrouw in de winkel verkeerd dan, in de andere Lion King thread heeft iemand het bij het hoofdkantoor nagevraagd :cry:

Heeft iemand die extra catalogus al gehad? Straks staat er niets interessants in. Sjors, weet je al of Indy erin staat?

Indiana jones staat erin voor 52.50!!! Dus bestel je die..en dan krijg je lion king gratis...klaar is kees!

Kheb nog een vraagje....Als je indiana voor 52.50 wil hebben..moet je dan het boekje laten zien in de winkel ofzo?? Omdat er op de site zelf van eci nl. een prijs van 59.75 staat!! Kan iemand mij dit uitleggen?

Jamie
29-09-2003, 17:13
Indiana jones staat erin voor 52.50!!! Dus bestel je die..en dan krijg je lion king gratis...klaar is kees!
Wanneer heb je die extra catalogus gehad? Bij mij nog geen spoor, terwijl ik vrijwel direct m'n kwartaalaankoop heb gedaan...

peter8265
29-09-2003, 20:47
Indiana jones staat erin voor 52.50!!! Dus bestel je die..en dan krijg je lion king gratis...klaar is kees!
Wanneer heb je die extra catalogus gehad? Bij mij nog geen spoor, terwijl ik vrijwel direct m'n kwartaalaankoop heb gedaan...

Ik heb deze in de winkel zelf meegekregen...Toen ik de dvd van Johnny English heb gekocht...Dat was vorige week dinsdag al ofzo...

marsie030
01-10-2003, 23:20
Indiana jones staat erin voor 52.50!!! Dus bestel je die..en dan krijg je lion king gratis...klaar is kees!
Wanneer heb je die extra catalogus gehad? Bij mij nog geen spoor, terwijl ik vrijwel direct m'n kwartaalaankoop heb gedaan...

Ik heb ook nog niets gehad, nog sterker ik heb het dinsdag in Utrecht na gevraagd en daar hadden ze de geschenken gids ook nog niet :?

peter8265
02-10-2003, 09:22
Indiana jones staat erin voor 52.50!!! Dus bestel je die..en dan krijg je lion king gratis...klaar is kees!
Wanneer heb je die extra catalogus gehad? Bij mij nog geen spoor, terwijl ik vrijwel direct m'n kwartaalaankoop heb gedaan...

Ik heb ook nog niets gehad, nog sterker ik heb het dinsdag in Utrecht na gevraagd en daar hadden ze de geschenken gids ook nog niet :?

hmm...ik heb hem in zwolle gekregen...hadden ze hele stapels van die folders liggen! Voor 12 oktober moet je het iig krijgen....

Elaine
12-10-2003, 16:36
Ik heb het gister in Haarlem nog even gevraagd. De geschenken gidsen worden aankomende week verstuurd en daar kan je dan iets uit bestellen.
Maar die mevrouw vertelde ook dat ze niet zo moeilijk doen over wat er wel en niet in die gids staat, dus kun je ook nog uit de winkel kiezen :)

Tom L.
13-10-2003, 19:49
ik ga morgen naar de winkel zelf. Heb voor dit kwartaal Alien Box gekocht voor €55,- (stond op site nog voor € 90,- :D ), ga morgen vragen of ik de Indiana Jones Box kan krijgen voor de pre-order prijs van €47,80 en krijg dan the Lion King als het goed is gratis.

The__Mic
16-10-2003, 15:22
Aangezien ik die Indiana Jones - Lion King combi van de geschenkengids actie ook zeker zag zitten, heb ik naar de ECI servicedesk gebeld hoe je dit kon regelen via het Internet. Ik kreeg het volgende antwoord:

"Aangezien de geschenkengids zelf nog niet uit is - deze komt eind oktober, begin november uit - is dit ook nog NIET mogelijk via het Internet. Daarom kun je nu ook beter nog NIET de Indiana Jones voorbestellen." :(

Nu is mijn vraag: ik was in de vooronderstelling dat er al ECI leden waren die de geschenkengids (met daarin de Lion King actie) al hadden ontvangen. Klopt dat ook? :?: Want dit werd glashelder door de servicedesk ontkend.

Grtz!

Tom L.
16-10-2003, 15:34
Ik heb die folder gekregen in de winkel, net alsmeerdere mensen.

madelon
16-10-2003, 17:06
ja ze doen ontzettend vaag en er wordt met twee maten gemeten per winkel verschillend. Heel vervelend weer... telefonisch geven ze door dat de folder op 23 oktober verzonden gaat worden.

Tom L.
16-10-2003, 17:08
In Heerlen gaven ze me de folder mee nog voor dat ik wat gekocht had :D
Heb toen de Aliens-box gekocht, maar denk dat ik morgen ga voor de Indy-box met Lion King gratis

Mark van Voorthuizen
16-10-2003, 17:37
Ik kreeg gisteren in de winkel The Lion King gratis mee (y) , en betaal de Indiana JonesBox als deze binnen is, natuurlijk heb ik wel gezegd dat de box op de ECI site goedkoper was dan in het blaadje :wink:

Tom L.
17-10-2003, 11:46
Ze wisten niet dat de dvd op internet goedkoper was, dus ik krijg een kaartje thuis als ze Indiana Jones hebben en dan krijg ik pas the Lion King :(

Dus nog zo'n 20 dagen denk ik.

Jamie
18-10-2003, 15:15
Ik kom net bij de ECI-winkel hier in Utrecht vandaan. En het verhaal krijgt weer een nieuwe wending...

Als je die extra aankopen van minimaal 45 euro BESTELT dan moeten ze uit de speciale gids komen. Deze gids is nog niet verzonden.
MAAR: als je die extra aankopen van minimaal 45 euro IN DE WINKEL KOOPT dan mag je opeens wel uit het totale winkelassrtiment kiezen.

Het bewijs ligt hier voor me: drie boeken (wàt voor dingen??? :wink: ) van 16,75 euro per stuk, allemaal titels die NIET in die speciale gids staan, en daarnaast de gratis 2-DVD van The Lion King! :D

Tom L.
18-10-2003, 15:21
In Heerlen zeiden ze dat volgens de regels het eigenlijk wel uit de gids moet komen, maar dat ze niet moeilijk doen als voor € 45,- koopt om dan the Lion King gratis erbij te geven. Dus maar hopen dat je dan een aardig iemand aan de kassa hebt staan hé :wink:

Pieter Kleine
18-10-2003, 22:23
Ik heb dus gewoonn de Indiana box laten reserveren bij de ECI winkel en kreeg de Lion King dvd direct gratis mee. Detail: ECI heeft in totaal 1405 exemplaren besteld en gaat uit van een releasedatum van 1 november a.s.

Oakey
19-10-2003, 13:52
Ik heb al gehoord dat het grootste probleem van deze actie is om nog 4 andere titels bij ECI te vinden die de aanschaf waard zijn....

Frank
19-10-2003, 14:10
Ik heb al gehoord dat het grootste probleem van deze actie is om nog 4 andere titels bij ECI te vinden die de aanschaf waard zijn....

Dat is meestal bij ECI. Ze hebben maar een beperkt assortiment. Wat dat betreft kun je beter bij de Free Record Shop kopen. Ik ben blij dat ik sinds deze maand van ECI af ben.

Tom L.
19-10-2003, 14:20
Ik ben gegaan voor de Indiana Jones box, maar je zou ook kunnen gaan voor de disney titels waarvan er een aantal waren voor 3 halen 2 betalen en dus € 45 voor 3 disney titels die je uitzoekt en the lion king gratis erbij. Dus € 11,25 per stuk.

Michelle
20-10-2003, 20:30
Oké...Misschien een hele domme vraag van mijn kant, maar bij de ECI zijn ze ook niet al te snugger.

Alles op 'n rijtje:
- Mijn lidmaatschap ging 1 juli 2003 in
- Ik heb geen kwartaalselectie van het vorige kwartaal ontvangen, dus heb ik gebeld...
- Uitkomst: Je moet 2 bestellingen doen. 1 voor het vorige kwartaal en 1 voor het volgende kwartaal.

Als ik nu naar de winkel ga, daar een boek meeneem als aankoop voor het vorige kwartaal en Indiana Jones bestel voor het volgende kwartaal (dit kwartaal dus, volg je 't nog ;)) krijg ik dan nog steeds The Lion King mee? Of is die actie alweer afgelopen?

Hopelijk weet iemand het antwoord hierop.

Tom L.
20-10-2003, 21:10
Je hebt waarschijnlijk laatst wat moeten bestellen of moet dat nog steeds doen. Ergens in de helft van september moet je een catalogus hebben gekregen waaruit je moest bestellen, ik kreeg die op 12 september.

Toen heb je dus wat moeten kopen. Of je moet nu nog wat kopen. Na deze bestelling krijg je een boekje thuis/inde winkel. Als je daar voor € 45,- uit besteld dan krijg je de Lion King S.E. gratis.

Als je niets hebt besteld/moeten bestellen, omdat je in juli lid werd, denk ik dat je het beste naar de ECI winkel kan gaan en daar navragen. Misschien moet je nu dus gewoon voor € 45,- iets kopen uit die speciale folder, en krijg je dan the Lion King S.E. gratis. Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb, veel succes verder!

Tom L.
03-11-2003, 17:10
Ik heb de box binnen, ze hadden hem mooi voor mij apart gelegd, en kreeg er een gesealde the lion king bij :D