PDA

Bekijk de volledige versie : Basic Instinct?



mischa
14-11-2001, 13:35
Iemand enig idee wanneer Basic Instinct uitkomt?

Die is al een paar keer uitgesteld en nu heb ik er niets meer van vernomen

Arnold van Oostrum
16-01-2002, 23:05
Basic Instinct wordt door Kinowelt in Duitsland op 12 maart uitgebracht als een dubbel DVD. Bijzonderheden zijn een DD5.1 en een DTS5.1 track en audiocommentaren van Paul Verhoeven en Jan de Bont. Deze Duitse uitgave heeft ook Nederlandse ondertiteling. Meer info: zie hier (http://www.areadvd.de/discs/2002/basicinstinct.shtml)

Wat Kinowelt in Duitsland uitbrengt wordt in Nederland meestal door RCV uitgegeven. Of en wanneer RCV deze disc in Nederland uitbrengt weet ik niet. Maar ik hoop erg gauw!

Cenobite
16-01-2002, 23:23
Voor bezitters van een Multizone DVD Speler :

Artisan's Regio 1 SE versie in een transparante verpakking met een pen in de vorm van een ijspriem ( erg cool !! )

Paul Verhoeven's Unrated Director's Cut ( 128 Min ) .

paul knieriem
16-01-2002, 23:25
Zie ook www.areadvd.de

Marco
17-01-2002, 06:55
Mooie verpakking (aka cover) van Kinowelt. RCV kennende zal vast (weer) een lelijke cover van maken :(

Ernesto Donatelli
18-01-2002, 14:21
Gewoon bestellen bij www.dvdzone2.com: Een Frans doosje, maar gewoon Engels DD5.1 en Nederlandse ondertiteling.

Om precies te zijn, hier (http://www.dvdzone2.com/cgi-bin/en/OM.cgi?command=showitems&pos=0&type=search&search=1462)

Ali baba
18-01-2002, 14:47
Basic Instinct is denk ik al meer dan een jaar te koop.
Ik heb em van www.dvdzone2.com (belgische site).

Leve België en leve Sharon Stone !

paul knieriem
18-01-2002, 14:58
Dat deze titel al uit was wist ik ook al ,maar niet de speciale box(3 DVD's.DTS track) regio 2, zie www.areadvd.de news 16-01
Dit is waarschijnlijk de versie die Cenobite bedoeld.

Ronald Stiebolt
18-01-2002, 15:12
Zomaar een goede film, maar 3 DVD's???

Wat moet je daar nou op kwijt?

"Featurette: what underwear Sharon Stone WOULD have worn (15min.)"

Vind 't persoonlijk een beetje overkill.......

Jeroen Driessen
18-01-2002, 15:16
Ik was net op die site aan het kijken, zit ook 1 CD bij (en dus 2 DVD's) met daarop de soundtrack. Op zich ook niet gek (tenzij het een baggersoundtrack is dan).

Ben benieuwd of DE scene er ook bijstaat in de still galery...:D

Ronald Stiebolt
18-01-2002, 15:18
Ah, dat verklaart een hoop.....

Enne: 'DE scene', denk dat een hoop kijkers (mezelf incluis) na een maand of twee wel een nieuw pauzeknopje op de afstandbediening kunnen laten monteren! :D :D :D

Luther Hartog
21-01-2002, 21:47
Paul Verhoevens Basic Instinct, een van de intelligentste thrillers uit de jaren '90, komt eindelijk uit op DVD. Basic Instinct komt in Duistland op 12 maart uit en in september zal hij in Nederland via RCV uitkomen. De DVD zal in Duitsland verschijnen in 2 versies. Een Special Edition met 2 DVD's en een Limited Special Edition met 2 DVD's en een CD met de filmmuziek van Jerry Goldsmith. Het geheel komt in een special verpakking in de handel.


Basic Instinct (Duitse versie via Kinowelt!)
Beeld: widescreen 2.35:1 anamorphic
Audio: Duits (Dolby Digital 5.1), Engels (Dolby Digital 5.1 & DTS 5.1), Spaans (Dolby Surround)
Ondertitels: Nederlands, Duits, Engels, Spaans, Turks, Portugees
Extras:
- Twee Audiocommentaren
1. Met Paul Verhoeven en Jan de Bont
2. Camille Paglia (Amerikaanse vrouwenrechten activiste)
- Making Of
- Storyboard-Vergelijking
- Cleaning up Basic Instinct
- Fotogalerie
- Screentests
- Trailer
- Teaser

Marco
21-01-2002, 22:28
Neem aan dat je deze info bij http://www.dvd-home.nl heeft geplukt. En waar heeft DVD-Home zijn info vandaan gehaald? Juist Area DVD (http://www.area-dvd.de/discs/2002/basicinstinct.shtml)

Dat er een DTS track op komt is wel uniek. Tot nu toe was alleen de Japanse versie, die nog steeds in Amsterdam te koop is (weet wel een adresje kost je ruim € 113) in DTS te horen. Ben blij dat Kinowelt wat beter aandacht besteed dan Artisan.

Zo zal de Duitse S.E. eruit zien. RCV kan een hoop leren kwa creativiteit (kwa covers wel te verstaan) :rolleyes:

http://www.area-dvd.de/cover/basicinstinctse.jpg

Luther Hartog
21-01-2002, 22:29
Yep, een hoop mensen kennen die site nog steeds niet, ik dacht ik zal het hier ff noemen

Camille
23-01-2002, 20:26
Camille Paglia (Amerikaanse vrouwenrechten activiste)
-

Vrouwelijk?:mad: Ik zal maar ff laten weten dan ik NIET vrouwelijk ben!:D

RDV
23-01-2002, 21:38
Wordt de RCV uitgave hier in Nederland hetzelfde als in Duitsland. :confused:

Luther Hartog
23-01-2002, 21:56
Vrouwelijk?:mad: Ik zal maar ff laten weten dan ik NIET vrouwelijk ben!:D Alex zijn zus wel dan?;)

Alexander de Mol
23-01-2002, 22:09
Yep, een hoop mensen kennen die site nog steeds niet, ik dacht ik zal het hier ff noemen Dat is natuurlijk prima maar doe het volgende keer met vermelding van de bron. Is wel zo netjes.

Marco, het is te hopen dat RCV het goede voorbeeld van Kinowelt volgt en misschien zelfs een nog mooiere Basic Instinct SE op de markt brengt. Met T2 hebben ze ook een fraai produkt (TIN case) afgeleverd. Dus wie weet...?

Arnold van Oostrum
23-01-2002, 23:03
Er was al een topic over Basic Instinct, waar een week eerder (17 januari) al de link naar DVD AREA was gemaakt. Beide topics zijn hier samengevoegd.

Jolie
12-03-2002, 14:05
http://www.dvddebate.com/r2news.php#Basic Instinct Special Edition
is het laatste nieuws over de s.e. van afgelopen vrijdag 8 maart!!

Rusty Nail
13-03-2002, 10:17
Intererresant nieuws

Jolie
13-03-2002, 10:20
weet ik, remco daarom geef ik het door

Rusty Nail
13-03-2002, 10:23
ji mag peter zeggen

Jolie
13-03-2002, 10:26
dat meen je niet???ik dacht dat je een bekende was
sorry!:(

Rusty Nail
13-03-2002, 10:41
Geeft niet. Veel mensen denken ook dat ikTom Cruise ben ;)

Jolie
13-03-2002, 10:44
... and then you woke up:p

Martin van Tuijl
21-03-2002, 23:21
Voor de liefhebber: 1 van de foto's van de menu's bevestigd nogmaals de DTS track op de 2disc versie van Basic Instinct.

http://www.r2-dvd.org/pics/grabs/BasicInstinct/M2.jpg

Bron: The R2 Project (http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=3&articleId=3733)

Op uw servies!

Martin van Tuijl
22-03-2002, 01:27
met daarop de soundtrack. Op zich ook niet gek (tenzij het een baggersoundtrack is dan).Die soundtrack heb ik al op cd. Is een aanrader. Het 'thema' word vaak gebruikt in docu's en tv-programma's. Heel mooi.

Kasper P.
22-03-2002, 12:37
Ik had basic instict net willen kopen (www.frs.be = de belgische freerecordshop :D) het is de franse versie incl. nederlandse subtitels. Maar ik denk dat ik hem dan in Duistland ga kopen. (ik woon 1 km van belgie en 25 van duistland :D)

R. Schaap
04-04-2002, 21:13
Vandaag las ik in de populairste-draad-van-het-forum dat er in Duitsland een 3disc versie te krijgen is met dts en nederlandse subs. Wie weet hier meer over? En vooral, waar is die te bestellen????

Marco
04-04-2002, 22:57
Vandaag las ik in de populairste-draad-van-het-forum dat er in Duitsland een 3disc versie te krijgen is met dts en nederlandse subs. Wie weet hier meer over?
Als je meer info wilt weten, lees dan de post van Luther Hartog in deze thread even door. Daar staan wat specs.



En vooral, waar is die te bestellen????
Iig bij www.amazon.de (zoek naar Basic Instinct - Special Edition inkl. Soundtrack von Jerry Goldsmith auf CD)

R. Schaap
05-04-2002, 08:15
Maar bij Amazon kan ik niet bestellen, want ik heb geen creditcard. Weet iemand iets anders?

Marco, bedankt voor de info

Marco
05-04-2002, 18:16
Maar bij Amazon kan ik niet bestellen, want ik heb geen creditcard. Weet iemand iets anders?
Oh, stom van me. Ik ging er vanuit dat 'iedereen' wel een creditcard heeft. In dat geval wordt idd wat lastiger.
Misschien kan Rodisc (http://www.rodisc.nl) of RAF Amsterdam (http://www.raf.nl/raf/raf/winkel.asp?ID=2) of DVD-Land (http://dvdland.rab-bit.com) je wel helpen. Trouwens ik heb Rodirect (http://www.rodirect.nl) gecheckd. Deze webwinkel heeft de R1 S.E. versie, de Duitse versie is niet te vinden.




Marco, bedankt voor de info
Graag gedaan.

Ronin
05-04-2002, 18:44
Komt er nog een ander versie uit in de Benelux....??

of zou ik gaan voor de Duitse versie..... :rolleyes:

R. Schaap
06-04-2002, 14:12
Bedankt voor de info. Een R1 versie heb ik niets aan, volgens mij ga ik dan maar wachten op de release in Nederland. Die komt echt ooit nog wel

Rochan
06-04-2002, 17:36
Bedankt voor de info. Een R1 versie heb ik niets aan, volgens mij ga ik dan maar wachten op de release in Nederland. Die komt echt ooit nog wel

Volgens mij komttie ergens in September in NL uit.:) Als het beetje meezit neemt een collega de L.E. 3 disc versie het voor mij mee uit Duitsland en dan heb ik het (als hij het kan vinden) maandag in mijn bezit. :D :cool:

Roland
02-05-2002, 17:13
volgens play.com komt basic instinct op 20 mei uit met nederlandse ondertitels en dts geluid

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=99422

ron
02-05-2002, 20:05
volgens play.com komt basic instinct op 20 mei uit met nederlandse ondertitels en dts geluid

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=99422 Ik zou maar niet al te snel deze film bij Play aanschaffen. Het zou me niet verbazen als die Engelsen weer gaan lopen knippen in deze film. Doodzonde zou dat zijn.

Marco
02-05-2002, 21:36
Ik zou maar niet al te snel deze film bij Play aanschaffen. Het zou me niet verbazen als die Engelsen weer gaan lopen knippen in deze film. Doodzonde zou dat zijn. Tja, dan heeft het ook geen zin om Basic Instinct in Nederland of in Duistland te kopen. Want de Engelse versie is exact hetzelfde wat RCV gaat uitbrengen (met het verschil dat RCV een Nederlandstalige hoes gaat uitbrengen). Maar euh, er is niks in geknipt. Dus mensen, als je Basic Instinct eerder (en goedkoper?) wilt hebben. Duitsland of de U.K. "Onze" RCV laat zich lekker wachten, schijnbaar hebben andere films bij RCV voorrang. Of ze moeten nog zo'n typische RCV hoes ontwerpen :rolleyes:

ron
02-05-2002, 21:40
Oke, bedankt voor de info. Weer een twijfel weggenomen. :D

Axioma
22-05-2002, 12:31
Klopt het dat de R1 - S.E. betere beeldkwaliteit heeft dan de R2 versies ? Wat is het verschil dan ?

Ik wil deze al langer aanschaffen maar ik weet niet welke versie .
Beeldkwaliteit heeft m'n hoogste prioriteit. DTS geluid eventueel.Extra's en soundtrack hoeft niet , is eventueel mooi meegenomen.

Ronald Stiebolt
24-05-2002, 09:37
RoDisc heeft 'm binnen!

Basic Instinct, DTS, Nederlands ondertiteld !!!
Tijdelijk van 37.95 voor 27.95 !

Het betreft hier een limited 'Ice Pick' edition met een oplage van 50.000 stuks. Een dubbel '10 Anniversary' DVD met extra's.
Volgende week meer informatie hierover.

M_KOS
24-05-2002, 09:47
Maar ze kunnen bij de nl versie wel nl audiocommentaar doen.

Al zijn verhoeven en de bond bereikt om er aan mee te werken.

martin
24-05-2002, 10:26
RoDisc heeft 'm binnen!

Basic Instinct, DTS, Nederlands ondertiteld !!!
Tijdelijk van 37.95 voor 27.95 !

Het betreft hier een limited 'Ice Pick' edition met een oplage van 50.000 stuks. Een dubbel '10 Anniversary' DVD met extra's.
Volgende week meer informatie hierover.

Ik heb hem net bij ro-disc gekocht de regio UK versie met NL subs en DTS hij zit in een doorschijnend doosje wat op een ijsblok moet lijken.

Ronald Stiebolt
24-05-2002, 12:09
Hee Martin, dan hebben we elkaar net misgelopen, ik heb 'm ook gehaald om ca. 12.30u.!

martin
24-05-2002, 13:15
Hee Martin, dan hebben we elkaar net misgelopen, ik heb 'm ook gehaald om ca. 12.30u.!

ja ik was bang dat ze rond die tijd ze niet meer zouden hebben ;)
dus vandaar ik er al vroeg was rond 10:15.

ik kom niet zo vaak meer bij ro-disc ben meer tevinden bij correct, mestal op donderdag.

PS had je die rambo box nog zien liggen ??

Ronald Stiebolt
24-05-2002, 15:10
Die 'Rambox' is inderdaad heel gaaf, nog ff mee in m'n handen gestaan. Maar EUR 80,- is toch wel een boel geld...... Zat ook nog te twijfelen over die deluxe Highlander (1) met DTS-ES, Queen CD enz., maar ook hier weer die prijs...... (49,95).....

Volgende keer beter, moet komende maand ook nog Ransom SE, Predator DTS SE, Friends, Hellraiser Box, Die Hard III SE en aansluitend maar een vijf kilo baal rijst halen om juni in leven te blijven.... :D

martin
25-05-2002, 08:57
ja het is daar altijd moeilijk om de nieuwste regio 1 titels telaten liggen, zeker als het met THX en DTS is.

wel even een opmerking over basic instinct, er zit verdomd weinig LFE in zeg, misschien wel geteld 10 seconden over de hele film.
De eerste beetje bas was pas na de laag wisseling. dus DTS zegt ook niet alles.
het beeld zag er wel goed uit, wel wat trillende lijntjes.
als je een DVD-speler bezit waarmee je kunt inzoemen, kan je de haartjes tellen van sharon stone bij die ondervraging ;)

Marco
25-05-2002, 14:49
als je een DVD-speler bezit waarmee je kunt inzoemen, kan je de haartjes tellen van sharon stone bij die ondervraging ;) Ah de beroemde beaver shot ;) is nog intact gelaten :D

martin
25-05-2002, 15:06
Ah de beroemde beaver shot ;) is nog intact gelaten :D

Had eigenlijk vewacht dat ze die mossel weg gepoetst hadden bij die UK versie. maare het litteken zat er nog steeds ;)

ron
16-06-2002, 14:04
Op basis van jullie ervaringen heb ik deze 10th anniversary edition ook maar eens besteld bij Play.com. Ben erg benieuwd.

Daniel1974
18-06-2002, 17:40
Heb net de Engelse versie gekocht gisteren. Heb em nog niet gezien maar volgens de recenties op het net (r2project) is de Regio 2 versie beter omdat deze DTS heeft en omdat hij een extra feature heeft waarin wordt geshowd hoe men omgaat met schuttingtaal in een film als deze : Cleaning Up Basic Instict. Dat de DVD alleen verpakt is in een soort van Icebox was voor mij nogal onhandig en zwaar overbodig. Heb al een enorm ruimtegebrek, moet je ook nog met dat soort dingen aankomen.

Lex v/d Moolen
18-06-2002, 17:43
Zijn er nou ook nog verschillen in de Duitse, Nederlandse en Engelse versies van deze film? Want ik wil hem wel hebben, maar dan wel de beste versie. Of kan ik beter voor R1 gaan?

Marco
18-06-2002, 18:04
Zijn er nou ook nog verschillen in de Duitse, Nederlandse en Engelse versies van deze film?
Nee, nee en nee niet van de film, maar wel van DVD box set.

De Duiste versie heeft als unieke extra een audio CD. Voor de rest is de Duiste versie gelijk aan de Nederlandse en de Engelse versies (zowel extra's als film).



Want ik wil hem wel hebben, maar dan wel de beste versie. Of kan ik beter voor R1 gaan? Op dit moment is de beste versie de Duitse versie vanwege die extra audio CD. Wil je NL OT hebben, neem dan de UK of de NL versie. Hoe dan ook, dit keer is de R2 de betere versie.

Daniel1974 had het al geschreven, de R2 heeft een extra feature (die niet op de R1 aanwezig is). Maar het meest belangrijke is natuurlijk de toevoeging van de DTS track. Die heeft de R1 ook niet. Zo wie zo al moet je oppassen met de R1 versie. Er zijn 2 Regio 1 varianten. De Rated en Unrated. De Unrated staat gelijk aan de Europese uncut versie (die op R2 versies te vinden is).

Lex v/d Moolen
18-06-2002, 18:12
Op dit moment is de beste versie de Duitse versie vanwege die extra audio CD. Wil je NL OT hebben, neem dan de UK of de NL versie. Hoe dan ook, dit keer is de R2 de betere versie.
Zeer bedankt voor deze informatie. Ik zal dan gewoon voor de Nederlandse gaan. Die audio CD hoef ik niet zo nodig.

R. Schaap
18-06-2002, 18:14
waar is de ice pack edition te bestellen zonder creditcard?

ron
18-06-2002, 18:24
Zeer bedankt voor deze informatie. Ik zal dan gewoon voor de Nederlandse gaan. Die audio CD hoef ik niet zo nodig. Bij Play.com is deze op dit moment redelijk betaalbaar (zo'n 23 euro incl. verzendkosten).

Christiaan Sauer
18-06-2002, 18:38
Maar bij Amazon kan ik niet bestellen, want ik heb geen creditcard. Weet iemand iets anders?

Marco, bedankt voor de info


Bij amazon.de kun je nu ook via je rekening betalen: zal wel zijn dat als je geld daar binnen is dat ze em versturen ofzo. Nog niet gelezen. Denk dat ik em volgende week wel meeneem uit Duitslandd de Duitse versie lijkt me strak (en die soundtrack cd is ook gaaf). Meteen nog effe een HT kopen als het goed is, en BackIItheHendrik is weer een blij mens :D
(ooh ja, nu nog mijn ouders overhalen dat ik nog een nieuwe televisie, breedbeeld natuurlijk, mag meenemen. Kan ook geen kwaad):D

Lex v/d Moolen
18-06-2002, 18:52
Bij Play.com is deze op dit moment redelijk betaalbaar (zo'n 23 euro incl. verzendkosten). Is dit de Nederlandse dan ?

ron
18-06-2002, 18:56
Is dit de Nederlandse dan ? Op de kaft na wel, inclusief NL subs en DTS. Niet in geknipt, alle extra's aanwezig. The 10th anniversary edition.

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=99422

Lex v/d Moolen
18-06-2002, 19:30
Op de kaft na wel, inclusief NL subs en DTS. Niet in geknipt, alle extra's aanwezig. The 10th anniversary edition.

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=99422 Ok, bedankt. Ik ga hem bestellen.

Danielle Gerards
18-06-2002, 19:45
ik heb basic instinct al jaren niet meer gezien; sharon stone was toch de killer? of die andere vrouw?

Lex v/d Moolen
18-06-2002, 19:47
ik heb basic instinct al jaren niet meer gezien; sharon stone was toch de killer? of die andere vrouw? Het was die andere vrouw. Maar die ijspriem onder het bed op het eind ??......

Jaded
18-06-2002, 19:48
Danielle, als je z'o uitspraken doet over een film gelieve dit dan tussen de nodige waarschuwingen zetten aub.

Zoals dit:

SPOILER
De butler heeft het gedaan.
SPOILER

Zo hou je het voor diegene dat de film nog niet hebben gezien ook spannend.

Danielle Gerards
18-06-2002, 19:48
oh ja ; dat was het; ze was ook evil...

Daniel1974
18-06-2002, 20:58
Dus de regio 2 versie is ook de uncut version. Dat vroeg ik mij dus nog even af. En was mij ook uit verschillende reviews nog niet helemaal duidelijk. De regio 1 versie duurt 127 min. De regio 2 123 min. Maar er zit altijd 5 min verschil tussen dus was het nog niet helemaal duidelijk en was even bang dat misschien ik de ratd version zou hebben. Maar dus toch niet pffffiewwww !!!

Lex v/d Moolen
18-06-2002, 21:03
De regio 1 versie duurt 127 min. De regio 2 123 min. Maar er zit altijd 5 min verschil tussen Dat zal wel weer het bekende verschil zijn tussen PAL en NTSC

EVO
19-06-2002, 15:50
waar is de ice pack edition te bestellen zonder creditcard?

bijenkorf den haag(en andere dorpen), daar heb ik hem gekocht, niet goedkoop, 31,99 euro, maar het is een limited dus ik dacht (ook omdat ik ém al een lange tijd wilde hebben0 meenemen die hap

R. Schaap
19-06-2002, 16:07
bijenkorf den haag(en andere dorpen), daar heb ik hem gekocht, niet goedkoop, 31,99 euro, maar het is een limited dus ik dacht (ook omdat ik ém al een lange tijd wilde hebben0 meenemen die hap

bedankt!!

ook bijenkort Groningen??

Pepijn Wildbret
19-06-2002, 16:19
Op dit moment is de beste versie de Duitse versie vanwege die extra audio CD. Wil je NL OT hebben, neem dan de UK of de NL versie. Hoe dan ook, dit keer is de R2 de betere versie.


Ik heb zelf de duitse versie (via ebay.de) maar ook deze versie heeft NL subs. Ik denk dus dat dit de beste versie is (tenzij je echt veel waarde hecht aan een ijspriem/pen :D )

Zoals eerder als is gezegd is de bijgesloten soundtrack echt een topper!

EVO
19-06-2002, 16:30
bedankt!!

ook bijenkort Groningen??

yw...

vast wel in grunn. die gasten kopen toch alles samen in.

en ik moet zeggen, hij's goed (kwalitatief én kwalitatief:eek: )

R. Schaap
19-06-2002, 16:31
ik ga straks ff kijken, is de winkel nog open dan koop ik hem, anders morgen! Bedankt voor de info.
HIJ IS TOP!!

Marco
19-06-2002, 18:55
waar is de ice pack edition te bestellen zonder creditcard? Van Leest heeft hem ook.

Net zoals de Bijenkorf ook niet goedkoop.
Je kan deze DVD ook op Internet bestellen
Link Basic Instinct - dts (ice pack) (http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?ProductID=119041)
Er zijn vast nog meer (web)winkels die deze DVD verkopen.

patje
19-06-2002, 19:02
Die zaak in Jersey heeft de 2 dvd versie al, met DTS, NL subs
voor 14.99 pond

Lex v/d Moolen
19-06-2002, 19:03
Die zaak in Jersey heeft de 2 dvd versie al, met DTS, NL subs
voor 14.99 pond Dat is toch play.com ?

patje
20-06-2002, 06:27
Dat is toch play.com ?

Klopt helemaal

Lex v/d Moolen
20-06-2002, 10:44
Klopt helemaal ik heb hem bij de Bijenkorf gehaald. De SE in ijsbox editie

Riccardo
20-06-2002, 17:34
Ik kan bij http://www.rodirect.nl de UK versie kopen voor € 27,95
Kan iemand mij vertellen of hier in geknipt is ? , of is deze gelijk aan de Duitse editie ?

Daniel1974
20-06-2002, 17:43
Nee hij uncut. Dus een extra lange versie van de beaverscene !!! Nee zonder gein, dit is de ongeknipte versie net als de Regio 1. Maar dit maar derhalve waar gezien voordat de film uitkwam er al een stuk is uitgehaald. Er bleek een stuk in te zitten waarin op de achtergrond de Camina Burana van Orf te horen is. De familie Orf had geen toestemming gegeven voor het gebruik en dus moest het eruit. In deze zelfde tijd was ook al dat gelazer met dat nummer O Fortuna in de charts, niet dat het wat met elkaar te maken heeft verder maar het is wel frapant. Tsja als je er geen toestemming voor geeft houdt alles op. Gelukkig heeft een artiest daar nog zeggenschap over, anders was het prachtige Shine On Your Crazy Diamond of Atom Heart Mother van Pink Floyd ook al een keer gebruikt tijdens een anale sex-scene. Zoals te begrijpen heeft ook hier Pink Floyd geen toestemming verleend.

Lex v/d Moolen
20-06-2002, 17:49
Nee hij uncut. Dus een extra lange versie van de beaverscene !!! Nee zonder gein, dit is de ongeknipte versie net als de Regio 1. Alle R2 zijn volgens mij uncut en in R1 heb je rated en unrated. Als er een 18 op je DVD heb staan lijkt het me de uncut.

Riccardo
20-06-2002, 17:56
OK, bedankt ... dan ga ik 'm morgen gelijk kopen :)

Nathan Strik
20-06-2002, 18:04
Is er hier ook iemand die de Nederlandse Ice Pack verschrikkelijk lelijk vind?
Ik heb de Regio 1 icepack en die is van stevig hard plastic. In Nederland zit de DVD in zo´n goedkope slappe hap verpakking.

Ach, het gaat om de inhoud moet je maar denken... ;)

Daniel1974
20-06-2002, 18:04
Van de andere kant je weet het maar nooit met die Victoriaanse preutse Engelsen.

Lex v/d Moolen
20-06-2002, 18:18
Is er hier ook iemand die de Nederlandse Ice Pack verschrikkelijk lelijk vind?
Ik heb de Regio 1 icepack en die is van stevig hard plastic. In Nederland zit de DVD in zo´n goedkope slappe hap verpakking.

Ach, het gaat om de inhoud moet je maar denken... ;) Van de zijkant is hij helaas niet echt mooi, er zitten van die dunne randen aan. Ik heb hem daarom maar met de voorkant naar de kamer toe gezet. Prachtig gezicht:D

zie

Nathan Strik
20-06-2002, 18:36
Klein vergelijkend warenonderzoek: ;)

http://members.chello.nl/aa.pistoor/Basic.jpg

Danielle Gerards
20-06-2002, 18:38
mijn god;
Nathan, wat een collectie!:D

Lex v/d Moolen
20-06-2002, 18:43
Klein vergelijkend warenonderzoek: ;)Is ook een strak doosje. En natuurlijk de priem. Die zit er bij mij niet bij.

Pepijn Wildbret
20-06-2002, 19:34
Hier dus de naar mijn mening mooiste versie :D ,


De duitse import versie met NL subs EN SOUNDTRACK!

Lex v/d Moolen
20-06-2002, 19:38
Hier dus de naar mijn mening mooiste versie :D ,


De duitse import versie met NL subs EN SOUNDTRACK! Ook niet slecht. Ik kan alleen niet zo tegen de Duitse opschriften

Nathan Strik
20-06-2002, 22:47
mijn god;
Nathan, wat een collectie!:D Thanx. :)
Hoe groot is jouw collectie inmiddels trouwens?

Nathan Strik
20-06-2002, 22:48
Hier dus de naar mijn mening mooiste versie :D ,


De duitse import versie met NL subs EN SOUNDTRACK! Dat ziet er ook zwaar super uit.

Marco
21-06-2002, 01:35
Is er hier ook iemand die de Nederlandse Ice Pack verschrikkelijk lelijk vind?Welke Nederlandse Ice Pack. Basic Instinct is (voorlopig) nog niet uit in Nederland. En ja, RCV maakt er altijd een puinhoop van hun covers, dus ik verwacht niet veel van de Nederlandse versie.

Danielle Gerards
21-06-2002, 01:42
inderdaad; RCV heeft de saaiste covers...net als WB trouwens.

Marco
21-06-2002, 01:58
inderdaad; RCV heeft de saaiste covers...net als WB trouwens. Ha eindelijk iemand die het met me eens is. :)
Ik heb zelf de versie van Momentum die vind ik prima (dan maar geen ice p(r)ick). Ik wou eigenlijk de Japanse versie hebben (die trouwens ook een mooie cover heeft). Alleen de prijs (zo'n €110,-) stond in de weg :(

Danielle Gerards
21-06-2002, 02:14
110? oei, da;s veel voor een stuk plastic

Marco
21-06-2002, 02:19
110? oei, da;s veel voor een stuk plastic Japan hé. Het land is zelf megaduur. Tokyo is zelfs de duurste stad ter wereld. Maakt voor die mensen toch niks uit, die leven om te werken.

Danielle Gerards
21-06-2002, 02:22
Japan hé. Het land is zelf megaduur. Tokyo is zelfs de duurste stad ter wereld. Maakt voor die mensen toch niks uit, die leven om te werken.

net als de ijslanders:D

Lourens
21-06-2002, 07:38
Iedereen zit in deze topic zo op de verpakking te geilen van Basic Instinct SE, maar ik vond het echt zo'n film die te lang duurde en te saai, en je weet al vanaf begin hoe het verhaal loopt en hoe het af gaat lopen...
Dit vind ik een van de mindere films van Paul Verhoeven.
Deze koop ik dus zeker niet.

maximus
21-06-2002, 08:19
ik heb gisteren in een lokale cd winkel basic instinct zien staan regio 2 en dat was de ice pack edition met plastic om de hoes dat ijs moet voorstellen zag er wel gaaf uit.
:D