PDA

Bekijk de volledige versie : Gelijk Oversteken



SanderSpil
15-09-2003, 12:25
Ik vraag me af...

Waarom we er allemaal vanuit gaan dat bij de "dvd tka" thread eerst het geld opgestuurd wordt, en als het geld binnen is pas de dvd?
Het zou veel fijner zijn voor beide partijen als de dvd ook gewoon meteen verzonden zou worden. het is natuurlijk veel leuker als je de dvd al na 2 dagen thuis hebt in plaats van een week...

kunnen we niet gewoon afspreken dat we voortaan altijd gelijk oversteken. want als je dat nu probeerd voor te stellen, vindt ik het wel begrijpelijk dat mensen denken dat je ze probeert op te lichten. Dit omdat het nou eenmaal de traditie is om eerst het geld over te maken.

Dus bij deze, een Poll... (ik zou hem het liefst bindend zien, maar dat zit er waarschijnlijk niet in :cry: ) doe je best (y) !

Gr. Sander

Rolf
15-09-2003, 12:37
Hier ben ik het niet mee eens.

Het is met zoveel zaken normaal dat je eerst betaald voor je het product krijgt. Logisch toch.

SanderSpil
15-09-2003, 12:39
ja dat vinden veel mensen geloof ik, maar ik niet.
degene die de dvd aanbied kan net zo goed het geld gewoon houden.. voorbeelden te over.

groeten Sander

Léon Bolweg
15-09-2003, 12:47
Ik heb ja gestemd.

Vooral omdat ik het altijd al zo doe (heb iets van twintig transacties gedaan) en altijd heb ik gelijk overgestoken. Kijk wel altijd even in de handelarenlijst, maar als iemand er nog niet bij staat, dan toch gelijk oversteken.
Met name ook om de reden, dat ik nét zo goed de boel kan oplichten...

Timothy
15-09-2003, 12:50
Half mee eens.

Ik zou dit alleen doen met bekenden/Startraders/Ultramultisupertraders ;)

Anders wordt het hier een 2e marktplaats ben ik bang. Noem mij maar paronoide, maar ik stuur niet meteen een dvd van 15 Euro naar iemand met 1 post op dit forum, voordat ik betaald zou zijn.

Mobie
15-09-2003, 12:54
Half mee eens.

Ik zou dit alleen doen met bekenden/Startraders/Ultramultisupertraders ;)

Anders wordt het hier een 2e marktplaats ben ik bang. Noem mij maar paronoide, maar ik stuur niet meteen een dvd van 15 Euro naar iemand met 1 post op dit forum, voordat ik betaald zou zijn.

Ik denk ook dat het het beste is als je het doet met mensen die als enige geschiedenis hebben op dit forum.

Lex v/d Moolen
15-09-2003, 12:57
Half mee eens.
Ik zou dit alleen doen met bekenden/Startraders/Ultramultisupertraders ;)
Voor mij geldt hetzelfde, ik heb dus nee gestemd.

SanderSpil
15-09-2003, 13:01
Half mee eens.

Ik zou dit alleen doen met bekenden/Startraders/Ultramultisupertraders ;)

Anders wordt het hier een 2e marktplaats ben ik bang. Noem mij maar paronoide, maar ik stuur niet meteen een dvd van 15 Euro naar iemand met 1 post op dit forum, voordat ik betaald zou zijn.

Dan vraag ik me af:
Zou je het met mij wel doen, ik heb nog maar 1 of 2 plusjes achter mn naam, maar heb al ongeveer 20 dvd's gekocht (zonder problemen)

Gr. Sander

SanderSpil
15-09-2003, 13:03
Ben trouwens benieuwd naar wat de MoDs ervan vinden :D

Ronald Stiebolt
15-09-2003, 13:10
Ik stuur uitsluitend direct op na ontvangst van de betaling. Dat heeft niets met vertrouwen te maken maar de ervaring heeft me geleerd dat (sommige) mensen niet zo'n haast hebben....

Mark de Jong
15-09-2003, 13:14
Op het begin wilde ik dat nog wel eens doen, en dat doe ik zo nu en dan ook nog wel eens met hele bekende mensen, maar ik vind het tegenwoordig vanzelfsprekend dat eerst het geld wordt opgestuurd/overgemaakt voordat de DVD op de post gaat.

Jeronimo
15-09-2003, 13:18
Ik vind ook dat ik de dvd pas verstuur wanneer er betaald is. Zo gaat het in de winkel toch ook? Eerst betalen, dan ontvangen....

pavko
15-09-2003, 13:20
<niet zo aardig-mode>

Op je bolle hoofd! :nono:

<einde- niet zo aardig-mode>

Als ik verkoop wil ik eerst geld zien

Als ik iets koop stort ik zelf eerst geld.

SanderSpil
15-09-2003, 13:24
<niet zo aardig-mode>

Op je bolle hoofd! :nono:

<einde- niet zo aardig-mode>



Hm...

Timothy
15-09-2003, 13:27
Zou je het met mij wel doen, ik heb nog maar 1 of 2 plusjes achter mn naam, maar heb al ongeveer 20 dvd's gekocht (zonder problemen)Gr. Sander

Ik zou het niet met jou doen ;), maar dat is niets persoonlijks. Ik zou natuurlijk wel met je handelen, daar ben ik makkelijker in. Maar als ik een dvd zou kopen bij je, zou ik ook verwachten hem pas te krijgen als je betaling binnen was.

René Groen
15-09-2003, 13:32
Ik stuur alleen snel op bij mensen van wie ik weet dat ze ook snel geld overmaken. Net zoals anderen hier heb ik al te vaak meegemaakt dat ik gewoon een tijd lang op mijn geld kon wachten, terwijl de DVD al lang bij de koper in de bus lag.

Andersom vind ik het ook niet erg om even op een DVD te wachten als diegene mijn geld nog niet binnen heeft.

SanderSpil
15-09-2003, 13:35
[quote=SanderSpil]

Ik zou het niet met jou doen ;),

:mrgreen: ha.ha.ha...

leuk hoor 8)

Jelger
15-09-2003, 14:18
Ik stuur een dvd altijd meteen op, vertrouw er gewoon op dat de andere persoon netjes betaalt. Als die persoon mij graag voor een eurootje of 10 op wil lichten, heel jammer dan als je zo aan je spullen wilt komen. (is nog nooit gebeurd trouwens)

Als ik een dvd koop heb ik het liefst ook dat die meteen wordt opgestuurd, maar ach, echt haast heeft het ook niet 8) Dus laat iedereen doen wat hij/zij het prettigst vindt.

mradem
15-09-2003, 14:23
Ik stuur ze vaak ook gewoon op. Tenminste bij safetraders altijd en de meeste ken ik nou ook wel.

Charley Baak
15-09-2003, 14:29
Half mee eens.
Ik zou dit alleen doen met bekenden/Startraders/Ultramultisupertraders ;)
Voor mij geldt hetzelfde, ik heb dus nee gestemd.Dito!

jokey
15-09-2003, 15:48
Ik ben het er op zich wel mee eens, alhoewel ik zelf (op een enkele keer na, bij bekende/positieve traders) ook altijd wacht tot het geld op mijn rekening staat.
Bij ruilen stuur je 'm ook allebei tegelijk op, dus waarom bij verkoop dan niet? Alhoewel ik bij ruilen met nieuwe members ook af en toe twijfel.....dan zou ik met opsturen ook willen wachten tot ik de dvd al ontvangen heb, gewoon voor de zekerheid.

Ik stem: nee!
...omdat ik vind dat iedereen dat zelf moet beslissen; je moet daar geen regel voor maken.

Theo B
15-09-2003, 16:37
Ik heb ook nee gestemd omdat ik het als regel niet zo'n goed idee vind.

De drie dvd'tjes die ik heb verkocht heb ik wel meteen verzonden nadat de koper me mailde dat de betaling onderweg was. Dat een ander liever wacht tot het geld binnen is kan ik me heel goed voorstellen.

Ronald Dassen
15-09-2003, 16:43
Hier ben ik het niet mee eens.

Het is met zoveel zaken normaal dat je eerst betaald voor je het product krijgt. Logisch toch.

Het maakt mij in principe niet zoveel uit, maar met bovenstaande kan ik het toch niet helemaal eens zijn.

Als ik naar een winkel ga, pak ik eerst het product dat ik wil hebben, en dan betaal ik pas. Dat lijkt me logischer. Normaliter ga je niet ergens voor betalen wat je nog niet hebt.

Maar wat bijvoorbeeld de TKA thread betreft, als ik een dvd bij iemand koop, betaal ik zo spoedig mogelijk, en zij moeten zelf weten of ze de dvd ook gelijk opsturen, of wachten tot ik betaald heb.

RTetteroo
15-09-2003, 16:54
Tja, ik heb niet echt ervaring met handelen (maar 1 keer wat gekocht), maar voor de kopers is het wel leuk als je gelijk de dvd opgestuurd krijgt. Als de verkoper geen geld binnenkrijgt, heeft hij toch altijd het adres van de koper? (en het lijkt me zeer sterk dat hier een geniaal plan wordt beraadt om een dvd te bemachtigen ;) ) Als regel zou ik het ook niet echt jofel vinden, maar dat staat nergens in de vraag dus heb ik op ja gestemd.

Charley Baak
15-09-2003, 16:54
Als ik naar een winkel ga, pak ik eerst het product dat ik wil hebben, en dan betaal ik pas. Dat lijkt me logischer. Normaliter ga je niet ergens voor betalen wat je nog niet hebt.Je bedoelt dat je eerst betaald, voordat je het product mee naar huis mag nemen. Precies andersom dus. :wink:

Timothy
15-09-2003, 17:08
Als ik naar een winkel ga, pak ik eerst het product dat ik wil hebben, en dan betaal ik pas. Dat lijkt me logischer. Normaliter ga je niet ergens voor betalen wat je nog niet hebt.

Vertel mij dan even waar je je spullen haalt (ik wil ook wel mijn spullen eerst thuis hebben voor ik ze betaal, maar wordt meestal door die poortjes verraden ;)).

Maar even zonder gekheid: het feit dat ik in de winkel met een product in mijn handen loop, wil niet zeggen dat het product dan van mij is.

Ronald Dassen
15-09-2003, 17:13
Als ik naar een winkel ga, pak ik eerst het product dat ik wil hebben, en dan betaal ik pas. Dat lijkt me logischer. Normaliter ga je niet ergens voor betalen wat je nog niet hebt.Je bedoelt dat je eerst betaald, voordat je het product mee naar huis mag nemen. Precies andersom dus. :wink:

Nou, nee......als het even kan.....
Nee hoor, ja, dat bedoel ik eigenlijk. Maar toch, je hebt het in je handen, dus je bent er zeker van dat je het meeneemt. Maar natuurlijk heb je gelijk dat je eerst moet betalen, voordat je het ook daadwerkelijk mee mag nemen.

Als je bijvoorbeeld bij een internet site wat bestelt, en je betaalt eerst, moet je nog maar afwachten of je het krijgt.

Niels Simons
15-09-2003, 17:34
dit hele idee is gewoon belachelijk! ik zou graag een slot op deze discussie zien die toch nergens toe gaat leiden.

ik heb t meest zaken gedaan van iedereen zo onderhand hier(kuch...)en ben paar keer toch wel 'genaaid'.echter,dit was iedere keer met newbees,met mensen die zweerden dat ze t geld zo stortten en de dvd onmiddellijk nodig hadden,en een keer door een eikel op ebay voor 64 euro opgelicht.

momenteel heb ik ook weer een deal lopen met Casper86,die sinds 25 augustus al mijn geld heeft en nog altijd geen dvd ontvangen!!
dis natuurlijk de omgekeerde wereld,maar ik zou t NOOIT doen,dvd opsturen voor geld binnen is.

ik stel een ander idee voor: mensen die binnen 15 trades problemen krijgen met betaling en of afhandeling,mogen 3 maanden geen zaken doen op dvdnl!!

de laatste 4 deals die ik met newbees had zijn allemaal op fiasco's,gezeik en geld terug afgelopen...ik heb iig voor mezelf een lijst met gebruikers van t forum die bij mij niet meer voor een dvd hoeven aan te komen(kan je zeggen dat t er al zon 20 zijn...)

sorry voor de linke reactie,ik heb 28 days later alweeeeeer niet binnen vandaag!!!

mazzel,niels

Mark de Jong
15-09-2003, 17:34
Nee hoor, ja, dat bedoel ik eigenlijk. Maar toch, je hebt het in je handen, dus je bent er zeker van dat je het meeneemt.

Ik heb anders regelmatig dat ik met een product terugloop. Dus je neemt het niet altijd mee (ik in ieder geval niet) :)

Robert F.
15-09-2003, 18:13
Ik heb nee gestemd.

Geld staat er vaak ook niet gelijk (giro-bank bank-giro) op, dus echt gelijk oversteken vind ik het niet.

Jaap22
15-09-2003, 18:22
Tja, dit is een moeilijke vraag en ik ben het met eens met een paar mensen hierboven. Als ik een dvd in de verkoop zet en iemand wil die dvd kopen dan kijk ik eerst naar het aantal plussen dat diegene heeft. Heeft hij er een aantal dan stuur ik hem wel eens meteen op. Heeft hij of zij er nog geen 1, dan wacht ik op het geld. Dat klinkt niet echt als goed vertrouwen, maar het is maar een klein middeltje om safe te handelen zeg maar. Koop ik een dvd van iemand dan koop ik het liefst van iemand die al plussen heeft, maar ik denk dat ik ook wel van iemand zal kopen zonder plussen (is bij mij nog nooit voorgekomen), alleen niet voor veel geld. Ik zou bv geen deal van 100 euro met iemand zonder plussen maken, dat is me gewoon te veel geld. Ikzelf ben erg blij dat ik al een Co-StarTrader status heb, want ik moet er niet aan denken dat je bv je eerste deal maakt hier op dvd.nl en de TPG levert de dvd niet. Dan kom je zonder plussen niet erg geloofwaardig over lijkt me. Ik probeer zelf altijd van het goede in mensen uit te gaan en hopelijk krijg ik dan ook niet met oplichting te maken.

Ik vind dat je zelf maar uit mag maken hoe je handelt en dat wanneer je hier op dvd.nl een groot aantal plussen hebt iets meer voordeel hebt dan iemand zonder plussen.

BeeBeeBas
15-09-2003, 18:33
Ik heb nee gestemd.

Geld staat er vaak ook niet gelijk (giro-bank bank-giro) op, dus echt gelijk oversteken vind ik het niet.

Als je gewoon dagelijks je rekeningoverzicht bekijkt zie ik niets mis in het wachten op geld voor verzending. Zoals hierboven vermeld duurt het meestal even voordat je je geld hebt (mijn ervaring +/- 4 dagen), als je de dvd direct verzend heeft de persoon het de volgende dag. Dus vier dagen wachten op geld & vijf dagen wachten op dvd is behoorlijk eerlijk oversteken.

Daarnaast heb ik als verkoper regelmatig te maken met 'niet-serieuze' kopers, ik heb echter nog nooit te maken gehad met een 'niet-serieuze' verkoper. Deze zullen er vast zijn, toch zijn er mijn inziens veel minder 'niet-serieuze' verkopers dan 'niet-serieuze' kopers...

Acinony
15-09-2003, 19:13
Ik heb ook nee gestemd !

Eerst poen dan de spullen, wil je ala minuut je dvd ga je maar naar de winkel. :lol:

(als ik al eerder zaken met diegene heb gedaan maak ik wel een uitzondering hoor ... )

Kasper P.
15-09-2003, 19:53
Nee gestemd, ik heb op marktplaats al vaker problemen gehad hiermee. Ik wil eerst geld zien voordat ik pas iets opstuur (vrij logisch) maar voor bekenden en safetraders ed. maak ik wel vaker een uitzondering.

Gabriel B.
15-09-2003, 19:56
Eerst geld dan de goederen lijkt mij de meest logische situatie.

rkrijger
15-09-2003, 19:59
Hier (dvd.nl) steek ik altijd gelijk over. Daar (ebay.nl) nooit... :-)

Prekip
15-09-2003, 20:02
Ik vind het een beetje een zinloze poll...

Iedereen moet dit voor zichzelf weten. Persoonlijk doe ik als dat toevallig zo uitkomt niet moeilijk, maar normaal gesproken wacht ik ook op de betaling.

Betamax
15-09-2003, 20:10
Bij TRA sturen we wel gelijk de DVD's op en waarom bij TKA niet gelijk het geld en de DVD opsturen
(natuurlijk alleen bij mensen met bewezen eerlijkheid).
Wat is het verschil in waarde tussen bv. €15,- en een DVD van €15,-????????
En zou je wel eerst je geld moeten overmaken en dan maar afwachten of de DVD wel komt.
In deze discussie gaan we er van uit dat de koper dus eerder niet te vertrouwen is dan de verkoper...............

SanderSpil
15-09-2003, 20:57
Ik vind het een beetje een zinloze poll...

Iedereen moet dit voor zichzelf weten. Persoonlijk doe ik als dat toevallig zo uitkomt niet moeilijk, maar normaal gesproken wacht ik ook op de betaling.

Zinloos???
dan is 90 % van dit forum zinloos... ik heb een mening, en ben benieuwd wat anderen daarover denken. gezien het aantal reacties zijn er aardig wat mensen die er wat over te zeggen hebben. (alleen vind ik wel dat de poll een beetje de verkeerde kant op gaat :D )

Groeten Sander

SanderSpil
15-09-2003, 21:01
Ik heb nee gestemd.

Geld staat er vaak ook niet gelijk (giro-bank bank-giro) op, dus echt gelijk oversteken vind ik het niet.

Nee, als het geld wel per direct op de rekening van de verkoper zou staan zou deze thread zinloos zijn, omdat je dan meteen de dvd op zou kunnen sturen. en een dvd ligt toch ook niet een minuut na verzending in je woonkamer? :x :P

Groeten Sander

Harry V.
15-09-2003, 21:23
Half mee eens.
Ik zou dit alleen doen met bekenden/Startraders/Ultramultisupertraders ;)
Voor mij geldt hetzelfde, ik heb dus nee gestemd.Dito!

Lijkt me alles mee gezegd :wink:

Sander Haarmans
15-09-2003, 21:39
Jammer dat je alleen maar "ja" of "nee" kan kiezen, had ook graag de keuze "anders" (of zoiets) willen kiezen.
Waarom ?
Nou omdat ik bij alle personen waarvan ik een dvd (of meedere) koop ik altijd dezelfde dag of de dag erna het geld overmaak via de pc.
Ik krijg ook meestal het antwoord "zodra het geld binnen is dan verstuur ik de dvd" = hier ga ik zeker mee accoord.
Alleen bij sommige mensen (diegene waar ik het nu over heb weet vast wel wie ik bedoel) moet ik echt weken wachten totdat dan eindelijk de dvd in de bus zit en ik denk als ik diegene niet meerdere keren een P.M. had gestuurd dat ik de dvd nu nog niet zou hebben.
Ik wacht nu al meer dan een maand op een dvd die ik nog steeds moet ontvangen.
Dus bij dat soort figuren zou het wel fijn zijn dat er gelijk overgestoken wordt.
Maar verder vind ik het prima dat de dvd pas opgestuurd word zodra het geld binnen is.

Johan van den D.
15-09-2003, 21:46
ja dat vinden veel mensen geloof ik, maar ik niet.
degene die de dvd aanbied kan net zo goed het geld gewoon houden.. voorbeelden te over.

groeten SanderIk denk dat als je het zo gaat bekijken dat je dan gewoon niet aan zo,n deal moet beginnen :?
Je kunt elkaar ten alle tijden belazeren, hier komt nu eenmaal een stuk vertrouwen om de hoek kijken.
Daarnaast gaat het vaak om kleine bedragen dus kun je ook wel het risico nemen om eerst te betalen.
Maar als je twijfeld, gewoon niet aan beginnen dan.
:!:

Joost v.d. Ham
15-09-2003, 22:17
bij Safetraders stuur ik de dvd vaak op voordat ik het geld binnen heb, dat lijkt me ook het nut van het safetrader gebeuren. :roll:

SanderSpil
15-09-2003, 22:39
ja dat vinden veel mensen geloof ik, maar ik niet.
degene die de dvd aanbied kan net zo goed het geld gewoon houden.. voorbeelden te over.

groeten SanderIk denk dat als je het zo gaat bekijken dat je dan gewoon niet aan zo,n deal moet beginnen :?
Je kunt elkaar ten alle tijden belazeren, hier komt nu eenmaal een stuk vertrouwen om de hoek kijken.
Daarnaast gaat het vaak om kleine bedragen dus kun je ook wel het risico nemen om eerst te betalen.
Maar als je twijfeld, gewoon niet aan beginnen dan.
:!:

Natuurlijk is dat waar, ik heb dan ook al 20 transacties met succes afgesloten, het vertrouwen heb ik wel, ik stuur het geld altijd meteeen op, en w8 dan op de dvd. Wat ik zeg is alleen dat ik het wel leuk zou vinden als de dvd die je besteld hebt na 2 dagen al bij je in de bus ligt ongeveer tegelijkertijd met het geld wat dan ook wel op de rekening van de aanbieder zal staan..

Mike Philippens
15-09-2003, 22:43
Ik heb een hele simpele policy: voor relatief kleine bedragen stel ik altijd voor om gelijk over te steken. Ook als ik iets wil kopen. Wil de verkoper dat niet, dan maak ik het wel eerst over. Ik hoor namelijk een hoop mensen zeggen dat de koper wel eens langzaam kan zijn met geld, maar zo kan de verkoper net zo langzaam zijn met opsturen van de handel. De wederzijdse argumenten zijn dus hetzelfde en is het dus lekker naar jezelf toe redeneren.

Ik zeg altijd in een mail met het de details van de deal dat ik voor bedragen tot ongeveer €40-€50 de medemens wel wil vertrouwen. We gaan elkaar toch niet voor die lage bedragen oplichten? Ok, we kennen natuurlijk Ricardo, maar als je dat als maatstaf neemt kun je beter meteen in je kist gaan liggen. Het is ieders vrije keus natuurlijk, maar ik lijdt nu eenmaal niet aan een overmaat aan achterdocht.

En als iemand me dan toch meent te moeten tillen voor €5, dan kan ie op een bezoekje rekenen. Ook al is het in Oost-Groningen en gaat het om €5...van oplichters hou ik niet. Ik zal dan in een persoonlijk onderhoud mijn ongenoegen met de ontstane situatie uitspreken... :twisted:

JaapM
16-09-2003, 00:41
bij Safetraders stuur ik de dvd vaak op voordat ik het geld binnen heb, dat lijkt me ook het nut van het safetrader gebeuren. :roll:
Precies !!

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=8735

Rolf
16-09-2003, 06:47
(ik zou hem het liefst bindend zien, maar dat zit er waarschijnlijk niet in)

Wil je hem nog steeds bindend zien?

SanderSpil
16-09-2003, 07:05
(ik zou hem het liefst bindend zien, maar dat zit er waarschijnlijk niet in)

Wil je hem nog steeds bindend zien?

:D Tuurlijik, als de meerderheid van het forum er tegen is moet het niet gebeuren... (anders heb ik het weer gedaan he :wink: )

Gr. Sander

Robert F.
16-09-2003, 23:12
Ik heb nee gestemd.

Geld staat er vaak ook niet gelijk (giro-bank bank-giro) op, dus echt gelijk oversteken vind ik het niet.

Als je gewoon dagelijks je rekeningoverzicht bekijkt zie ik niets mis in het wachten op geld voor verzending. Zoals hierboven vermeld duurt het meestal even voordat je je geld hebt (mijn ervaring +/- 4 dagen), als je de dvd direct verzend heeft de persoon het de volgende dag. Dus vier dagen wachten op geld & vijf dagen wachten op dvd is behoorlijk eerlijk oversteken.

Daarnaast heb ik als verkoper regelmatig te maken met 'niet-serieuze' kopers, ik heb echter nog nooit te maken gehad met een 'niet-serieuze' verkoper. Deze zullen er vast zijn, toch zijn er mijn inziens veel minder 'niet-serieuze' verkopers dan 'niet-serieuze' kopers...

Even een late reactie. Dit is dus niet gelijk oversteken. Wat bedoeld is, is dat je voordat je je geld overgemaakt ziet de dvd al oversteekt :roll: . Wat jij bedoeld is gewoon wachten tot het geld erop staat. In dat geval doe ik dat ook.

Jaap22
17-09-2003, 07:10
(ik zou hem het liefst bindend zien, maar dat zit er waarschijnlijk niet in)

Wil je hem nog steeds bindend zien?

:D Tuurlijik, als de meerderheid van het forum er tegen is moet het niet gebeuren... (anders heb ik het weer gedaan he :wink: )

Gr. Sander

Jij hebt toch al een zootje plussen? Ik denk dat veel mensen dan wel gelijk over willen steken met jou, gewoon een kwestie van vragen. Heb je in ieder geval voor jezelf je zin gekregen :wink:

mokka
17-09-2003, 12:25
bij Safetraders stuur ik de dvd vaak op voordat ik het geld binnen heb, dat lijkt me ook het nut van het safetrader gebeuren. :roll:

niet echt he! je kunt al safetrader worden ook al heb je nog maar 2 plusjes!!!

Harry B.
18-09-2003, 20:03
Ik heb ja gestemd. Als mensen minimaal de Co-startrader status hebben (zonder minnen!) stuur ik de dvd gelijk op na een deal, het geld zie ik wel verschijnen. Bij mensen die nieuw zijn op het forum doe ik dit uiteraard niet.