PDA

Bekijk de volledige versie : Siemens-Fujitsu Soundbird bij MM voor 444,-



refused
14-11-2001, 15:34
Ik was vanmiddag bij Mediamarkt Groningen en daar zag ik bij de PC-speakers een set van Siemens-Fujitsu staan welke in de aanbieding was voor 444,-.

Deze set trok nogal me aandacht doordat ik een very low-budget persoon ben, en toch een home-cinema thuis wel creeren.

Deze set bestond uit een subwoofer en 5 speakers (soort van cilinders, heel weird om te zien) een versterker/receiver (hoe noem je zo'n ding) met ingebouwde dolby digital decoder. Deze set is bedoeld om aan je PC / Playstation of TV/DVD te koppelen.

Ik vond persoonlijk dat er een zeer lekker geluidje uit kwam.

Kan iemand me meer over dit setje vertellen (aanraden, afraden, tips etc.). Gaarne geen opmerkingen over: je kan beter gelijk iets goeds en duurs aanschaffen das veel beter, want me budget is echt niet meer dan 450,- en dit is op eerste oog DE oplossing.

Hier wat specs:


Cinema Digital PST
• Lieferumfang: Subwoofer, 5x Aluminium-Speaker mit je 2x High End Driver, 150W (RMS) Verstärker mit eingebautem Dolby Digital Decoder, Fernbedienung
• Dolby Digital für kristallklaren, echten Surroundklang mit mehr als 1000W Gesamtleistung (PMPO)
• Universell einsetzbar für PC, TV, Video, DVD, Playstation 2 etc.
• 1 Jahr Garantie
• Subwoofer aus hochwertigem Holz, elegantes Finish
• Hochwertiges und einmaliges Design
• Exzellentes Preis-Leistungsverhältnis
• Weltneuheit

alvast bedankt,

PM
14-11-2001, 15:56
Als dit binnen je budget valt zou ik zeggen.. luister nog eens goed... Kijk ook even of er nog andere setjes staan die in aanmerking komen..
Als t dan nog bevalt gewoon kopen!

De specs zeggen nix... t moet gewoon klinken, maar dat heb je in andere threads vermoedelijk al gezien...

refused
14-11-2001, 16:00
weet iemand misschien ook waar ik iets meer informatie hier over kan vinden? want behalve op de siemens-fujitsi.com kan ik er nergens iets over vinden

thnx

refused
14-11-2001, 16:02
PM:

de enigste manier om binnen me budget te blijven, is simpel weg om die set van Creative te kopen ook 5.1 (zit daar trouwens wel in 5.1 decoder in netzoals bij die soundbird?), 1. hij is duurder 2. mijn gevoel neigt daarnaar toe niet

PM
14-11-2001, 16:02
mmm... nee dat weet ik niet... en ik denk ook niet dat er over dit soort setjes veel info is te vinden anders dan op de site van de fabrikant

refused
14-11-2001, 16:04
of weet iemand nog andere manieren om een dd-set aan te schaffen rond de 500 piek?
Ik heb nog zo'n 5.1 decoder nodig die zit namelijk niet in mijn dvdspeler (toshiba sd-210e).