PDA

Bekijk de volledige versie : Play.com



Tim van Glasenap
14-11-2001, 18:43
Ik vroeg me af wie heeft wel eens wat bij www.play.com besteld en wat zijn je ervaringen ermee ?

System 3rror
14-11-2001, 18:56
Ik zou zeggen: lees de andere threats die over het kopen in het buitenland gaan!! :)

Volgens mij heeft iedereen hier wel goede ervaringen mee!

Olaf M.
14-11-2001, 18:58
Idd, zoek ff op play247, dan vind je genoeg.
Iedereen besteld daar. :) btw

Deef
14-11-2001, 19:09
Ik heb zo af en toen eens zitte kijken, maar volgens mij is play.com toch iets duurder dan dvdboxoffice, of ik ken nie rekenene :rolleyes: MAAR play.com heeft wel vaak titels iets eerder

SpaceWolve
14-11-2001, 19:12
Controleer de prijzen op www.vergelijk.nl daar typ je gewoon de titel in die je zoekt en de prijzen worden in Guldens geshowt van goedkoop naar duur. dus ik zou daar effe kijken voor je koopt :)

xxxMaverick
14-11-2001, 19:17
Controleer de prijzen op www.vergelijk.nl daar typ je gewoon de titel in die je zoekt en de prijzen worden in Guldens geshowt van goedkoop naar duur. dus ik zou daar effe kijken voor je koopt :)

http://www.kieskeurig is mooier, en beter kieskeurig ruled

SpaceWolve
14-11-2001, 19:20
http://www.kieskeurig is mooier, en beter kieskeurig ruled

Ik weet niet wat je bedoeld met dat kieskeurig mooier is want de 'DvDzoekpagina's zijn namelijk precies hetzelfde, misschien is het slimmer dat je eerst zelf effe een link volgt:D :D :D :D

xxxMaverick
14-11-2001, 19:24
Ik weet niet wat je bedoeld met dat kieskeurig mooier is want de 'DvDzoekpagina's zijn namelijk precies hetzelfde, misschien is het slimmer dat je eerst zelf effe een link volgt:D :D :D :D

dat weet ik ook wel

maar

1 Je steunt de beste pagina van nederland

2 je hebt alles onder 1 dak

3 kieskeurig ruled gewoon ( in niet in de laatste plaats omdat mijn dvd speler zo hoog scoort hehe)

SpaceWolve
14-11-2001, 19:27
dat weet ik ook wel

maar

1 Je steunt de beste pagina van nederland

2 je hebt alles onder 1 dak

3 kieskeurig ruled gewoon ( in niet in de laatste plaats omdat mijn dvd speler zo hoog scoort hehe)

Lol, iedereen naar kieskeurig.nl dan maar :D

xxxMaverick
14-11-2001, 19:35
Lol, iedereen naar kieskeurig.nl dan maar :D

:)

Nathan Strik
15-11-2001, 01:16
En Play 247 bezorgd sneller.
Ook niet echt onbelangrijk.....


Ik heb zo af en toen eens zitte kijken, maar volgens mij is play.com toch iets duurder dan dvdboxoffice, of ik ken nie rekenene :rolleyes: MAAR play.com heeft wel vaak titels iets eerder