PDA

Bekijk de volledige versie : DVD 20 daagse met veel korting op DVD's



Eric van Ballegoie
14-11-2001, 18:54
DVD 20 daagse met veel korting op DVD's



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=171)

System 3rror
14-11-2001, 19:55
Kan je deze bonnen bij elke zaak weer inleveren??

Zou wel mooi zijn als dat ook weer bij de mediamarkt kon...
Bv Forrest Gump dan voor 45 piek!! :D

starbuck
15-11-2001, 08:15
Ongetwijfeld zal er op de bonnen staan: "niet in combinatie met andere aanbiedingen of acties"

Henk Heideveld
15-11-2001, 10:11
Kijk Starbuck begrijpt de spelleks die de commercie met ons speelt.
't Gaat naar de feestdagen toe, dus hoe klop ik de mensen zo snel mogelijk zo veel mogelijk centjes uit de zak. Veel cadeaubonnen rondstrooien.

SpaceWolve
15-11-2001, 20:00
Als ik zo zie op welke dvd's je allemaal korting krijg heb ik het boekje er snel uit, Forest Gump en Friends stonden hoog op mijn lijstje net als Bon Jovi en Kane. Dat wordt weer smullen binnenkort

PM
16-11-2001, 07:50
heb em gisteren ook gehaald... leuk dvdtje..
Dan ook nog meteen gratis van de vd een film en muziek dvdtje gehad... voor de verandering eens coole mensen bij de V&D

RobW
16-11-2001, 16:11
Welke aflvering van FriendS?

System 3rror
16-11-2001, 16:18
Friends afl. "The One With All The Candy!"

Luther Hartog
17-11-2001, 10:36
Nou, ik vind het maar niks, het idee is goed. Maar je betaald eerst 10 euro voor een dvd waar niks op staat en dan krijg je korting op een paar films en vooral muziek dvd's van slechte artiesten. Ik zou het alleen voor Forrest Gump doe de rest is crap.

Theo B
17-11-2001, 16:30
Ach, je kunt de DVD altijd laten liggen (heb ik ook gedaan). Hij kost toch 5 euro?

starbuck
17-11-2001, 19:22
eerst 10 euro voor een dvd .




4,99 euro

Alex van den Berg
17-11-2001, 20:55
Ik zou het alleen voor Forrest Gump doe de rest is crap.Ben ik toch niet met je eens... Er staat maar weinig crap tussen.

Voor mij zitten er in ieder geval de volgende titels bij:
Forrest Gump: 5 gulden korting
Ghost: 5 gulden korting
The Sunday Morning Club: 7,50 korting
Doctor Zhivago: 11 gulden korting

Alleen met Doctor Zhivago ga ik die Voordeel DVD dus al terugverdienen... :)

Alex van den Berg
17-11-2001, 21:00
Op de lijst met titels (in het bericht van Eric) (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=171) staan:

Jiskefet: Debiteuren Crediteuren 1 (7,50)
Jiskefet: Debiteuren Crediteuren 2 (7,50)

De korting is volgens mij slechts geldig voor 1 van de delen. Koop je ze alle 2 dan krijg je dus in totaal 7,50 korting.


Verder ontbreken op de lijst nog:

Doctor Zhivago (11,00)
Tchaikovsky's Swan Lake (20,00)

starbuck
18-11-2001, 12:41
Heb hem nu ook in bezit en ik moet zeggen, toch een leuk hebbedvd-tje.

Tristan
18-11-2001, 23:40
Kijk Starbuck begrijpt de spellekes die de commercie met ons speelt.
't Gaat naar de feestdagen toe, dus hoe klop ik de mensen zo snel mogelijk zo veel mogelijk centjes uit de zak. Veel cadeaubonnen rondstrooien.

Jongens jongens jongens, luister nou maar es naar onze wijze -en oude- Henk. Wacht gewoon rustig af en je zult zien dat prijzen nog verder omlaag gaan. Ze spelen gewoon in op de kriebels aan je vingers om uit te geven.

Ik had bijv nooit durven dromen dat ik seven se en private ryan voor 25 gulden per stuk zou kunnen krijgen........

Maarja, ieder zn meug he. Denk je dat je een dvd echt nergens anders voor goedkoper kan krijgen dan met die 5 piekies korting? Kopen danmaar he.........!

Henk Heideveld
19-11-2001, 09:59
Kijk, onze Tristan snapt iets van merketing en van massapsychose. Voeg beiden samen en je bent er.

technocat
20-11-2001, 08:59
ik dacht dus ook even mijn voordeel te doen met die kortingbonnen in de mediamarkt, NIET dus. toch niet die in rotterdam centrum. Als het ergens anders wel lukt, hoor ik dat graag.
btw, mediamarkt is zonder korting nog goedkoper dan frs met korting, dus wat maakt het uit

EelCoW
20-11-2001, 09:27
Zucht... waar blijft Mediamarkt Eindhoven ;)

Henk Heideveld
21-11-2001, 11:23
Nou, het is wel weer zo ongeveer zoals ik dacht dat het zou zijn. Veel geblaas, weinig wol.
Menige DVD die nu met kortingsbonnen wordt aangeboden heb ik zelf elders tegen lagere prijzen kunnen kopen. Nee, mensen, mooi blijven shoppen. Goed blijven kijken en vergelijken. Ik constateer links en rechts nog steeds prijsverschillen tussen 20 en 45%. Niet te versmaden dus.
(een willeurig voorbeeldje. Sarah Brightman in Concert f 11,-- korting. Ja bij de volle prijs van f 69,95. Maar bij V&D lag hij gewoon los te koop voor, jawel hoor f 50,--. Dag kortingskoorts, ik blijf wel nuchter).
Zag de nieuwe Madonna Drowned Tour 2001 voor f 69,95 liggen. Om de hoek, ja letterlijk om de hoek lag hij voor f 59,95. En dat al meteen op de eerste dag van verschjijning. Kreeg nog 10% korting, dus voor f 54,-- was hij de mijne, niet dus voor f 69,95. Scheelt per winkelhoek dus al 23%.
Yes in The House voor f 59,95. Bij V&D voor f 49,95, 2 dagen later bij een andere V&D in de aanbieding voor f 30,--. Da's dus al gauw 40% tot 50% verschil.
Ik word hier gallisch van. Je moet het halve land afstropen om niet belazerd te worden. Nou ja, ik shop gelukkig nogal graag.

Henk Heideveld
21-11-2001, 11:28
Niet te hard zuchten. Ik woon ook beneden de rivieren in het Brabantse. Ik koop menige DVD voordeliger hier dan bij de Mediamarkt.
(ik ben een paar keer in Amsterdam en Rotetrdam geweest)
Mediamarkt heeft soms enkele aantrekkelijke aanbiedingen, da's zeker, maar blijf maar gewoon hier en daar shoppen, want ook Mediamarkt is veelal knap duur. Er zijn links en rechts leuke aanbiedingen genoeg.
Afgelopen weekend sprong V&D uit de band met heel aantrekkelijke prijzen en een breed assortiment aanbiedingen. En dat terwijl V&D normaal onbeschoft te duur is. Zo zie je maar.

EelCoW
21-11-2001, 11:36
Ik kwam altijd bij Rodisc (nu Moviestore), maar de aanbiedingen daar vind ik de laatste paar maanden vies tegenvallen. Nu doe ik aan koopjes jagen op internet :)

Henk: weet jij toevallig meer DVD shops in de omgeving van Eindhoven?