PDA

Bekijk de volledige versie : 25th Hour



xandernijsten
17-09-2003, 15:15
Weet iemand de release date van '25th Hour' op DVD?

Alvast bedankt

Patrick Deckard
17-09-2003, 15:28
Ik dacht ergens begin februari (4 feb, als ik het goed heb)

Max Davidse
17-09-2003, 15:32
Inderdaad...volgens DVD-home.nl op 4 februari

xandernijsten
17-09-2003, 19:08
ah bedankt... duurt wel nog een tijdje

Max Davidse
18-09-2003, 09:46
ah bedankt... duurt wel nog een tijdje

Helaas wel...je kunt hem al wel huren...bij de Videoland kwam hij afgelopen dinsdag in de rekken te staan...

Dadaveke
18-09-2003, 11:35

Max Davidse
18-09-2003, 13:25
Ik heb hem al m`n rek staan :twisted:

groeten dave

Regio 1 dan zeker?

Dadaveke
18-09-2003, 21:38
sorry heb m`n vorige post verwijderd. Had een andere film voor :cry:

Max Davidse
19-09-2003, 06:07
haha nee :twisted:

Illegaal zeker dan? Dat wil ik niet eens...als echte filmgek doe ik niet aan kopieen...

Dadaveke
19-09-2003, 09:12
25th hour heb ik afgelopen Dinsdag gehuurd . best wel een goed boeiend verhaal maar dan alleen maar om te huren persoonlijk.

groeten

Dadaveke
19-09-2003, 12:06
heb ff gezocht. Dit heb ik kunnen vinden :

04-02-2004 25th Hour Thriller Buena Vista

groeten

Lesley
01-02-2004, 21:17
Uitermate goeie film...
9.99 bij MM enschede

Alleen ERG slecht dat we opgescheept zitten met de franse titel in de film!
dus er staat geen "25th hour" maar "24 heures Avant La Nuit"
En de audio loopt met een zin van Edward Norton niet gelijk...

xandernijsten
04-02-2004, 15:52
Uitermate goeie film...
9.99 bij MM enschede

Alleen ERG slecht dat we opgescheept zitten met de franse titel in de film!
dus er staat geen "25th hour" maar "24 heures Avant La Nuit"
En de audio loopt met een zin van Edward Norton niet gelijk...

Maar is de rest wel okay (beeld, geluid etc.)?

Lesley
04-02-2004, 16:32
Ja beeld en audio is verder goed (op die out of sync zin na).

Ik vraag em af of iemand anders al de versie die vanaf 4feb in de winkel ligt heeft gekocht? Ik vraag me namelijk af of de MediaMarkt niet toevallig een belgisch/franse batch van DVD's binnen heeft gekregen...

Ik hoor verder niemand over het probleem van de titel in de film?

Rutger
04-02-2004, 17:58
Ja beeld en audio is verder goed (op die out of sync zin na).

Ik vraag em af of iemand anders al de versie die vanaf 4feb in de winkel ligt heeft gekocht? Ik vraag me namelijk af of de MediaMarkt niet toevallig een belgisch/franse batch van DVD's binnen heeft gekregen...

Ik hoor verder niemand over het probleem van de titel in de film?

Gisteren bij de Makro gehaald, maar daar wordt dus NIET belgische/franse versie verkocht, maar de engelse. De titel is dus gewoon 25th Hour.

Bob Hiemstra
04-02-2004, 18:46
Ik heb de R2 UK besteld, deze komt wel een paar dagen later uit maar die heb ik dan liever.

Lesley
04-02-2004, 19:21
Gisteren bij de Makro gehaald, maar daar wordt dus NIET belgische/franse versie verkocht, maar de engelse. De titel is dus gewoon 25th Hour.
Crap... Dan maar ff bij de FRS kopen, en dan mijn MM versie in het doosje stoppen en terug gaan met "He, zit een Franse versie in mijn doosje" :D

Ruil ik em wel tegen een andere film...

Rutger
04-02-2004, 22:14
Op de disc staat de titel wel in twee talen.

Lesley
05-02-2004, 09:17
Ja dat is bij die van mij ook... Alleen staat de Franse titel ook in de Videostream...

Hoe zit het daar trouwens met de audio? Bij mijn versie is loopt de audio 1 zin niet synchroon. Dat is ergens als ze die dope in de bank vinden. Dan zegt Norton wat, en dan loopt de audio ong 1 seconde achter. Is dat bij de goeie NL versie ook?

Vandaag even kijken of ik em ergens om kan ruilen...

Rutger
05-02-2004, 11:54
Ja dat is bij die van mij ook... Alleen staat de Franse titel ook in de Videostream...

Hoe zit het daar trouwens met de audio? Bij mijn versie is loopt de audio 1 zin niet synchroon. Dat is ergens als ze die dope in de bank vinden. Dan zegt Norton wat, en dan loopt de audio ong 1 seconde achter. Is dat bij de goeie NL versie ook?

Vandaag even kijken of ik em ergens om kan ruilen...

Dat kijk ik straks thuis wel even voor je na. Heb je een precies tijdsmoment dat dit gebeurd.

Lesley
05-02-2004, 13:22
Nee, dat zou ik even na moeten kijken... Maar het zit bij dat stuk als die agenten die dope uit zijn bank vissen... Dan krijg je op een gegeven moment een wide-shot van Norton die bij de muur staat... Als ik thuis ben zal ik even de tijd posten...

Rutger
05-02-2004, 18:36
ik heb niks kunnen ontdekken in het gedeelte dat de DEA binnen is en de drugs vindt.

Lesley
05-02-2004, 21:56
Hoi Rutger, Ik heb het even bij mijn versie gecontroleerd en het is bij het stukje dat die agent gaat zitten en vraagt of dat goed is.

Als Norton antwoord met "Be My Guest" dan loopt de audio niet gelijk...

Raar dat dat bij jou versie niet is... Misschien verklaard dat ook waarom hij bij de MM maar 9.99 was?

Ik weet wel dat ik em snel geruild wil hebben :?

ErikK
09-02-2004, 15:35
Ik heb gisteren de film gekeken (gekocht bij de Makro), maar de filmtitel (na de openingscredits) was bij mij ook Frans (24 heures...etc). Een lipsync probleem is me niet opgevallen, maar ik heb er niet speciaal op gelet omdat ik dit topic nog niet gelezen had. Zal vanavond nog eens even kijken...

Wat ik overigens ook storend vond was de moviemiles kras-sticker die op de inlay (zo heet dat toch? dus *onder* het transparante plastic van het doosje, op het papier) geplakt was. Blijven toch wat vlekken door lijmresten achter op het hoesje op deze manier.

xandernijsten
09-02-2004, 15:48
Gisteren bij de Makro gehaald, maar daar wordt dus NIET belgische/franse versie verkocht, maar de engelse. De titel is dus gewoon 25th Hour.

Bedoel je de titel op de kaft of de titel in de film na de openingscredits? Dit vraag ik omdat ErikK hem ook bij de Makro heeft gekocht en wel de Franse titel in de film heeft na de openingscredits?

Als jij niet de Franse titel in de film hebt, moeten jullie eens eff onderzoeken of d'r een verschil in de kaft zit, zodat we weten wat we eigenlijk aanschaffen.

Rutger
09-02-2004, 16:07
Op de kaft stond niet de nederlandse titel, op de cd opdruk wel weer. Bij de openingsscene heb ik er eigenlijk niet op gelet, maar daar zal dus ook wel de franse titel zijn geweest. Ik neem aan dat de Makro geen verschillende versies verkoopt.

ErikK
09-02-2004, 21:04
Ik denk ook niet dat er verschillende versies zijn. Het lipsync probleem met het zinnetje van Norton bij de DEA huiszoeking is ook bij mijn exemplaar het geval. Het kaftje was bij mij ook gewoon nederlands.