PDA

Bekijk de volledige versie : 24 seizoen 2: paarse gloed boven in beeld(?)



KillerBee
18-09-2003, 08:39
Ik heb onlangs 24 seizoen 2 bij Play gekocht, tijdens het kijken viel het me na verloop van tijd op dat er bovenin beeld een paarse gloed te zien is; die paarse gloed bestrijkt absoluut niet veel van het scherm (slechts een smal balkje over de hele breedte van het beeld), maar als je erop gaat letten, wordt het vrij irritant :roll: . Ik heb nu 2 van de 7 dvd's gezien en bij de 1e twee zie ik dit bij beide, dus ik ben bang dat het met de rest ook zo is. Uiteraard mijn vraag aan bezitters van deze box: is jullie dit ook al opgevallen? (zo niet: ga dan ff checken :wink: ).

brucebikkel
18-09-2003, 09:04
ik heb dit zelfde bij seizoen 1, allemaal vage blokjes enzo. Ik heb hem toen nog omgeruild maar heb het zelfde probleem gehouden!

Max Davidse
18-09-2003, 09:05
Ik heb de Season 1 & 2 Collector's box...en heb tot nu toe de eerste 3 DVDs gezien van seizoen 2...ik heb geen paarse balk ontdekt tot nu toe, maar ik zal nog eens een keer goed gaan kijken dan...

KillerBee
18-09-2003, 09:09
Het zijn geen blokjes o.i.d., het is echt een soort gloed, ik zou bijna zeggen: bijna niet zichtbaar, ik kwam er dan ook pas achter op de helft van de 1e dvd.
Max, misschien heb jij er geen last van, aangezien dit een andere boxset betreft (of misschien ook wel?...). Maar ik ben i.i.g. wel benieuwd of jij en anderen dit ook opvalt.... or is it just me?! :cry:

Mark de Jong
18-09-2003, 11:19
Geen last van. Wel in het midden van het scherm onderin een klein streepje. Maar daar zit ik niet echt mee.

Max Davidse
18-09-2003, 11:33
Het zijn geen blokjes o.i.d., het is echt een soort gloed, ik zou bijna zeggen: bijna niet zichtbaar, ik kwam er dan ook pas achter op de helft van de 1e dvd.
Max, misschien heb jij er geen last van, aangezien dit een andere boxset betreft (of misschien ook wel?...). Maar ik ben i.i.g. wel benieuwd of jij en anderen dit ook opvalt.... or is it just me?! :cry:

Ik zal vanavond voor je kijken ok? Eerder heb ik echt geen kans...

brucebikkel
18-09-2003, 11:47
kan je niet een screenshotje plaatsen?

KillerBee
18-09-2003, 12:33
Ik zal vanavond voor je kijken ok? Eerder heb ik echt geen kans...

:shock: Ja maar!! Ik moet het NU weten!... hehe, nee joh, ik kan wel even wachten hoor, ik hoor het wel :wink:

Brucebikkel, sorrie, maar die mogelijkheid heb ik (nu) helaas niet. Zie het maar gewoon als een ietwat vage, smalle (over de gehele breedte) paarse band, helemaal bovenin beeld. Als je dit hebt, dan zal het je echt wel opvallen. En anders ligt het misschien aan mijn DVD speler (Samsung, 2 jaar oud), maar ik koop eind volgende week toch een nieuwe speler (Pioneer), dus kan ik dan ook gaan vergelijken (of het dan weg is of niet).

Joost v.d. Ham
18-09-2003, 23:12
Ik heb ook eens voor je gekeken, maar ik zie geen paarse gloed (heb ook een samsung DVDspeler van 2 jaar oud ;))

Biebs
19-09-2003, 02:45
Ik heb volledig Season 1 & 2 gezien en nooit iets gemerkt...

Max Davidse
19-09-2003, 07:05
Ik heb gisteravond voor je gekeken...en kon geen enkele paarse gloed ontdekken...

Misschien eens een andere speler proberen dan je eigen speler en testen of die hetzelfde probleem geeft?

KillerBee
19-09-2003, 10:22
Misschien eens een andere speler proberen dan je eigen speler en testen of die hetzelfde probleem geeft?

Volgende week was ik al van plan een nieuwe speler kopen, dus dan zal ik het zeker testen. Wel heel vreemd hoor, aangezien andere -willekeurige- dvd's dit niet hebben (ligt dus -waarschijnlijk niet aan speler) en ook aan m'n Tv ligt het niet :? . Misschien heb ik een 'slechte set' te pakken ofzow (als dit al mogelijk is??).

Maar goed, bedankt dat jullie even hebben gekeken :) , als ik het volgende week op m'n nieuwe speler ook nog zie, dan ligt het zeker te weten aan de boxset, ik ben benieuwd!

Max Davidse
19-09-2003, 10:23
Misschien eens een andere speler proberen dan je eigen speler en testen of die hetzelfde probleem geeft?

Volgende week was ik al van plan een nieuwe speler kopen, dus dan zal ik het zeker testen. Wel heel vreemd hoor, aangezien andere -willekeurige- dvd's dit niet hebben (ligt dus -waarschijnlijk niet aan speler) en ook aan m'n Tv ligt het niet :? . Misschien heb ik een 'slechte set' te pakken ofzow (als dit al mogelijk is??).

Maar goed, bedankt dat jullie even hebben gekeken :) , als ik het volgende week op m'n nieuwe speler ook nog zie, dan ligt het zeker te weten aan de boxset, ik ben benieuwd!

Anders ik wel...