PDA

Bekijk de volledige versie : Play247.com



Psykomike
14-11-2001, 22:06
Vorige week heb ik bij Play247.com Shrek (R1) en Traffic (R2) besteld. Traffic heb ik inmiddels binnen, Shrek daarentegen niet.
Het vreemde daarbij is, is dat Shrek volgens Play247.com op 6 november is verzonden en Traffic pas op 9 november. De 16 pond voor Shrek is inmiddels van mijn rekening afgeschreven.

Heeft iemand ervaring met bestellen bij Play247.com, en is er misschien iemand die een soortgelijk geval heeft meegemaakt.
Bij voorbaat dank voor jullie reactie.

Nathan Strik
15-11-2001, 00:02
Regio 1 releases duren meestal 1 tot 2 weken langer bij Play 247 dan Regio 2 releases.
Het is me maar 1 keer gebeurd dat de DVD´s langer duurden. Toen had ik na 4 weken nog niets.
Gewoon een mailtje gestuurd en toen hebben ze de boel opnieuw opgestuurd... 2,5 week later waren ze binnen.

Maar jij hebt ze pas vorige week besteld, dus ik zou even wachten, vooral bij regio 1 DVD´s.

Ik bestel nu bijna een jaar bij Play 247 en het is tot nu toe altijd zo geweest dat regio 1 DVD´s langer duren dan regio 2 DVD´s. Niks om je over op te winden dus.

Ik zou zeggen, wacht nog 2 weekjes en als je dan nog niets binnen hebt, stuur ze een mailtje.

Psykomike
15-11-2001, 17:41
Je had helemaal gelijk. Raad eens wat vandaag in de bus viel. Ik word gewoon een beetje paranoia van al die je hoort omtrent R1 DVD's.

Bedankt.