PDA

Bekijk de volledige versie : Right Stuff, The (SE) [DVD]



Arnold van Oostrum
19-09-2003, 08:30
Right Stuff, The (SE) [DVD]

Halverwege de 20ste eeuw vestigde Amerika zijn blik op de toekomst en… op de ruimte.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1234)

Surya
19-09-2003, 08:48
Heb 'm net in Australie gekocht voor €18. Uitstekende film en DVD (y)

Philippe
19-09-2003, 09:31
Prachtige film die geen moment verveelt en inderdaad goede muziek van Bill Conti.

Ludo Keeris
19-09-2003, 10:11
Philip Kaufman maakt over het algemeen zeer onderhoudende films en zeker ook met The Right Stuff. Ik heb de originele versie al geruime tijd in huis en vraag me af of ik nu deze S.E. moet aanschaffen, aangezien de beeldkwaliteit op deze S.E. ook niet helemaal jofel is.

Surya
19-09-2003, 11:41
Philip Kaufman maakt over het algemeen zeer onderhoudende films en zeker ook met The Right Stuff. Ik heb de originele versie al geruime tijd in huis en vraag me af of ik nu deze S.E. moet aanschaffen, aangezien de beeldkwaliteit op deze S.E. ook niet helemaal jofel is.
Als je om de extra's geeft is deze zeker de moiete, maar als het je enkel om de film gaat, hou dan je huidige versie

sandervandieren
19-09-2003, 13:36
Ik moet 'm nog steeds zien, heb hem deze week in huis gehaald.
Bij de Goods4U (in Tilburg), 'n tweedehands winkel; De 2Disc-versie voor maar 9,95 euro! Echt waar. Waarschijnlijk was dit een vergissing van de winkel, want de 1 disc-versie was even duur !!! :lol:
Ook raar dat hij pas uit is en nu al in de tweedehandszaak :?

Zo gezegd; naar herinnering was het en toffe film!

Lex v/d Moolen
19-09-2003, 13:47
Prachtige film die ik nu deze S.E. is uitgekomen zeker eens ga aanschaffen (y)

Pat
19-09-2003, 19:02
Waarschijnlijk de beste film in zijn genre. Schitterende en zeer goed geacteerde verfilming van het Mercury project op een al even lovenswaardige DVD. De extra's zijn echt wel de moeite.

Richard B.
19-09-2003, 22:45
De film is echt een ondergewaardeerde klassieker. Het boek waar ie op gebaseerd is (dat ik ook gelezen heb) is trouwens ook erg de moeite waard. Ik heb de oude 1-disc maar als ik deze 2-disc ooit 'voor weinig' tegenkom dan ga ik nog wel eens vervangen.

Btw: samen met mijn boxset van 'From the earth to the moon', Apollo 13 en de documentaire 'For all mankind' (uitgebracht door Criterion) is dit voor mij DE perfecte vastlegging van de beginperiode (Mercury, Gemini, Apollo) van de Amerikaanse ruimtevaart.

Mazdalfa
20-09-2003, 13:42
De film is echt een ondergewaardeerde klassieker.

Absoluut waar! Een 'sleeping giant' onder de films. Hopelijk krijgt 'ie met deze mooie nieuwe release aandacht van een nieuwe groep filmliefhebbers die deze nog nooit hebben gezien.

Ludo Keeris
20-09-2003, 14:17
Philip Kaufman maakt over het algemeen zeer onderhoudende films en zeker ook met The Right Stuff. Ik heb de originele versie al geruime tijd in huis en vraag me af of ik nu deze S.E. moet aanschaffen, aangezien de beeldkwaliteit op deze S.E. ook niet helemaal jofel is.
Als je om de extra's geeft is deze zeker de moiete, maar als het je enkel om de film gaat, hou dan je huidige versie

Dan hou ik maar m'n huidige versie. Extra's boeien me vaak niet zo en bekijk ze vaak niet of maar één keer.

Jaap22
17-10-2003, 09:31
Schitterende film die geen moment verveelt, ook al duurt ie ongeveer 3 uur. Puur genieten.

Richard B.
04-08-2004, 20:59
Nou ik ben hem eindelijk 'voor weinig' tegen gekomen: vanmiddag kocht ik hem in de "3 voor 33 euro" actie bij Van Leest. :wink:

Sublieme dvd-uitgave. De extra's zijn echt een must voor de lucht- en ruimtevaart-liefhebbers. (y)

Raymond Gelmers
04-09-2004, 14:10
Gekocht by DVDValley actie 3 voor 30 :lol:

fredje-astaire
09-11-2004, 22:00
Knappe film die de begin dagen van de geschiedenis van de Amerikaanse
Ruimtevaart belicht , vanaf de dag dat Chuck Yeager als eerste door de geluidsmuur ging tot eerste ruimtevluchten ,zogenaamde Mercury-vluchten. Was reeds verkrijgbaar in een gewone editie, maar nu in deze special edition komt deze film nog mooier tot z'n recht,vooral de extra's geven nog meer waarde aan deze film, vooral omdat de extra's enorm informatief zijn , zo komen de echte ruimte-helden zelf aan bod , zoals Chuck Yeager en enkel astronauten . ook is er een gans deel besteed aan John Glenn ( voor vele de grote held ). Een film die drie uur duurt maar geen moment verveeld en vrij getrouw blijft aan de gebeurtenissen van toen, knap regie van Phil Kaufman en volkomen terecht bekroond met 4 oscars. Zou zeggen voor de liefhebbers haal hem in huis en geniet.

Caledonians
05-01-2005, 22:28
Heb gisteren deze film gezien en heb ook echt zitten genieten! Met Apollo 13 erbij heb ik toch 2 goede ruimtevaart films in mn collectie waar ik erg blij mee ben. (y)

Dva
22-03-2005, 19:57
Ik heb hem net gekocht voor 12.5 euro bij de colrytketen. Straks genieten, lijkt me..