PDA

Bekijk de volledige versie : Scarface: Deluxe Gift Set



Chris Howitt
20-09-2003, 09:50
Ik was vanochtend zeer verbaasd toen de postbode een erg groot pakje kwam afleveren, ik wist namelijk niet dat hij al verzonden was. En geen extra douanekosten :) DVDPacific rules

Hoewel hij 30 september pas uitkomt, heb ik Scarface dus al binnen.

De Box zelf is vrij groot, als je hem open doet ligt daar de DVD van Scarface (Al Pacino) op een mooie rooie ondergrond. Haal je de bovenste gedeelte eraf dan ligt daar onder de orginele Scarface, een erg mooi moneyclip met achterop de tekst the world is yours + verder wat kaarten met scenes van de film :)

Al met al een erg mooie uitgave

Hier wat foto's van deze wel zeer mooie box :

http://www.dvdcollectie.nl/scarface1.jpg

http://www.dvdcollectie.nl/scarface2.jpg

http://www.dvdcollectie.nl/scarface3.jpg

http://www.dvdcollectie.nl/scarface4.jpg

Daan de G.
20-09-2003, 09:53
WOW :shock: wat mooi,deze wil ik ook wel hebben, jammer dat ik scarface al heb ;)

Tom van den Hout
20-09-2003, 12:24
AUWWWWWWWWWWWWWWWWWW :shock: :shock: :shock:

Ik wil niet weten wat ie kost denk ik :'(

ffies opzoeken :)

Mark de Jong
20-09-2003, 12:36
Valt nog mee. Volgende maand maar effe bestellen.

Ziet er zeer netjes uit (y)

Lex v/d Moolen
20-09-2003, 12:42
Mooooi (y)
Mijn handen jeuken om hem ook te gaan bestellen... :)


Alleen waar ga ik het neerzetten? Past nooit in mijn kastje :? :wink:

Jaded
20-09-2003, 12:45
Alleen waar ga ik het neerzetten? Past nooit in mijn kastje :? :wink:
Hahaha ... Ikea Berthy kastje zeker? :P

Mark de Jong
20-09-2003, 12:46
Mooooi (y)
Mijn handen jeuken om hem ook te gaan bestellen... :)


Alleen waar ga ik het neerzetten? Past nooit in mijn kastje :? :wink:

Misschien OP het kastje ;)

Lex v/d Moolen
20-09-2003, 12:52
Alleen waar ga ik het neerzetten? Past nooit in mijn kastje :? :wink:
Hahaha ... Ikea Berthy kastje zeker? :PGamma boekenkastje :wink:

Misschien OP het kastje ;)Die staan al vol met onregelmatige S.E.'s :wink:

Robert F.
20-09-2003, 13:03
Ik ga hem ook bestellen.

Hij ziet er echt cool uit.

Tommy Brok
20-09-2003, 13:31
Erg cool, maar vind meer dan €40,- toch wat veel!

Obiman
20-09-2003, 14:58
Ik vind het een waanzinnig mooie uitgave van één van de beste films van Pacino ooit, maar zoals velen kan ik hem helaas niet kwijt in een kast. :( Ik heb de "gewone" S.E. maar besteld.

Chris Howitt
20-09-2003, 17:55
Ik vind het een waanzinnig mooie uitgave van één van de beste films van Pacino ooit, maar zoals velen kan ik hem helaas niet kwijt in een kast. :( Ik heb de "gewone" S.E. maar besteld.

Voor zulke mooie boxen, maak ik gewoon ruimte.

Slik, straks komen ook nog eens de volgende boxen voor mijn overvolle kasten:

Battlestar Galactia Complete Series
Indiana Jones
Two Towers Gift Set
Looney Tunes Gold

They keep on coming :roll:

Misskiss
20-09-2003, 19:28
zo damn dat is wel een hele mooie box...

heb de prijs nog niet voorbij zien komen dus hoeveel mag hij kosten??

Ze hebben er iig iets heel moois van gemaakt :)

Mark de Jong
20-09-2003, 19:36
De prijs ligt tussen de €40-50.

Reinbo
20-09-2003, 19:43
Erg cool, maar vind meer dan €40,- toch wat veel!

Je krijgt er wel twee films voor, het origineel van Howard Hawks zit er ook bij. :wink:

Pepijn Wildbret
20-09-2003, 20:31
Zeer zeer mooi...

Chris,
Wil je misschien nog een extra foto posten van allen de money clip?
Ben vooral erg benieuwd hierna.

EDIT:
Chris,
Welke verzendmethoden heb je gebruikt bij dvdpacific?

Laurens ten Voorde
20-09-2003, 20:49
AUWWWWWWWWWWWWWWWWWW :shock: :shock: :shock:

Ik wil niet weten wat ie kost denk ik :'(

ffies opzoeken :)

Bij dvdpacific $ 45.05 excl. verzendkosten

Lourens
20-09-2003, 23:04
Heb hem gelijk besteld. Echt een must-have voor de filmliefhebber. Mooiere box dan dit heb ik nog niet gezien...

mradem
20-09-2003, 23:26
Ken ook niet wachten. totaal nog geen plek lol maar desnoods moet de muur eruit gesloopt worden :P .

Mike Philippens
21-09-2003, 00:11
Hmmm...ben benieuwd of Amazon zich strikt aan de regeltjes houdt. Op de site staat dat ie 30 september gereleased wordt en dat ie naar verwachting 1 oktober verstuurd wordt. Nou ja...ik zie het wel. Ziet er wel retestrak uit. Ik heb al plek in mijn wandje vrijgemaakt.

Jorden
21-09-2003, 15:16
Idd super mooi. Komt zeker alleen voor regio 1 uit of niet ?!

Denk dat ik dan maar ga sparen voor een regiovrije speler :)

Wazige
21-09-2003, 15:53
Denk dat ik dan maar ga sparen voor een regiovrije speler

Een regio vrije speler is goedkoper te krijgen dan de box :P

appie1985
21-09-2003, 17:16
Hoe zit het trouwens met de beeld- en geluidskwaliteit van deze dvd? Is het beter dan de eerste?

The Gr8oNe
21-09-2003, 17:23
Appie Schreef:

Hoe zit het trouwens met de beeld- en geluidskwaliteit van deze dvd? Is het beter dan de eerste?


Beeld zal wel goed zijn denk ik persoonlijk en geluid is DTS (y) dus het zegt genoeg met de geluid zal er niks slechts zijn.( normaal gesproken dan)


HighLight of the Day:
http://www.moviefreakz.nl/dvdtracker/index2.php?user=FreaKZiLLa

The Gr8oNe
23-09-2003, 13:11
Ik vroeg mijzelf ook af of ie ook op regio 2 uikomt en had dus gemailt na Universal Pictures en daar kreeg mail terug met een telefoon nummer van Universal in Engeland, heb dus daar daar naar toe gebelt en die lullo aan de telefoon zei van ja het komt uit ma is uitgestelt dus vroeg ik van weet je ook wanneer het misschien uitkomt, zei hij van een momentje graag, na 5 minuten kwam ie terug, zei hij van hmmm it will come out someday in the near future MAYBE en ik zei in mijzelf natuurlijk van debiel moest ik op dat antwoord 5 minuten wachten :lol: haha weg waren mijn 10 minuten van deze regenachtige dag, dat door het antwoord van the biggest @ssclown employee from England ma ja moet dus toch maar mijn dvd speler regio vrijmaken ma jammer genoeg is het zo een Pioneer gevalletje die ik 1 week kwijt ben en 130,- voor moet betalen ma ja dit was het Scarface DeLuxe Gift Set waargebeurde verhaal van FreakZiLLa die 10tallen lettertjes te lang heeft geduurd haha peace y'll "THE END"


HighLight of the Day:
http://www.moviefreakz.nl/dvdtracker/index2.php?user=FreaKZiLLa

jokey
23-09-2003, 15:45
<verhaal>
En dat allemaal in 1 zin...pffff! :rolleyes:
Kun je geen leestekens gebruiken?? (leest wat makkelijker)

Maar wel goed dat je ff die moeite genomen hebt, maar helaas weten we dus nog niks... Ik ga er van uit dat ie niet in zo'n mooie box in R2 uitgebracht wordt, anders was er wel wat van bekend gemaakt.

The Gr8oNe
23-09-2003, 17:49
Jokey schreef:

Kun je geen leestekens gebruiken?? (leest wat makkelijker)

Het spijt me en maybe vergeef me :lol: haha ene was je er lang mee bezig nee toch?



HighLight of the Day:
http://www.moviefreakz.nl/dvdtracker/index2.php?user=FreaKZiLLa

Laurens ten Voorde
25-09-2003, 08:41
Hij is door Amazon vandaag verstuurd... :D

Max Davidse
25-09-2003, 08:52
Hmmzz...maar een mailtje gestuurd of hier ook een regio 2 release van komt.

Nu afwachten of we een antwoord mogen verwachten.. :)

Chris Howitt
25-09-2003, 10:40
Hij is door Amazon vandaag verstuurd... :D

Nou maar hopen dat je geen douane problemen krijgt, grote kans namelijk bij amazon met zo een grote box......

The Gr8oNe
25-09-2003, 12:43
Drakenpuppy dat antwoord heb ik al voor Maybe in the near future je of jij moet antwoord krijgen van een slim iemand, die ik aan de telefoon had van Universal was niet de best employee of the month.



HighLight of the Day:
http://www.moviefreakz.nl/dvdtracker/index2.php?user=FreaKZiLLa

Max Davidse
25-09-2003, 12:49
Drakenpuppy dat antwoord heb ik al voor Maybe in the near future je of jij moet antwoord krijgen van een slim iemand, die ik aan de telefoon had van Universal was niet de best employee of the month.



HighLight of the Day:
http://www.moviefreakz.nl/dvdtracker/index2.php?user=FreaKZiLLa

Daarom mailde ik ook...in de hoop dat ik dan de slimme medewerker krijg...

MKW
25-09-2003, 13:32
Hoe zit het met de extra's. Op de originele scarface stond een lange flashback 'making of'. Staat deze er hier ook op of is er een nieuwe 'flashback making of' . Ik heb in ieder geval geen zin in de hip hop specials die erop staan.

GalO
25-09-2003, 23:10
Komt de set of teminste de SE nog in NL uit en zo ja wanneer?

Chris Howitt
26-09-2003, 10:55
Hoe zit het met de extra's. Op de originele scarface stond een lange flashback 'making of'. Staat deze er hier ook op of is er een nieuwe 'flashback making of' . Ik heb in ieder geval geen zin in de hip hop specials die erop staan.

Hier een overzicht van de extra's

http://www.dvdcollectie.nl/extra.JPG

Michelle
26-09-2003, 12:46
Ohhh, wat mooi! Die wil ik ook die wil ik ook! :D
Zal deze box vlug uitverkocht zijn of kan ik rustig wachten en 'm volgende maand bestellen?

Chris Howitt
26-09-2003, 12:48
Ohhh, wat mooi! Die wil ik ook die wil ik ook! :D
Zal deze box vlug uitverkocht zijn of kan ik rustig wachten en 'm volgende maand bestellen?

Ik zou die risico niet nemen, denk dat deze box behoorlijk limited is.

Michelle
26-09-2003, 13:05
:? Hmm...Dan moet ik maar eens gaan kijken of ik ergens een gaatje zie in m'n kosten.

Ik heb meteen maar een pricewatch (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=16856) geopend.

GalO
26-09-2003, 13:42
maar komt ie nou in NL uit?!?!

mradem
26-09-2003, 15:21
Op deze vraag wacht men geloof ik nog op antwoordt. Maar ik heb er een hard hoofd in.

Ernest Hamstra
26-09-2003, 17:00
maar komt ie nou in NL uit?!?!

Er is geen releasedatum bekend. Mijn inschatting: "Not in your lifetime :wink: ".

Lourens
28-09-2003, 18:57
Hij is verstuurd bij Play.com, deze week moet hij als het goed is bij mij in de bus vallen.

Jordé den Tenter
29-09-2003, 17:51
Hij is verstuurd bij Play.com, deze week moet hij als het goed is bij mij in de bus vallen.
Kan wel wat langer duren bij play.com.
Duurt bij mij meetsla 12-15 dagen maar deze komt uit USA dus.



En nog een andere vraag hoe kwam de postbode hem afleveren?

Reinbo
29-09-2003, 19:06
Hij is onderweg vanuit Canada. Zatedag vetrokken, ????? in huis. :lol:

Jordé den Tenter
03-10-2003, 14:07
Ik heb hem ook vandaag besteld bij play.com.
Is tog wel een van de mooiste boxen op dvd.
En Scarface is gewoon de allerbeste film ooit.

Lourens
03-10-2003, 23:20
Heb hem binnen van Play.com. Snel gegaan, had hem 25-09 besteld, en vandaag (03-10) binnengehad. Het is echt een juweeltje!

Rutger
07-10-2003, 15:49
Ik heb hem vandaag uit Canada binnen gehad. Ze hebben nog snellere levertijden dan Play.

De box is werkelijk prachtig. Ik ben er echt heel blij mee. Hij is echt heel gelikt. Ik ben wel weer een aantal uurtjes zoet met kijken naar de twee films en naar de extra's.

Reinbo
07-10-2003, 17:28
Hij is onderweg vanuit Canada. Zatedag vetrokken, ????? in huis. :lol:

Dinsdag een week later :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

MOOI!

mradem
07-10-2003, 18:20
Super box is dit. Echt shitterend!

maximus
07-10-2003, 18:40
ja cool ja...... ik heb hem dus ook net besteld bij amazon. Krijg ik net een email met de bevesting staat dit er:

Shipping estimate for these items: January 2, 2010
Delivery estimate: January 9, 2010 - January 14, 2010

foutje bedankt :shock:

Chris Howitt
07-10-2003, 18:41
ja cool ja...... ik heb hem dus ook net besteld bij amazon. Krijg ik net een email met de bevesting staat dit er:

Shipping estimate for these items: January 2, 2010
Delivery estimate: January 9, 2010 - January 14, 2010

foutje bedankt :shock:

Tegen die tijd, mag je die van mij wel kopen. Voor een leuk prijsje :)

Robert F.
07-10-2003, 22:23
Ik heb hem vandaag uit Canada binnen gehad. Ze hebben nog snellere levertijden dan Play.

De box is werkelijk prachtig. Ik ben er echt heel blij mee. Hij is echt heel gelikt. Ik ben wel weer een aantal uurtjes zoet met kijken naar de twee films en naar de extra's.
Ik heb hem ook vandaag binnen gekregen. Ziet er echt super uit.

MIJN KAST RAAKT VOL :confused: WAT MOET IK DOEN??

En er komt nog zoveel meer bij :roll:

Ro1671
18-10-2003, 17:53
ik heb hem ook alleen ligt ie nog in postkantoor

g$&"'?"$)&?"$)"

jokey
18-10-2003, 18:12
Toch nog ff vragen:
heeft deze nou wel of geen Engelse subs? En zo ja, normale of HoH?

Volgens de specs op de div. R1 sites niet, maar ik las laatst ergens dat ze er toch op zouden zitten...

Mike Philippens
19-10-2003, 00:09
heeft deze nou wel of geen Engelse subs? En zo ja, normale of HoH?
HoH. Alleen kregen ze er bij de 'oude' Scarface genoeg van op het einde. De laatste paar scenes zijn niet ondetiteld...

Ik heb sinds vorige week ook mijn doosje binnen. Helaas door onze vrinden van de douane onderschept, hetgeen me op €9 extra kwam te staan. Nou ja...de box heeft een zodanig hoog kwijlgehalte...zelfs mijn broer wil 'm nu hebben terwijk hij niet eens R1 kan afspelen. De hep...de hep... :wink:

Ro1671
19-10-2003, 01:08
aaah
vandaar dat ik op het briefje van TPG post een extra notitie had; er stond op dat ik €8,zoveel moest betalen

***zooi :( is wel mooi ff 20 gulden

maximus
19-10-2003, 09:06
amazon heeft hem inmiddels niet meer!

We have some news concerning your order for "Scarface Deluxe Gift Set -
"Scarface (1983) & Scarface (1932)."

Universal Studios originally released this title on September 30, but the
studio quickly ran out of stock. As they must manufacture more copies to
meet the huge customer demand for this title, Universal has chosen to
re-release it at a later date.

At this time, we don't know exactly when new copies will be available,
although we expect them within the next several weeks. When Universal has
announced the new official release date, we'll update our web site
immediately with that information."

Michelle
19-10-2003, 09:22
Maximus, bij Amazon.com stond ook al een levertijd van gemiddeld 2 à 3 weken vermeld toen ik 'm daar wilde bestellen. Toen ben ik dus maar ff gaan kijken bij Amazon.ca en daar kon 'ie binnen 1 à 2 dagen verstuurd zijn...Dan is de keus snel gemaakt. :)

Ik heb even gekeken voor je, en daar hebben ze 'm nog ruim op voorraad. Je zal misschien wel iets duurder uitzijn, maar als je expedited shipping kiest wordt 'ie binnen 24 verstuurd en heb je 'm binnen een week in huis. :D Bij Amazon.com wordt 'ie weer als pre-order vermeld...:roll:

Ik heb 'm inmiddels dus ook binnen, had 'm samen met The Lion King besteld. :mrgreen:

maximus
19-10-2003, 10:03
Maximus, bij Amazon.com stond ook al een levertijd van gemiddeld 2 à 3 weken vermeld toen ik 'm daar wilde bestellen. Toen ben ik dus maar ff gaan kijken bij Amazon.ca en daar kon 'ie binnen 1 à 2 dagen verstuurd zijn...Dan is de keus snel gemaakt. :)

Ik heb even gekeken voor je, en daar hebben ze 'm nog ruim op voorraad. Je zal misschien wel iets duurder uitzijn, maar als je expedited shipping kiest wordt 'ie binnen 24 verstuurd en heb je 'm binnen een week in huis. :D Bij Amazon.com wordt 'ie weer als pre-order vermeld...:roll:

Ik heb 'm inmiddels dus ook binnen, had 'm samen met The Lion King besteld. :mrgreen:

ik had hem inmiddels al bij play besteld dus....en moet begin volgende week biinen zijn :P

R. Schaap
19-10-2003, 16:50
Ik heb er twee ontvangen van amazon.com en die deden er 3 weken over. Plus een extra btw douane tax van 15 euro. Helaas, maar het is absoluut de moeite waard!!! Wat een topbox.

Ro1671
21-10-2003, 20:45
wat vinden jullie nou van de geluids-improvement??
ik vind de dts/dolby track echt tegenvallen zeg

de bass nog steeds zacht te horen met dezelfde volume als ik andere films kijk en dan keihard hoor

dus op dat punt beetje jammer

voor de rest kan je wel goed horen dat de soundtrack van de liedjes goed geremasterd zijn en over alle boxen goed te horen zijn..

extra`s zijn super enkel wel jammer dat alleen Tony en Manny geinterviewd worden als acteur en niet de rest (elvira en het zussie van Tony bijv..)

Eddie
20-01-2004, 12:08
Scarface:

De dvd komt 25 maart 2004 op de Nederlandse markt (misschien oud nieuws voor jullie, maar kon het niet terug vinden op dit forum)

De release is uitgesteld, omdat Pacino een europese promotietour gaat doen... (iemand hier meer info over?)

In ieder geval wordt het een 2 disc Anniversary Edition DTS - € 24.95

fleshi
22-01-2004, 16:10
Heeft iemand ook nog andere foto's van de box dan alleen de standaard promo foto's, want die zeggen namelijk niet zo heel veel.

Chris Howitt
22-01-2004, 16:45
Heeft iemand ook nog andere foto's van de box dan alleen de standaard promo foto's, want die zeggen namelijk niet zo heel veel.

Zie de allereerste post in dit topic, staan foto's die ik gemaakt heb van de box :)

Kevin Baeckelandt
26-01-2004, 10:46
http://www.dvdcollectie.nl/scarface2.jpg

Net deze box binnengekregen van DVDSoon, lag al ongeveer een maand bij de douane. Ik heb 21.81€ douanekosten moeten betalen :( . Maar toch blijft deze box wondermooi :D

El-Jorge
26-01-2004, 11:00
Ik heb geluk gehad met deze box.
Begin december besteld en op de 31e december binnen gekregen zonder douane kosten.

jOzh
26-01-2004, 15:15
Net deze box binnengekregen van DVDSoon, lag al ongeveer een maand bij de douane. Ik heb 21.81€ douanekosten moeten betalen :( . Maar toch blijft deze box wondermooi :D

Even een off-topic vraagje, kreeg je wel direct van de douane te horen dat ie daar lag? Ik wacht namelijk al sinds 22-12 op de Pulp Fiction gift set van deepdiscountdvd. Op mailtjes reageert ddd niet dus ik ben eigenlijk van plan om het bedrag via VISA terug te vorderen. Maar misschien ligt ie dus gewoon bij de douane stof te verzamelen...

Kevin Baeckelandt
26-01-2004, 15:18
Net deze box binnengekregen van DVDSoon, lag al ongeveer een maand bij de douane. Ik heb 21.81€ douanekosten moeten betalen :( . Maar toch blijft deze box wondermooi :D

Even een off-topic vraagje, kreeg je wel direct van de douane te horen dat ie daar lag? Ik wacht namelijk al sinds 22-12 op de Pulp Fiction gift set van deepdiscountdvd. Op mailtjes reageert ddd niet dus ik ben eigenlijk van plan om het bedrag via VISA terug te vorderen. Maar misschien ligt ie dus gewoon bij de douane stof te verzamelen...
Nee, ik heb dit reeds voor de tweede maal meegemaakt. De "Belgische" douane heeft mij hierover al twee keer niet geinformeerd, terwijl ze al mijn gegevens hebben (o.a. telefoonnummer).

jOzh
26-01-2004, 15:21
Net deze box binnengekregen van DVDSoon, lag al ongeveer een maand bij de douane. Ik heb 21.81€ douanekosten moeten betalen :( . Maar toch blijft deze box wondermooi :D

Even een off-topic vraagje, kreeg je wel direct van de douane te horen dat ie daar lag? Ik wacht namelijk al sinds 22-12 op de Pulp Fiction gift set van deepdiscountdvd. Op mailtjes reageert ddd niet dus ik ben eigenlijk van plan om het bedrag via VISA terug te vorderen. Maar misschien ligt ie dus gewoon bij de douane stof te verzamelen...
Nee, ik heb dit reeds voor de tweede maal meegemaakt. De "Belgische" douane heeft mij hierover al twee keer niet geinformeerd, terwijl ze al mijn gegevens hebben (o.a. telefoonnummer).

Maar uiteindelijk krijg je dan toch je pakketje met een rekening erbij? Die ene keer dat ik invoerrechten moest betalen kreeg ik wel direct een brief van de douane met het verzoek een aantal gegevens naar ze door te sturen (zoals wat er in de pakketjes zat).

Kevin Baeckelandt
26-01-2004, 15:27
Net deze box binnengekregen van DVDSoon, lag al ongeveer een maand bij de douane. Ik heb 21.81€ douanekosten moeten betalen :( . Maar toch blijft deze box wondermooi :D

Even een off-topic vraagje, kreeg je wel direct van de douane te horen dat ie daar lag? Ik wacht namelijk al sinds 22-12 op de Pulp Fiction gift set van deepdiscountdvd. Op mailtjes reageert ddd niet dus ik ben eigenlijk van plan om het bedrag via VISA terug te vorderen. Maar misschien ligt ie dus gewoon bij de douane stof te verzamelen...
Nee, ik heb dit reeds voor de tweede maal meegemaakt. De "Belgische" douane heeft mij hierover al twee keer niet geinformeerd, terwijl ze al mijn gegevens hebben (o.a. telefoonnummer).

Maar uiteindelijk krijg je dan toch je pakketje met een rekening erbij? Die ene keer dat ik invoerrechten moest betalen kreeg ik wel direct een brief van de douane met het verzoek een aantal gegevens naar ze door te sturen (zoals wat er in de pakketjes zat).
Ik heb het pakketje onder rembours moeten betalen en op de factuur, buiten op de doos geplakt, stond duidelijk vermeld dat het om een DVD gaat.

Willempie
11-01-2005, 21:19
is het ijdele hoop om te vragen of ie nog ergens te koop is??? :roll:

rene81
11-01-2005, 22:45
Hier staat ie nog, wat de verzendkosten e.d. zijn kan ik je niet vertellen, wel dat de prijs $ 47.98, omgerekend in euro's : € 37.33 is.

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0000AMRJE/qid=1105483383/sr=8-3/ref=pd_csp_3/002-4445739-0982452?v=glance&s=dvd&n=507846

flanigan
11-01-2005, 22:51
Ik heb hem daar net besteld 58,- dollar met exp. shipping heb je hem sneller,

Koopje bij play is die 74 dollar,

Is voor het eerst dat amazone bij mij goedkoper is dan play
:D :D

hare
12-01-2005, 10:33
is het ijdele hoop om te vragen of ie nog ergens te koop is??? :roll:

Waarom zou dat ijdele hoop zijn :?:

Er zijn gewoon nog 14 winkels die hem verkopen... (en dat alleen via dvdpricecheck gezocht)

...hoe kom je erbij dat ie niet meer te krijgen zou zijn?

andrebin
12-01-2005, 10:50
is gewoon te koop ...net nl gedaan :-)

Andre

Willempie
12-01-2005, 11:45
nee , ik dacht gewoon dat ie al uitverkocht zou zijn, omdat het al even geleden is dat ie uitkwam.
nu zal ik es op zoek gaan naar iemand een creditcard :roll:

Steve Muller
13-01-2005, 19:32
Ik heb hem daar net besteld 58,- dollar met exp. shipping heb je hem sneller,

Koopje bij play is die 74 dollar,

Is voor het eerst dat amazone bij mij goedkoper is dan play
:D :D

Ben blij dat ik deze 4 weken geleden met kerst had besteld bij Amazon voor maar $38,- omgerekend c.a. €29,-8) Prijzen gaan weer snel omhoog :?

The Pryde
13-01-2005, 19:43
Komt de set of teminste de SE nog in NL uit en zo ja wanneer?

Ja... komt deze box in Nederland uit :?:

DanielC
13-01-2005, 19:52
Komt de set of teminste de SE nog in NL uit en zo ja wanneer?

Ja... komt deze box in Nederland uit :?:

ga er maar niet van uit...

Pascal Heister
13-01-2005, 20:03
Komt de set of teminste de SE nog in NL uit en zo ja wanneer?

Ja... komt deze box in Nederland uit :?:wat denk je zelf :lol:
Dan was hij wel gelijk met de S.E. uitgekomen

The Pryde
14-01-2005, 07:05
Komt de set of teminste de SE nog in NL uit en zo ja wanneer?

Ja... komt deze box in Nederland uit :?:wat denk je zelf :lol:
Dan was hij wel gelijk met de S.E. uitgekomen

:evil: het is weer zover... :( :idea:
LEVE de commercie... :evil:

DanielC
14-01-2005, 08:00
Komt de set of teminste de SE nog in NL uit en zo ja wanneer?

Ja... komt deze box in Nederland uit :?:wat denk je zelf :lol:
Dan was hij wel gelijk met de S.E. uitgekomen

:evil: het is weer zover... :( :idea:
LEVE de commercie... :evil:

heeft er nix mee te maken. De markt voor dat soort dingen is hier in NL nou eenmaal te klein, hoewel het wel steeds meer op gang komt.

Eerst Schindler's List, toen Spiderman 2 en Matrix Trilogy... en binnenkort komt ook de Director's Cut (en giftset) van Hellboy in Nederland uit.

The Pryde
14-01-2005, 18:48
Komt de set of teminste de SE nog in NL uit en zo ja wanneer?

Ja... komt deze box in Nederland uit :?:wat denk je zelf :lol:
Dan was hij wel gelijk met de S.E. uitgekomen

:evil: het is weer zover... :( :idea:
LEVE de commercie... :evil:

heeft er nix mee te maken. De markt voor dat soort dingen is hier in NL nou eenmaal te klein, hoewel het wel steeds meer op gang komt.

Eerst Schindler's List, toen Spiderman 2 en Matrix Trilogy... en binnenkort komt ook de Director's Cut (en giftset) van Hellboy in Nederland uit.

Daar zeg je het zelf al... de markt in Nederland is ervoor te klein... COMMERCIE dus.... :(

Oscar van Sambeek
09-03-2005, 11:45
bij mij komt hij ook snel binnen,
hopen op een vriendelijke douanebeambte :roll:

Lampje
09-03-2005, 12:09
Me too.

Alleen bij amazon lijkt het wel een uitgeklede versie t.o.v. de eerste foto in deze thread. De rode stof is minder luxueus en ik zie geen money clip.

Herjan
09-03-2005, 12:17
bij mij komt hij ook snel binnen,
hopen op een vriendelijke douanebeambte :roll:
Echt waar? Tof! Dus je was nog net op tijd met bestellen? :lol:

Steve Muller
09-03-2005, 12:28
Me too.

Alleen bij amazon lijkt het wel een uitgeklede versie t.o.v. de eerste foto in deze thread. De rode stof is minder luxueus en ik zie geen money clip.

Money clip zit ook onder het rode stof samen met de originele Scarface :wink:

Er is volgens mij ook maar een giftset uit van Scarface 8)

RobbertG
09-03-2005, 17:10
Ik was helaas te laat toen ik zondag wilde gaan bestellen :(

Oscar van Sambeek
10-03-2005, 14:56
bij mij komt hij ook snel binnen,
hopen op een vriendelijke douanebeambte :roll:
Echt waar? Tof! Dus je was nog net op tijd met bestellen? :lol: 8) nogmaals mijn grote dank 8)

Skelter
10-03-2005, 16:28
Ik ga hem toch eens proberen te bestellen bij een Europese R1-shop

Rutger
10-03-2005, 17:53
Volgens mij is hij bij Amazon.com nog goed te krijgen. Ook nieuw.

Herjan
10-03-2005, 19:21
Volgens mij is hij bij Amazon.com nog goed te krijgen. Ook nieuw.
Jawel, maar niet voor die $23 van pas...

Frank Gevers
11-03-2005, 17:37
Weet iemand de precieze afmetingen van die scarface lobbycards? Was voor een lijst aan het kijken, maar weet niet precies wat de afmetingen zijn.. (en ben nu niet thuis dus kan niet kijken)

fleshi
11-03-2005, 18:03
De maat is 27,9 bij 20,3

Johan85
14-03-2005, 00:28
Ik ben nieuw en kwam per toeval op dit forum. Kan iemand mij een link mailen waar ik de box kan bestellen. Ik moet hem gewoon hebben!!!! Alsjeblieft help me!!!

Mazzel johan

Herjan
14-03-2005, 00:41
Ik ben nieuw en kwam per toeval op dit forum. Kan iemand mij een link mailen waar ik de box kan bestellen. Ik moet hem gewoon hebben!!!! Alsjeblieft help me!!!

Mazzel johan
Zelfs zo nieuw dat je de zoekfunctie nog niet kent!

Maar goed, ik wil niet lullig doen (na liter jenever), dus hier komt ie: *klik* (http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0000AMRJE/qid=1110760989/sr=8-1/ref=pd_csp_1/103-7465685-0124609?v=glance&s=dvd&n=507846)

Welkom op 't forum! ;)

Johan85
14-03-2005, 22:31
Bedankt hoor!!! ik heb hem meteen besteld. Heb namelijk net een nieuw huisje gekocht en ben het helemaal aan het inrichten, tony montana style!!!

Kwam per toeval dit tegen en dacht ik kan hem niet laten liggen!!!

1000 maal dank voor de link. :lol: :D :lol: 8) :lol:

Lampje
18-03-2005, 17:10
Net binnen, 31 dollar totaal zonder douanekosten.

Echt wel DA BOMB deze giftset!

:idea:

Oscar van Sambeek
18-03-2005, 23:46
ook vandaag binnen!
echt een hele mooie doos!! :lol: :lol:

Durbin
19-03-2005, 00:22
ook vandaag binnen!
echt een hele mooie doos!! :lol: :lol:

Ik was vandaag niet thuis, dus morgen wordt hij bij mij opnieuw aangeboden. :D