PDA

Bekijk de volledige versie : DVD.nl T-shirt



sender
15-11-2001, 16:04
Ik vroeg me ff af wie er allemaal zo'n DVD.nl T-Shirt heeft...
aangezien dat ding door het beeld blijft vliegen.

martin
15-11-2001, 16:20
Ik niet ???

eric waar kan ik hem komen halen ;)

sender
15-11-2001, 16:29
Hier (http://dvd.hwigroup.nl/tshirt.html) kan je m bestellen. ;)

martin
15-11-2001, 17:42
Een leuke Tip misschien.

De Miss wet DVD-T-shirt.nl contest.

waar kunnen de dames zich aanmelden ???:D :cool: :rolleyes:

PM
16-11-2001, 09:13
huh.... nog geen reacties....???:confused:

bmateijsen
16-11-2001, 09:26
niet iedereen is zo vroeg wakker als jij.... :D

Groet

Isis
17-11-2001, 15:17
Ja hoor!
We zijn er weer!
Heren, jullie zitten vast en zeker met smart te wachten op een vrouwelijke reactie!:)
Ik dacht meer aan een soort wet boxershort contest, wet t-shirts dat is zo afgezaagd!
Het vrouwelijk oog wil ook wat!!!
:D :D

sender
17-11-2001, 15:22
Tja... maar er bestaat geen DVD.nl boxershort. Helaas... :D
Toch maar Miss Wet DVD.nl T-shirt Verkiezing dan??? (klinkt goed) :D

Isis
17-11-2001, 15:33
Jammer, he van die shorts?!
:mad:
Maar wat betreft die wet contest; ik ga aan de zijkant wel kijken! Niks voor mij!:p
Ben wel benieuwd of je op deze site wat aanmeldingen krijgt....:D :D

Jason Bourne
17-11-2001, 16:38
Ik geef me nu al op om in de jury te zitten voor de wet competition. LET THE GIRLS COME OUT.

Huib van Brummelen
17-11-2001, 18:59
[Zullen we 't gesprek on-topic houden? Bedankt, KC]

Vincent
18-11-2001, 00:28
Dus hier kan je dat T-shirt bestellen nou dat moeten we dan maar snel eens gaan doen.

:p Groetjes Vin

System 3rror
18-11-2001, 11:47
Krijgen we nog wat als je op de HCC beurs met zo'n shirt aanloopt :)

Wil ik best wel "reclame" lopen ;)

martin
18-11-2001, 11:58
Ja... een extra HIT op de NETSTATbasic counter.

Huib van Brummelen
18-11-2001, 12:01
Ja... een extra HIT op de NETSTATbasic counter.

[Zullen we 't gesprek on-topic houden? Bedankt, HvB]

System 3rror
18-11-2001, 13:11
[Zullen we 't gesprek on-topic houden? Bedankt, HvB]
Een forum mod in cognito?

sender
18-11-2001, 13:32
[Zullen we 't gesprek on-topic houden? Bedankt, KC]


[Zullen we 't gesprek on-topic houden? Bedankt, HvB]
Over off-topic gesproken... ;)
Zeg jij dan s of je zo'n T-Shirt hebt... :D
Bovendien, topic is DVD.nl T-Shirt, daar gaat t toch over??

starbuck
18-11-2001, 13:35
Een forum mod in cognito?

lol :D :D

martin
18-11-2001, 13:58
Originally posted by Huib van Brummelen
[Zullen we 't gesprek on-topic houden? Bedankt, Huib]

wie heeft er een T-shirt. :D

Huib van Brummelen
18-11-2001, 13:58
[Zullen we 't gesprek on-topic houden? Bedankt, HvB]

Huib van Brummelen
18-11-2001, 13:59
[Zullen we 't gesprek on-topic houden? Bedankt, HvB]

Isis
18-11-2001, 14:06
Huib, ik begin me zolangzamerhand af te vragen of je ook nog iets anders kunt zeggen!
Als je je 'r zo aan stoort dan reageer je toch gewoon niet meer?!:confused:

sender
18-11-2001, 14:11
Huib, ik begin me zolangzamerhand af te vragen of je ook nog iets anders kunt zeggen!
Als je je 'r zo aan stoort dan reageer je toch gewoon niet meer?!:confused:
Hij werkt aan z'n post-aantal... ;)

Huib van Brummelen
18-11-2001, 15:10
Hij werkt aan z'n post-aantal... ;)

[Zullen we 't gesprek on-topic houden? Bedankt, Huib]


P.S. > voor de slimmeriken onder jullie > ik heb HvB veranderd in Huib. Dank u wel en stem op mij voor de liefste hetero knul van nederland.

Isis
18-11-2001, 15:22
Nee, dat scheelt idd: Huib of HvB!
Het fotootje ernaast is nog wel 't zelfde!!
Verder alles goed? Ik onthou me van stemmen!:D

Alex van den Berg
18-11-2001, 16:00
[Zullen we 't gesprek on-topic houden? Bedankt, Huib]Hmmm... Volgens mij hebben we hier iemand die graag 'baasje wil spelen'... :rolleyes:
Huib, stop alsjeblieft met het posten van die off-on-topic regel... Het komt een beetje arrogant over en zorgt voor forum-vervuiling... :D

Huib van Brummelen
18-11-2001, 16:11
:P /me stops

Martin van Tuijl
27-11-2001, 17:19
Maar om weer even op die DVD.nl wet t-shirt contest terug te komen. Ik ben best bereid om daar aan mee te doen! Stelletje schijters zijn jullie zeg! :D

martin
27-11-2001, 17:48
Als ik Tieten had gehad, had ik zeker meegedaan ;)

Ik heb nu een A cuppie, daar zit niemand op tewachten:D

Eric van Ballegoie
27-11-2001, 18:19
Wat zijn we alllemaal toch openhartig... Misschien moeten we maar een praatgroep openen voor DVD liefhebbers die hun hart willen luchten, een soort AA, maar dan voor DVD-verslaafden :D :D

martin
27-11-2001, 18:24
Ik wil best wel een cluppie op starten als jij dan de shirt-sponsering doe, wie verzorgd dan de danseressen/striptieses.
onderwijl kijken we ook gelijk DVD.

Alex van den Berg
27-11-2001, 20:59
* ZUCHT * :D

Isis
28-11-2001, 20:24
Ik heb nu een A cuppie, daar zit niemand op tewachten:D

Haha! Nou, dat moet je niet zeggen!!
Het is zo jammer dat jullie allemaal zo ver weg wonen; niet om 'n wet t-shirtcontest te houden maar om gezellig samen 'n film af te zeiken onder 't genot van 'n hapje en 'n drankje!!!:)
Maar ja...met zoveel verschillende smaken...we zouden er al 3 uur over doen om 'n dvdtje uit te kiezen!!:D

bmateijsen
28-11-2001, 20:33
Oh... films uitzoeken ben ik altijd vrij makkelijk in.....
Pak gewoon een film...vraag: iemand nog commentaar? Nee.... mooi.... dan bij deze... gaan we die kijken....

iemand wel commentaar.... mag die gelijk een andere film kiezen... Meestal na 1 of 2 films kunnen we gelijk kijken...

Strippers.... hmmm... kan je wel een nummer geven martin...maar dan wordt zo'n avond weer gelijk zo duur... 250 piek voor een half uur.:) :D

Groet Bjorn

Martin van Tuijl
29-11-2001, 01:53
we zouden er al 3 uur over doen om 'n dvdtje uit te kiezen!!:D In die tijd kunnen we makkelijk een wet t-shirt verkiezing doen! :D
Ik hou me trouwens aanbevolen als er ooit iets georganiseerd word. Maar dat was ook al in een andere thread besproken volgens mij.. Hoe dan ook, ik ben er bij! :)

PM
29-11-2001, 09:22
Isis...
Wonen wij ver weg... ?? Tja... ik woon op +/- 100 km van je... maar de rest misschien niet...
En tja met de auto ben je er in een klein uurtje :)

Dus binnenkort krijgen we een PM met een uitnodiging ??
;)

Hmmm.. ff off-topic... maar volgens mij is dvd hier een beetje een bij-zaak aan t worden.... :D

Wazige
29-11-2001, 09:58
Volgens mij wordt er hier gegeild op ene Isis. Jongens toch, dvd's worden zeker een bijzaak. Maar dat is voortaan in elke thread zo.
Na 2 pagina's lees je meer gezever over andere zooi dan over dvd's. Ik doe zelf net zo hard mee trouwens.:p

Wel handig trouwens een vriendin die ook dvd's spaart.:D

Isis
01-12-2001, 21:38
Volgens mij wordt er hier gegeild op ene Isis.
Wel handig trouwens een vriendin die ook dvd's spaart.:D

Beste Pater die niet alles meer helemaal helder ziet:D ,
er wordt volgens mij niet "gegeild op" mij, we zijn gewoon 'n beetje aan 't geinen!!
En ten tweede....(o God, heb je 'r weer...):
met de uitspraak"wel handig zo'n vriendin..." maak je je bij mij niet heel erg geliefd! Het viel me al in een eerdere thread op ( wat houdt je bezig?) dat je vriendinnen vooral tijd en geld vindt kostten!!
Deze "vriendin" vindt het ZELF gewoon heel erg leuk om zich-van haar eigen geld!!- helemaal ziek te kopen aan dvd's!!
:D
Moet kunnen, toch?!;)

bmateijsen
01-12-2001, 23:34
Isis..... er is applause op de achtergrond...van jou post te horen...

well spoken!!!

Groet Bjorn

Isis
01-12-2001, 23:44
Dank je wel, Bjorn!:)

martin
02-12-2001, 11:47
Volgens mij wordt er hier gegeild op ene Isis.

zolang er geen foto'tje bij haar naam staat blijf je dit houden ;):D :D

sorry hoor ik kon me niet inhouden.

Ik vind het erg leuk dat ook vrouwen intressen kunnen hebben in films / beeld / en geluid.

Isis ga zo door :cool:

sender
02-12-2001, 12:37
zolang er geen foto'tje bij haar naam staat blijf je dit houden ;):D :D

Is dat een vriendelijk verzoek aan Isis om een foto toe te voegen?? :D :D

Wazige
02-12-2001, 14:03
oke, sorry Isis, hierbij biedt ik mijn excuses aan. Zullen we een keertje samen gaan shoppen? Of filmmarathonnetje houden?

De Neel
02-12-2001, 14:30
Ik zeg helemaal niets...:D :D :D

Isis
02-12-2001, 15:16
oke, sorry Isis, hierbij biedt ik mijn excuses aan. Zullen we een keertje samen gaan shoppen? Of filmmarathonnetje houden?

Excuses natuurlijk aanvaard, wat denk jij dan?!:D
Nou, volgens mij kunnen we best wel 's met een aantal eens iets leuks organiseren!
Dus bij deze: wie heeft er een groot huis, vriendelijke buren en veeeeel tijd, want als we 'r eenmaal zitten met z'n allen proberen we natuurlijk ook meteen 't record "dvd kijken" te verbeteren!!!:D ( erg benieuwd hoeveel uur/dagen? het oude record is, hoe dan ook we gaan er voor!! :D :D )

Martin, niets is leuker dan jullie allemaal te laten bedenken hoe ik er uit zie!! Joh, misschien valt 't wel onwijs tegen!!!( tja, of niet natuurlijk!!:D ) Keep on dreamin'!!;)

Wazige
03-12-2001, 10:37
oke nu droom ik de hele dag alleen nog maar van jou. Hmm, goed idee zo'n recordje, maar wel in de vakantie dan.

Henk Heideveld
03-12-2001, 11:23
Beste Pater die niet alles meer helemaal helder ziet:D ,
er wordt volgens mij niet "gegeild op" mij, we zijn gewoon 'n beetje aan 't geinen!!


Heb een beetje clementie met onze Wazige Pater, beste Isis. Paters hebben het Celibaat gezworen, dan krijg je dit soort vreemde kriebels na verloop van tijd.
Als Pater heb je met heel wat verbodsbepalingen te maken. Het is al mooi dat hij niet ook nog De Gelofte van Armoede heeft afgelegd, dan had hij nog geeneens DVD's kunnen kopen.:D :D :D
Niet te streng voor hem zijn. Het is goei volk, het komt uit het RK-zuiden.

PM
03-12-2001, 11:26
klinkt goed zo'n meeting organiseren... er zijn wel eens eerder voorstellen over een BBQ of film avond geweest... helaas is daar weinig uit gekomen... wie gaat er deze keer iets aan doen??

Henk Heideveld
03-12-2001, 11:27
Martin, niets is leuker dan jullie allemaal te laten bedenken hoe ik er uit zie!! Joh, misschien valt 't wel onwijs tegen!!!( tja, of niet natuurlijk!!:D ) Keep on dreamin'!!;)

Ik plaats eenvoudigweg geen foto, omdat ik altijd commentaar krijg dat mijn foto's zo gekreukt zijn. Niets is minder waar, ik ben (bescheiden) al wat oude. Het zijn gewoon mijn rimpels.:D :D :D

System 3rror
03-12-2001, 11:30
Ik plaats eenvoudigweg geen foto, omdat ik altijd commentaar krijg dat mijn foto's zo gekreukt zijn. Niets is minder waar, ik ben (bescheiden) al wat oude. Het zijn gewoon mijn rimpels.:D :D :D Maar Henk... van jou hoeven we ook geen foto te zien, dus maak je geen zorgen dat de kwaliteit ervan wat minder is :D:D:D

Wazige
03-12-2001, 12:48
Originally posted by Henk Heideveld
[b]Heb een beetje clementie met onze Wazige Pater, beste Isis. Paters hebben het Celibaat gezworen, dan krijg je dit soort vreemde kriebels na verloop van tijd.
Als Pater heb je met heel wat verbodsbepalingen te maken. Het is al mooi dat hij niet ook nog De Gelofte van Armoede heeft afgelegd, dan had hij nog geeneens DVD's kunnen kopen.
Niet te streng voor hem zijn. Het is goei volk, het komt uit het RK-zuiden.

Dank je Henk, wij als mensen uit het zuiden van het land moeten elkaar toch blijven steunen in deze zware tijden(al die aanbiedingen nu, die je niet kan weigeren!).

System 3rror
03-12-2001, 13:20
Niet te streng voor hem zijn. Het is goei volk, het komt uit het RK-zuiden. Alles van onder de rivieren zuigt :D

Henk Heideveld
03-12-2001, 13:29
Originally posted by W@z!g3 P@t3r
[b] wij moeten elkaar toch blijven steunen in deze zware tijden(al die aanbiedingen nu, die je niet kan weigeren!).

We zitten weer in de tijd van 300 jaar geleden. Toen was Brabant een wingewest van de Noordelijke Nederlanden.
Alle leuke aanbiedingen zitten zo'n beetje boven de grote rivieren. Dus daar gaat ons geld weer naar de Noordelijke Nederlanden. Jammer, maar helaas.:p

PM
03-12-2001, 13:33
Alles van onder de rivieren zuigt :D

Zo lang t maar bij de vrouwen blijft... :D

Henk Heideveld
03-12-2001, 13:35
posted by System 3rror
[B]Alles van onder de rivieren zuigt

Allee, manneke, nou niet gaan zitten kakken daar in Bilthoven. Eerst nare opmerkingen over mijn foto, dan weer nare opmerkingen over ons heilige zuiden.
kijk uit ventje want wij komen een keer de grote rivieren oversteken en bezorgen jou een blijvende system error. Hoef je vanaf dat moment nergens meer je naam te zeggen.
Niet te schamper over het zuiden des lands, he!!!
Wij hebben Corry Konings al op DVD, dus wij zijn echt wel up to date.
:D :D :D

System 3rror
03-12-2001, 14:02
Allee, manneke, nou niet gaan zitten kakken daar in Bilthoven. ...Wij hebben Corry Konings al op DVD, dus wij zijn echt wel up to date.:D :D :D L:DL

Tom van den Hout
03-12-2001, 14:03
He henk, ik kom ook uit het zuiden en ik kom wel mee helpen om die kerel een system error te bezorgen, moet volgens mij geen probleem zijn als ik zo naar de foto kijk (Kan ik volgens mij alleen ook wel :D )

Enne; respect voor Corry he!

System 3rror
03-12-2001, 14:25
...moet volgens mij geen probleem zijn als ik zo naar de foto kijk (Kan ik volgens mij alleen ook wel :D )Haha.. zegt iemand van 18 hooguit!

Maja, jullie zijn allen van harte uitgenodigd :D

Kijk wel uit met het oversteken van de rivieren!! :p

Wazige
03-12-2001, 17:59
Nou system error, wil nie veel zeggen maar jij ziet eruit als iemand van onder de 16 op die foto
dus of de foto is out of date, of je bent echt de *** als wij langskomen om je van je system af te slaan, zodat je er een chronische error aan overhoudt. Nie fokken met het zuiden dank je.

Respect!

Wazige
03-12-2001, 18:01
en ze hebben daar bruggen voor uit gevonden om rivieren veilig over te steken, misschien bij jou nog niet boven de rivieren.

Tom van den Hout
03-12-2001, 18:45
Originally posted by System 3rror
[b]Haha.. zegt iemand van 18 hooguit!

17 om precies te zijn :D

Enne wat wil dat zeggen want volgens mij ben jij niet veel ouder, als je al ouder bent. Dat wil nog niet zeggen dat ik je niet aan kan :D

Maar laten we het hier een beetje vriendelijk laten.

System 3rror
03-12-2001, 23:17
Ach ja...

Laten we er maar mee kappen met de gein zo... het was een geintje... kan je hem niet hebben, pech gehad!

We laten elkaar nu in ons eigen waarden en we zien wel met de meeting, als die er een keer komt... en dan kijken of ik er wel zo jong uit zie :p

Gegroet

Isis
03-12-2001, 23:23
we zien wel met de meeting, als die er een keer komt... en dan kijken of ik er wel zo jong uit zie :p
Gegroet


Ach Tim...maak je niet druk, we nodigen ze gewoon niet uit op ons feestje!!!:D :D

System 3rror
03-12-2001, 23:28
Ach Tim...maak je niet druk, we nodigen ze gewoon niet uit op ons feestje!!!:D :D psies.. heel goed id Isis :p

Wazige
03-12-2001, 23:31
psss, was mijn idee dat feestje, weet je nog Isis??????

Isis
03-12-2001, 23:38
psss, was mijn idee dat feestje, weet je nog Isis??????


Lieve schat, ik geloof niet dat je weet wat ik in m'n pm-etjes schrijf, of wel?!;)

Isis
03-12-2001, 23:40
psss, was mijn idee dat feestje, weet je nog Isis??????

En o ja, kijk 's naar m'n post van 28-11..

System 3rror
03-12-2001, 23:44
Humzz...

ik weet wel zeker dat het nog eerder ge-oppeerd is! En toen waren jullie allebei nog geen lid :D



Lieve schat, ik geloof niet dat je weet wat ik in m'n pm-etjes schrijf, of wel?!Heej, waarom weet ik dat wel :)
Maar op de gastenlijst kwam idd geen wazige pater voor! :p

Isis
03-12-2001, 23:46
Uhmmm...Tim, ik stuur je door naar Alex hoor, als je niet goed kunt quoten hoor!!
Haha!
Ik heb 't per slot van rekening ook moeten leren..:D

System 3rror
03-12-2001, 23:48
Uhmmm...Tim, ik stuur je door naar Alex hoor, als je niet goed kunt quoten hoor!!
Haha!
Ik heb 't per slot van rekening ook moeten leren..:D Ik zie er niks fouts aan hoor! :D

Isis
03-12-2001, 23:56
Ik zie er niks fouts aan hoor! :D

Hmmmpfff!:mad:
Dat noemen ze "editen"!

System 3rror
03-12-2001, 23:57
Hmmmpfff!:mad:
Dat noemen ze "editen"! Oeww.. ook weer wat geleerd! :D

Maar Isis, zoals ik al zei.. puntje voor jou ;)

Alex van den Berg
04-12-2001, 01:06
Goh... Wat lees ik? Worden er allerlei feestjes omtrend het DVD.nl T-Shirt georganiseerd? Hmmm... Als ik mag kiezen... Boven de rivieren lijkt me toch wel de gezelligste barbekjoe :D

En wat de eer van het idee betreft: Volgens mij begon Martin over de Wet T-Shirt verkiezingen... :)

p.s. Wat wordt hier toch netjes gequote! :D

Alex van den Berg
04-12-2001, 01:14
Martin, niets is leuker dan jullie allemaal te laten bedenken hoe ik er uit zie!! Joh, misschien valt 't wel onwijs tegen!!!( tja, of niet natuurlijk!!:D )Isis... Was dat geen egyptische godin van een paar duizend zonnewendes geleden?

Hmmmm... Even denken... Een slanke gebruinde godin... van zo'n 3000 jaar oud... Tja, dan zou ik ook geen foto plaatsen denk ik :D

Isis
04-12-2001, 01:14
En wat de eer van het idee betreft: Volgens mij begon Martin over de Wet T-Shirt verkiezingen... :)
p.s. Wat wordt hier toch netjes gequote! :D

Ja, precies, Alex!!
En daarom hebben we met z'n allen unaniem besloten ( ja toch, jongens?!) dat we dit jaar bij Martin op bezoek komen!!!:D :D


Goed he, die quootjes!!!;)

Isis
04-12-2001, 01:22
Isis... Was dat geen egyptische godin van een paar duizend zonnewendes geleden?
Hmmmm... Even denken... Een slanke gebruinde godin... van zo'n 3000 jaar oud... Tja, dan zou ik ook geen foto plaatsen denk ik :D

Klopt helemaal....lastig typen hoor met al die slierten katoen om je handen en voor je neus!!!:D

Maar maak je maar geen zorgen; ben 'n gezonde hollandse meid hoor!!Dus ik lig niet samen met Ramses in 't stof te happen!!
:D

Alex van den Berg
04-12-2001, 01:26
Maar maak je maar geen zorgen; ben 'n gezonde hollandse meid hoor!!Oooooh... Dus dat T-Shirt blijft wel lekker strak in model zitten? :)

Isis
04-12-2001, 01:32
Oooooh... Dus dat T-Shirt blijft wel lekker strak in model zitten? :)

Dat ligt natuurlijk aan de maat!!;)
't Gaat weer 's helemaal nergens over!!
Van jou verwacht ik nog wel wat zinnigs Alex!!:D

Zullen we straks een thread openen waarin we alle leden van dvd.nl uitnodigen om naar Martin te komen?!:D
(welke trouwens?)

Enne...natuurlijk sponsort Eric dit AMAZING evenement!!!:D

Alex van den Berg
04-12-2001, 01:34
't Gaat weer 's helemaal nergens over!!
Van jou verwacht ik nog wel wat zinnigs Alex!!:DNou zeg! Ik probeer alleen maar om de thread on-topic te houden! :D

En wat dat feestje bij Martin betreft... Weet hij dat zelf al? :D

Isis
04-12-2001, 01:36
Nou zeg! Ik probeer alleen maar om de thread on-topic te houden! :D Da's idd waar!!!
[b]En wat dat feestje bij Martin betreft... Weet hij dat zelf al? :D
Waarschijnlijk niet...ik weet nog steeds niet welke Martin!!
:confused:

Alex van den Berg
04-12-2001, 01:40
ik weet nog steeds niet welke Martin!!Nou gewoon... martin... Die met kleine em en zonder achternaam (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&postid=14184#post14184) :)

Marika
04-12-2001, 01:43
Nou gewoon... martin... Die met kleine em en zonder achternaam (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&postid=14184#post14184) :) Die met die grote tv :D
Dus we hebben een feestje bij Martin, goh wat zal hij opkijken! ;)

Isis
04-12-2001, 01:44
Nou gewoon... martin... Die met kleine em en zonder achternaam (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&postid=14184#post14184) :)

Oooohh...maar die is wel in voor 'n geintje!!;)
Zal 'm 's een pm'etje sturen met dit blijde nieuws!!
En tegenstribbelen werkt niet; hij is "the chosen one"!!!
:D

Mmm..gezellig..welke dvd's neem jij mee om ons te laten zien?!
( niet meer dan 10 dvd's meenemen!):D
Ik zorg voor wijn en stokbrood!

Isis
04-12-2001, 01:53
Die met die grote tv :D
Dus we hebben een feestje bij Martin, goh wat zal hij opkijken! ;)

Ja, da's waar ook, hele rijen met apparatuur heeft 'ie!!
Hopelijk heeft 'ie ook een grote bank!!:D
Marika, wij zijn in ieder geval verzekerd van zitplaatsen: de heren zijn in 't echt vast net zo galant als hier!(uche..):D

Alex van den Berg
04-12-2001, 01:59
Mmm..gezellig..welke dvd's neem jij mee om ons te laten zien?!Ik kan wel een stapeltje klassiekers meenemen, zoals "Ben-Hur" en "The Wizard of Oz"... en anders maken jullie toch gewoon een verlanglijstje uit mijn collectie (zie link hieronder) ? :)

Laten we het feestje niet langer dan een dag of vier maken... Met een stuk of 50-60 DVD's moeten we een heel eind komen lijkt mij... :D

Als Martin dan gewoon voor de barbeque en de daarbij behorende versnaperingen zorgt? En dan wil 'het vrouwtje' misschien wel de bediening regelen? :D :D

Isis
04-12-2001, 02:09
Laten we het feestje niet langer dan een dag of vier maken... Met een stuk of 50-60 DVD's moeten we een heel eind komen lijkt mij... :D
Als Martin dan gewoon voor de barbeque en de daarbij behorende versnaperingen zorgt? En dan wil 'het vrouwtje' misschien wel de bediening regelen? :D :D

Ahum...die laatste opmerking zie ik maar door de vingers....:eek:
Je doet maar...Marika en ik gaan 4 dagen op de bank hangen en we zien wel wat voorbijkomt!!:D
50-60 dvd's in 4 dagen?!
Af en toe ook onze oogjes even wat rust gunnen!!:rolleyes:

Alex van den Berg
04-12-2001, 02:15
Ahum...die laatste opmerking zie ik maar door de vingers....:eek:Dat was een slechte imitatie van Martins Rotterdamse dialect... :(
[b]50-60 dvd's in 4 dagen?!
Af en toe ook onze oogjes even wat rust gunnen!!:rolleyes: O ja... We moeten ook nog rusten... was ik even vergeten... nou, dan maken we er maar 8 dagen van... :D

O ja... verplichte feestkleding: DVD.nl T-Shirt... om de topic van de thread maar even aan te halen :)

Marika
04-12-2001, 02:20
O ja... verplichte feestkleding: DVD.nl T-Shirt... om de topic van de thread maar even aan te halen :) Toch wel een droog exemplaar hoop ik? :D
En ik wil geen wit T-shirt maar een kleurtje, ik houd niet van wit. :) Trouwens zo'n wit shirt dat kan ik Wurzel niet aandoen ;)

Ik denk dat ik als feestkleding een puntmuts op zet, en een zwart brilletje met ronde glazen. Oja met geinige bijpassende cape en misschien een bezemsteel erbij! Goh wat origineel he? Dat heeft vast niemand! :D

Marika
04-12-2001, 02:30
Marika en ik gaan 4 dagen op de bank hangen en we zien wel wat voorbijkomt!!:DNou...dan krijgen we waarschijnlijk alleen maar van die 'ouwe meuk' te zien van minimaal 4 uur per film. Ik denk dat ik dat geen 4 dagen vol ga houden :D Toch zelf maar even wat filmtips geven van tevoren ;)

Straks neemt ie ook nog The Sound Of Music ( :eek: ) mee, stel je voor!

Jeroen Klaassen
04-12-2001, 08:46
Ik zeg helemaal niets...:D :D :D

jawel! :p

Henk Heideveld
04-12-2001, 10:46
Nou, ik heb het vanmorgen allemaal op mijn gemakje gelezen. Wat jullie 's nachts allemaal afouwehoeren. Knap hoor. Maar het was voor een goed doel. Die bijeenkomst bij Martin is tenminste vlotjes geregeld.:D :D :D
Is er al een Sory-Privé-Weekend roddelrubriek. Want het is mij opgevallen dat Isis en de Wazige Pater al aan het P.M.'en zijn.
:D :D
Goeie Thread, goeie thread, teminste: "voor de nachtbrakers"

PM
04-12-2001, 10:56
Isis en w@zige... houden jullie ons op de hoogte?

Henk Heideveld
04-12-2001, 11:07
Nee, nee, het is niet de bedoeling dat Isis en de Wazige Pater ons op de hoogte gaan houden. Dan blijft er geen roddel over. Roddelbladen gaan kletsen over vermoedens e.d.
Kijk, ik heb bijvoorbeeld Marika een P.M. gestuurd. Dan moet er de roddel onstaatn dat Marika P.M.'tjes (iets) heeft met een ouwe vent, snap je.:D :D :D

bmateijsen
04-12-2001, 11:13
Ha, er wordt hier inderdaad flink gepost zo 's nachts.. 't is weer net een chat kanaal.....

Ik hou me graag aanbevolen voor zo'n avond!!
En dan sponsert DVD.nl natuurlijk de t-shirts..... toch Eric??

Groet Bjorn

(misschien kunnen we het dan ook gewoon bij Eric thuis houden en gelijk zijn home-cinema kamer inwijden..... Want hoe staat het daar mee, Eric?)

PM
04-12-2001, 11:21
ja eric.... hier (http://www.dvdzone.nl/kijkruimte/) zijn al een tijdje geen updates meer gedaan...

Wazige
04-12-2001, 14:05
wow, ik heb weer een hoop gemist zie ik. Jesus wat een nachtleven hebben jullie. Ik slaap meestal s'nachts, en werk overdag of ga naar school. Hebben jullie geen slaap nodig ofzo?

Ow en ik mag schijnbaar niet meer komen van Isis, dus jongens sorry, dan houdt het op.

Wazige
04-12-2001, 14:11
en ik bied mijn excuses hierbij aan bij Isis, weet eigenlijk niet meer waarom, maar ze is boos volgens mij. Dus hierbij: Sorry Isis, zal niet meer zo irritant doen.

Ik zal trouwens eens zo t-shirt bestellen, toch wel leuk:D

Martin van Tuijl
04-12-2001, 16:19
En wat de eer van het idee betreft: Volgens mij begon Martin over de Wet T-Shirt verkiezingen... :)In de eerste plaats schrik ik me een hoedje wat er ineens allemaal gebeurt in deze thread :D Maar als we straks (moet ik wel uitgenodigd worden natuurlijk.. ) massaal Martin met de kleine m zijn huis bestormen, dan hou ik me aan mijn woord! Kom maar op met die emmers water! :D

Alex van den Berg
04-12-2001, 16:23
en ik bied mijn excuses hierbij aan bij Isis, weet eigenlijk niet meer waarom, maar ze is boos volgens mij.Tja... Dat krijg je als je in de aanval gaat tegen één van haar lievelings PM-ontvangertjes... :D

Isis
04-12-2001, 18:26
Tja... Dat krijg je als je in de aanval gaat tegen één van haar lievelings PM-ontvangertjes... :D

Wat weet jij daar van? Je zit toch niet al m'n pm'etjes te lezen?!:D

Isis
04-12-2001, 18:29
In de eerste plaats schrik ik me een hoedje wat er ineens allemaal gebeurt

Ja, je voelde zeker de bui al hangen...welke Martin?!:D
Trouwens, "onze" Martin heb ik nog niet gehoord, terwijl 'ie toch regelmatig hier rondzwerft!!!Hoe zal dat toch komen?:D

Kom op, Mart, zeg 's wat!!;)

Isis
04-12-2001, 18:32
en ik bied mijn excuses hierbij aan bij Isis, weet eigenlijk niet meer waarom

Dat vind ik nou weer schattig van je!!!:)
Echt, ik ben niet boos, maar met Tim moet je idd wel voorzichtig omgaan....zo, Henk, lekker olie op 't vuur!!
Toe maar mannen....;)

martin
04-12-2001, 18:47
Ja, precies, Alex!!
En daarom hebben we met z'n allen unaniem besloten ( ja toch, jongens?!) dat we dit jaar bij Martin op bezoek komen!!!:D :D


Goed he, die quootjes!!!;)

Uhh Ehhh waaaa :confused:

Dit jaar nog ?? tussen de kerstboom en de kerstballen zitten wordt een beetje krap.

als het nu in 2002 is maak het mij niet uit.

martin
04-12-2001, 18:49
Maar maak je maar geen zorgen; ben 'n gezonde hollandse meid hoor!!Dus ik lig niet samen met Ramses in 't stof te happen!!
:D

zorgen maak ik me ook niet, ik ben ook gezond ik kijk ook dvd's net als jullie ;)

martin
04-12-2001, 18:51
Oooooh... Dus dat T-Shirt blijft wel lekker strak in model zitten? :)

wie zegt dat het shirtje aanblijft......:D :D

BONZAI !!!!

martin
04-12-2001, 18:53
Nou zeg! Ik probeer alleen maar om de thread on-topic te houden! :D

En wat dat feestje bij Martin betreft... Weet hij dat zelf al? :D

na een kwartier lang lezen kwam ik er ook achter dat ik de gelukkige was/ben/was :(

martin
04-12-2001, 18:55
Waarschijnlijk niet...ik weet nog steeds niet welke Martin!!
:confused:

Ja dat zal ik wel wezen :confused:

Toch :(

Martin van Tuijl
04-12-2001, 18:55
als het nu in 2002 is maak het mij niet uit. Die staat! Kom maar met een voorstel en de organisatie kan beginnen! :D

martin
04-12-2001, 18:57
Die met die grote tv :D
Dus we hebben een feestje bij Martin, goh wat zal hij opkijken! ;)

Oh die martin, ik dacht even die andere martin, die martin bedoel je toch. :D

martin
04-12-2001, 18:59
Ja, da's waar ook, hele rijen met apparatuur heeft 'ie!!
Hopelijk heeft 'ie ook een grote bank!!:D
Marika, wij zijn in ieder geval verzekerd van zitplaatsen: de heren zijn in 't echt vast net zo galant als hier!(uche..):D

Als Marika links gaat zitten en Isis rechts, kan ik er precies tussen in gaan zitten ;)

En de boy's, ach op de grond is plek zat :D

martin
04-12-2001, 19:00
Die staat! Kom maar met een voorstel en de organisatie kan beginnen! :D

SLIK :eek: :eek: :eek:

martin
04-12-2001, 19:03
Ik denk dat ik als feestkleding een puntmuts op zet, en een zwart brilletje met ronde glazen. Oja met geinige bijpassende cape en misschien een bezemsteel erbij! Goh wat origineel he? Dat heeft vast niemand! :D

we gaan toch niet de hele avond HARRY POTTER kijken ?????

martin
04-12-2001, 19:06
Ahum...die laatste opmerking zie ik maar door de vingers....:eek:
Je doet maar...Marika en ik gaan 4 dagen op de bank hangen en we zien wel wat voorbijkomt!!:D

Ja hallo ik ben geen 18 meer he' maar daar hebben we pillen voor he' Uhh Vigaro's ofzoiets ;)



50-60 dvd's in 4 dagen?!
Af en toe ook onze oogjes even wat rust gunnen!!:rolleyes:

Ik weet niet of me lasertje dat nog aankan........

martin
04-12-2001, 19:09
Nou...dan krijgen we waarschijnlijk alleen maar van die 'ouwe meuk' te zien van minimaal 4 uur per film. Ik denk dat ik dat geen 4 dagen vol ga houden :D Toch zelf maar even wat filmtips geven van tevoren ;)

Straks neemt ie ook nog The Sound Of Music ( :eek: ) mee, stel je voor!

Nee geen golden oldies, we houden het wel gezellig......

martin
04-12-2001, 19:10
Nou, ik heb het vanmorgen allemaal op mijn gemakje gelezen. Wat jullie 's nachts allemaal afouwehoeren. Knap hoor. Maar het was voor een goed doel. Die bijeenkomst bij Martin is tenminste vlotjes geregeld.:D :D :D
Is er al een Sory-Privé-Weekend roddelrubriek. Want het is mij opgevallen dat Isis en de Wazige Pater al aan het P.M.'en zijn.
:D :D
Goeie Thread, goeie thread, teminste: "voor de nachtbrakers"

Ja he Henk, normale mensen slapen toch s'nachts....
of ben ik de enigste die het geld moet VERDIENEN overdags ???

Martin van Tuijl
04-12-2001, 19:11
SLIK :eek: :eek: :eek: Over slikken gesprokken, moeten we zelf bier/wijn/fris/etc meenemen of regel jij dat? :D

martin
04-12-2001, 19:13
ja eric.... hier (http://www.dvdzone.nl/kijkruimte/) zijn al een tijdje geen updates meer gedaan...

Ik denk dat het toch een slaapkamer is geworden, Tja en dan mogen WE opeens niks meer zien ;)

martin
04-12-2001, 19:14
Over slikken gesprokken, moeten we zelf bier/wijn/fris/etc meenemen of regel jij dat? :D

JIJ was toch die MARTIN ??????? die ze bedoelen. ;)

martin
04-12-2001, 19:15
PS: als jullie me kop links zat worden, dan kijk je maar even naar rechts hoor ;) :D :D

Martin van Tuijl
04-12-2001, 19:16
JIJ was toch die MARTIN ??????? die ze bedoelen. ;) :eek: Dacht het niet! :D Als het op natte t-shirts aankomt dan wel! Ik ben er klaar voor! :D

martin
04-12-2001, 19:19
Ja, je voelde zeker de bui al hangen...welke Martin?!:D
Trouwens, "onze" Martin heb ik nog niet gehoord, terwijl 'ie toch regelmatig hier rondzwerft!!!Hoe zal dat toch komen?:D

Kom op, Mart, zeg 's wat!!;)

Zeg LIEVE SCHAT :cool: waar denk je dat al die spullen mee betaald is ???? er moeten ook vitamientjes gemaakt worden voor alle mensen in nederland, anders worden ze ziek, en dat kunnen we niet hebben. :D dus vandaar ik even OFF LINE was.

snapje POEPJE SCHEETJE HONNEPONNETJE :rolleyes:

Isis
04-12-2001, 19:34
na een kwartier lang lezen kwam ik er ook achter dat ik de gelukkige was/ben/was :(

Nou Mart, ik vind dat je 't in ieder geval heel erg sportief opvat!!!!:D

Isis
04-12-2001, 19:36
Als Marika links gaat zitten en Isis rechts, kan ik er precies tussen in gaan zitten ;)
En de boy's, ach op de grond is plek zat :D

Ik begin er steeds meer zin in te krijgen!!!
p.s. moeten we niet wat geld inzamelen om de buren aan allebei de kanten een week op vakantie te sturen, ofzo?!:D

Isis
04-12-2001, 19:40
POEPJE SCHEETJE HONNEPONNETJE :rolleyes:


Ik hou ook van jou hoor!!!;)

Tom van den Hout
04-12-2001, 19:44
Wow, spelletje spoorloze mensen hier zeg!

Zitten hier een beetje in 1 dag 4 pagina's forum vol te forummen
:confused: :confused:

martin
04-12-2001, 19:45
Ik hou ook van jou hoor!!!;)

Sorry Guys ik denk dat het een 1 on 1 party wordt.

ISIS welke DVd wordt het ????? ;)

Isis
04-12-2001, 19:46
Wow, spelletje spoorloze mensen hier zeg!

Zitten hier een beetje in 1 dag 4 pagina's forum vol te forummen
:confused: :confused:

Zo, weer eentje minder voor op 't feestje!!:D

martin
04-12-2001, 19:47
Wow, spelletje spoorloze mensen hier zeg!

Zitten hier een beetje in 1 dag 4 pagina's forum vol te forummen
:confused: :confused:

Sorry Tom dit is een topic voor genodigden :cool:

Isis
04-12-2001, 19:47
Sorry Guys ik denk dat het een 1 on 1 party wordt.
ISIS welke DVd wordt het ????? ;)

Jij mag 't zeggen schatteboutje, honnieponnie!;)

Tom van den Hout
04-12-2001, 19:49
Originally posted by Martin
[b]Sorry Tom dit is een topic voor genodigden

:( Sorry hoor :(

System 3rror
04-12-2001, 20:21
Tja... Dat krijg je als je in de aanval gaat tegen één van haar lievelings PM-ontvangertjes... :D Alex die alles door zit te lezen ofzo?! :mad:

Nu heb je dan zeker ook gelezen wat ik over jou zei?! :rolleyes:

System 3rror
04-12-2001, 20:23
PS: als jullie me kop links zat worden, dan kijk je maar even naar rechts hoor ;) :D :D Gelukkig dat je zelf met de oplossing komt :p

Geld voor mij natuurlijk ook... andere foto, waar ik wat ouder lijk :) komt er aan

Koen Crijns
04-12-2001, 21:16
Na 't lezen van deze topic moet ik even m'n computer uitwringen hoor ;)

Wie neemt de prijs voor de meest zoet-sappige DVD.nl Forum thread allertijden aan? ;)

martin
04-12-2001, 21:43
Jij mag 't zeggen schatteboutje, honnieponnie!;)

mmm even denken :rolleyes:

wat dach je van de DVD 15 minutes deze film duurt niet lang, dan kunnen we de rest van de avond iets anders gaan doen ;) ;)

martin
04-12-2001, 21:45
Na 't lezen van deze topic moet ik even m'n computer uitwringen hoor ;)

Wie neemt de prijs voor de meest zoet-sappige DVD.nl Forum thread allertijden aan? ;)

Ha die Koen, volgens mij nodig jij je zelf uit om ook tekomen, onder het mom van een prijs uitreiking ;)

ja ik heb je door :D

Isis
04-12-2001, 21:49
wat dach je van de DVD 15 minutes deze film duurt niet lang, dan kunnen we de rest van de avond iets anders gaan doen ;) ;)

Gaat die film over waar-over-ik-denk-dat-'ie-gaat?!:D :D
Je weet dat ik 4 dagen op je bank blijf hangen...'s uitrekenen hoeveel kwartiertjes daar in zitten!!!;) :D

System 3rror
04-12-2001, 21:53
Gaat die film over waar-over-ik-denk-dat-'ie-gaat?!:D :D De film gaat niet over wat je denkt...

maja, denk je dit omdat je dat hoopt :D

Isis
04-12-2001, 21:55
De film gaat niet over wat je denkt...

maja, denk je dit omdat je dat hoopt :D

Weet jij dan waaraan ik denk?!:D
Ik dacht aan een gezellige seriemoordenaarfilm, omdat ik daar zo van hou, toevallig!!:D

System 3rror
04-12-2001, 22:04
Weet jij dan waaraan ik denk?!:D
Ik dacht aan een gezellige seriemoordenaarfilm, omdat ik daar zo van hou, toevallig!!:D Jaja.. ik geloof het bijna helemaal :p

Dacht zelf aan een natuurrampen film ofzo?!

martin
04-12-2001, 22:04
Hele spannende films zijn:

vingerafdrukken in de slagroom taart. DTS-EX

Moord in het gootsteenkastje. DD 7.1

Wie vermoorde harry potter. DTS THX-EX.

ohja en ik heb nog een lekkere HP met veel SM.

Harde Politie film met veel Spannende Momenten

Isis
04-12-2001, 22:07
Dacht zelf aan een natuurrampen film ofzo?!
Ja, idd in dat genre!!:p

Isis
04-12-2001, 22:08
Hele spannende films zijn:

vingerafdrukken in de slagroom taart. DTS-EX

Moord in het gootsteenkastje. DD 7.1

Wie vermoorde harry potter. DTS THX-EX.

ohja en ik heb nog een lekkere HP met veel SM.

Harde Politie film met veel Spannende Momenten

Haha!:D
Nou Mart, je bent er al helemaal klaar voor, merk ik!!!!:D ;)

System 3rror
04-12-2001, 22:14
Haha!:D
Nou Mart, je bent er al helemaal klaar voor, merk ik!!!!:D ;) Als die al klaar is... heeft het voor hem ook geen zin meer om er nog te gaan kijken!

Alex van den Berg
04-12-2001, 23:26
Alex die alles door zit te lezen ofzo?! :mad:
Nu heb je dan zeker ook gelezen wat ik over jou zei?! :rolleyes: Geen zorgen hoor.... Ik lees alleen m'n eigen PM'tjes... :)
Maar als alles-lezende moderator van dit forum begin ik al een aardig inzicht in de onderlinge relationele sfeertjes te krijgen.... :D

Maar vertel eens... wat was er over mij te zeggen? :cool:

System 3rror
04-12-2001, 23:45
Geen zorgen hoor.... Ik lees alleen m'n eigen PM'tjes... :)
Maar als alles-lezende moderator van dit forum begin ik al een aardig inzicht in de onderlinge relationele sfeertjes te krijgen.... :D

Maar vertel eens... wat was er over mij te zeggen? :cool: Oohhh... dan is het goed!! :)

Maar was verder niks over je te zeggen hoor! ;)

Henk Heideveld
05-12-2001, 14:30
Zitten we daar 10 pagina's mee te lezen en te reageren, blijkt het euiteindelijk een intiempie tussen Martin en Isis te worden.
Sluiten deze thread.(ja, ja, jaloers):D :D :D :D

martin
05-12-2001, 16:20
Ja sorry henk, ook hier geldt "wie de grootste heeft wint" ;)


Denk hier maar eens over na :cool:

Maare weten nu al wat het wordt ???

bmateijsen
05-12-2001, 16:33
beelddiagonaal?? want dan ga je verliezen van Eric, Martin....

En wordt het uiteindelijk toch een party bij Eric....

Groet Bjorn

martin
05-12-2001, 17:36
beelddiagonaal?? want dan ga je verliezen van Eric, Martin....

En wordt het uiteindelijk toch een party bij Eric....

Groet Bjorn

Ja Eric wint ;)

Maar hij is wel heel erg stil de laatste dagen..... Is er wat met je aan de hand eric ????????????????????

5 DECEMBER heeft dit ermee temaken.

Alex van den Berg
05-12-2001, 17:38
"wie de grootste heeft wint"
Denk hier maar eens over na :cool:Ik ga toch liever voor kwaliteit dan voor kwantiteit... :D

bmateijsen
05-12-2001, 17:39
Alex, helemaal eens!!

Maar Eric heeft dan ook wel een hele mooie CRT hangen!!

Tom van den Hout
05-12-2001, 19:11
Originally posted by Martin
[b]Is er wat met je aan de hand eric ????????????????????

Ik kon zolang maar 1 ding bedenken wat er aan zijn hand zou kunnen zijn :D jullie raden vast wel wat.

Heeel flauw maarja

sender
05-12-2001, 23:53
Wie neemt de prijs voor de meest zoet-sappige DVD.nl Forum thread allertijden aan? ;)
euh... degene die de thread geopend heeft... dankje! :D

System 3rror
06-12-2001, 12:26
Ik kon zolang maar 1 ding bedenken wat er aan zijn hand zou kunnen zijn :D jullie raden vast wel wat. Nee... vertel eens!

Of weet je er soms meer vanaf?

Tom van den Hout
06-12-2001, 14:29
Originally posted by System 3rror
[b]Nee... vertel eens!

Of weet je er soms meer vanaf?

Laat maar :D

Misterbazz
10-12-2001, 12:26
Ja Tom

Wazige
11-12-2001, 12:17
Hehe Tom, ik snap hem. Zou ie blauw zijn?

PM
11-12-2001, 12:44
mmmm... volgens mij snap ik het niet helemaal meer...
Heeft t iets met grote smurf te maken? (blauw en groot)

Henk Heideveld
11-12-2001, 12:44
Zo, ik heb het allemaal gelezen. Elf pagina's, een veel bezochte thread. Het ging toch over DVD.Nl T-shirts, is het niet? Nou dan heb ik toch weer heel veel nevenkennis opgedaan. Wat kunnen jullie ouwehoeren, zeg.:D :D :D

PM
11-12-2001, 12:49
oh... er begint iets te dagen... misschien snap ik em ook... maar hij heeft daar toch iemand voor..?:confused:

Misterbazz
11-12-2001, 19:14
ja

System 3rror
11-12-2001, 19:44
Gaat het hier nou om mij??

Maja, ik heb denk een andere opvatting over "blauw" zijn dan jullie heb ik het idee!

Wazige
12-12-2001, 12:52
Hmmmm, het gaat niet over een grote blauwe smurf, of ie groot is weet ik trouwens nie:D dan heeft ie wel meer werk voor zijn hand:p

nou genoeg geluld , we moeten weer es over dat T-Shirt beginnen. Welke andere kleuren kan je krijgen?
of moet je die witte gewoon bij een rode blouse ofzo in de was gooien zodat je alsnog een rooie heb?
Of bij een blauwe blouse zodat ie blauw word.
of bij blauwe sokken....

Wazige
12-12-2001, 12:54
Ow ja, PM weet nie of ie daar iemand voor heeft. Als ie slim is zoals mij heeft ie daar iemand voor :p

PM
12-12-2001, 12:59
he wazige... mag je als P@t3r daar iemand voor hebben ???:confused:

Wazige
12-12-2001, 13:00
Hehe, leuk als iemand anders je wachtwoord weet, of nie MIster Bazz??? Ga je met je eigen zaken bemoeien en kom niet te laat op school!!

Koen Crijns
12-12-2001, 13:50
Als je er maar genoeg in 1x besteld, kunnen we ze in alle kleuren leveren ;)

Steven Maas
12-01-2003, 20:59
Zijn die T-shirtjes nog steeds voor Fl.25,- te krijgen? :D

kruspe
12-01-2003, 21:50
Zijn die T-shirtjes nog steeds voor Fl.25,- te krijgen? :D

dat wilde ik dus ook net vragen......;)

Steven Maas
12-01-2003, 21:53
dat wilde ik dus ook net vragen.Is dat effe toevallig. :D

kruspe
12-01-2003, 21:54
Is dat effe toevallig. :D

Dat vond ik ook al!!
;)

Niels Simons
12-01-2003, 21:55
waarschijnlijk is dat nu 11,30 euro...

mazzel,niels

Alex van den Berg
13-01-2003, 01:45
Zijn die T-shirtjes nog steeds voor Fl.25,- te krijgen? :D

waarschijnlijk is dat nu 11,30 euro...Ik wist ook niet dat er in de redaktie ook SP-sympatisanten zaten... :D
Toch leuk deze aktie.. in het kader van; "Herstel de gulden in ere" (y) :D

kruspe
13-01-2003, 02:29
Ik wist ook niet dat er in de redaktie ook SP-sympatisanten zaten... :D
Toch leuk deze aktie.. in het kader van; "Herstel de gulden in ere" (y) :D

ja oke, maar zijn ze nog te krijgen????

Matt D
13-01-2003, 14:09
damn, en dit weet ik nu pas, er is een echt dvd.nl t-shirt te krijgen

als dit geen indruk maakt op de dames weet ik het ook niet meer :D ;) (6)

hier mee ga ik scoren ik voel het! lol

Isis
13-01-2003, 18:20
als dit geen indruk maakt op de dames weet ik het ook niet meer :D ;) (6)

hier mee ga ik scoren ik voel het! lol

Haha!
Nou, succes ermee!(y)
Laat je ons even weten of 't echt werkte?!;)

Camille
13-01-2003, 19:54
Wel cool!

Maar hoeveel moet hij nu gaan kosten:confused:

Giacomo
14-01-2003, 01:08
Hoeveel zijn de shirts nu?:confused:
Ik wil er ook wel 1 bestellen...:)

Art
14-01-2003, 01:14
Hoeveel zijn de shirts nu?:confused:
Ik wil er ook wel 1 bestellen...:)
Ik denk €12,= :D Maar ik weet het ook niet zeker dus crew geef ons wat duidelijkheid :D

Alex van den Berg
14-01-2003, 02:23
Ik denk €12,= :D Maar ik weet het ook niet zeker dus crew geef ons wat duidelijkheid :D Ik heb er eentje... en de prijs hangt af van de schaarste... (6)

ERIC?? :D

Eric van Ballegoie
14-01-2003, 07:51
We hebben er nog een aantal, hoeveel precies weet ik niet uit mijn hoofd. Ik zal even uitzoeken hoeveel porto er op moet bij verzending om wwn prijs te kunnen bepalen.

JaapM
14-01-2003, 09:29
Ik wil er graag 1 Eric

Ronald Stiebolt
14-01-2003, 09:37
Ikke ook!

System 3rror
14-01-2003, 11:37
Ik ook....!

R. Schaap
14-01-2003, 15:23
Ik zou er ook nog 1 willen Eric. Lukt dat nog?

groet Rein

Jelger
14-01-2003, 15:31
Zo kunnen jullie elkaar in elk geval wel herkennen op straat!(y)

Ik hoef er geen hoor....:D

Hanna
14-01-2003, 15:40
Zo kunnen jullie elkaar in elk geval wel herkennen op straat!(y)

Ik hoef er geen hoor....:D


Ik ook niet.. :o.. alhoewel het wel erg grappig is en ik er ook nog niet eerder van had gehoord?!

Steven Maas
14-01-2003, 19:14
alhoewel het wel erg grappig is en ik er ook nog niet eerder van had gehoord?! Toch fijn dat ik af en toe de archieven naloop, niet? :D

System 3rror
14-01-2003, 19:22
Er heeft een tijd lang een banner gestaan op het forum, dat was eind 200, toen waren de meesten van jullie nog geen members :)

Heb er ooit nog eens een PM over gestuurd, alleen niks op terug gehad.

Isis
14-01-2003, 19:46
Er heeft een tijd lang een banner gestaan op het forum, dat was eind 200, toen waren de meesten van jullie nog geen members :)

Kom nou, zo oud zijn de "seniormembers" toch niet?! (6)(6)(6)

System 3rror
14-01-2003, 19:50
Kom nou, zo oud zijn de "seniormembers" toch niet?! (6)(6)(6) Haha... ok, je hebt me Ies ;)

Ik bedoelde dus 2001 ;)

Isis
14-01-2003, 20:14
Haha... ok, je hebt me Ies ;)

Ik bedoelde dus 2001 ;)



Oooowww!!(6)(6)(6)
Flauw he?!;)

sender
14-01-2003, 22:47
Er heeft een tijd lang een banner gestaan op het forum, dat was eind 200, toen waren de meesten van jullie nog geen members :)

Dat was ook de aanleiding van deze thread, zie eerste post...