PDA

Bekijk de volledige versie : The Little Vampire (DTS ?)



Alex Bel-Gy-Bel
15-11-2001, 19:41
Op de hoes van "The little Vampire" Regio 2 staat vermeld dat deze DVD Dolby digital & Digital surround sound bevat in de 3 volgende talen (English, Dutch en French).
Maar op de DVD vind ik geen van de 3 talen terug in DTS.
Is er hier iemand die deze DVD ook bezit en wel DTS kan afspelen.

de Maker
16-11-2001, 09:54
Helaas. Bij het drukken van de covers is men ervan uitgegaan dat bij 'little vampire' DTS aanwezig was. Dit is echter niet het geval.

Alex Bel-Gy-Bel
16-11-2001, 13:19
Bedankt, nu weet ik tenminste dat ik er niet meer achter moet zoeken.
eigenlijk zullen veel klanten zich wel bedrogen voelen?
Ze hadden er toch wel een sticker kunnen op kleven dat er geen DTS aanwezig is. Waar zijn we mee bezig als iedereen zo gaat beginnen met valse reclame.Ik zal hierover toch contact opnemen met testaankoop.
Groetjes en nogmaals bedankt,

de Maker
17-11-2001, 09:15
Het is natuurlijk niet zo dat het met opzet is gedaan. Lijkt me ook een beetje dom om dat te doen; boze klanten op je nek halen. Het is gewoon een menselijke fout geweest, niks meer, niks minder.

Alex Bel-Gy-Bel
17-11-2001, 20:08
niet erg, ik ben blij dat er een nederlandse soundtrack op staat, dat moest meer gebeuren met dit soort filmen, daarom heb ik hem ook gekocht.
Het is tenslotte voor de kinderen en wat geven die nu om DTS.
Vergeven en vergeten zou ik zeggen.
groetjes vanwege krakdust,

Anonymous
18-11-2001, 08:12
Laat ze eerst de echte toppers die echt DTS moeten zijn maar eens DTS maken, Pearl Harbor niet DTS en deze Z-film wel, kan iemand mij uitleggen waar dat in gods naam over gaat.