PDA

Bekijk de volledige versie : Advies breedbeeld



HoefMeistert
24-09-2003, 11:00
Goeie dag allemaal ik ben opzoek naar een nieuwe breedbeeld en kan daarbij wel wat advies gebruiken!

Over de maat ben ik uit, het moet een 32" worden!
Maar dan merk & type :(

TV moet aan een aantal eisen voldoen:
- Geen last hebben van veeg/smeer effect.
- Beeld moet er bij TV uitzendingen PERFECT uitzien dus niet als ik op TV een film zit te kijken je de helft van de ondertitels mis!
- TV hoeft geen DolbyD te hebben, loopt toch via HomeCinema

Heb naar Loewe (Aconda 9281) gekeken en ben ik ZEER over te spreken beeld technisch en qua design. ECHTER wil ik niet gelijk een TV van 2700E halen als er een ander is het zelfde functionaliteit/beeldkwaliteit voor een vracht eurotjes minder!

Wellicht dat jullie mij opweg kunnen helpen!

Alvast bedankt,
Dennis

Peter Porrio
24-09-2003, 11:44
Kijk eens naar de Loewe Planus, die is goedkoper dan de Aconda en heeft ook zeer goed beeld.

HoefMeistert
24-09-2003, 15:23
Bedankt voor je antwoord echter was ik meer opzoek naar een eventueel andere merk die met een "nieuwe" type dezelfde kwaliteit kan bieden, Philips met Pixel Plus, JVC met DIST, Sony met ??? etc...

Ik vindt die Loewe opzeker mooi, echter als bv de duurste Philips dezelfde beeldkwaliteit biedt is het verschil in prijs maar zo 700 pleuro! En zo merkgeil ben ik nou ook weer niet ;)

En mocht niet in de buurt komen wordt het de aconda omdat ik dat gewoon de "strakste" loewe vindt 8)

LaterZ,
Dennis

Raymond187
24-09-2003, 15:37
Panasonic is MIJN advies


Ik vond toen dat die de minst vervormde hoofden had.

Maar da smijn mening