PDA

Bekijk de volledige versie : Receiver en DVDspeler voor 1000 euro...



Edwin vd Zwaard
27-09-2003, 20:25
Stel je hebt een budget van ca. 1000 euro, wat is dan de beste combi ??

Ik heb slechts 2 "eisen" ;)

- De versterker moet stereo over alle boxen kunnen weergeven (geen idee hoe dat heet)
- De dvd speler moet voor/achteruit spoelen met snelheden (dus niet knop inhouden en hopen dat je hem op tijd los laat, maar speed op 2x, 4x, 8x, 16x etc etc kunnen zetten)..

Er wordt eigenlijk alleen maar films en series mee gekeken, echt muziekaal ben ik niet onderlegt ;)

Ik heb op het moment pioneer speakers en sub (die bij de Pioneer 515 kwamen) en die blijven voorlopig nog wel even..

Ik heb nu dus een Pioneer 717k dvdspeler en een Pioneer 515 versterker, en wil een upgrade..

Wat is jullie advies ??

Gr.
Edwin

tan1415
30-09-2003, 21:07
hmm...die dvd speler ziet er goed uit eerlijk gezegd.
De versterker kan je wel upgraden en misschien ook de speakers. Pioneer speakers?!?
Dan krijg je waarschijnlijk de meeste improevement te zien.

Als je een leuke combo zoekt onder de €1000 ...bij RAF/Staffhorst een marantz combo. De 6300 receiver + 4300 DVD
Heel muzikaal met alles erop en eraan.

Trouwens stereo over alle kanalen...DPLII?!?
Of beter gezegd DPLII stereo

Christiaan Sauer
30-09-2003, 22:22
Je zou ook kunnen kijken voor de Marantz 4400 (de 4300 is goedkoper als die nog goed te krijgen is?). Pak daar een Pioneer 656 bij ofzow, en je zou met wat afdingen wel rond de 1000 euro moeten uitkomen. Misschien net wat hoger, maar dan heb je ook wat met de 656 :lol:.
Als je alleen receiver zoekt kun je ook mooi naar de T752 kijken (NAD). Ook een mooie receiver voor mooi geld. Lekker muzikaal, en lekker in surround.
Mvg,

Christiaan

Raskel
30-09-2003, 22:34
- De versterker moet stereo over alle boxen kunnen weergeven (geen idee hoe dat heet)


5 channel stereo kun je ook bedoelen. Zit in ieder geval op yamaha en denon.