PDA

Bekijk de volledige versie : Hiteker Bi-600-e of Aanbieding Bruna?



rsm
16-11-2001, 14:46
Ik wil weten wat ik het beste kan kopen de Hiteker bi-600-e of de aanbieding van de Bruna.

bij voorbaat dank,

rs

Ps. Reactie plus goede argumenten.

Remco de Swart
16-11-2001, 19:32
Zelf ben ik heel gelukkig met de Hiteker. De aanbieding van Bruna is ook heel aantrekkelijk. Het grootste verschil van de Hiteker t.o.v. de Pioneer is dat de Hiteker regiovrij is en ook nog eens MP3's kan afspelen. De Pioneer heeft zijn A-merkstatus als voordeel.

Ik heb de Hiteker gekocht voor ƒ399,- bij Kijkshop uiteraard zaten er geen DVD's bij.

Als ik jouw was zou ik kijken of de titels die bij de Pioneer geleverd worden je aanspreken of alleen regio 2 geen probleem is (zo wel kan dit eenvoudig veranderd worden.) Wil je Mp'3 afspelen?

Verder hoe zit het met de garantie van de Pioneer. Op mijn Hiteker heb ik een jaar garantie

rsm
17-11-2001, 06:36
bedankt voor je reactie. ik zou toch ook wel graag mp3's afspelen dus dan wordt het denk ik toch de Hiteker.

bedankt

rs.

rsm
18-11-2001, 08:34
waar kan ik de Hiteker Bi-600-e het goedkoopste kopen?

bij voorbaat dank,

RS

Remco de Swart
18-11-2001, 09:34
Bij www.kijkshop.nl staat de Hiteker Bi-660-e voor ƒ449,- dit type is bijna hetzelfde als de de 600 op de volgende verschillen na: De 600 heeft twee scartaansluitingen i.p.v. één en heeft bovendien nog een karaoke functie. Op de Site staat ook nog een Lenco met dezelfde specificaties voor ƒ429,- zelf ben ik echter niet zo gecharmeerd van dat merk. Op www.hiteker.nl vindt je meer info over dit DVD-merk. Waaronder een lijst met verkooppunten in Nederland.