PDA

Bekijk de volledige versie : Rechtszaak dreigt rond productie dual disc



Paul Ranft
29-09-2003, 19:41
Rechtszaak dreigt rond productie dual disc



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1057)

Ludo Keeris
29-09-2003, 20:11
Misschien helemaal Off Topic, maar is dit dezelfe Dieter Dierks die veel CD's van de Scorpions heeft geproduceerd?

Richard B.
29-09-2003, 22:24
Volgens mij hebben ze ook die 'dual' dvd/cd van Kane gemaakt toch?

RemcoZ
29-09-2003, 22:47
Even los van rechten en patenten, maar dit is op zich wel een leuk idee. Ben benieuwd of het wat wordt.

kruspe
30-09-2003, 04:57
dat is toch helemaal niet nieuw?
ik heb The Blair Witch Project 2 op regio 1,en die heeft het ook...maar das toch alweer een paar jaar geleden dat die is uitgekomen.

Koffie
30-09-2003, 10:16
Zal wel weer aan mij liggen, maar hoe krijgt iemand het in vredesnaam voor elkaar om een patent te krijgen op 2 op elkaar geplakte schijven (simpel gezien).

Als ze een Audio CD en een DVD video zouden leveren is er nix aan de hand, maar zodra je deze twee op elkaar plakt mag het ineens weer niet ?



Dierks Group is de uitvinder van de dual disc.

Hmm .. als ik nou eens een CD-ROM een een CD-RW op elkaar plak , ben ik dan ook ineens uitvinder :shock:

Gerben van der Leun
30-09-2003, 16:49
Ik vind het bijzonder vervelend die extra lagen. Er zitten altijd vingers op en het is moeilijk te zien welke film er op het schijfje staat.

Lesley
30-09-2003, 19:38
Ik vind het bijzonder vervelend die extra lagen. Er zitten altijd vingers op en het is moeilijk te zien welke film er op het schijfje staat.

Ik wou dit punt ook net gaan aanhalen.
Ik zie veel liever een losse cd met een dvd voor een gunstige prijs...
dan zo'n irritante dubbelzijdige disc...