PDA

Bekijk de volledige versie : Lawrence of Arabia SE bij play.com voor België



b4rth3zz
29-09-2003, 23:04
Hoi,

Is er iemand die voor mij bij play.com Lawrence of Arabia SE kan bestellen en dan doorsturen naar België?
Deze dus: http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=89654
Zulke scherpe prijs heb ik hier nog nergens gezien.
Kosten worden natuurlijk vergoed. Voorafbetaling mogelijk.
Weet er iemand trouwens de officiële reden waarom play niet naar België verstuurt?

Alvast bedankt,
Bart

HansD
30-09-2003, 07:06
Je hebt PM.

Kars
30-09-2003, 09:20
Dat is zeker een fijne prijs, ff mijn vader's CC misbruiken :).

Gabriel B.
30-09-2003, 09:36
Weet er iemand trouwens de officiële reden waarom play niet naar België verstuurt?
Die vraag heb ik hen ook al gesteld maar in hun antwoord gaven ze geen reden. Enkel dat ze het niet deden.

Op de vraag waarom het is ook niet mogelijk om vanuit België te betalen en een ander land als postbestemming op te geven, beweerden ze dat het niet mogelijk is om een verschillend betalings- en postadres op te geven. :?

Dat ze niet invoeren in België om wettelijke redenen kan ik nog begrijpen.
Maar welke professionele verkoopssite kan geen twee adressen uit elkaar houden ? :?

Edwin V
30-09-2003, 09:44
Weet er iemand trouwens de officiële reden waarom play niet naar België verstuurt?
Die vraag heb ik hen ook al gesteld maar in hun antwoord gaven ze geen reden. Enkel dat ze het niet deden.

Op de vraag waarom het is ook niet mogelijk om vanuit België te betalen en een ander land als postbestemming op te geven, beweerden ze dat het niet mogelijk is om een verschillend betalings- en postadres op te geven. :?

Dat ze niet invoeren in België om wettelijke redenen kan ik nog begrijpen.
Maar welke professionele verkoopssite kan geen twee adressen uit elkaar houden ? :?
:confused: Vreemd want ik laat de DVD's op m'n werk bezorgen, terwijl de credit kaart toch echt niet van m'n werk is (helaas ;) )

zaitsev
30-09-2003, 09:47
Is er iemand die voor mij bij play.com Lawrence of Arabia SE kan bestellen en dan doorsturen naar België?
Deze dus: http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=89654
Zulke scherpe prijs heb ik hier nog nergens gezien.
Kosten worden natuurlijk vergoed. Voorafbetaling mogelijk.
Weet er iemand trouwens de officiële reden waarom play niet naar België verstuurt?


Bij amazon.co.uk kan je hem ook bestellen voor dezelfde prijs maar dan komen er wel extra verzendingskosten bij. Ik heb hem daar ook besteld en aangekregen. Let op, deze heeft geen kartonnen hoes zoals de benelux uitgave, maar zit in een gewone dvd-case.

verdomd jammer dat play niet levert aan belgie, want ze hebben soms heel intressante aanbiedingen!!

pavko
30-09-2003, 23:09
gelukkig heb je ook nog cd-wow die het ook vaak voor weinig doet, zeker als je de juiste links weet (zoek-optie...)

Volgens mij leveren die wel aan België

b4rth3zz
01-10-2003, 05:42
gelukkig heb je ook nog cd-wow die het ook vaak voor weinig doet, zeker als je de juiste links weet (zoek-optie...)

Maar helaas geen Lawrence :wink: