PDA

Bekijk de volledige versie : 1



Job Rijskamp
16-11-2001, 23:21
1

Nathan Strik
17-11-2001, 00:18
Van DVD Review.com (http://www.dvdreview.com) gehaald:

Insert the second disc from the 2-disc set and then select 'Video and Stills Gallery' from the main menu. Once there, highlight the 'Raft Escape' menu entry and hit the 'Left' arrow key on your remote control.

A winged symbol will appear on the screen. Press 'Enter' now and in an audio clip director Robert Zemeckis will reveal to you the contents of the unopened FedEx package that Chuck had been cherishing unopened for all those years, and the he delivered unopened at the end of the movie. It is quite funny, so make sure to check it out.

Zo goed?!? :D :D

Tom van den Hout
17-11-2001, 12:02
Zijn er ook mensen die het wel voormekaar krijgen met deze dvd op de pc?

Ik krijg het niet eens voor mekaar met mijn DVD speler.
Er staat bij mij ook nergens Raft Escape, wel raft en als ik daar op links druk gebeurt er niks.

Is het misschien alleen bij de Regio 1? Lijkt me sterk maar ja.

Nathan Strik
17-11-2001, 13:45
Voor ENTER kun je bij de meeste dvd-afspeelproggies gewoon de ENTER toets op je toetsenbord gebruiken. Ik bestuur DVD´s op mijn PC altijd met mijn toetsenbord, want die muis is zo irritant, vooral bij het kiezen van Easter Eggs.

Probeer het nog eens zou ik zeggen.
Ik ken de Amerikaanse Cast Away niet, maar volgens mij zaten er niet zoveel verschillen in met de NL versie. Die Easter Egg is volgens mij ook te vinden op de NL versie.

Edwin V
19-11-2001, 08:23
Bij mij werkt het ook niet. Kan iemand mij dan gewoon vertellen wat er in dat pakje zat, mijn vriendin wil het zo graag weten!:)

Tom van den Hout
19-11-2001, 16:17
Zo is dat! Ik wil het ook gewoon weten!!!!!

Dave
19-11-2001, 16:37
Zeg 't gewoon ipv al dat gedoe van doe dit en doe dat...
please ;-(

Nathan Strik
19-11-2001, 18:26
SPOILER!!! ALARM SPOILER!!!

Okee, ik wou het eerst niet zeggen om het niet te verpesten voor mensen die het zelf uit willen zoeken, maar in het pakketje zit (tatadadaaaah!!!):

"Een watervaste satteliettelefoon op zonnecellen!!!"

Met andere woorden, als hij het pakketje had opengemaakt was hij al heel snel gered. Flauw, ik weet het... maar Zemeckis heeft het zelf gezegd.


Kan iemand mij dan gewoon vertellen wat er in dat pakje zat.

Tom van den Hout
19-11-2001, 18:31
ROFL :D

Heeeeeeel flauw maar wel geinig

Dave
19-11-2001, 18:41
INDEED...:rolleyes:

Tom van den Hout
19-11-2001, 20:34
Ja, dat kunnen wij zelf ook wel verzinnen :p

Edwin V
20-11-2001, 07:39
Bedankt Nathan, ook namens mijn vriendin.
:)

Nathan Strik
20-11-2001, 14:48
Graag gedaan... kan ze tenminste weer rustig slapen zonder nachten wakker te liggen over wat er nu in dat pakje zat.


Bedankt Nathan, ook namens mijn vriendin.
:)

Bob
21-11-2001, 01:47
Job,

als hij had geweten wat er in het pakketje had gezeten, was er dan een film geweest?

music_maniac1965
06-12-2001, 00:31
Job,

als hij had geweten wat er in het pakketje had gezeten, was er dan een film geweest?

ik ben bang van niet ........... en als dat wel zo zou zijn, dan was het een zeer kort filmpje geworden :D

Alex van den Berg
06-12-2001, 01:34
als hij had geweten wat er in het pakketje had gezeten, was er dan een film geweest? Nee... En dus ook geen DVD met een verborgen extra, waarin duidelijk wordt wat er in het pakje zat...
Maar in dat geval zou er dus toch wel een film kunnen zijn, welke vervolgens met een verborgen extra op DVD uitkomt, zodat er duidelijk wordt..... ach laat ook maar... :D