PDA

Bekijk de volledige versie : Info over Sony 1270QM Crt Projector.



Niels Simons
30-09-2003, 17:08
Goeieavond mensen,begeef ik me ook nog eens in dit subforum...

ik heb interesse in bovenstaande projector,en hij staat te koop!

maar,ik heb totaal geen verstand van projectoren en wil dus graag meer info.

Situatieschets:
Hij komt aan een plafond met schrootjes te hangen,dit schijnt niet echt voordelig te zijn,dus steunbalken noodzakelijk begreep ik al.
Ik heb 3 dvdspelers,maar ik schijn em met een PC te moeten aansturen,wat heb ik dan voor pc onderdelen nodig?behalve een interne dvdspeler en mpegkaart of zo?
Een pckabel van 10 meter naar de projector toe,kan dit het signaal niet negatief beinvloeden?

waar kan ik t beste op projecteren,als goedkoopste oplossing om mee te beginnen?(de projector zelf kost onderhand al 3000 gulden!)

ventilatie,hoe moet ik dat aanpakken?

benieuwd naar de oplossingen en tips van de cracks op dit gebied!

mazzel,niels

Roland1
30-09-2003, 17:37
Hij komt aan een plafond met schrootjes te hangen,dit schijnt niet echt voordelig te zijn,dus steunbalken noodzakelijk begreep ik al.
Als je een betonnen plafond hebt, gewoon een paar goede keilbouten wat genoeg kg's zou moeten houden. Met een zwak plafond een steunbalk opzoeken of een ondersteunende constructie maken.

Ik heb 3 dvdspelers,maar ik schijn em met een PC te moeten aansturen,wat heb ik dan voor pc onderdelen nodig?behalve een interne dvdspeler en mpegkaart of zo?Je kan deze CRT's het beste aansturen met een progressive scan signaal. Dit kan op verschillende manieren (o.a. PC), maar geen tijd om het nu hier te tikken, komt later.

Een pckabel van 10 meter naar de projector toe,kan dit het signaal niet negatief beinvloeden?Goede kwalitatieve kabels van 10 meter zijn prima.