PDA

Bekijk de volledige versie : Pioneer NS-DV 990



The Gr8oNe
30-09-2003, 19:26
Heb deze week de Pioneer NS-DV 990 set aangeschaft en damn wat ziet zij er GEILTJES uit in real life haha (nog mooier dan op foto, het was liefde op het eerste gezicht toen ik haar vorige week voor het eerst zag), ik sluit haar vandaag aan en kijken of zij beter is dan de NS-DV 88 (mijn ex :D ) en laat ik het weten hierro voor iemand die iets mooi's en iets goeds---->maybe dan en het is een Pioneer dus zal het wel (y) zijn " zoekt/wil hebben later.


Voor iemand die HAAR nog niet heeft gezien, hier een link.
http://www.pioneer-eur.com/eur/company_news_pressrelease.jsp?category=IFA03_DV990





HighLight of the Day:
http://www.moviefreakz.nl/dvdtracker/index2.php?user=FreaKZiLLa

P@rick
30-09-2003, 21:43
Dit set ziet er echt gaaf uit!!! Ik heb de DV88 meerdere malen gehoord en vind dat setje goed klinken. Ik wil graag een pioneer set. Echter twee nadelen:
- Geen scart
- Ik heb liever losse componenten

Maar nu ik deze DV990 zie...het is que design precies wat ik zoek en hij heeft scart. Nu komt nog alleen de hamvraag, hoe klinkt dit set t.o.v. de DV88? Kun je mij daar iets over laten weten?

Christiaan Sauer
30-09-2003, 22:17
Heb deze week de Pioneer NS-DV 990 set aangeschaft en damn wat ziet zij er GEILTJES uit in real life haha (nog mooier dan op foto, het was liefde op het eerste gezicht toen ik haar vorige week voor het eerst zag

Als ik iets geil moet noemen is het over het algemeen een vrouwelijk iemand ;). Persoonlijk heb ik het dan niet over audio apparatuur ook al ben ik wel zo'n beetje verslaafd aan het spul ;).
Maar ik weet wat je bedoelt :lol:

The Gr8oNe
01-10-2003, 12:10
Patrick schreef:

Dit set ziet er echt gaaf uit!!! Ik heb de DV88 meerdere malen gehoord en vind dat setje goed klinken. Ik wil graag een pioneer set. Echter twee nadelen:
- Geen scart
- Ik heb liever losse componenten

Maar nu ik deze DV990 zie...het is que design precies wat ik zoek en hij heeft scart. Nu komt nog alleen de hamvraag, hoe klinkt dit set t.o.v. de DV88? Kun je mij daar iets over laten weten?



Heb haar ( :lol: ) aangesloten en het geluid is gewoon veel beter omdat je een hoop verschillende opties kan maken bijvoorbeeld je kan een Virtuele Surround Back optie kiezen (je krijgt een soort 6de kanaal bij achter je), daarna heb je nog een Dialogue Enhancement optie kun je zeg maar het gesprek in de center speaker verspreiden over de center, links en rechts om gespreken beter te horen en verder echt heel veel dingen. Dolby Prologic 2 valt wel tegen komt wat zacht over, moet nog effe kijken wat ik met deze optie nog allemaal kan instellen maar de Advanced Surround effecten zijn cool. Verder maakt ie van 2 kanaals Dolby Digital, 5.1 Dolby Digital van dus dat klilnkt ook weer heel wat mooier. Het enige nadeel is waar ik gister achter kwam, zij speelt geen DVD +R/RW af dus heb net na Pioneer gebelt van waarom niet, hun antwoord was omdat Philips in de +R/RW zit (slaat negens op natuurlijk) verder speelt ie alles af. Als je verder nog iets wilt weten vraag het maar en ik weet niet hoe ik foto's hier kan uploaden anders had ik wel wat pics geplaatst.



Christiaan Sauer schreef:

Als ik iets geil moet noemen is het over het algemeen een vrouwelijk iemand . Persoonlijk heb ik het dan niet over audio apparatuur ook al ben ik wel zo'n beetje verslaafd aan het spul .
Maar ik weet wat je bedoelt


Haha gelukkig weet je wat ik bedoel anders was ik nu de sick freak van DVD.nl :lol:

HighLight of the Day:
http://www.moviefreakz.nl/dvdtracker/index2.php?user=FreaKZiLLa