PDA

Bekijk de volledige versie : slotje



toine_schoots
01-10-2003, 20:56
Hoi,
Welke versie van deze 9-DVD set zal ik kiezen en waar zal ik deze bestellen??...Leun nu een beetje op de R1 bij Soon, maar wil graag weten wat jullie mening is over de R2.....wel NL-subs of niet...artwork Kortom waar krijg ik meer, mooi waar voor welk geld???
Greetz,
Toine

Harry V.
01-10-2003, 21:05
Mijn stelling is altijd: Bij twijfel voor de R1 gaan :wink:

chimera01
01-10-2003, 22:05
Yep ben ik mee eens des te meer regio 2 boxen blijven er voor anderen over.

toine_schoots
02-10-2003, 19:24
Ok R1 dus...heeft R2 geen NLO??...En bij welke R1 bestellen?...toch soon?...
Wie heeft 'm waar besteld?...en wrom?
Greetz,
Toine

Daniel1974
04-02-2004, 09:34
http://www.thedigitalbits.com/mytwocentsa83.html#alienhead

Nou ja als je voor de mooiste uitgave wilt gaan, moet je deze maar eens bekijken. En de Japanse versie lijkt ook de tweede Alien Film toch wel DTS te hebben. Maar het ging mij hier vooral om de verpakking.

Ik heb zelf de R1 versie van Soon besteld, maar nog steeds niet binnen, ook al is deze al op 13-1 verzonden, dus ik vraag me af waar deze box blijft, ik ben na alle verhalen erg benieuwd.

De R1 lijkt inderdaad de meest ligische keuze (nog afgezien van het feit hij bij Soon omgerekend een kleine 52 Euro kost), maar ook kwa extra's schijnt deze beter te zin. Op dvdcompare staat wel het een het ander. Daarnaast vond ik de hoes gewoon mooier van de R1.

Niels Simons
04-02-2004, 10:55
ik heb de regio1 na dikke maand kunnen ophalen bij postkantoor,11,59 invoerheffing...

uiteindelijk heeft ie me dus 66 euro gekost en een jaar van me leven(door de stress :roll: )

4 hele euros goedkoper als MM

maar,je hebt een super mooie uitklapbox op regio1(9 dvds naast mekaar!)

waar de R2 stomme plastic houders naast mekaar heeft,die na een keer erdoorheen te 'bladeren' waarschijnlijk kapot zijn...

R1 dus!

mazzel,niels

toine_schoots
04-02-2004, 10:56
Check!!
Tnx Niels...
Greetz,
Toine

Daniel1974
04-02-2004, 11:04
Hmm, ik hoor meer prpblemen met de R1 box, in die zin dat ie onderschapt wordt of dat ie later arriveert, want Soon is normaal altijd supersnel met leveren van DVD's. Het record dot nu was afgelopen week in 5 dagen, voor 1 DVD. Dat is echt lekker, maar ja de Alien box is ook wat zwaarder, wat dikker en groter, dus de kant dat ie opvalt is des te groter. Ik heb dus gezien (hij op 13-1 is verstuurt nog een kleine 9 dagen te gaan voordat ik em in mijn handen heb. Ik hoop dat ie eerder komt though !! Ik hoorde ook al iemand anders het hebben over twee weken, maar daar ben ik al overheen.