PDA

Bekijk de volledige versie : Probleem Coupling serie 1 DVD



Coen Loef
02-10-2003, 15:00
Ik heb een probleem met de Coupling serie 1 DVD (R2 NLO). Hij speelt aflevering 4 5 en 6 gewoon niet af op een standalone DVD speler... vreemd genoeg wel op de PC :?
Ik dacht eerst dat het aan mijn DVD speler lag maar toen ik hem op een andere (standalone) DVD afspeelde deden die 3 afleveringen het net zo goed nog niet....

Zijn er hier meer mensen die hier last van hebben????

Limbo_bok
02-10-2003, 16:04
Nee, bij mij doet ie het gewoon.

Coen Loef
02-10-2003, 16:13
Nee, bij mij doet ie het gewoon.

Hmmm... vaag :S...
Dan zal het wel een productiefoutje zijn ofzo...

Coen Loef
02-10-2003, 19:09
Btw... heeft er iemand een e-mailadres/telefoonnummer van Warner Nederland. Ik ga maar eens contact met ze opnemen want dit vind ik natuurlijk niet kunnen. Als je een gewone film koopt en je mist de helft, dan zeg je er ook wat van lijkt me.

Koffie
03-10-2003, 10:53
Alstu : http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=14778&highlight=omruil+warner ;)

Coen Loef
06-10-2003, 15:19
Hmm... aflevering 5 en 6 doen het opeens weer :shock: ...
Aflevering 6 eerst met schokken, daarna heb ik een schoonmaak-cdtje erin gedaan, en toen deed aflevering 5 het ook alleen hier blijven er schokken in het begin. Het beeld en het geluid slaan over.
Aflevering 4 doet het echter nog steeds niet :(

Koffie
18-11-2003, 15:24
Present :(

Tot nu toe geen probleem gehad met mijn Se1 DVD, totdat ik vandaag verder ging met kijken.
Compleet schokken in aflevering 3. Schoonmaken van de schijf helpt iets, maar later komen de schokken terug (zeer heftig zelfs, bijna hangen).

Ik had er eerst last van tijdens de scene in de kroeg dat hij iedereen naakt voorstelde enzo.
Later komen de schokken terug tijdens de cremetatie (hij staat achter de tafel en heeft een conversatie over triotjes).
Daar is het zeer ernstig, en zelfs compleet stilstaande beelden voor enkele seconden.

Wat me wel opvalt, is dat tijdens de schokken de bitrate aardig omhoog gaat, soms tot bijna 10Mb.

Overigens zijn de plaatsen van schokken elke keer hetzelffde.
Zal straks nog eens andere aflevringen kijken, maar denk dat ik toch ook wel contact ga opnemen (heb de bon nog wel, maar kom na zo;n lange tijd daar nog eens mee aanzetten bij de Makro).

Coen Loef
23-11-2003, 13:09
Bij de Makro zal je iig niet terecht kunnen, denk ik.


Artikelen kunnen binnen 14 dagen worden geruild of teruggebracht. Daarvoor zijn nodig: de originele factuur, een niet-ingevuld garantiebewijs, het artikel zelf, ongebruikt, onbeschadigd en in de oorspronkelijke verpakking. Niet geruild kunnen worden:(...) geluid-, beeld- en informatiedragers (...).

Ik heb zelf al 2 faxen verstuurd aan Warner, maar nog steeds geen reactie ontvangen. Ik ga morgen maar eens bellen, denk ik zo.

MvG Coen

mischa
24-11-2003, 06:18
Ik heb precies hetzelfde probleem

Bij ep 2 komt het twee keer voor (heel licht en soms leest hij er gewoon overheen)

En episode3 bij 3:39. Alleen het is wel steeds een ander verschijnsel. Soms idd die blokken, maar soms ook gewoon een bijna niet waar te nemen hikje.

4, 5 en 6 ben ik nog niet, maar die gaat ik straks even testen

goede balen dit

mischa
24-11-2003, 18:25
Vanmiddag omgeruild en ja hoor!

Precies hetzelfde probleem!

Wat nu?

Coen Loef
24-11-2003, 19:09
Vanmiddag omgeruild en ja hoor!

Precies hetzelfde probleem!

Wat nu?

Hier moet werk van gemaakt worden bij Warner. Hierbij dus een oproep voor iedereen die hetzelfde probleem heeft, bel naar Warner Bros (tel: 020-6802300) en zeg er wat van. Ik vind niet dat ze hier zomaar mee weg mogen komen.

Richard B.
24-11-2003, 19:31
Vaag. Ik heb deze dvd zelf niet maar heb hem wel eens bij een vriend bekeken en die had bij het afspelen van die begrafenis-alfleveringen (met dat Reservoir Dogs loopje toch?) in ieder geval geen problemen. Ik weet het niet helemaal zeker maar dit kan misschien wel de Engelse uitgave geweest zijn.

Limbo_bok
24-11-2003, 19:34
ik wel gewoon de r2 nl en bij mij vertoont ie geen enkele problemen...

Coen Loef
24-11-2003, 19:36
Het rare is dat de éne wel en de ander geen problemen heeft, en dat de mensen die problemen hebben met de DVD dat bijna allemaal op verschillende plaatsen hebben. Erg vreemd :?.

mischa
24-11-2003, 20:07
Bij mij doet hij het op de PC wel.

Misschien ligt het wel aan de bitrate. Wat Koffie al zei, dat de bitrate misschien op sommige plaatsen iets te hoog ligt en dat je DVD speler het niet aankan, waardoor hij gaat schokken.

Dat z'n geheugen volloopt ofzo.

Tis in elk geval een vreemd probleem, maar ik krijg toch een beetje het idee dat het aan de spelers ligt en niet aan de dvd zelf.

Overigens heb ik problemen op alle plaatsen die ook genoemd zijn in bovenstaande posts

Coen Loef
24-11-2003, 21:43
Bij mij doet hij het op de PC wel.

Misschien ligt het wel aan de bitrate. Wat Koffie al zei, dat de bitrate misschien op sommige plaatsen iets te hoog ligt en dat je DVD speler het niet aankan, waardoor hij gaat schokken.

Dat z'n geheugen volloopt ofzo.

Tis in elk geval een vreemd probleem, maar ik krijg toch een beetje het idee dat het aan de spelers ligt en niet aan de dvd zelf.

Overigens heb ik problemen op alle plaatsen die ook genoemd zijn in bovenstaande posts

Het zou best wel iets met de bitrate te maken kunnen hebben, maar als dat zo zou zijn dan zouden de afleveringen 4-6 toch gewoon opstarten? Ik heb zelf nooit problemen gehad in de eerste drie afleveringen en op een bepaald moment deden aflevering 5 en 6 het opeens (zij het met blokken), en nu niet meer. Op de PC doet alles het echter uitstekend, geen blokken en alles start gewoon normaal op. Ik heb de DVD getest op twee DVD-spelers (een JVC TH-A9 en een Pioneer DV-525), en de betreffende afleveringen doen het op geen van beiden. En dat terwijl 'The girl with two breasts' juist zo geniaal is :cry:.

mischa
25-11-2003, 06:19
Wel opvallend trouwens dat we dezelfde Pioneer speler geprobeerd hebben!

Mocht je vandaag tijd hebben, bel dan even met Warner en laat weten wat zij zeggen.

Morgen ben ik vrij, dus dan ga ik zelf wel bellen.

Opnieuw omruilen heeft volgens mij weinig zin.

Ik baal hier goed van