PDA

Bekijk de volledige versie : Storm of the Century



Max Davidse
02-10-2003, 15:09
Iemand wel eens iets gehoord over deze film naar het boek van Stephen King voor Regio 2...ik weet dat hij op Regio 1 wel te vinden is, maar ook vaak als "Discontinued movie" staat. Is er nog wel een release geplanned van deze film? Ik kan me herinneren dat ik hem erg cool vond toen ik hem ooit op video zag...

Swanski
03-10-2003, 11:56
Iemand wel eens iets gehoord over deze film naar het boek van Stephen King voor Regio 2...ik weet dat hij op Regio 1 wel te vinden is, maar ook vaak als "Discontinued movie" staat. Is er nog wel een release geplanned van deze film? Ik kan me herinneren dat ik hem erg cool vond toen ik hem ooit op video zag...
Hij is ook SUPER!!!


maar dit jaat zal die zeker NIET uitkomen...

The Stand (een andere bekende miniserie van Stephen King) zou in de UK al uit moeten zijn en hier in NL over een aantal dagen, MAAR is in beide landen uitgesteld naar een onbekende datum...>beloofd dus weinig voor SOTC.

Max Davidse
03-10-2003, 12:39
Iemand wel eens iets gehoord over deze film naar het boek van Stephen King voor Regio 2...ik weet dat hij op Regio 1 wel te vinden is, maar ook vaak als "Discontinued movie" staat. Is er nog wel een release geplanned van deze film? Ik kan me herinneren dat ik hem erg cool vond toen ik hem ooit op video zag...
Hij is ook SUPER!!!


maar dit jaat zal die zeker NIET uitkomen...

The Stand (een andere bekende miniserie van Stephen King) zou in de UK al uit moeten zijn en hier in NL over een aantal dagen, MAAR is in beide landen uitgesteld naar een onbekende datum...>beloofd dus weinig voor SOTC.

Jammer...ik vond het echt een supergave film/miniserie dus ik was wel aan het hopen dat die de welverdiende DVD treatment zou krijgen...

chimera01
03-10-2003, 14:23
Als miniserie op video gehuurd, plezant verhaal minder dan de Stand maar wel echt Stephen King sfeer.

Eddy
07-01-2005, 20:05
Weet iemand al meer over een mogelijke regio 2 release van deze mini-serie?

Swanski
07-01-2005, 20:20
ben ik ook benieuwd naar!

Mich
07-01-2005, 20:24
Spijtig genoeg, nergens terug te vinden op een releaseschema.

Symphony X
08-01-2005, 20:38
hoop dat ie snel op dvd zal verschijnen