PDA

Bekijk de volledige versie : Superbit.... De nieuwe standaard !!!



Alex van den Berg
17-11-2001, 21:28
Tja....
Ik geloof dat ik mijn excuses aan jullie moet aanbieden...
Tijdens mijn onderhoudswerkzaamheden heb ik abusievelijk twee threads over het onderwerp "Superbit DVD's" GEWIST...!!! :( :(

Ik hoop dat jullie het me niet al te kwalijk nemen...

Alex.

Nathan Strik
17-11-2001, 22:39
Kan de beste gebeuren... toch?

Ik denk dat iedereen dit wel herkent. Ik in ieder geval wel, hoe vaak ik niet per abuis iets gewist heb van mijn harde schijf ofzo...

Maar goed, om de discussie weer even aan te zwengelen. Aan welke bitrates moet ik denken bij superbit. Tegen de 10 Mbps aan toch?!?

Gabriël de Rop
19-11-2001, 12:36
Hoe kan je eigenlijk Superbit-DVD's herkennen; bv. als je online bij play, amazon etc. DVD's wil gaan bestellen?

Dadaveke
19-11-2001, 14:07
staat met grote letters SUPER BIT op.

Smitters
19-11-2001, 15:33
Mensen,

Ik heb een Sony DVP-725 in april aangeschaft voor ƒ 700,-; in mijn ogen een puike masjien, die ook stereo (gewone cd's) goed afspeeld.
Kan dit gebakkie die "Superbit" schijven verwerken met bijbehorende voordelen (kwaliteits-plussen)?

O ja, 'k zat voor het eerst die Top 50 door te nemen, ik mis er echt twee op de schaal van "value-for-money", namelijk: Heat en Moby Play DVD. Reden??

Nathan Strik
19-11-2001, 18:14
Nee, je hebt in principe geen nieuwe speler nodig. Wel kun je (zoals bij alle andere DVD´s) er nooit zonder meer van uitgaan dat hij het op jouw speler zal doen, maar daar hebben meer DVD´s last van en ligt aan de vage omschrijving van de DVD-standaard en niet aan de Superbit-techniek.
Wel lijkt het me logischer dat de goedkopere spelertjes van een paar honderd gulden meer kans hebben om slecht te presteren bij dit soort DVD´s.
Maar ja, de doelgroep van deze Superbit lijn is dan ook de techniek-freak die waarschijnlijk toch een vet dure speler heeft staan.


Heb je voor superbit ook weer een speciale speler nodig?

Gabriël de Rop
26-11-2001, 11:25
Volgens mij las ik laatst op een van de verwijderde threads (...!) dat "O Brother, where art thou" ook als Superbit DVD te verkrijgen was, maar deze titel kan ik nergens vinden...is deze films nou wel of niet als Superbit te krijgen?
Weet iemand ook een website waar een lijst met toekomstige Superbit-DVD's releases te vinden is...wel handig met het oog op toekomstige aankopen van DVD's.