PDA

Bekijk de volledige versie : lord of the rings martathon



richard voskamp
03-10-2003, 19:55
hallo wie gaat er dit jaar ook weer naar de marathon van lord of the rings het is 15 en 16 december

ik ga me kaartje in ieden geval snel halen.

gr,
richard

Beloved
03-10-2003, 19:59
Als de plaatselijke bios het ook gaat doen wel ja... (hadden ze geloof ik wel gezegd voorgaande jaren). maar ja, dan ga ik dus wel.

Niek
03-10-2003, 20:01
Ik heb mijn kaartjes al gekocht via internet bij Pathé Arena. Op 15 december om 20.30 Fellowship of the Ring en 16 december om 20.30 the Two Towers, en dan, om 0:00....The Return of the King!!! Kan niet wachten. :) Vorig jaar was ik er ook bij, maar dan in Utrecht bij de Rembrandt, was dit jaar al een week uitverkocht, maar ja, zaal 14 van de Pathé Arena is toch wel een tikkeltje mooier.

-Niek-

richard voskamp
03-10-2003, 20:05
Ik heb mijn kaartjes al gekocht via internet bij Pathé Arena. Op 15 december om 20.30 Fellowship of the Ring en 16 december om 20.30 the Two Towers, en dan, om 0:00....The Return of the King!!! Kan niet wachten. :) Vorig jaar was ik er ook bij, maar dan in Utrecht bij de Rembrandt, was dit jaar al een week uitverkocht, maar ja, zaal 14 van de Pathé Arena is toch wel een tikkeltje mooier.

-Niek-

oke dan hoe duur zijn die kaartjes.

gr,

Lex v/d Moolen
03-10-2003, 20:17
Wat is een martathon :confused: :lol:

Ik zit met nog 6 andere dvd.nllers in Pathé Scheveningen en itt Pathe ArenA krijgen wij op 16 december FotR en TTT achterelkaar te zien en aansluitend daarop de 17e om 0:01 begint de premiere van RotK. http://www.thefellowship.nl/forum/images/smilies/SmokeyTheGrey2.gif

Niek
03-10-2003, 20:26
Kaartjes bij de Pathé Arena waren €20 per stuk. Volgens mij kosten ze overal ongeveer evenveel.

-Niek-

Niek
03-10-2003, 20:39
Als je er trouwens nog naar toe wilt moet je wel snel zijn, want je kan alleen nog reserveren bij Pathé Arena en de Pathé Bioscoop in Den Haag. De rest is allemaal al uitverkocht.

-Niek-

Roberto G
03-10-2003, 23:02
Wat is een martathon :confused: :lol:

Ik zit met nog 6 andere dvd.nllers in Pathé Scheveningen en itt Pathe ArenA krijgen wij op 16 december FotR en TTT achterelkaar te zien en aansluitend daarop de 17e om 0:01 begint de premiere van RotK. http://www.thefellowship.nl/forum/images/smilies/SmokeyTheGrey2.gif

yesssss en ik ben 1 van deze 6 dvd.nl'ers :D:D, ik verheug me echt op en weet nu al zeker dat het TOP word . 8)

Tom van den Hout
03-10-2003, 23:40
oei :) 20 euro voor 9 uur slaap :D

Hmmm slaap thuis wel :P

Paul_Knoop
03-10-2003, 23:59
En ik heb kaartjes voor de marathon in pathe de kuip :D
Om 16.30 de 1e, dan een maaltijd!, dan de 2e om 20.30 en dan om 00.01 Return Of The King :P
Ben blij dat ik kaartjes heb weten te krijgen

R. Schaap
04-10-2003, 00:18
In Groningen waren de kaarten binnen 2 uur allemaal uitverkocht. Helaas kan ik dus bij deze marathon er niet bij zijn. Ik baal er van, want ik vond het vorig jaar erg gaaf om mee te maken.

De kaarten in Pathe Groningen kostten trouwens 16,50 euro. Beduidend minder dus.

Veel plezier allemaal!!

Charley Baak
04-10-2003, 00:56
Wat is een martathon :confused: :lol:

Ik zit met nog 6 andere dvd.nllers in Pathé Scheveningen en itt Pathe ArenA krijgen wij op 16 december FotR en TTT achterelkaar te zien en aansluitend daarop de 17e om 0:01 begint de premiere van RotK. http://www.thefellowship.nl/forum/images/smilies/SmokeyTheGrey2.gif

yesssss en ik ben 1 van deze 6 dvd.nl'ers :D:D, ik verheug me echt op en weet nu al zeker dat het TOP word . 8)ik ben een van de overige 5 ;) :D Ik heb er nu al zin in!

Max Davidse
04-10-2003, 09:33
Wat is een martathon :confused: :lol:

Ik zit met nog 6 andere dvd.nllers in Pathé Scheveningen en itt Pathe ArenA krijgen wij op 16 december FotR en TTT achterelkaar te zien en aansluitend daarop de 17e om 0:01 begint de premiere van RotK. http://www.thefellowship.nl/forum/images/smilies/SmokeyTheGrey2.gif

yesssss en ik ben 1 van deze 6 dvd.nl'ers :D:D, ik verheug me echt op en weet nu al zeker dat het TOP word . 8)ik ben een van de overige 5 ;) :D Ik heb er nu al zin in!

En ik kan er waarschijnlijk niet meer bij.. :( En aangezien het nu al bijna overal uitverkocht is...vind ik dat best wel K*T....maar ja...dan maar 2 extended versies thuis kijken en dan naar de bios....

Aldarion
04-10-2003, 12:02
Ik heb kaarten voor de marathon in de Kroon te Zwolle. Totaal €32,50. Om 15.00h begint FOTR en om 20.15h TTT! ROTK begint om 0.15h! En zit ook 1 maaltijd en 1 consumptie bij.

Elessar
04-10-2003, 12:21
En ik heb kaartjes voor de marathon in pathe de kuip :D
Om 16.30 de 1e, dan een maaltijd!, dan de 2e om 20.30 en dan om 00.01 Return Of The King :P
Ben blij dat ik kaartjes heb weten te krijgen

Daar ga ik ook heen :)

SpleeffY
06-10-2003, 17:22
Ik snap niet waarom je bij sommige bioscopen de drie delen op één dag te zien krijgt en bij andere bioscopen een dag eerder FOTR moet zien...

Mij lijkt het namelijk veel leuker om alle delen op één dag te zien :lol:

Christiaan Sauer
06-10-2003, 17:29
Ik ga in Vlissingen naar de marathon. Ik neem aan dat die om 1800 begint met de normale films, en dan om 0.00 de premiere. maar dat weet ik nog niet. De verkoop begint ook pas 2 weken van te voren :?
mvg,

christiaan

EDIT

ook in vlissingen gaat het om de extended versies van de beide films. Dat zal dus wel eerder van school weggaan worden om op tijd in de bioscoop te zijn. Om de dag erna te laat te komen omdat ik me verslapen heb :lol:
Mvg,

Christiaan

SAruman The White
06-10-2003, 18:00
Ik ga in Amsterdam, maar zelfs in Kaatsheuvel zal je de marathon te zien krijgen, eigenlijk zou ik dan moeten werken maar ik kijk ze liever zelf dus heb gelukkig vervanging kunnen regelen. Bij mij worden de films als het goed is gesponsord door Red Bull, dus blijf wel wakker

Mark de Jong
06-10-2003, 18:02
Ik zou best willen gaan, maar niemand in de buurt wil de film(s) erg graag zien :(

Dus iemand die mee wilt ? :D

Sjekster
06-10-2003, 22:48
Wat is een martathon :confused: :lol:

Ik zit met nog 6 andere dvd.nllers in Pathé Scheveningen en itt Pathe ArenA krijgen wij op 16 december FotR en TTT achterelkaar te zien en aansluitend daarop de 17e om 0:01 begint de premiere van RotK. http://www.thefellowship.nl/forum/images/smilies/SmokeyTheGrey2.gif

yesssss en ik ben 1 van deze 6 dvd.nl'ers :D:D, ik verheug me echt op en weet nu al zeker dat het TOP word . 8)ik ben een van de overige 5 ;) :D Ik heb er nu al zin in!Hier nog een 8)
Weet een van jullie hoe het eigenlijk zit met de pauzes tussen de films?
Ik moet toch af en toe wel de benen strekken en wat eten :?

Lex v/d Moolen
06-10-2003, 23:00
Weet een van jullie hoe het eigenlijk zit met de pauzes tussen de films? Ik moet toch af en toe wel de benen strekken en wat eten :SIk vermoed dat er tussen FotR en TTT een uurtje pauze tussen zit en tussen TTT en RotK een halfuurtje. :wink:

Sjekster
06-10-2003, 23:02
Weet een van jullie hoe het eigenlijk zit met de pauzes tussen de films? Ik moet toch af en toe wel de benen strekken en wat eten :SIk vermoed dat er tussen FotR en TTT een uurtje pauze tussen zit en tussen TTT en RotK een halfuurtje. :wink:ff snel naar de BK rennen :lol:

Loggie
06-10-2003, 23:30
En ik heb kaartjes voor de marathon in pathe de kuip :D
Om 16.30 de 1e, dan een maaltijd!, dan de 2e om 20.30 en dan om 00.01 Return Of The King :P
Ben blij dat ik kaartjes heb weten te krijgen

Hier nog een gelukkige :lol:
Ik zat me nog wel af te vragen hoe dat met het eten zat maar daar is inmiddels in deze thread al antwoord op gegeven.

Ik durf het bijna niet te zeggen hier maar ik heb helaas de eerste 2 films in de bios moeten missen. Maar ik haal de schade nu weer in :D

Nu moet ik alleen nog uitzoeken of van Alien de extended versie hier ook in de bios komt. In amerika vlgns mij rond Halloween.

*Have the guts to go Nuts*

Paul Tilburgs
07-10-2003, 00:12
Ik ga naar de Marathon in Nijmegen (LUX) op woensdag de 17e : fellowship om 17:00u, towers om 20:45u en return om 00:30u. Nog iemand van het forum die daar ook is?

Kars
07-10-2003, 08:12
Ik heb kaarten voor de marathon in de Kroon te Zwolle. Totaal €32,50. Om 15.00h begint FOTR en om 20.15h TTT! ROTK begint om 0.15h! En zit ook 1 maaltijd en 1 consumptie bij.

En ik ga met hem mee! :)

Paul_Knoop
07-10-2003, 13:43
Loggie:
Ik durf het bijna niet te zeggen hier maar ik heb helaas de eerste 2 films in de bios moeten missen. Maar ik haal de schade nu weer in


Ik heb zelf de 2e film gemist, en heb toen besloten om te w8en tot de extended uitkwam, nu is die bijna uit heb ik kaartjes voor de premiere..nog langer wachten 8) Ik krijg dus 2 nieuwe films voorgeschoteld :P

Tom L.
07-10-2003, 17:16
Heel leuk zo'n marathon, maar ik kijk deel 1 & 2 gewoon thuis en kijk deel 3 dan in de bios, is goedkoper, je hebt geen last van het overige volk en dan heb ik deel 1 & 2 niet voor niks op dvd gekocht.

Charley Baak
07-10-2003, 17:46
Heel leuk zo'n marathon, maar ik kijk deel 1 & 2 gewoon thuis en kijk deel 3 dan in de bios, is goedkoper, je hebt geen last van het overige volk en dan heb ik deel 1 & 2 niet voor niks op dvd gekocht. Dit maak je niet vaak mee, die dvd's kan ik alsnog een keer achtermekaar kijken. En ik heb ze inmiddels toch al vaker gezien, dus heb ze zeker niet voor niks gekocht.

Luud Smits
07-10-2003, 17:52
Bij Eurocinema in Eindhoven, alle drie de films achter elkaar
op woensdagavond, aanvang 17.30, geen pauze in de films , wel
20-25 minuten tussen de films.
Gewoon lekker film kijken, op een groot doek met schitterend geluid,
zonder poespas of verklede hobbits die de voorstelling verstoren.
Prijs: 19 Euro per kaartje.
Hoop dat het net zo gezellig wordt als vorig jaar!
:D :D :D
Meer info: www.jtbioscopen.nl

Charley Baak
07-10-2003, 17:54
Bij Eurocinema in Eindhoven, alle drie de films achter elkaar
op woensdagavond, aanvang 17.30, geen pauze in de films , wel
20-25 minuten tussen de films.
Gewoon lekker film kijken, op een groot doek met schitterend geluid,
zonder poespas of verklede hobbits die de voorstelling verstoren.
Prijs: 19 Euro per kaartje.
Hoop dat het net zo gezellig wordt als vorig jaar!
:D :D :D
Meer info: www.jtbioscopen.nlmmm raar, de meeste marathons beginnen een dag eerder, de 16e, om op de 17e om 0.00 uur het laatste deel te kunnen draaien

Luud Smits
07-10-2003, 18:02
oeps FOUTJE !!!!!!!!

Het begint inderdaad DINSDAGAVOND om 17.30 uur.

Krijg je als je snel wilt typen .....

STEL JE VOOR DAT IK NOG EEN DAG LANGER MOEST WACHTEN!!!!!!!

Martijntje
10-10-2003, 12:48
Bi Foroxity Filmarena in Sittard/Geleen:

14:00u FOTR
<pauze>
18:30 TTT
<pauze incl Buffet>
00:00 ROTK

En dat voor €26 incl Buffet

Bergie
10-10-2003, 14:38
Woei! Ik heb ook nog kaarten weten te bemachtigen voor de marathon in het Luxor in Hoogeveen.

maandagavond FOTR en dinsdag TTT en ROTK.
We zitten alleen wel bijna helemaal vooraan aangezien de kaarten zo goed als op waren :( Maar goed, het is beter dan geen marathon natuurlijk :)

Joey Lindeman
10-10-2003, 18:39
Ga naar de Marathon in Zoetermeer.
Nou ja... Marathon. FotR is op dinsdag 15 december en TTT en RotK zijn op woensdag 16 december. Een opgesplitste marathon dus.
Vind ik persoonlijk niet zo erg het gaat er meer om dat je de andere delen nog een keer in de bios kan zien. Bovendien trek ik drie films achter elkaar toch niet!

appie1985
13-10-2003, 15:11
Sorry, maar is het niet lekkerder de eerte twee delen thuis te kijken? In plaats van die irritante stoelen waar je er een hernia van kan krijgen.

Renny Collard
13-10-2003, 15:22
Sorry, maar is het niet lekkerder de eerte twee delen thuis te kijken? In plaats van die irritante stoelen waar je er een hernia van kan krijgen.

Thuis kijken kan altijd, in de bios niet :wink: .
Enne, wat die hernia betreft... je moet er wel wat voor over hebben hè? 8)

Sjekster
13-10-2003, 15:43
Sorry, maar is het niet lekkerder de eerte twee delen thuis te kijken? In plaats van die irritante stoelen waar je er een hernia van kan krijgen.

Thuis kijken kan altijd, in de bios niet :wink: .
Enne, wat die hernia betreft... je moet er wel wat voor over hebben hè? 8)Zo mag ik het horen ;) (y)

Ron Gielgens
13-10-2003, 19:24
Ik ben ook een LOTR fan maar vind die 3 films achterelkaar in de bios kijken toch wat te lang.
Ik verdeel het over een paar dagen,