PDA

Bekijk de volledige versie : Gangs of New York aftitel song



Ludo Keeris
04-10-2003, 22:41
Ik heb zojuist Gangs of New York gekeken. Wat mij opviel was, dat tijdens de aftiteling het akelig stil werd... Er zou een titelsong van U2 te horen moeten zijn. Pas toen ik m'n DVDspeler als afspeelmethode "stereo" zette, kwam de song door. De film heb ik via de 5.1 instelling gekeken. Ik had niet het gevoel dat ik iets miste tijdens de film. Alleen de aftitelsong dus.
Kent iemand dit geval, of heb ik mijn installatie tóch niet helemaal goed ingesteld? :?

Lesley
04-10-2003, 23:02
Ik heb em tot nu toe alleen nog maar in DTS bekeken (R2UK) Bij de aftiteling hoor ik wél gewoon de titelsong "the hands that built America".

Marco
05-10-2003, 01:19
Ook ik heb geen problemen gehad, maar ik had de R1 (in DTS) bekeken (en geluisterd). U2 was gewoon te horen. Hoe het zit met de RCV R2 NL versie weet ik niet, maar ik kan deze nog testen (mijn vriendin heeft de R2 NL versie)

Ludo Keeris
07-10-2003, 19:36
Niemand die hier iets meer over kan zeggen?

Eddy
08-10-2003, 16:28
Ik heb de film net een paar dagen geleden gekeken en via DTS én via DD 5.1 had ik wel het nummer van U2 over de aftiteling. Het is wel zo dat de complete aftiteling iets van 8 minuten duurt en het nummer van U2 slechts een minuut of vijf. De laatste drie minuten is het dus echt stil op alle tracks (DTS, DD 5.1 en Audiocommentaartrack)

Patrick Deckard
08-10-2003, 16:37
Ik heb de film net een paar dagen geleden gekeken en via DTS én via DD 5.1 had ik wel het nummer van U2 over de aftiteling. Het is wel zo dat de complete aftiteling iets van 8 minuten duurt en het nummer van U2 slechts een minuut of vijf. De laatste drie minuten is het dus echt stil op alle tracks (DTS, DD 5.1 en Audiocommentaartrack)

Echt stil zou ik het niet willen noemen: je hoort getoeter, een sirene, verkeer... dus de geluiden van de stad New York vandaag...

Patrick Deckard
08-10-2003, 16:38
Ik heb de film net een paar dagen geleden gekeken en via DTS én via DD 5.1 had ik wel het nummer van U2 over de aftiteling. Het is wel zo dat de complete aftiteling iets van 8 minuten duurt en het nummer van U2 slechts een minuut of vijf. De laatste drie minuten is het dus echt stil op alle tracks (DTS, DD 5.1 en Audiocommentaartrack)

Echt stil zou ik het niet willen noemen: je hoort getoeter, een sirene, verkeer... dus de geluiden van de stad New York vandaag...

Eddy
08-10-2003, 17:22
Echt stil zou ik het niet willen noemen: je hoort getoeter, een sirene, verkeer... dus de geluiden van de stad New York vandaag...

:oops: Inderdaad, ik had het volume wat zachter gezet na het nummer van U2 en hoorde de (nogal zachte) verkeersgeluiden niet, maar ze staan er inderdaad op.