PDA

Bekijk de volledige versie : Muziek-dvd's



BrianB
18-11-2001, 00:10
Ik had een vraagje, waarom reviewen jullie geen dvd's van bands zoals: Limp Bizkit, The Offspring, Red Hot Chili Peppers en Rammstein? Zulke slechte dvd's zijn dat ook niet, vaak staan daar live concerten op en is het geluid ook niet slecht, wat dacht je van Dolby Digital 5.1? Dus waarom reviewen jullie die niet?

Anonymous
18-11-2001, 08:18
Ben erg benieuwd naar die van de RHCP, die van Rammstein is erg goed, lekker geluidje en mijn God wat een show.

Nathan Strik
18-11-2001, 11:02
Ik heb trouwens gehoord dat die DVD van The Offspring dik zuigt!!! Jammer, maar helaas.

BrianB
18-11-2001, 15:11
Maar dan kunnen ze hem toch nog wel reviewen? Ik heb ook zo vaak iets gehoord wat ik helemaal niet niet waar vond, bijv. over Jurassic Park 3, ik heb van veel mensen gehoord dat het een k*tfilm is, en ik vond het helemaal geen slechte film.

Alex van den Berg
18-11-2001, 15:33
Maar dan kunnen ze hem toch nog wel reviewen?Het reviewen van DVD's is afhankelijk van de titels die door de maatschappijen worden toegstuurd en staat los van onze eigen mening over 'goed/slecht'.

Lees hier eens verder... (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2119)

Henk Heideveld
27-11-2001, 12:39
Muziek DVD's zijn nog steeds ondergeschoven kinderen.
Ik heb in regio 2 wat recensies neergezet, die nauwelijks reacties kennen. We moeten dus erkennen dat het voor velen toch voornamelijk over/om films gaat.

paul knieriem
27-11-2001, 12:46
Deze site bevat veel info over Music DVD's: www.musikvideoforum.de

Henk Heideveld
27-11-2001, 13:08
Goeie Tip Paul, bedankt.

paul knieriem
20-12-2001, 21:19
Muziek DVD's zijn nog steeds ondergeschoven kinderen.
Ik heb in regio 2 wat recensies neergezet, die nauwelijks reacties kennen. We moeten dus erkennen dat het voor velen toch voornamelijk over/om films gaat.


Heb net Enigma"Remember the Future" + Sarah Brightman "la luna live in concert" gekocht, even een reactie op je quote :het gaat toch voornamelijk om films" klopt wel ,alleen zul je muziek DVD's toch sneller nog een keer bekijken als een film.Tenminste dat is mijn ervaring dan.
Ik begrijp dat je ook aardig wat muziek DVD's bezit,ik zoek Falco"Everything" enig idee hoe de geluids en beeldkwaliteit is en of deze in NL verkrijgbaar is.

Henk Heideveld
21-12-2001, 09:38
Falco, Everything, ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik die niet heb en niet echt ken. De muziek van Falco ligt mij ook niet zo.

paul knieriem
28-12-2001, 22:04
Bedankt voor de info,heb Falco al uit Dld. mee laten brengen