PDA

Bekijk de volledige versie : DJ Tiesto in concert



martijnspr
05-10-2003, 17:48
Heeft iemand de nieuwe dvd van Tiesto al?

Ik ben namelijk wel benieuwd hoe die is, want normaal zijn de dvd´s van die concerten kwa geluid redelijk slecht (ik neem maar even als voorbeeld de compilatie van sensation).

En wat staat er allemaal op de dvd? Ik had namelijk begrepen (na de achterkant gelezen te hebben) dat er best een groot deel van het concert op staat. En dan bij de extra´s wat interviews enzo.

Ik heb er namelijk echt een hekel aan als je een concert heb en dat er dan tussendoor allemaal intervieuws komen, dus bijvoorbeeld 5 minuten muziek - interview - muziek ofzo.

Hoe is eigenlijk de dvd afgemixt? Komt het geluid goe over of niet?

Spiderman
05-10-2003, 19:32
Ik heb de dvd inmiddels in m'n bezit en ben toch wel erg tevreden met deze release. Geluid is DD 5.1 en het beeld gelukkig 16x9 en zijn beide naar mijn mening erg goed uitgevoerd. Op disc 1 staat het concert (bijna 3,5 uur) zonder irritante interviews tussendoor. Ik weet niet hoelang het echte concert was dus ik weet niet of ze dingen weg hebben gelaten...

Op disc 2 staan nog wat extra's zoals een making-off maar ik heb nog geen zin/tijd gehad om die te bekijken. Ik zet liever het concert nog een keertje op... Flight 643 klinkt erg lekker in DD 5.1 :D

martijnspr
06-10-2003, 13:56
Ok ik hem vandaag ook gekocht en hij is erg goed. De muziek is goed gemixt enzo.

Ik heb alleen wel een klein minpuntje, want van de hele hoofdstukindeling klopt geen reet. Zo staat traffic niet onder 20 (zoals het op het hoesje staat) maar onder 19 enzo. Ook vind ik het hoesje wel een beetje dom gedaan met die 2 dvd´s op elkaar.

Maar dit mag de pret niet drukken, want het blijft een goede dvd.