PDA

Bekijk de volledige versie : friday the 13th



m.van den brink
05-10-2003, 18:50
Op 8 oktober komt eindelijk Friday the 13th in Nederland uit. Maar is er nog verschil tussen de regio 1 en deze versie? Ik heb gelezen dat de Nederlandse versie uncut is en de regio 1 versie niet.

Harry B.
05-10-2003, 18:58
Op 8 oktober komt eindelijk Friday the 13th in Nederland uit. Maar is er nog verschil tussen de regio 1 en deze versie? Ik heb gelezen dat de Nederlandse versie uncut is en de regio 1 versie niet.
Dat klopt, laten liggen dus die regio 1. De regio 2 (en 3 en 4) zijn uncut.

freaky
05-10-2003, 19:04
Ik wil ze allemaal kopen van Friday the 13th, maar deel 9 ( Jason goes to hell ) bestaat nog niet, dus daarom dat ik ze niet wil kopen, ik wil m"n collectie altijd compleet, hopelijk komt hij snel uit Jason Goes To Hell.

DonnieDarko
05-10-2003, 19:08
Ik heb die R2 uncut (via play) best een leuk dvdtje geworden kwa beeldkwaliteit jammer van de mono track maar ja..... ik zou als ik jullie was even wachten met de rest kopen (op 9 en 10 na) volgend jaar komt er een boxset met de eerste acht delen (volgens www.creature-corner.com en nog wel meer websites)

Frank
05-10-2003, 21:15
Dit is al de zesde Friday the 13th-thread in dit deel van het forum.

chimera01
06-10-2003, 00:19
Nog 4 erbij en het Friday the 13th-thread part 10, loop je gelijk met de serie.

francojager
06-10-2003, 07:04
Nog 4 erbij en het Friday the 13th-thread part 10, loop je gelijk met de serie.


Dan ben je helaas niet goed op de hoogte met het aantal delen van de Friday the 13th-reeks... Deze staat momenteel op 11.... En ze hebben het ook al over een 12de deel, dat weer afspeelt op Camp Crystal Lake!....

Dave
06-10-2003, 07:58
En ze hebben het ook al over een 12de deel, dat weer afspeelt op Camp Crystal Lake!....

Hopen dat dit waar is ! en weer `ouderwets` wordt :)
Vind de eerste jason´s mede daardoor zo vet alles rondom een zomerkamp lekker creepy in het donker in de bossen 8)

Gert Paassen
06-10-2003, 19:59
Ik wil ze allemaal kopen van Friday the 13th, maar deel 9 ( Jason goes to hell ) bestaat nog niet, dus daarom dat ik ze niet wil kopen, ik wil m"n collectie altijd compleet, hopelijk komt hij snel uit Jason Goes To Hell.

Dat is toch Jason vs Freddy of is dit deel 37 ?

Gert

SmashingSteve
06-10-2003, 20:10
Ik wil ze allemaal kopen van Friday the 13th, maar deel 9 ( Jason goes to hell ) bestaat nog niet, dus daarom dat ik ze niet wil kopen, ik wil m"n collectie altijd compleet, hopelijk komt hij snel uit Jason Goes To Hell.

Dat is toch Jason vs Freddy of is dit deel 37 ?

Gert

Jason Goes To Hell is de negende aflevering.

Friday The 13th
Friday The 13th Part 2
Friday The 13th Part 3-D
Friday The 13th Part 4: The Final Chapter
Friday The 13th Part 5: A New Beginning
Friday The 13th Part 6: Jason Lives
Friday The 13th Part 7: The New Blood
Friday The 13th Part 8: Jason Takes Manhatten
Jason Goes To Hell: The Final Friday
Jason X
Freddy Vs. Jason

SmashingSteve
06-10-2003, 20:18
Nog 4 erbij en het Friday the 13th-thread part 10, loop je gelijk met de serie.


Dan ben je helaas niet goed op de hoogte met het aantal delen van de Friday the 13th-reeks... Deze staat momenteel op 11.... En ze hebben het ook al over een 12de deel, dat weer afspeelt op Camp Crystal Lake!....

En laten we Freddy Vs. Jason II ook niet vergeten! Het is bevestigd door New Line dat er zeker een tweede komt. Een nieuwe Friday-sequel zie ik zitten, maar een tweede Freddy Vs. Jason totaal niet. De eerste was verassend goed, maar het is en blijft een gimmick, die de tweede keer wel eens zéér onnozel zou kunnen uitdraaien (qua film en boxoffice)!

SmashingSteve
06-10-2003, 20:19
Op 8 oktober komt eindelijk Friday the 13th in Nederland uit. Maar is er nog verschil tussen de regio 1 en deze versie? Ik heb gelezen dat de Nederlandse versie uncut is en de regio 1 versie niet.

De regio 1 (Paramount):

Theatrical Trailer
English HoH Subtitles
1.78:1 anamorphic NTSC
English, French Dolby Digital Mono
Edited R-rated version


De regio 2 (Warner):

Audio Commentary cast & crew
Documentary Return To Crystal Lake (23 min.)
Theatrical Trailer
Arabic, Bulgarian, Dutch, English, English HoH, French, Italian, Italian HoH, German, Romanian and Spanish Subtitles
1.78:1 anamorphic PAL
English, French, Italian Dolby Digital Mono
Unrated version

freaky
06-10-2003, 20:32
Weet er iemand wanneer Jason Goe To Hell uitkomt op dvd op regio 2 ?

SmashingSteve
06-10-2003, 20:39
Weet er iemand wanneer Jason Goe To Hell uitkomt op dvd op regio 2 ?

Zou ik niet te hard op hopen. Is voor de Benelux nog door geen enkele maatschappij aangekondigt. Zie ik trouwens ook niet snel gebeuren, want is nu niet direct de meest geliefde Friday The 13th-aflevering en dat weten de maatschappijen. In de UK zit de film bij Pathé, maar deze is zonder extra's en is in full-screen. Als er in de toekomst een bepaalde maatschappij deze dan besluit uit te brengen, dan zal het hoogstwaarschijnlijk de verkrachte Pathé-versie zijn. Oplossing: de fantastische Regio 1. Deze bevat zowel de R-rated, als de unrated versies. Als extra's zijn er alternate TV-scenes, Audiocommentaar, credits en theatrical trailer. And last but not least: de film is in het originele beeldformaat en het geluid is in DTS. Een waar pareltje voor Friday-fans!

Frank
08-10-2003, 15:11
Iemand deze titel al ergens zien liggen? Hij zou vandaag uit moeten zijn, maar ik kon 'm nergens vinden.

SmashingSteve
08-10-2003, 15:17
Iemand deze titel al ergens zien liggen? Hij zou vandaag uit moeten zijn, maar ik kon 'm nergens vinden.

Je hebt helemaal gelijk, ik kon hem ook nergens vinden. Hoop dat hij er morgen is, want waar zijn anders releasedates voor?

Frank
08-10-2003, 17:32
Dat gebeurt nou nooit met grote releases. De displays voor The Matrix Reloaded stonden vanmiddag al gevuld en al klaar.

Jeroen D
08-10-2003, 17:56
Hoe zijn de overige delen eigenlijk ? Is deel 1 de beste ?

SmashingSteve
08-10-2003, 18:04
Dat gebeurt nou nooit met grote releases. De displays voor The Matrix Reloaded stonden vanmiddag al gevuld en al klaar.

Helemaal juist!

SmashingSteve
08-10-2003, 18:23
Hoe zijn de overige delen eigenlijk ? Is deel 1 de beste ?

Deel één en deel 4 zijn volgens vele fans de beste uit de reeks. Ook het laatste deel (Freddy Vs. Jason) wordt door de meeste fans erg gesmaakt.

Mijn persoonlijke top ziet er als volgt uit:

1) Friday The 13th Part 1 en 4
2) Freddy Vs. Jason
3) Friday The 13th Part 3
4) Jason X
5) Friday The 13th Part 6
6) Friday The 13th Part 2
7) Friday The 13th Part 5
8 ) Friday The 13th Part 7
9) Jason Goes To Hell
10) Friday The 13th Part 8