PDA

Bekijk de volledige versie : american me !



garrincha
05-10-2003, 22:09
vroeg het me een tijdje geleden al af. wanneer komt
deze fascinerende gevangenisfilm met o.a. edward james olmos
uit op R2 dvd ??.

http://www.prisonflicks.com/americanme.htm

kennisvraagje: is er nog iemand hier die weet wat de titelsong is van het nummer dat gedraaid wordt op het moment dat 1 van de gevangenen wordt vermoord tijdens het stoten van gewichten op het buitenterrein.

Harry V.
06-10-2003, 00:58
Goede film, maar vond hem eigenlijk net te veel op 'Blood In, Blood Out: Bound By Honor' lijken.....

Over een dvd-release is bij mij zo even niets bekend. De film is wel te verkrijgen op regio 1. :wink:

Dennis Kuijper
06-10-2003, 18:31
Goede film, maar vond hem eigenlijk net te veel op 'Blood In, Blood Out: Bound By Honor' lijken.....

Over een dvd-release is bij mij zo even niets bekend. De film is wel te verkrijgen op regio 1. :wink:

wat jij zegt klopt niet helemaal want American me komt uit 1992 en Blood in,blood out uit 1993,dus het zou andersom zijn.
Maar het zijn beiden toppertjes

American me wil ik ook,en zo snel mogelijk a.u.b.

Harry V.
06-10-2003, 21:13
wat jij zegt klopt niet helemaal want American me komt uit 1992 en Blood in,blood out uit 1993,dus het zou andersom zijn.
Maar het zijn beiden toppertjes

American me wil ik ook,en zo snel mogelijk a.u.b.

Technisch gezien heb jij helemaal gelijk.... Vond Blood In, Blood Out alleen net iets beter. In die zin vond ik ze echter teveel op elkaar lijken en noemde ik Blood In als eerste. :wink:

Dennis Kuijper
12-01-2005, 15:11
Ja ja,hij komt op 03-03-2005 volgens dvd-home,goed nieuws zou ik zeggen.

Philippe
12-01-2005, 17:35
Persoonlijk vond ik dit één van de beste gevangenisdrama's die ik gezien heb, prachtige rol van Edward James Olmos.