PDA

Bekijk de volledige versie : Problemen met Tiesto DVD :(



HoefMeistert
06-10-2003, 07:49
Hi all,

Heb de DvD van Tiesto in Concert gehaald ECHTER,
Hebben jullie ook last van dat de nummers in de Inlay niet overeen komen met de tracks op de DvD ??
Van af (volgens mij) nummer 11/12 (Raindown on me) klopt de nummering in t boekie niet meer het is dan continue -1

Gr,
Dennis

Dave
06-10-2003, 07:54
Yep, heb ik ook last van, tevens happert de disc bij de nummers 13-15 (meen Ik) :( jammer verder wel een geweldige disc en geweldige herinneringen :D

Mark de Jong
06-10-2003, 08:18
Ik had gelezen dat de DVD opnieuw zou worden uitgebracht omdat er wat fouten waren. Dus wellicht dat jullie nog de foute versie hebben ?

Dave
06-10-2003, 08:24
Ik had gelezen dat de DVD opnieuw zou worden uitgebracht omdat er wat fouten waren. Dus wellicht dat jullie nog de foute versie hebben ?

Nee ze zijn allemaal vervangen vanwege een verteging van beeld en geluid...

HoefMeistert
06-10-2003, 10:15
Zal eens ff kieken wat ze er bij ID&T over zeggen, wellicht ff omruilen of zo, ze kunnen het natuurlijk niet maken het zo te laten!

HoefMeistert
06-10-2003, 11:14
Mailtje van ID&T alweer terug, lekker snel zijn ze daar, hierbij het commentaar:

Het klopt dat de nummering fout is in boekje ,dit komt doordat in het boekje DJ Cave en de Zuid Amerikaanse Band twee verschillende nummers staan en op de DVD als een nummer staan .

Gr,
Dennis