PDA

Bekijk de volledige versie : MichaelDVD of EzyDVD



jdewolf
18-11-2001, 12:57
Heren,

Als ik bij MichaelDVD ga kijken of een DVD titel Nederlands ondertiteld is en dan bij Bijv. EzyDVD "dezelfde" titel opzoek.
Dan zie ik in een hoop gevallen geen Nederlandse ondertiteling bij EzyDVD waar bij MichaelDVD wel de Nederlandse ondertiteling staat! Kan ik er nu vanuit gaan dat de bewuste DVD's Bij EzyDVD de Nederlandse ondertiteling hebben? Ook al staat deze er niet bij vermeld? Kan iemand me helpen bij dit probleem?

calex
18-11-2001, 13:18
Hallo jdewolf

Welkom, als bij EZYDVD de Ned. Ondertiteling
er niet bij staat, zit ie er op zeker ook niet op

Grtz.Henny ;) ;)

Olaf M.
18-11-2001, 14:57
Hallo jdewolf

Welkom, als bij EZYDVD de Ned. Ondertiteling
er niet bij staat, zit ie er op zeker ook niet op

Grtz.Henny ;) ;)

Ik hoor juist mensen zeggen dat als je het niet zeker bent, je ff op Micheldvd moet kijken. Omdat ezydvd het nog wel eens vergeet te vermelden;)

jdewolf
18-11-2001, 15:21
Ik hoor juist mensen zeggen dat als je het niet zeker bent, je ff op Micheldvd moet kijken. Omdat ezydvd het nog wel eens vergeet te vermelden;)

En dat bedoel ik nu Olaf


Gr. Jurgen

Marco
18-11-2001, 17:35
Tja EzyDVD is gewoon commercieel website. Terwijl Micheal (voor mij althans) een review site is. M.a.w. die info van Micheal vertrouw ik meer dan EzyDVD.

Theo B
18-11-2001, 18:03
MichaelDVD vind ik een van de betere review-sites omdat deze niet klakkeloos alle cover-informatie overneemt maar de gegevens zelf controleert (o.a. beeldformaat). Ik zou dus zelf eerder MichaelDVD geloven.

Mike Philippens
18-11-2001, 20:41
Uiteraard heb ik niet de hele collectie uitgeprobeerd, maar ik heb wel eens een film besteld waar Michael van zei dat ie regio 2/4 is en Ezy beweerd alleen R4. Blijkt toch gewoon 2/4 te zijn. Naar mij idee is Michael betrouwbaarder omdat ie het gewoon uitprobeerd en niet van de cover overneemt. Vooral wat betreft de regio's wil de cover nog wel eens 'te conservatief' zijn.
Een zeker risico blijft bestaan; er kan immers een nieuwe versie/persing verschijnen die op details kan verschillen.