PDA

Bekijk de volledige versie : Zeg 'ns AAA op DVD



McReal
07-10-2003, 13:43
ff een mail gestuurt naar de vara of Zeg eens AAAA op dvd uitkomt ?
Kreeg dit als antwoord :

Momenteel wordt gewerkt aan het op DVD/video zetten van de onderstaande
programma's:

Zeg 'ns AAA
Boudewijn Buch
Willem Ruis

Zodra deze op voorraad zijn, zetten wij dit op de VARA shoppagina.

Met vriendelijke groet,

Trudy van den Broek
Afdeling Sales VARA
Tel: +31 35 6711327
Fax: + 31 35 6711429
Mob: + 31 6 40314408
E-mail: trudy.van.den.broek@vara.nl <mailto:trudy.van.den.broek@vara.nl>
<http://www.vara.nl/shop/> http://www.vara.nl/shop/

Lex v/d Moolen
07-10-2003, 16:55
De reizen van Büch vond ik altijd wel leuk om te zien, maar om nou terug te zien op DVD?
Ik had eigenlijk liever gelezen dat ze Unit 13 op DVD gingen zetten, maar dat zal nog wel een tijdje de status "We zijn de mogelijkheden aan het onderzoeken" hebben. :cry:

Frank
07-10-2003, 17:53
Zeg 'ns AAA is een mooie serie. Die zou ik best op DVD willen hebben (net als Oppassen!!!, overigens).

Ludo Keeris
07-10-2003, 18:58
Zeg 'ns AAA is een mooie serie. Die zou ik best op DVD willen hebben (net als Oppassen!!!, overigens).

Beide series boeien mij dus totaal niet en hoef ze dan ook zeker niet op DVD te zien. Vooral Zeg 'ns AAA zal nu toch wel heel oudbollig overkomen.

Frank
07-10-2003, 19:42
Zeg 'ns AAA is een mooie serie. Die zou ik best op DVD willen hebben (net als Oppassen!!!, overigens).

Beide series boeien mij dus totaal niet en hoef ze dan ook zeker niet op DVD te zien. Vooral Zeg 'ns AAA zal nu toch wel heel oudbollig overkomen.

Ieder zijn eigen smaak.

starbuck
07-10-2003, 19:47
Het hangt van de content en de prijs af , maar een dvd-tje van Buch op reis klinkt niet verkeerd.

M Balje
07-10-2003, 21:19
De dvd´s die ze al uit gebracht hebben van sommige Nederlandse tv serie´s hebben helemaal geen extra´s en bevatten maar 4 afleveringen per dvd. (Baantjer zelfs maar 2.)
Ook zijn ze niet in volgorde op dvd gezet.
De prijs schommeld zo tussen de € 7,99 en € 9,99 per dvd.

Veel serie´s zijn ook zoveel keer Herhaald,dat je er minder voor over hebt.

Ludo Keeris
08-10-2003, 18:59
Zit vanavond bijna het hele Zeg 'ns AAA team bij B&W!!! Gaan ze het nu nog eens 'op de planken' brengen! Het moet niet veel gekker worden. Dan zal die DVD ook niet zo lang meer op zich laten wachten...

Rogier Burghout
08-10-2003, 19:21
Zit vanavond bijna het hele Zeg 'ns AAA team bij B&W!!! Gaan ze het nu nog eens 'op de planken' brengen! Het moet niet veel gekker worden. Dan zal die DVD ook niet zo lang meer op zich laten wachten...

Alleen jammer dat het beste personage (imo) van de hele serie, Koos Dobbelsteen, er niet in zit...

Harry V.
09-10-2003, 13:46
Leuke serie, maar kopen.....

Toch wel opvallend: Deze series e.d. zet men wel op dvd, maar over Unit 13 denken ze nog niet na :?

Rogier Burghout
09-10-2003, 22:04
Leuke serie, maar kopen.....

Toch wel opvallend: Deze series e.d. zet men wel op dvd, maar over Unit 13 denken ze nog niet na :?

Tja, wat dan te denken van de voorloper van Unit 13: Bureau Kruislaan...

Alex van den Berg
10-10-2003, 00:33
Leuke serie, maar kopen.....

Toch wel opvallend: Deze series e.d. zet men wel op dvd, maar over Unit 13 denken ze nog niet na :?Series als "Zeg eens AAA", "Swiebertje", "Baantjer" en een show als die van Willem Ruis zijn nu eenmaal trendsetters geweest en daarmee uniek in hun soort.
Veel van wat daarna is gemaakt, is grotendeels voortgeborduurd op het succes van de trendsetters.
Misschien komt dat nog weleens op DVD, maar waarschijnlijk pas als alle "oerwortels in een genre" aan de beurt zijn geweest.

Ik vrees dat we eerst nog moeten toezien hoe series als Medisch Centrum West en GTST op DVD worden uitgemolken... :mrgreen:

Biebs
10-10-2003, 12:49
Als kind was ik een grote fan van Zeg n's AAA, een fantastische serie vond ik dat! 'k Weet echter niet of de serie de tand des tijds zal doorstaan hebben...

M Balje
10-10-2003, 12:49
Ik vrees dat we eerst nog moeten toezien hoe series als Medisch Centrum West en GTST op DVD worden uitgemolken... :mrgreen:

Medisch Centrum west zou nog kunnen,maarvan GTSt zijn er denk ik te veel aflevering (gemaakt) om op dvd te zetten.
Het zijn wel goede tv serie´s,maar om nu op dvd aanteschaffen,ik weet het nog niet hoor.

AirWave
10-10-2003, 13:36
Hoop ook snel Unit 13 en Bureau kruislaan te zien op dvd.

Greetz

Thomas

Lex v/d Moolen
10-10-2003, 17:00
en een show als die van Willem Ruis zijn nu eenmaal trendsetters geweest en daarmee uniek in hun soort.Dat klopt, en Willem Ruis is ook door niemand meer overtroffen als showmaster volgens mij.
Maar om al die shows nu weer terug te zien? Ik vrees een enorm oubollig schouwspel wat niet meer van deze tijd is. Toch anders dan films en series. Maar goed, het zal best wel verkopen anders gaan ze het niet produceren. Maar mijn geld gaat daar niet heen. :)

Kasper P.
10-10-2003, 17:08
Hoop ook snel Unit 13 en Bureau kruislaan te zien op dvd.

Greetz

Thomas Ik ook, heb toch veel liever Unit 13 op dvd dan zo'n flauw comedy's als deze :cry:

Alex van den Berg
10-10-2003, 19:33
en een show als die van Willem Ruis zijn nu eenmaal trendsetters geweest en daarmee uniek in hun soort.Dat klopt, en Willem Ruis is ook door niemand meer overtroffen als showmaster volgens mij.
Maar om al die shows nu weer terug te zien? Ik vrees een enorm oubollig schouwspel wat niet meer van deze tijd is. Zover ik weet gaat het om hoogtepunten uit zijn shows. Zo moet ik bijv. denken aan die "dromen van Willem" die als een soort toneelstuk van een kwartiertje werden opgevoerd aan het einde van iedere show. Die waren soms best bijzonder, waarbij ik me iets herinner met Lee Towers als locomotief... ofzo... :D
En dan die showdansers! Eén grote pracht en praal! 8)

Wat sfeer betreft waren de Willem Ruis Shows nog het best te vergelijken met wat we kennen uit Las Vegas... Prachtige kostuums en overweldigende decors.

Maar ja... Het kan natuurlijk ook aan mijn herinnering liggen... en hoort mijn gevoel bij díe tijd. Misschien is het nu inderdaad wel oubollig... :mrgreen:

Robbie25jr
08-03-2004, 12:40
Zeg'ns aáá op dvd. TOF :)

Rob Eric Blank
08-03-2004, 12:58
Ik ben niet zo'n fan van series op DVD, maar Zeg Eens Aaa zou ik best wel weer eens een keertje terug willen zien. Ook echt typisch een geval van jeugd sentiment!

R Klemkerk
08-03-2004, 15:43
[quote="Roboter"]Zit vanavond bijna het hele Zeg 'ns AAA team bij B&W!!!


je A blijft hangen. the A-Team is het ;)

hemiparo
08-03-2004, 16:13
beetje offtopic maar die Trudy van de Broek zegt ook maar wat :(

wil zelf heel erg graag Unit 13 op dvd en heb met een paar mensen om info gevraagd: allemaal een reactie van Trudy ontvangen...

- ja
- nee
- misschien
- ligt aan die en die

enz.

Geen duidelijkheid dus... alle opmerkingen met haar naam eronder neem ik dus met een hele grote korrel zout

Robbie25jr
08-03-2004, 20:22
Als kind was ik een grote fan van Zeg n's AAA, een fantastische serie vond ik dat! 'k Weet echter niet of de serie de tand des tijds zal doorstaan hebben...

Ik was ook al in mijn kinder jaren fan. Ik keek vanaf dat ik 8 jaar was altijd met mijn ma mee, en na een tijdje was ik "Hooked":) Dat liedje aan het begin bleef altijd in mn hoofd zitten

Robbie25jr
10-03-2004, 21:41
Ik heb ook een mail naar de Vara gestuurd over dvd releases van Zeg 'ns aáá, en kreeg het volgende antwoord:Volgens het zeggen is men hier mee bezig.

Mvrgr
Trudy van den Broek
Afdeling Sales

Ik hoop dat dat waar is

McReal
11-03-2004, 02:20
volgens mij gaat trudy daar *flippen* heb gisteren een 2e mail gestuurt met de vraag over release van zeg eens aaaa op dvd :mrgreen:

Robbie25jr
11-03-2004, 18:58
volgens mij gaat trudy daar *flippen* heb gisteren een 2e mail gestuurt met de vraag over release van zeg eens aaaa op dvd :mrgreen: Mischien word er dan eindelijk echt actie van gemaakt:) Wat was het antwoord dat je terug kreeg?

McReal
12-03-2004, 00:44
Hetzelfde antwoord als iedereen krijgt er word nog steeds aan gewerkt , hou de Varashop in de gaten ...:(

Robbie25jr
12-03-2004, 18:20
Hetzelfde antwoord als iedereen krijgt er word nog steeds aan gewerkt , hou de Varashop in de gaten ...:( Doen we dat toch, en als er volgende week nog geen nieuws over de release is, dan gaan we gewoon met zn allen gezellig Trudy maillen :twisted:

Robbie25jr
21-04-2004, 01:56
Hetzelfde antwoord als iedereen krijgt er word nog steeds aan gewerkt , hou de Varashop in de gaten ...:( Doen we dat toch, en als er volgende week nog geen nieuws over de release is, dan gaan we gewoon met zn allen gezellig Trudy maillen :twisted: Ik denk dat ik van de week nog maar es een mailtje naar lieve Trudy ga sturen. wil nu wel es weten of we ze DIT jaar nog kunnen verwachten, ofdat we moeten wachten tot 2040 :D

Robbie25jr
26-04-2004, 16:58
Hetzelfde antwoord als iedereen krijgt er word nog steeds aan gewerkt , hou de Varashop in de gaten ...:( Doen we dat toch, en als er volgende week nog geen nieuws over de release is, dan gaan we gewoon met zn allen gezellig Trudy maillen :twisted: Ik denk dat ik van de week nog maar es een mailtje naar lieve Trudy ga sturen. wil nu wel es weten of we ze DIT jaar nog kunnen verwachten, ofdat we moeten wachten tot 2040 :D Volgens mij kunnen we op die dvd's wachten tot we een ons wegen :!: :!:

Robbie25jr
25-07-2004, 16:54
Op de site www.dvd-home.nl staat dat
De eerste dvd van Zeg Eens AAAA uitkomt op 07-10-2004. als dit waar is komt hij over 3 maanden al uit. Heb maar weer ffe een mail naar Trudy gestuurd, en hoop dat ze dit kan bevestigen

Robbie-x
09-08-2004, 18:21
Als kind was ik een grote fan van Zeg n's AAA, een fantastische serie vond ik dat! 'k Weet echter niet of de serie de tand des tijds zal doorstaan hebben...

Helaas krijgen we waarschijnlijk maar 10 dvd's van Zeg n's AAA, met allemaal LOSSE afleveringen, en GÉÉN complete seizoennen!!!!! :evil:

Henk van der Weerdt
09-08-2004, 18:50
Zeg eens AAA is toch die serie met Mien Dobbelsteen?? Echt onvergetelijk: Met de assisente van dokter vdPloeg!!

Frank
09-08-2004, 20:04
Zeg eens AAA is toch die serie met Mien Dobbelsteen?? Echt onvergetelijk: Met de assisente van dokter vdPloeg!!

Zeg 'ns AAA is inderdaad die serie met Mien Dobbelsteen.

Reginald26
09-08-2004, 20:12
Zeg 'ns aaa op dvd????wauw,daar was ik vroeger gek op....wanneer dat verschijnt hol ik naar de winkel!!!! :D

McReal
16-09-2004, 07:01
houd de vara shop maar in de gaten over zeg eens aaa
vanaf 7 oktober overal te koop behalve bij de vara
die trudy toch :roll:

Diana
06-10-2004, 07:55
Bij de FRS staat de release datum op 31-12-2004. Weet iemand hier meer van?

Frank
06-10-2004, 09:02
Bij de FRS staat de release datum op 31-12-2004. Weet iemand hier meer van?

Dat kan niet kloppen. De rest van de winkels zegt 7-10-04, morgen dus.

Diana
06-10-2004, 13:09
Bij de FRS staat de release datum op 31-12-2004. Weet iemand hier meer van?

Dat kan niet kloppen. De rest van de winkels zegt 7-10-04, morgen dus.

Bij FRS stond hij ook op 7-10-04, maar plotseling is dit veranderd.

Dennis Kuijper
30-01-2006, 17:01
Ik neem aan dat niet alle afleveringen op de dvds(4 met elke 2 dvs toch?) staan die er gemaakt zijn.Warom is dit niet per soezoen uitgebracht :?

Pretparkgek
01-02-2006, 19:42
Wat gaat dat kosten als je zeg 'ns aa op dvd wil hebben?

Ik zou hem best willen hebben

Pretparkgek
01-02-2006, 19:42
Wat gaat het kosten die dvd?

Ik zou best dvd van zeg 'ns aa willen hebben

noizzie
01-02-2006, 20:22
Wat gaat het kosten die dvd?

Ik zou best dvd van zeg 'ns aa willen hebben

Deel 1,2 en 3 [2DVD] waren laatst bij de Blokker in de aanbieding voor € 6,99
Er zijn vast nog wel filialen die hem voor die prijs hebben liggen

Robbie-x
23-04-2006, 20:48
Had liever dat ze met complete seizoensboxen komen, dan met deze shit.

basbrem
23-04-2006, 20:59
Had liever dat ze met complete seizoensboxen komen, dan met deze shit.

heb deel 1 pas gekocht om de kwaliteit te bekijken maar had inderdaad complete seizoenen beter gevonden

Robbie-x
23-04-2006, 21:59
Had liever dat ze met complete seizoensboxen komen, dan met deze shit.

heb deel 1 pas gekocht om de kwaliteit te bekijken maar had inderdaad complete seizoenen beter gevonden Daarom schaf ik nooit best of dvd's aan. Ik wil zelf bepalen welke afleveringen ik leuk vind, en welke niet. dat laat ik niet door een paar bejaarde heren/dames van een of andere omroep organisatie, of wat dan ook, beslissen!!!!

Dennis Kuijper
24-04-2006, 15:50
Had liever dat ze met complete seizoensboxen komen, dan met deze shit.

heb deel 1 pas gekocht om de kwaliteit te bekijken maar had inderdaad complete seizoenen beter gevonden Daarom schaf ik nooit best of dvd's aan. Ik wil zelf bepalen welke afleveringen ik leuk vind, en welke niet. dat laat ik niet door een paar bejaarde heren/dames van een of andere omroep organisatie, of wat dan ook, beslissen!!!!
Er komen geen seizoen boxen van deze serie aangezien een gedeelte verloren is gegaan.Je kan beter die box bij Kruidvat kopen,is nu 20 euro heb je 40 afleveringen.Ik verwacht niet dat er meer gaat komen of het moet nog een box als deze worden.

Robbie-x
25-04-2006, 20:22
Had liever dat ze met complete seizoensboxen komen, dan met deze shit.

heb deel 1 pas gekocht om de kwaliteit te bekijken maar had inderdaad complete seizoenen beter gevonden Daarom schaf ik nooit best of dvd's aan. Ik wil zelf bepalen welke afleveringen ik leuk vind, en welke niet. dat laat ik niet door een paar bejaarde heren/dames van een of andere omroep organisatie, of wat dan ook, beslissen!!!!
Er komen geen seizoen boxen van deze serie aangezien een gedeelte verloren is gegaan.Je kan beter die box bij Kruidvat kopen,is nu 20 euro heb je 40 afleveringen.Ik verwacht niet dat er meer gaat komen of het moet nog een box als deze worden. Hoe komt dat dan, dat die afleveringen verloren zijn gegaan?

Dennis Kuijper
25-04-2006, 20:43
Had liever dat ze met complete seizoensboxen komen, dan met deze shit.

heb deel 1 pas gekocht om de kwaliteit te bekijken maar had inderdaad complete seizoenen beter gevonden Daarom schaf ik nooit best of dvd's aan. Ik wil zelf bepalen welke afleveringen ik leuk vind, en welke niet. dat laat ik niet door een paar bejaarde heren/dames van een of andere omroep organisatie, of wat dan ook, beslissen!!!!
Er komen geen seizoen boxen van deze serie aangezien een gedeelte verloren is gegaan.Je kan beter die box bij Kruidvat kopen,is nu 20 euro heb je 40 afleveringen.Ik verwacht niet dat er meer gaat komen of het moet nog een box als deze worden. Hoe komt dat dan, dat die afleveringen verloren zijn gegaan?
Zijn gewist/weg gegooit,toen werd er niet zo zuinig om gesprongen met oude series :cry:

Zeeuws Meisje
25-07-2006, 07:34
Ik vond deze serie helemaal geweldig, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik dan eindelijk een nederlands programma kon zien op de griekse tv.

Maar een dvd kopen van de serie? Nee, zo goed was het ook weer niet.

Quido
06-05-2008, 22:46
Er schijnen plannen te zijn complete seizoenen van de serie uit te gaan brengen.

Bettina
07-05-2008, 07:46
Dat vind ik wel goed nieuws!

Ik vond het vroeger een erg leuke serie, ik heb nu de box met 10 dvd's met een aantal afleveringen van elk zeizoen.


Er schijnen plannen te zijn complete seizoenen van de serie uit te gaan brengen.

KILLER
15-05-2008, 02:35
Zeg'ns AAA was toch al enige tijd verkrijgbaar op DVD?

Samba-boy
15-05-2008, 06:15
Ja, maar dat was een compilatie box met alleen maar een paar losse afleveringen. Nu zijn er plannen om de complete seizoenen uit te brengen.

Robbie-x
30-05-2008, 22:56
Er schijnen plannen te zijn complete seizoenen van de serie uit te gaan brengen.Waar heb je dat gehoord dan? Dacht dat de serie niet meer compleet was, en dat er afleveringen gewist waren?

Mischien moeten we onze "VRIENDIN" Trudy maar weer eens maillen;)

Quido
12-06-2008, 18:09
Vanaf september verschijnen - voor zover mogelijk - complete seizoenen van de serie op DVD. Hoe lang ze ermee doorgaan, hangt natuurlijk van de verkoop af ...

Robbie-x
12-06-2008, 20:24
Vanaf september verschijnen - voor zover mogelijk - complete seizoenen van de serie op DVD. Hoe lang ze ermee doorgaan, hangt natuurlijk van de verkoop af ...
Hoe weet je dat allemaal? Van Trudy?

Robbie-x
19-07-2008, 13:57
Oorspronkelijk gepost door Quido http://www.dvd.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=1399077#post1399077)

Vanaf september verschijnen - voor zover mogelijk - complete seizoenen van de serie op DVD. Hoe lang ze ermee doorgaan, hangt natuurlijk van de verkoop af ...


Hoe weet je dat allemaal? Van Trudy?Want op Bol.com zie ik Zeg eens aaa niet in de releaselijst staan

oranje boven
28-04-2012, 16:05
Zeer goed nieuws!!!

Als de serie volledige herhaald wordt door 'Best 24', betekend het, dat de serie volledig bewaard is gebleven en gedigitaliseerd is. Het kan nu niet lang meer duren voordat de serie ook eindelijk volledig officieel op DVD uitkomt!

Met dit nieuws ben ik in ieder geval meer dat blij!


27 april 2012
Best 24 feliciteert ridder Carry Tefsen van harte met haar lintje! Best vindt echter dat Mien Dobbelsteen niet kan en mag achterblijven en programmeert om die reden vanavond om 20.30 uur de allerlaatste aflevering van de succesvolle VARA-serie Zeg ‘ns Aaa, waarin Mien geridderd wordt voor 25 jaar trouwe dienst bij dokter Van der Ploeg.

Vanaf zaterdag 1 september 2012 zendt Best 24 dagelijks om 19.30 uur de complete serie van 212 afleveringen uit.

In deze slotaflevering treden veel vaste acteurs uit eerdere seizoenen op als gastacteurs. Een vrolijk weerzien met de families Van der Ploeg en Dobbelsteen, maar ook met Gert Jan, Pien, Wiep, Jopie en Annie.

Deze bijzondere aflevering van Zeg ‘ns Aaa is vanavond om 20.30 uur te zien bij Best 24, het themakanaal van de goede herinnering.

DVD Watcher
28-04-2012, 17:35
Zeer goed nieuws!!!

Als de serie volledige herhaald wordt door 'Best 24', betekend het, dat de serie volledig bewaard is gebleven en gedigitaliseerd is. Het kan nu niet lang meer duren voordat de serie ook eindelijk volledig officieel op DVD uitkomt!....

Dat moet ik nog zien of ze die uit gaan brengen compleet.

Hadden ze toen toch ook kunnen doen, was goedkoper lijkt me ook voor ze.

Dennis Kuijper
04-05-2012, 18:08
Dat moet ik nog zien of ze die uit gaan brengen compleet.

Hadden ze toen toch ook kunnen doen, was goedkoper lijkt me ook voor ze.
Nou inderdaad, mij werd toen verteld dat de serie niet meer compleet was. Van mij mogen ze hoor, maar ik wacht dan wel even op een complete serie box i.p.v. al die losse seizoen uitgaves.

Robbie-x
13-05-2012, 03:43
hoop dat het waar is, dat best24 het gaat uitzenden

Samba-boy
20-05-2012, 16:54
ik denk het wel, average nice GAY guy :)

oranje boven
15-10-2012, 15:38
Ik denk dat het nu toch echt gaat gebeuren, binnen relatief korte tijd.

Hieronder copy mailcontact VARA

We zijn inmiddels aan het kijken of we alle afleveringen op dvd gaan uitbrengen.
Hierover is dus nog niets definitiefs bekend.
Ik kan hier daarom ook nog niet zoveel over zeggen, maar ik denk dat er meer dvd’s uitgebracht zullen worden van Zeg ‘ns AAA.

Met vriendelijke groet,

Melanie Batelaan
[!]VARA Sales

Macca728
15-10-2012, 18:08
Ik denk dat het nu toch echt gaat gebeuren, binnen relatief korte tijd.

Hieronder copy mailcontact VARA

We zijn inmiddels aan het kijken of we alle afleveringen op dvd gaan uitbrengen.
Hierover is dus nog niets definitiefs bekend.
Ik kan hier daarom ook nog niet zoveel over zeggen, maar ik denk dat er meer dvd’s uitgebracht zullen worden van Zeg ‘ns AAA.

Met vriendelijke groet,

Melanie Batelaan
[!]VARA Sales

Zal wel mooi zijn, er is ook wel een markt voor.

Samba-boy
16-10-2012, 18:22
Ik denk dat het nu toch echt gaat gebeuren, binnen relatief korte tijd.

Hieronder copy mailcontact VARA

We zijn inmiddels aan het kijken of we alle afleveringen op dvd gaan uitbrengen.
Hierover is dus nog niets definitiefs bekend.
Ik kan hier daarom ook nog niet zoveel over zeggen, maar ik denk dat er meer dvd’s uitgebracht zullen worden van Zeg ‘ns AAA.

Met vriendelijke groet,

Melanie Batelaan
[!]VARA Sales

Mark my words: Eerste uitgave na Oppassen.

nico_nld
20-10-2012, 11:45
Ik had zelf ook al op 2 augustus met de VARA gemaild en kreeg toen dit als antwoord:

Helaas is het vooralsnog niet de bedoeling om de hele serie op dvd uit te brengen. Dat heeft zowel met de rechten als met de kwaliteit van het materiaal te maken.
Met vr. groet,
Harry Meulman



Het zou wel heel mooi zijn als de VARA zich toch eindelijk heeft bedacht!