PDA

Bekijk de volledige versie : Walt Disney Treasures ook op r2.



Pagina's : [1] 2 3

Wim S.
07-10-2003, 16:34
Binnenkort komen ze ook in Nederland uit,weet iemand of deze versies net zo als de r1 versies zullen zijn?

Release Titel Genre Maatschappij
17-03-2004 Walt Disney Treasures - Mickey In Living Colors Animatie Buena Vista

mokka
08-10-2003, 00:27
en worden dit ook genummerde tins?

piet superlight
08-10-2003, 06:42
Ze staan al enige tijd op de bruna-site. Heb daar een vraagje heen gestuurd hoe de dvds verpakt worden en kreeg een bijzonder 'vriendelijk' antwoord: "De dvd's hebben geen metalen verpakking. Deze hebben de normale kunststof verpakking." Het antwoord van de kenner/expert zullen we maar zeggen...

Johan van den D.
08-10-2003, 17:11
"De dvd's hebben geen metalen verpakking. Deze hebben de normale kunststof verpakking." En dat is dan toch al weer een stuk minder leuk nieuws :cry:

Hennie
08-10-2003, 17:53
Als ze in elk land gaan uitbrengen in tin dan is er de limited af van de regio 1 versies, ben al blij dat de kids hier ook van kunnen gaan genieten in Nederland.

Marcel den Haan
08-10-2003, 18:10
Tinnen doos of niet, ik ben hier blij mee. Ga ook zeker Mickey in Colour 1 & 2 kopen en natuurlijk Goofy en Donald.

Sander Dubbeldam
08-10-2003, 21:35
Tinnen doos of niet, ik ben hier blij mee. Ga ook zeker Mickey in Colour 1 & 2 kopen en natuurlijk Goofy en Donald.

alleen staan deze op geen enkele releasedatum :cry:

Johan van den D.
08-10-2003, 21:43
Als ze in elk land gaan uitbrengen in tin dan is er de limited af van de regio 1 versies, ben al blij dat de kids hier ook van kunnen gaan genieten in Nederland.Uiteraard ben ook ik er gewoon blij mee dat ze gaan komen.
En mijn kids ook, dat is een ding wat zeker is :D

Marcel den Haan
08-10-2003, 21:53
Tinnen doos of niet, ik ben hier blij mee. Ga ook zeker Mickey in Colour 1 & 2 kopen en natuurlijk Goofy en Donald.

alleen staan deze op geen enkele releasedatum :cry:

Hmm dat is matig. Weet iemand of de filmpjes die op de treasures er ook een paar op die binnenkort of al verschenen dvd's staan, zoals die dvd iedereen houdt van Donald enzo.?

Mark van Voorthuizen
11-10-2003, 23:06
Bij Dvd-Home zijn de Treasures al verschoven naar voorjaar 2004 :roll:

Richard B.
12-10-2003, 01:39
Hmm... als ze geen tins hebben dan hoop ik dat de prijs ook daarop aangepast wordt.

Hans De Bisschop
12-10-2003, 10:31
Tins of niet ... het is de inhoud die telt wat mij betreft, en die is zijn gewicht in goud waard :wink:

Deze schaf ik zeker allemaal aan !

-Phoenix-
13-10-2003, 13:20
Wat ik wel raar vind is dat alleen Mickey In Living Colors en Silly Symponies vermeld worden bij de release datums, zullen dit dan de enige zijn die in Nederland uitkomen?

Hans De Bisschop
13-10-2003, 13:58
Wat ik wel raar vind is dat alleen Mickey In Living Colors en Silly Symponies vermeld worden bij de release datums, zullen dit dan de enige zijn die in Nederland uitkomen?

Laat ons hopen van niet, misschien zijn net deze 2 uitgekozen om bij release eens te peilen of er een publiek voor is in de benelux ... ik kan me wel inbeelden dat kleurencartoons daar dan beter voor geschikt zijn dan zwart-wit cartoons.

Bambi
13-10-2003, 14:23
Wat ik wel raar vind is dat alleen Mickey In Living Colors en Silly Symponies vermeld worden bij de release datums, zullen dit dan de enige zijn die in Nederland uitkomen?

Laat ons hopen van niet, misschien zijn net deze 2 uitgekozen om bij release eens te peilen of er een publiek voor is in de benelux ... ik kan me wel inbeelden dat kleurencartoons daar dan beter voor geschikt zijn dan zwart-wit cartoons.
Beide genoemde Treasures zaten in R1 ook in de eerste wave. Dus ik vermoed dat ze "achter de R1 waves" gaan aanhobbelen. De eerste wave bestond in R1 verder nog uit "Disneyland USA" en "Davy Crockett". Ik vermoed dat de markt voor die twee Treasures hier in R2 veel te klein is (ingeschat) en dat de eerste wave derhalve wordt beperkt tot deze twee delen.

Hans De Bisschop
13-10-2003, 15:08
Zou spijtig zijn van Davy Crockett ... Disneyland USA kan me niet veel schelen of die al dan niet gereleased wordt, vrienden van me in R1 zeggen toch dat die niet veel te betekenen heeft.

Robbie25jr
07-03-2004, 00:19
Ze staan al enige tijd op de bruna-site. Heb daar een vraagje heen gestuurd hoe de dvds verpakt worden en kreeg een bijzonder 'vriendelijk' antwoord: "De dvd's hebben geen metalen verpakking. Deze hebben de normale kunststof verpakking." Het antwoord van de kenner/expert zullen we maar zeggen...

Ik kan ze anders niet vinden op de bruna site hoor :oops:

Robbie25jr
24-04-2004, 17:30
Ik heb een mailtje naar Bol.com gestuurd, om te vragen of hun wisten of de dvd's in tin uitkomen, of niet.


Geachte heer Vlasblom,


Hartelijk dank voor uw e-mail.

Hierbij kunnen wij u het volgende laten weten. Na navraag bij Disney,
zijn we niet verder gekomen. Het schijnt dat een bepaald percentage van
de genoemde titels worden uitgeleverd in een tinnen box, erg vreemd. Wij
gaan proberen om een aantal boxen te bestellen zodat we zeker weten dat
daar ook een aantal tinnen boxen bij zitten, zodat we de eerste
bestellers ook een tinnen box kunnen garanderen. Maar helaas kunnen we
nu nog niets beloven.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Linda Krouwel
bol.com Klantenservice

Walt disney schijnt nogal onduidelijk te doen over de nederlandse releases. dus kleine kans dat wij zo'n mooie tin verpakking krijgen hier

Hans De Bisschop
24-04-2004, 17:37
Wat ik me steeds meer en meer begin af te vragen is wat mensen nou wel zo mooi vinden aan die tinnen verpakking. Handig is het in geen geval, snel beschadigd is het ook al en de prijs stijgt natuurlijk ook want het is iets speciaals :)

Bambi
24-04-2004, 18:05
Wat ik me steeds meer en meer begin af te vragen is wat mensen nou wel zo mooi vinden aan die tinnen verpakking. Handig is het in geen geval, snel beschadigd is het ook al en de prijs stijgt natuurlijk ook want het is iets speciaals :)
Ik heb alle 7 uitgebrachte R1 Treasures en eerlijk gezegd ging het mij in eerste instantie om de inhoud van de DVD's. Aangezien ze toen alleen nog maar limited EN in tin beschikbaar waren, kreeg ik vanzelf de 7 tins in huis. Nu blijf ik bij de R1 tins, omdat dat de eenheid van de serie benadrukt.

Hans De Bisschop
24-04-2004, 18:08
Wat ik me steeds meer en meer begin af te vragen is wat mensen nou wel zo mooi vinden aan die tinnen verpakking. Handig is het in geen geval, snel beschadigd is het ook al en de prijs stijgt natuurlijk ook want het is iets speciaals :)
Ik heb alle 7 uitgebrachte R1 Treasures en eerlijk gezegd ging het mij in eerste instantie om de inhoud van de DVD's. Aangezien ze toen alleen nog maar limited EN in tin beschikbaar waren, kreeg ik vanzelf de 7 tins in huis. Nu blijf ik bij de R1 tins, omdat dat de eenheid van de serie benadrukt.

In dat geval lijkt me dat niet meer dan logisch :)

Mark Knoop
24-04-2004, 18:55
Disney zelf zegt dat de Treasures MET tin komen, maar dat ze na een paar maanden zonder tin in de winkel liggen. Als je dus met tin wilt is het verstandig om ze in de pre-order te zetten.

Harry B.
24-04-2004, 19:36
Wat ik me steeds meer en meer begin af te vragen is wat mensen nou wel zo mooi vinden aan die tinnen verpakking. Handig is het in geen geval, snel beschadigd is het ook al en de prijs stijgt natuurlijk ook want het is iets speciaals :)
1. Die tins rulen gewoon hard!
2. Als je er tijdig bij bent kosten ze niet meer dan een normale 2-disc.
3. Als je ze fatsoenlijk behandelt beschadigen ze echt niet, je moet er natuurlijk niet mee gaan gooien (6)

Hans De Bisschop
24-04-2004, 19:54
Wat ik me steeds meer en meer begin af te vragen is wat mensen nou wel zo mooi vinden aan die tinnen verpakking. Handig is het in geen geval, snel beschadigd is het ook al en de prijs stijgt natuurlijk ook want het is iets speciaals :)
1. Die tins rulen gewoon hard!


De vraag was nou net waarom ?

Harry B.
24-04-2004, 19:59
Wat ik me steeds meer en meer begin af te vragen is wat mensen nou wel zo mooi vinden aan die tinnen verpakking. Handig is het in geen geval, snel beschadigd is het ook al en de prijs stijgt natuurlijk ook want het is iets speciaals :)
1. Die tins rulen gewoon hard!


De vraag was nou net waarom ?
Kwestie van persoonlijke smaak denk ik. Sommigen hier kicken op genummerde edities, op edities met een kartonnen sleeve en weer anderen op gift sets. Je vind het mooi of je vind het niet mooi.

Marcel den Haan
24-04-2004, 20:15
Wat ik me steeds meer en meer begin af te vragen is wat mensen nou wel zo mooi vinden aan die tinnen verpakking. Handig is het in geen geval, snel beschadigd is het ook al en de prijs stijgt natuurlijk ook want het is iets speciaals :)
1. Die tins rulen gewoon hard!


De vraag was nou net waarom ?

En je kan ze omsmelten als je ze zat bent (kan ik me niet voorstellen)

Robbie25jr
24-04-2004, 23:50
Wat ik me steeds meer en meer begin af te vragen is wat mensen nou wel zo mooi vinden aan die tinnen verpakking. Handig is het in geen geval, snel beschadigd is het ook al en de prijs stijgt natuurlijk ook want het is iets speciaals :)
1. Die tins rulen gewoon hard!


De vraag was nou net waarom ?

En je kan ze omsmelten als je ze zat bent (kan ik me niet voorstellen) Ik vind die tins juist gaaf om te zien.

Robbie25jr
28-04-2004, 00:29
en worden dit ook genummerde tins? Volgens Van leest komen ze in tin uit. Op de site staat er ook al een plaatje met de tincan afgebeeld. Maar je moet wel snel bestellen, aangezien de tins limited editie's zijn, en maar kort leverbaar zijn

Marcel den Haan
28-04-2004, 11:32
Vandaag weer mail gehad van Disney:


Wat betreft uw vraag over de Disney Treasures kan ik u het volgende melden :

Walt Disney Treasures - Silly Symphonies Speelduur: 340 minuten - Interactieve menu’s - Directe scènetoegang - Taalkeuze: Dolby Surround 2.0: Nederlands / Frans / Engels / Spaans / Portugees - Ondertiteling: Nederlands / Frans / Engels / Engels voor doven en slechthorenden / Spaans / Portugees - 4 x 3 / 1.33:1.

Walt Disney Treasures - Mickey Mouse in Living Color Speelduur: 255 minuten - Interactieve menu’s - Directe scènetoegang - Taalkeuze: Dolby Surround 2.0: Nederlands / Frans / Engels / Spaans / Portugees - Ondertiteling: Nederlands / Frans / Engels / Engels voor doven en slechthorenden / Spaans / Portugees - 4 x 3 / 1.33:1.



Misschien kan iemand met de R1 uitgaven even de speelduur vergelijken.

Frank
28-04-2004, 12:03
Misschien kan iemand met de R1 uitgaven even de speelduur vergelijken.

Mickey Mouse in Living Color

R1 = 217 minuten
R2 = 255 minuten

Silly Symphonies

R1 = 302 minuten
R2 = 340 minuten

Het verschil heeft duidelijk niets te maken met het verschil tussen PAL en NTSC, maar waardoor dan wel? Is de R2-speelduur inclusief extra's?

Bambi
28-04-2004, 18:38
Misschien kan iemand met de R1 uitgaven even de speelduur vergelijken.

Mickey Mouse in Living Color

R1 = 217 minuten
R2 = 255 minuten

Silly Symphonies

R1 = 302 minuten
R2 = 340 minuten

Het verschil heeft duidelijk niets te maken met het verschil tussen PAL en NTSC, maar waardoor dan wel? Is de R2-speelduur inclusief extra's?
De tijden van de R1 inclusief extra's:
MM in Living Color = 265 min --> NTSC->PAL levert dan 255 min op
Silly Symphonies = 359 min --> NTSC->PAL levert dan 345 min op

Robbie25jr
28-04-2004, 22:21
Misschien kan iemand met de R1 uitgaven even de speelduur vergelijken.

Mickey Mouse in Living Color

R1 = 217 minuten
R2 = 255 minuten

Silly Symphonies

R1 = 302 minuten
R2 = 340 minuten

Het verschil heeft duidelijk niets te maken met het verschil tussen PAL en NTSC, maar waardoor dan wel? Is de R2-speelduur inclusief extra's?

Dus op de regio 2 versies komen meer filmpjes?? Cool :D

Frank
28-04-2004, 22:45
Dus op de regio 2 versies komen meer filmpjes?? Cool :D

Kijk ook even naar onderstaande vergelijking.


De tijden van de R1 inclusief extra's:
MM in Living Color = 265 min --> NTSC->PAL levert dan 255 min op
Silly Symphonies = 359 min --> NTSC->PAL levert dan 345 min op

pmmmm
05-05-2004, 13:27
:oops: weet dat ik op zich verkeerd zit, maar bij DVD outlet zijn deze beide DVD's te pre orderen voor € 12,50 per DVD als je ze allebij tegelijk besteld. Weet iemand of dit goedkoop is :?:

R Klemkerk
05-05-2004, 13:41
:oops: weet dat ik op zich verkeerd zit, maar bij DVD outlet zijn deze beide DVD's te pre orderen voor € 12,50 per DVD als je ze allebij tegelijk besteld. Weet iemand of dit goedkoop is :?:

Ja dat is goedkoop! Maar of er een tinnen doosje bij zit is nog de vraag ....

Gils
05-05-2004, 15:39
:oops: weet dat ik op zich verkeerd zit, maar bij DVD outlet zijn deze beide DVD's te pre orderen voor € 12,50 per DVD als je ze allebij tegelijk besteld. Weet iemand of dit goedkoop is :?:

Ja dat is goedkoop! Maar of er een tinnen doosje bij zit is nog de vraag ....

De eerste serie bestellingen worden met tin geleverd, heb daar een mail over gekregen. Ze weten echter niet hoeveel.. :?

mjlfadriaans
05-05-2004, 22:28
Zijn ze eigenlijk al gewoon in de winkel verkrijgbaar? Mediamarkt?

Frank
05-05-2004, 22:47
Zijn ze eigenlijk al gewoon in de winkel verkrijgbaar? Mediamarkt?

Nee, pas op 2 juni. Dan is de officiele releasedatum.

Robbie25jr
08-05-2004, 21:56
Ik heb ze in bestelling staan Eindelijk:)

Hans De Bisschop
19-05-2004, 09:17
http://www.roderidder.be/Scara/Mickey-Tin.jpg

http://www.roderidder.be/Scara/Silly-Tin.jpg

hare
19-05-2004, 10:18
Is het zeker dat de Nederlandse release dus ook (in eerste instantie) in tinnen casing komt?

hare
19-05-2004, 10:54
Is het zeker dat de Nederlandse release dus ook (in eerste instantie) in tinnen casing komt?

Heb ze ff gemaild en is dus echt zo, de eerste paar honderd zijn in tinnen casing.

Meteen maar ff Silly Symphonies besteld :D

Frank
19-05-2004, 17:47
Volgens een e-mail die ik vandaag van Bol ontvangen heb krijgen de eerste 100 bestellingen een tin en zijn er nog geen 100 exemplaren verkocht van iedere titel. Bij Bol zijn de Treasures dus nog leverbaar met tin.

FLEPSER
19-05-2004, 18:56
Komen alleen Silly Symphonies & Micky ILC uit op R2 Tin...of zullen later ook de andere titels gaan volgens?

Reinbo
19-05-2004, 19:24
Steun Michael Moore: Boycot Disney!

Frank
19-05-2004, 20:02
Komen alleen Silly Symphonies & Micky ILC uit op R2 Tin...of zullen later ook de andere titels gaan volgens?

In augustus komen in ieder geval Mickey Mouse in Living Color Volume 2 en Chronological Donald uit op DVD. Of de rest ook verschijnt is vooralsnog onbekend

hare
19-05-2004, 23:52
Komen alleen Silly Symphonies & Micky ILC uit op R2 Tin...of zullen later ook de andere titels gaan volgens?

In augustus komen in ieder geval Mickey Mouse in Living Color Volume 2 en Chronological Donald uit op DVD. Of de rest ook verschijnt is vooralsnog onbekend

En ik wil nog wel zo graag mickey in black en white :cry:

Harry stadman
20-05-2004, 10:40
Die tins zien erg mooi uit! :wink:

ik heb ze in iedergeval ruim van te voren besteld. nu maar hopen dat ik ook deze tin uitvoeringen kan bemachtigen. :wink:

Harry stadman
20-05-2004, 10:42
Komen alleen Silly Symphonies & Micky ILC uit op R2 Tin...of zullen later ook de andere titels gaan volgens?

In augustus komen in ieder geval Mickey Mouse in Living Color Volume 2 en Chronological Donald uit op DVD. Of de rest ook verschijnt is vooralsnog onbekend

En ik wil nog wel zo graag mickey in black en white :cry:

Ik denk dat disney voor europa niet alles gaat uitbrengen wat ook in amerika wordt uitgebracht.
ze brengen hier naar alle waarschijnlijkheid alleen de meest populaire figuren uit.

aangezien mickey mouse ook erg populair in europa is zal deze volgend jaar ook wel uitgebracht worden op R2!

Hans De Bisschop
20-05-2004, 10:44
On the Front Lines moet je hier dus al in geen geval gaan verwachten (alhoewel ik me niet kan inbeelden dat ik die zelfs maar zou willen)

(Disney)Tom Houben
20-05-2004, 10:50
Steun Michael Moore: Boycot Disney!

Uh, NEE :D
Morgen lekker naar Disneyland, jui 8) :D

Harry stadman
20-05-2004, 10:53
On the Front Lines moet je hier dus al in geen geval gaan verwachten (alhoewel ik me niet kan inbeelden dat ik die zelfs maar zou willen)

Ik maak voor mijzelf in ieder geval wel een lijstje met disney's die ik zou willen hebben. en dat zijn lang niet alle treasures die disney in amerika heeft uitgebracht. :wink:

front lines, disney usa etc. hoef ik zeker niet in de collectie!

mickey, goofy, donald duck, silly symphonies etc. zul je hier wel kunnen verwachten.

Hans De Bisschop
20-05-2004, 11:00
On the Front Lines moet je hier dus al in geen geval gaan verwachten (alhoewel ik me niet kan inbeelden dat ik die zelfs maar zou willen)

Ik maak voor mijzelf in ieder geval wel een lijstje met disney's die ik zou willen hebben. en dat zijn lang niet alle treasures die disney in amerika heeft uitgebracht. :wink:

front lines, disney usa etc. hoef ik zeker niet in de collectie!

mickey, goofy, donald duck, silly symphinies(etc. zul je hier wel kunnen verwachten.

Disneyland USA moesten ze zelfs in R1 niet van weten :lol:

Harry stadman
20-05-2004, 11:03
On the Front Lines moet je hier dus al in geen geval gaan verwachten (alhoewel ik me niet kan inbeelden dat ik die zelfs maar zou willen)

Ik maak voor mijzelf in ieder geval wel een lijstje met disney's die ik zou willen hebben. en dat zijn lang niet alle treasures die disney in amerika heeft uitgebracht. :wink:

front lines, disney usa etc. hoef ik zeker niet in de collectie!

mickey, goofy, donald duck, silly symphinies(etc. zul je hier wel kunnen verwachten.

Disneyland USA moesten ze zelfs in R1 niet van weten :lol:


Ohhhhhh??????
zie link:
http://www.playusa.com/playusa.asp?page=title&r=R1&title=111927

er staat toch echt bij: SOLD OUT!

Hans De Bisschop
20-05-2004, 11:16
On the Front Lines moet je hier dus al in geen geval gaan verwachten (alhoewel ik me niet kan inbeelden dat ik die zelfs maar zou willen)

Ik maak voor mijzelf in ieder geval wel een lijstje met disney's die ik zou willen hebben. en dat zijn lang niet alle treasures die disney in amerika heeft uitgebracht. :wink:

front lines, disney usa etc. hoef ik zeker niet in de collectie!

mickey, goofy, donald duck, silly symphinies(etc. zul je hier wel kunnen verwachten.

Disneyland USA moesten ze zelfs in R1 niet van weten :lol:


Ohhhhhh??????
zie link:
http://www.playusa.com/playusa.asp?page=title&r=R1&title=111927

er staat toch echt bij: SOLD OUT!

Tuurlijk, maar het is zowat de enige waar je vrij makkelijk en goedkoop 2e hands kan aanraken, in tegenstelling tot de anderen.

Er is toen maar gedaan wat wij nu allemaal massaal doen: pre-orderen, aangezien het om een beperkte oplage ging snel uitverkocht. Dan kreeg iedereen hem thuis toe en bleek het een tegenvaller van formaat te zijn.

Wil niet persé zeggen dat omdat een titel uitverkocht is dat ie ook wel degelijk goed is.

Harry stadman
20-05-2004, 11:28
On the Front Lines moet je hier dus al in geen geval gaan verwachten (alhoewel ik me niet kan inbeelden dat ik die zelfs maar zou willen)

Ik maak voor mijzelf in ieder geval wel een lijstje met disney's die ik zou willen hebben. en dat zijn lang niet alle treasures die disney in amerika heeft uitgebracht. :wink:

front lines, disney usa etc. hoef ik zeker niet in de collectie!

mickey, goofy, donald duck, silly symphinies(etc. zul je hier wel kunnen verwachten.

Disneyland USA moesten ze zelfs in R1 niet van weten :lol:



Ohhhhhh??????
zie link:
http://www.playusa.com/playusa.asp?page=title&r=R1&title=111927

er staat toch echt bij: SOLD OUT!

Tuurlijk, maar het is zowat de enige waar je vrij makkelijk en goedkoop 2e hands kan aanraken, in tegenstelling tot de anderen.

Er is toen maar gedaan wat wij nu allemaal massaal doen: pre-orderen, aangezien het om een beperkte oplage ging snel uitverkocht. Dan kreeg iedereen hem thuis toe en bleek het een tegenvaller van formaat te zijn.

Wil niet persé zeggen dat omdat een titel uitverkocht is dat ie ook wel degelijk goed is.

je kunt dit zien hoe vaak hij 2de hands wordt aangeboden straks en de prijs! :wink:
gelukkig weten we nu van de R1 release welke je wel en welke je niet moet hebben!
(y)

de 2de hands prijzen voor mickey tin R1 etc. stijgen gestaag in ieder geval.

joopjes
20-05-2004, 22:13
bij de persexemplaren zat een tinnen verpakking. Ze hadden geen nummering zoals op de regio 1 dvd, ook geen boekje of kaartje

Frank
20-05-2004, 22:51
bij de persexemplaren zat een tinnen verpakking. Ze hadden geen nummering zoals op de regio 1 dvd, ook geen boekje of kaartje

Dus er zit geen boekje bij met een overzicht van de inhoud? Slecht hoor!

Dr. Strangelove
21-05-2004, 14:50
Ik heb de NL-versies van beide releases ('MM in LC' en 'SS') van zeer dichtbij gezien, en kan er het volgende over vertellen: de tins zijn een flink stuk groter dan de R1-tins, en zijn van binnen gevoerd met zwart vilt, met daarin een keurige uitsparing voor de dual slimline keepcases waar de dvd's inzitten. Er zitten verder geen boekjes, kaartjes, collectables of wat dan ook in, zelfs geen velletje in de keepcase met een inhoudsopgave van de tekenfilms die erop staan.
Ik heb nog geen tijd gehad om de discs zelf te onderzoeken, dus weet nog niet of alle Easter Eggs etc. van de R1-versies er ook op staan.

Dr. Strangelove
21-05-2004, 15:21
Zojuist ook nog even de discs in de speler gehad, en gelukkig is de complete inhoud van de R1-versies integraal overgenomen (inclusief menu-structuur en Easter Eggs).

(Disney)Tom Houben
21-05-2004, 15:23
Er zitten verder geen boekjes, kaartjes, collectables of wat dan ook in, zelfs geen velletje in de keepcase met een inhoudsopgave van de tekenfilms die erop staan.


Aaaaargh, waarom nou niet??? Voor mijn part drukken ze er reclame op, net als bij de UK uitgave van Brother Bear, maar een overzicht met tekenfilmpjes die op de DVD's staan is toch niet teveel gevraagd... :evil:

Het maakt de DVD's zo kaal, zonder boekje erbij!!! Erg vreemd trouwens ook, het is niet op kinderen gericht en toch maken ze er niet echt iets voor collecters van, beetje vreemde gedachtengang...

Hans De Bisschop
21-05-2004, 15:24
Zojuist ook nog even de discs in de speler gehad, en gelukkig is de complete inhoud van de R1-versies integraal overgenomen (inclusief menu-structuur en Easter Eggs).

Da's oud nieuws ... we krijgen hier namelijk dezelfde versie als diegene die al ruime tijd in Duitsland, Zweden, Denemarken en Noorwegen verkrijgbaar is, hetzij dan met NL subs.



Aaaaargh, waarom nou niet??? Voor mijn part drukken ze er reclame op, net als bij de UK uitgave van Brother Bear, maar een overzicht met tekenfilmpjes die op de DVD's staan is toch niet teveel gevraagd... :evil:

Het maakt de DVD's zo kaal, zonder boekje erbij!!! Erg vreemd trouwens ook, het is niet op kinderen gericht en toch maken ze er niet echt iets voor collecters van, beetje vreemde gedachtengang...

Sorry dat ik het zeg ... maar dat noem ik nou pas een vreemde gedachtengang :-S

Mark Knoop
21-05-2004, 16:44
Ik heb Disney hier ooit over gemaild, waarom ze geen inlays meer doen. Als antwoord kreeg ik dat dat alleen nog zal gebeuren bij speciale releases. De Treasures lijken me toch redelijk speciaal... :?

mokka
21-05-2004, 18:16
weet er al iemand hoeveel er zijn gemaakt in de tinnen verpakking???

Hennie
21-05-2004, 20:43
Net mail gehad van bol.com dat de treasures zijn verstuurd.

Edwin Smouter
21-05-2004, 20:43
die van mij ook....

is dat niet reikelijk vroeg???

ben nu wel erg benieuwd hoop dat ze er morgen zijn

Edwin Smouter
21-05-2004, 20:44
ik hoop morgen te kunnen vertellen of ze van tin zijn

Hennie
21-05-2004, 20:46
Officieel pas 2 juni, maar is meestal dat de dvd's eerder verkrijgbaar zijn.

Frank
21-05-2004, 20:48
Ik heb ook een e-mail ontvangen dat ze verzonden zijn. :D

Gils
21-05-2004, 20:52
Net mail gehad van bol.com dat de treasures zijn verstuurd.

Ik had ze 1 mei al besteld en bij mij is nog niks verstuurd :?

Frank
21-05-2004, 20:53
Net mail gehad van bol.com dat de treasures zijn verstuurd.

Ik had ze 1 mei al besteld en bij mij is nog niks verstuurd :?

Misschien komt dat nog. Ik had ze op 12 april besteld.

Gils
21-05-2004, 21:11
Net mail gehad van bol.com dat de treasures zijn verstuurd.

Ik had ze 1 mei al besteld en bij mij is nog niks verstuurd :?

Misschien komt dat nog. Ik had ze op 12 april besteld.

ik wacht wel af, als ze trouwens niet in tin zitten stuur ik ze terug :twisted:

mokka
21-05-2004, 21:39
weet er al iemand hoeveel er zijn gemaakt in de tinnen verpakking???

niemand???

Frank
21-05-2004, 21:40
weet er al iemand hoeveel er zijn gemaakt in de tinnen verpakking???

niemand???

Nee, Disney is daar niet duidelijk over (ze weten het volgens mij zelf niet eens).

Hennie
21-05-2004, 21:45
Daar is een mooi emailadres voor :wink: info@disneyservice.nl

mokka
22-05-2004, 13:30
weet er iemand of de R2UK tins hetzelfde zijn als de R2NL tins???

pmmmm
22-05-2004, 15:08
Heb net een meeltje ontvangen van DVD Outlet. Ook zij hebben de treasures ontvangen en bevestigde mij dat alle ontvangen exemplaren in een tinnen case zitten. Uitlevering vind maandag plaats. Begin volgende week ben ook ik dus trotse bezitter van de eerste 2 treasures hier uitgebracht :lol:

Edwin Smouter
22-05-2004, 15:12
tpg post is vanmorgen met een pakket gekomen ik was verdorie 20 minuten naar de kapper die gasten komen normaal NOOIT vroeg en wat denk je??

waarschijnlijk bieden ze het pakket maandag morgen weer aan (moet ik dus werken) kan ik het pas woensdag ophalen :(

anyway ik heb ze via bol en als het goed is heb ik de tins

hare
22-05-2004, 15:16
Heb net een meeltje ontvangen van DVD Outlet. Ook zij hebben de treasures ontvangen en bevestigde mij dat alle ontvangen exemplaren in een tinnen case zitten. Uitlevering vind maandag plaats. Begin volgende week ben ook ik dus trotse bezitter van de eerste 2 treasures hier uitgebracht :lol:

Wou net hetzelfde gaan zeggen :)

FLEPSER
22-05-2004, 16:11
Weet iemand specifiek wanneer er andere Walt Disney Treasure's (tins) uit zullen komen in Nederland (R2)

Hennie
22-05-2004, 16:14
Walt Disney Treasures - Chronological Donald 04-08-2004
Walt Disney Treasures - Mickey In Living Color 2 04-08-2004

spider
22-05-2004, 17:00
Ik heb ze vandaag ontvangen van dvdoutlet.nl
en ze zitten in TIN !!!!

:D :D :D :D :D :D :D

Robbie25jr
22-05-2004, 23:17
Net mail gehad van bol.com dat de treasures zijn verstuurd.

Ik had ze 1 mei al besteld en bij mij is nog niks verstuurd :?

In mn order overzicht bij Van leest staat Ïn bestelling bij onze leveranciers" terwijl ik ze op 3 mei besteld hebt :(

Bambi
23-05-2004, 07:18
Inderdaad zullen een aantal R1-titels hier hoogstwaarschijnlijk niet gaan uitkomen. Davy Crockett bijvoorbeeld is hier nauwelijks bekend.


On the Front Lines moet je hier dus al in geen geval gaan verwachten (alhoewel ik me niet kan inbeelden dat ik die zelfs maar zou willen)
Tja..... Het is voor mij een van de meest begeerde Treasures tot nu toe (helaas nog niet binnen). Juist vanwege het feit dat het bijzonder materiaal is waarvan veel nooit eerder voor het publiek is verschenen, een enkele film/cartoon daargelaten.
Daarnaast hoort het bij de geschiedenis van de studio en in dat opzicht is het gewoon een must-have.

theThinWhiteDuke
23-05-2004, 10:07
Inderdaad zullen een aantal R1-titels hier hoogstwaarschijnlijk niet gaan uitkomen. Davy Crockett bijvoorbeeld is hier nauwelijks bekend.


On the Front Lines moet je hier dus al in geen geval gaan verwachten (alhoewel ik me niet kan inbeelden dat ik die zelfs maar zou willen)
Tja..... Het is voor mij een van de meest begeerde Treasures tot nu toe (helaas nog niet binnen). Juist vanwege het feit dat het bijzonder materiaal is waarvan veel nooit eerder voor het publiek is verschenen, een enkele film/cartoon daargelaten.
Daarnaast hoort het bij de geschiedenis van de studio en in dat opzicht is het gewoon een must-have.
Ik heb em al deels bekeken en geef Bambi gelijk; pure filmhistorie.
Eigenlijk is iedere treasure een must have; al moet ik zeggen dat Davie kroket bij mij nog steeds ongezien in de kast staat; maar ja: een serie wil je compleet hebben he!

Bambi
23-05-2004, 10:13
Eigenlijk is iedere treasure een must have; al moet ik zeggen dat Davie kroket bij mij nog steeds ongezien in de kast staat; maar ja: een serie wil je compleet hebben he!
Davy Crockett is eigenlijk best grappig. Ik vind die persoonlijk prettiger te bekijken dan bijvoorbeeld de Disneyland USA of Behind the Scenes.
En voor een televisieserie uit de jaren '50 is hij gewoon bijzonder goed!!

theThinWhiteDuke
23-05-2004, 10:28
Eigenlijk is iedere treasure een must have; al moet ik zeggen dat Davie kroket bij mij nog steeds ongezien in de kast staat; maar ja: een serie wil je compleet hebben he!
Davy Crockett is eigenlijk best grappig. Ik vind die persoonlijk prettiger te bekijken dan bijvoorbeeld de Disneyland USA of Behind the Scenes.
En voor een televisieserie uit de jaren '50 is hij gewoon bijzonder goed!!
Behind the Scenes is mn favo Treasure!
Heb ik totnutoe t meest bekeken...
Komt denk ik vooral vanwege mn interesse in hoe alles gemaakt is; en heeft geeft perfect de sfeer van die tijd weer (y)

FLEPSER
23-05-2004, 10:45
Walt Disney Treasures - Chronological Donald 04-08-2004
Walt Disney Treasures - Mickey In Living Color 2 04-08-2004

Zijn dit de enige die nog komen gaan?

Mark Knoop
23-05-2004, 10:49
Dit zijn de enige waar een release datum van bekend is.

Bambi
23-05-2004, 15:14
Behind the Scenes is mn favo Treasure!
Heb ik totnutoe t meest bekeken...
Komt denk ik vooral vanwege mn interesse in hoe alles gemaakt is; en heeft geeft perfect de sfeer van die tijd weer (y)
De film "The Reluctant Dragon" kijk ik inderdaad wel vaker. Echter de afleveringen van het Disneyland TV-programma wat minder. Veel van het materiaal is ook al terug te vinden op de collector's editions van o.a. Snow White en zo.
Ben zelf ook altijd reuze benieuwd naar het "hoe doen ze het", maar inmiddels heb ik al zoveel gezien dat het langzaam aan voor mij "common knowledge" begint te worden. Dat maakt de TV-programma Treasures voor mij wat minder interessant.

Dennis Kuijper
23-05-2004, 22:22
bij dvd-home staan deze nog onder,nog uit te brengen bij review van de 2 disney treasures die er nu zijn.

- Disneyland USA (1965)
- Davy Crockett: The Complete Televised Series (1954/1955)
- Mickey Mouse In Black & White (1928/1935)
- The Complete Goofy (1939/1961)
- Behind The Scènes At The Walt Disney Studio (1937/1957)
- Mickey Mouse In Living Color Vol. 2 (1939/1953) ***04-08-2004***
- The Chronological Donald (1934/1941) ***04-08-2004***
- On The Front Lines (1941/1945)
- Walt's Tomorrowland (1955/1959)

Frank
23-05-2004, 22:33
bij dvd-home staan deze nog onder,nog uit te brengen bij review van de 2 disney treasures die er nu zijn.

Maar of ze ook allemaal verschijnen is volgens mij nog zeer de vraag.

hare
25-05-2004, 10:42
Ik heb mijn silly symphonies ook net binnen gehad. Heel mooi allemaal, maar ik vind het doosje een beetje raar:

Het zijn gewoon 2 losse kanten die je op elkaar kunt zetten, zonder dat je ze op enige manier vast kunt zetten. Hebben jullie dit ook?

Frank
25-05-2004, 11:24
Het zijn gewoon 2 losse kanten die je op elkaar kunt zetten, zonder dat je ze op enige manier vast kunt zetten. Hebben jullie dit ook?

Uiteraard! Ik neem aan dat alle tins hetzelfde zijn.

hare
25-05-2004, 14:42
Het zijn gewoon 2 losse kanten die je op elkaar kunt zetten, zonder dat je ze op enige manier vast kunt zetten. Hebben jullie dit ook?

Uiteraard! Ik neem aan dat alle tins hetzelfde zijn.

Ja dat heb ik ook met mijn Uk's.


Is echt een stuk minder zeg :(

Kun je het doosje niet eens een beetje normaal neerzetten, anders klapt de ene kant gewoon weg :cry:

Akira
25-05-2004, 15:12
Net mail gehad van bol.com dat de treasures zijn verstuurd.

Ik had ze 1 mei al besteld en bij mij is nog niks verstuurd :?

Misschien komt dat nog. Ik had ze op 12 april besteld.

ik wacht wel af, als ze trouwens niet in tin zitten stuur ik ze terug :twisted:
Beetje laat, maar alsnog: kan je dat dan doen, terugsturen? Ik bedoel als er niets beschadigd is of zo, is er toch geen grond om terug te sturen...

Frank
25-05-2004, 16:49
Beetje laat, maar alsnog: kan je dat dan doen, terugsturen? Ik bedoel als er niets beschadigd is of zo, is er toch geen grond om terug te sturen...

De eerste honderd exemplaren van de Treasures bij Bol hebben een tin. Die waren op 1 mei nog lang niet uitverkocht, dus als Gils geen tin krijgt, heeft hij het volste recht om ze terug struren en een klacht bij Bol in te dienen (beschadigd of niet, dat doet niet terzake).

TornadoGo
25-05-2004, 16:53
Ik heb ze ook binnen (besteld via www.lapis.to voor €13,49). Ze zitten in Tin. 8)

Edwin Smouter
25-05-2004, 17:20
heb vandaag mij tin opgehaald bij het postkantoor

wat zijn ze GROOT maar ik ben er wel erg blij mee :D

Mark Knoop
25-05-2004, 17:49
Elke winkel lijkt ze al verstuurd te hebben, behalve Van Leest...
Overigens zijn ALLE bestellingen bij Van Leest tot nu toe met tinnen boxen.

pmmmm
25-05-2004, 19:07
Ook mn boxen binnen, vind ze nog mooier dan ze op t plaatje leken. Maar inderdaad wel ff goed nadenken hoe ik deze t beste tot zn recht kan laten komen. Nu maar hopen dat ik alle volgende delen ook in tin kan krijgen :roll:

mjlfadriaans
25-05-2004, 19:11
Gaan alle 'normale' versie's gewoon hetzelfde materiaal bevatten? Ik ga namelijk gewoon voor de inhoud :).

Frank
25-05-2004, 19:16
Gaan alle 'normale' versie's gewoon hetzelfde materiaal bevatten? Ik ga namelijk gewoon voor de inhoud :).

Dat denk ik wel. De huidige zitten namelijk ook in een keepcase, die weer in de tin zit.

theThinWhiteDuke
25-05-2004, 19:47
Gaan alle 'normale' versie's gewoon hetzelfde materiaal bevatten? Ik ga namelijk gewoon voor de inhoud :).
Damn! Hans Teeuwen op t forum! :lol: :lol:

Marcel den Haan
26-05-2004, 05:35
Gaan alle 'normale' versie's gewoon hetzelfde materiaal bevatten? Ik ga namelijk gewoon voor de inhoud :).
Damn! Hans Teeuwen op t forum! :lol: :lol:

Niet voor lang.... :twisted:

Wizzykit
27-05-2004, 01:48
Hallo Allemaal,

Bij Free-Record shop zijn beiden voor 14,95 te bestellen (met Free-ID dus 13,55) en op het plaatje staat wel degelijk een tinnejn box...

Klik echter op het plaatje en je ziet een blauwe snapper...
Hummm...

Wat zal het worden.

Op 02-06-2004 is de release dus dan weet ik het...
Eens bestel is ooit binnen :D

Maar die wetenschap heb ik omdat ik eerder iets bij Free-Record shop heb besteld.

Met vriendlijke groet,

Ferry

Frank
27-05-2004, 08:37
Bij Free-Record shop zijn beiden voor 14,95 te bestellen (met Free-ID dus 13,55) en op het plaatje staat wel degelijk een tinnejn box...

Klik echter op het plaatje en je ziet een blauwe snapper...
Hummm...

Wat zal het worden.

Allebei! De discs zitten in een keepcase en de keepcase zit in de tin.

Arjen van den Doel
27-05-2004, 09:04
Ik had ze besteld bij DVDoutlet, en afgelopen dinsdag lagen ze op de deurmat.... met tinnen 'hoes'.... stevig verpakt, ze zien er heel mooi uit.
De Tinnen hoes is gesealed.... de dvd-hoes is gesealed.... alles heel netjes....
en o o o.... wat zijn ze groot... past net in m'n dvd-kast.

the_HunTer
27-05-2004, 09:18
Ik heb van Leest gemaild met de vraag waar de treasures blijven. Ik heb ze ook gemeld dat diverse onlineshops ze al hebben verstuurd en dat ECI ze nu al in de winkel heeft liggen. Volgens hen kan dat niet :?

Van Leest zegt dat ze de dvds gewoon op 2 juni gaan bezorgen.....

Nog even geduld dus.....

Nico de Graaf
29-05-2004, 10:18
Ik heb ze vandaag binnen gekregen via NL store

Ik heb gisteren een mail gekregen van FRS dat ze verzonden zouden zijn, maar ik heb deze nog niet binnen. Ook van Bol.com moet ik er nog 1 binnen krijgen. De andere hebben ze geannuleerd omdat ze die niet meer hadden.

Richard B.
29-05-2004, 16:48
Vanmiddag Silly Symphonies gekocht bij de MM hier in Zwolle. Mickey Mouse in Living Colour was helaas uitverkocht dus die is voor me besteld: hopelijk (en ik neem aan van wel) dat die nog in tin geleverd wordt.
Maar goed: deze eerste set ziet er in ieder geval erg mooi uit. De tin is erg groot maar ik zal nog een mooi plekje zoeken om die uit te stallen. De dvd zelf is gewoon wat ik ervan verwachtte: lekker veel filmpjes! Raar eigenlijk dat Disney aan de ene kant die dure 'Sprookjes' dvd's uitbrengt en nu tegelijkertijd deze enorm goedkope en veel beter gevulde 'Treasures' op de markt zet. Niet dat ik klaag maar het is een beetje vaag natuurlijk.

Evil Hobbit
30-05-2004, 12:05
Elke winkel lijkt ze al verstuurd te hebben, behalve Van Leest...
Overigens zijn ALLE bestellingen bij Van Leest tot nu toe met tinnen boxen.

Ik heb de regio 2's al sinds 23 april bij van Leest in bestelling en ook hier staan ze nog steeds als: in bestelling bij onze leveranciers. Ik weet echter bijna 100% zeker dat dit is omdat van Leest ze gewoon volgens de releasedatum uitbrengt. Ze zullen ongetwijfeld al een oplage in het magazijn hebben liggen maar versturen ze gewoon volgens release-schema. Ik heb altijd volle vertrouwen gehad in deze winkelketen en voorheen is alles prima afgehandeld bij van Leest. Ik verwacht dan ook niks anders deze keer.



bij dvd-home staan deze nog onder,nog uit te brengen bij review van de 2 disney treasures die er nu zijn.

- Disneyland USA (1965)
- Davy Crockett: The Complete Televised Series (1954/1955)
- Mickey Mouse In Black & White (1928/1935)
- The Complete Goofy (1939/1961)
- Behind The Scènes At The Walt Disney Studio (1937/1957)
- Mickey Mouse In Living Color Vol. 2 (1939/1953) ***04-08-2004***
- The Chronological Donald (1934/1941) ***04-08-2004***
- On The Front Lines (1941/1945)
- Walt's Tomorrowland (1955/1959)

Ikzelf ben veels te laat te weten gekomen van deze serie en heb sinds Wave 3 pas de regio 1's besteld. Maar er zijn wel een aantal uitgaves die ik hier niet verwacht. Zo zal je naar alle waarschijnlijkheid nooit een regio 2 zien van On The Front Lines, Davy Chrockett en/of Walts Tomorrowland. Ook denk ik dat er weinig vraag is naar de ander park dvd's. Ikzelf wil wel graag Behind the Scenes en Disneyland USA hebbben. Maar het liefst zie ik Goofy en Mickey in Black & White in regio 2 verschijnen. Het gaat mij toch meer om de cartoons dan om de parken en disney zelf.

Ik ben in ieder geval zeer benieuwd naar de 2 treasures die bij van Leest vandaan komen en ik verwacht volgende week ook mijn Amazon bestelling binnen te krijgen.

Richard B.
30-05-2004, 12:47
bij dvd-home staan deze nog onder,nog uit te brengen bij review van de 2 disney treasures die er nu zijn.

- Disneyland USA (1965)
- Davy Crockett: The Complete Televised Series (1954/1955)
- Mickey Mouse In Black & White (1928/1935)
- The Complete Goofy (1939/1961)
- Behind The Scènes At The Walt Disney Studio (1937/1957)
- Mickey Mouse In Living Color Vol. 2 (1939/1953) ***04-08-2004***
- The Chronological Donald (1934/1941) ***04-08-2004***
- On The Front Lines (1941/1945)
- Walt's Tomorrowland (1955/1959)

Ikzelf ben veels te laat te weten gekomen van deze serie en heb sinds Wave 3 pas de regio 1's besteld. Maar er zijn wel een aantal uitgaves die ik hier niet verwacht. Zo zal je naar alle waarschijnlijkheid nooit een regio 2 zien van On The Front Lines, Davy Chrockett en/of Walts Tomorrowland. Ook denk ik dat er weinig vraag is naar de ander park dvd's. Ikzelf wil wel graag Behind the Scenes en Disneyland USA hebbben.
Ik verwacht niet dat die titels in Nederland zullen verschijnen maar misschien in Engeland? Daar is de markt wat groter en misschien dat het daar net rendabel genoeg is om die minder courante treasures uit te brengen. Als dat gebeurd dan importeer ik ze misschien daar vandaan: ik ga bij deze serie enkel voor de regio 2 uitgaven.

Paul_Knoop
30-05-2004, 14:29
Ze zijn al te koop in de mediamarkt en ik moet nog steeds wachten tot ik ze van de free record shop binnen krijg :cry:

Meer mensen met dit probleem ofniet ??

Mark Knoop
30-05-2004, 14:33
Ik moet ze ook nog binnen krijgen (van Van Leest). Free Record Shop en Van Leest lijken de enigste winkels te zijn die zich WEL aan de release datum houden.

Nog 3 dagen...

Paul_Knoop
30-05-2004, 14:37
nog een vraagje:

Nou heb ik ze besteld en 1 mailtje van de frs gehad dat ze in bestelling zijn gegaan op 14 mei.

Maar als ik nu naar hun site ga en klik op orderoverzicht valt er niks trug te vinden over waar mijn dvd's nu zijn en of ze op tijd binnen zullen komen etc.

Moet je nu gewoon maar hopen dat ze binnenkomen ofzo :?

Dennis Kuijper
30-05-2004, 15:32
Ze zijn al te koop in de mediamarkt en ik moet nog steeds wachten tot ik ze van de free record shop binnen krijg :cry:

Meer mensen met dit probleem ofniet ??

Iemand deze al gespot bij Mediamarkt in Rotterdam Centrum?

(Disney)Tom Houben
31-05-2004, 16:06
Bij Van Leest heb ik ze gezien, niet megamooi zoals de regio 1, maar in ieder geval beter dan helemaal geen tin zeg ik maar...
Ze worden vanaf morgen verkocht voor de belachelijk lage prijs van 14,99 :D

Mark Knoop
31-05-2004, 16:13
Weet je ook of ze morgen verzonden worden?
Ik kan haast niet wachten...

Evil Hobbit
31-05-2004, 22:01
Weet je ook of ze morgen verzonden worden?
Ik kan haast niet wachten...

Het zou haast schandalig zijn als mensen die hun dvd al vanaf april/mei besteld hebben de dvd's later ontvangen dan dat ze in de winkel gekocht kunnen worden. Als ze vanaf 1 ipv 2 juni bij van Leest in de winkels verkocht worden moeten de pre orders op zijn minst ook op 1 juni de dvd's ontvangen. Maar dit zal dan wel weer 2 juni worden...

Mark Knoop
31-05-2004, 22:10
Daar vrees ik ook voor. Nog steeds is mijn bestelling uit april "In bestelling bij onze leveranciers". En ik kijk er al zo lang naar uit.

Richard B.
31-05-2004, 22:38
Weet je ook of ze morgen verzonden worden?
Ik kan haast niet wachten...

Het zou haast schandalig zijn als mensen die hun dvd al vanaf april/mei besteld hebben de dvd's later ontvangen dan dat ze in de winkel gekocht kunnen worden. Als ze vanaf 1 ipv 2 juni bij van Leest in de winkels verkocht worden moeten de pre orders op zijn minst ook op 1 juni de dvd's ontvangen. Maar dit zal dan wel weer 2 juni worden...
Dit is dus waarom ik NOOIT meer preorder. Silly Symphonies heb ik nu al (dank je wel MM!) en hopelijk morgen ook Mickey in Living Colour.

Haay1971
01-06-2004, 10:56
Zo, ben net maar even bij de Free Record Shop geweest, en heb daar fijn Mickey Mouse in Living Color in mooie aluminium doos gekocht. Volgens de verkoper vanaf vandaag officieel in de verkoop. Ben in ieder geval blij dat ik er op tijd bij was zodat ik de mooie speciale uitvoering ervan kon kopen! Nou nog wachten tot augustus voor de eerste Donald Duck set in deze serie die ook ZEKER bij m'n verzameling gaat komen.

Michel75
01-06-2004, 12:57
Dit is dus waarom ik NOOIT meer preorder. Silly Symphonies heb ik nu al (dank je wel MM!) en hopelijk morgen ook Mickey in Living Colour.

Bij mij was dit eerste en meteen de laatste keer dat ik een pre-order heb gedaan. Mickey staat bij Van Leest nog op 'In bestelling' terwijl ze al wel in verschillende winkels liggen. Silly Symphonies heb ik net bij de MediaMarkt gekocht en ben nog bijna 3 Euro (verkosten meegerekend) goedkoper uit ook.

Richard B.
01-06-2004, 13:45
Ugh.. Ik ben inhalig geweest en daar meteen voor bestraft. Toen ik bij Van Leest in Zwolle de Mickey-set in de schappen zag staan vroeg ik achter de balie of ze er ook nog eentje 'in seal' hadden staan en toen kreeg ik er eent onbeschadigde mee die eigenlijk gereserveerd was voor een klant (sorry mocht die persoon dat lezen :twisted: :twisted: ). Alleen: toen ik thuis kwam stootte ik de zak met de set tegen het aanrecht aan.. Gevolg: twee kleine maar toch zichtbare deukjes. :evil: :evil:

Als ik wat meer duivels bloed had gehad dan had ik hem in de verpakking gelaten en er mee terug gegaan naar de winkel maar ik ga toch maar voorzichtig proberen om de deukjes eruit te werken denk ik. Iemand die een goeie treasure-uitdeukservice kent? :(

Jurgen V
01-06-2004, 13:56
Boontje komt om zijn loontje :twisted:

Richard B.
01-06-2004, 14:03
Boontje komt om zijn loontje :twisted:
Hehehe! :lol:

Niet leuk. :evil: :wink:

Nou de schade viel gelukkig mee. Na ff zoeken op Google kwam ik wat tips tegen over hoe je dit soort deukjes wegwerkt en na 5 minuten werk is er eigenlijk al bijna niets meer van te zien. Ik hoef dus mijn geweten niet te pijnigen EN ik heb weer iets nieuws geleerd. :wink:

Evil Hobbit
01-06-2004, 16:10
Als hij er morgen niet is dan zal van Leest het weten ook...
Schandalig dat ze wel in de schappen liggen maar niet bij de mensen die deze gepre-ordered hebben. Bah, shame on you... :cry:

hare
01-06-2004, 16:14
Boontje komt om zijn loontje :twisted:
Hehehe! :lol:

Niet leuk. :evil: :wink:

Nou de schade viel gelukkig mee. Na ff zoeken op Google kwam ik wat tips tegen over hoe je dit soort deukjes wegwerkt en na 5 minuten werk is er eigenlijk al bijna niets meer van te zien. Ik hoef dus mijn geweten niet te pijnigen EN ik heb weer iets nieuws geleerd. :wink:

Hoe heb je dat gedaan dan als ik vragen mag? :)

Erwin_W
01-06-2004, 16:38
Ik had Mickey Mouse ILC gekocht maar vond er eigenlijk niet veel aan.. dus heb m maar geruild voor Innercity CD/DVD VEEEEEEEL LEUKER :)
(btw: ik kwam thuis en toen zag ik pas dat de achterkant flink bekrast was dus ook niet helemaal top -FRS-)

Richard B.
01-06-2004, 17:00
Nou de schade viel gelukkig mee. Na ff zoeken op Google kwam ik wat tips tegen over hoe je dit soort deukjes wegwerkt en na 5 minuten werk is er eigenlijk al bijna niets meer van te zien. Ik hoef dus mijn geweten niet te pijnigen EN ik heb weer iets nieuws geleerd. :wink:

Hoe heb je dat gedaan dan als ik vragen mag? :)
Door aan de binnenkant van de tin op de plekken van de deukjes te wrijven met een enigzins bolle pennentop en door met een ronde pen voorzichtig die plekjes glad te rollen/wrijven. Tip: doe dit enkel aan de binnenkant van de tin (er ontstaan namelijk wel kleine krasjes) en doe het heel voorzichtig (anders kun je namelijk misschien weer andere deuken veroorzaken).

Morgen behandelen we les 2 in onze cursus uitdeuken: hoe knap ik een Lada op. :lol:

Richard B.
01-06-2004, 17:32
Weet iemand of ze bij Media Markt (in het algemeen dan) in het tin verkrijgbaar zijn??? Zo ja, ga ik ze morgen alsnog halen. Bij mijn vestiging krijgen ze sowieso animatieproduct met pijn en moeite verkocht.
Hier bij MM Zwolle hebben ze ze wel gehad (vanmiddag hadden ze zelfs nog een tin-set van Silly Symphonies staan).

Weet er iemand eigenlijk hoe groot de oplage van die tins is? Heeft het zin om er meerdere te kopen puur vanwege de 'verzamelwaarde'? Het is niet mijn gewoonte maar ze zijn wel erg goedkoop natuurlijk...

Frank
01-06-2004, 18:46
Weet er iemand eigenlijk hoe groot de oplage van die tins is? Heeft het zin om er meerdere te kopen puur vanwege de 'verzamelwaarde'? Het is niet mijn gewoonte maar ze zijn wel erg goedkoop natuurlijk...

Geen idee hoeveel de oplage is (dat heeft Disney volgens mij ook niet bekend gemaakt). Het kopen van meerdere exemplaren lijkt me totaal overbodig. In de winkels liggen namelijk meer dan genoeg exemplaren, waardoor ik denk dat de verzamelwaarde van de tins erg klein is.

Wizzykit
01-06-2004, 19:14
Maar als ik nu naar hun site ga en klik op orderoverzicht valt er niks trug te vinden over waar mijn dvd's nu zijn en of ze op tijd binnen zullen komen etc.

Ik had dit zelfde probleem en moest ze opniew bestellen... Het mailtje komt dan niet aan bij FRS. :roll:

In dat geval gewoon nogmaals bestellen of erachteraan mailen als je al betaald hebt...

Als je niets doet zal je nooit een treasure zien!

Met vriendlijke groet,

Ferry van den Heuvel

Evil Hobbit
01-06-2004, 19:35
Ik had Mickey Mouse ILC gekocht maar vond er eigenlijk niet veel aan.. dus heb m maar geruild voor Innercity CD/DVD VEEEEEEEL LEUKER
(btw: ik kwam thuis en toen zag ik pas dat de achterkant flink bekrast was dus ook niet helemaal top -FRS-)

Komt omdat de Free zijn dvd's "altijd" uit de seal en hoesjes haalt. Ik heb al meerdere malen gehad dat door de verkoper die het cd/dvdtje in het hoesje stopt een kras op hete cd/dvd'tje onstaat. Ze moeten die dingen gewoon in seal laten en dan goed beveiligen zoals bij de Media Markt

Wizzykit
01-06-2004, 21:47
Ik had Mickey Mouse ILC gekocht maar vond er eigenlijk niet veel aan.. dus heb m maar geruild voor Innercity CD/DVD VEEEEEEEL LEUKER
(btw: ik kwam thuis en toen zag ik pas dat de achterkant flink bekrast was dus ook niet helemaal top -FRS-)

Komt omdat de Free zijn dvd's "altijd" uit de seal en hoesjes haalt. Ik heb al meerdere malen gehad dat door de verkoper die het cd/dvdtje in het hoesje stopt een kras op hete cd/dvd'tje onstaat. Ze moeten die dingen gewoon in seal laten en dan goed beveiligen zoals bij de Media Markt

Of via internet bestellen... tegenwoordig is dat vaak goedkoper door de internet acties en de spullen blijven in de seal zitten...
Moet je alleen 2 dagen tot 2 weken wachten op je krasvrije DVD...

Of toch even bij MM naar binnen lopen natuurlijk :lol:

Met vriendelijke groet,

Ferry van den Heuvel

Haay1971
01-06-2004, 22:02
Komt omdat de Free zijn dvd's "altijd" uit de seal en hoesjes haalt. Ik heb al meerdere malen gehad dat door de verkoper die het cd/dvdtje in het hoesje stopt een kras op hete cd/dvd'tje onstaat. Ze moeten die dingen gewoon in seal laten en dan goed beveiligen zoals bij de Media MarktDan heb ik vanochtend mazzel gehad. De Mickey Mouse ILC lag nog in seal achter de toonbank. Zeker nog geen tijd gehad om ze uit te pakken, ha ha. Was er dan ook lekker op tijd (10:40 uur) bij vanochtend :)

Richard B.
01-06-2004, 22:04
Ik zit nu MMILC te bekijken en ik realiseerde me net dat ze in die tijd ook geen enkel benul van 'milieuvriendelijkheid' hadden. In de filmpjes zijn Mickey, Donald en Goofy o.a. bezig met het stelen van Eieren van de Amerikaanse Arend (die tegenwoordig bijna uitgestorven is), het plukken van zeldzame bloemen, het vangen van walvissen en het schieten van Elanden. :wink:

Ze zijn in ieder geval errrug leuk al die filmpjes. De animatie is vaak erg mooi (vooral bij de wat nieuwere filmpjes van eind jaren 30) en wat heel boeiend is om te zien is de vooruitgang die ze ieder jaar weer wisten te boeken met het verbeteren van de stijl en de humor van de filmpjes. Echt genieten is het.

Cheek
01-06-2004, 22:32
Hey Terrance, lets look for treasure! Prrrt..

Jurgen V
01-06-2004, 22:46
Zeg als je ze nou op de site van FRS besteld zouden ze dan nog in zo`n tincase zitten want 2 voor 20 euro is niet weg natuurlijk. :lol:

mokka
02-06-2004, 00:17
Zeg als je ze nou op de site van FRS besteld zouden ze dan nog in zo`n tincase zitten want 2 voor 20 euro is niet weg natuurlijk. :lol:

2 voor 25 euro :wink:

yvesdupois
02-06-2004, 07:34
gisteren na het werk als een gesjeesd naar de van leest, en ja hoor ze waren er nog allebei (silly symphonies en mickey ilc) in seal achter de toonbank. Im happy

yvesdupois
02-06-2004, 07:35
als een gek gesjeesd, sorry

Jurgen V
02-06-2004, 07:36
Zeg als je ze nou op de site van FRS besteld zouden ze dan nog in zo`n tincase zitten want 2 voor 20 euro is niet weg natuurlijk. :lol:

2 voor 25 euro :wink:

-5,00 prijsjerijk wel vooruit denken hé. ;)

Rut
02-06-2004, 07:43
Als hij er morgen niet is dan zal van Leest het weten ook...
Schandalig dat ze wel in de schappen liggen maar niet bij de mensen die deze gepre-ordered hebben. Bah, shame on you... :cry:

Ik heb eventjes een mailtje gestuurd naar van Leest. Ik heb ze zelf ook in pre-order staan en vind het vreemd dat ze wel in de winkel worden verkocht!!!

spiedy
02-06-2004, 07:45
Als hij er morgen niet is dan zal van Leest het weten ook...
Schandalig dat ze wel in de schappen liggen maar niet bij de mensen die deze gepre-ordered hebben. Bah, shame on you... :cry:

Ik heb eventjes een mailtje gestuurd naar van Leest. Ik heb ze zelf ook in pre-order staan en vind het vreemd dat ze wel in de winkel worden verkocht!!!


Dit is de eerste en de laatste keer dat ik iets Pre-Order bij van leest

spiedy
02-06-2004, 10:07
De DVD's van Van Leest.nl worden vandaag verstuurd dus morgen of overmorgen in huis. (wel allemaal in Tin)

Richard B.
02-06-2004, 10:10
De DVD's van Van Leest.nl worden vandaag verstuurd dus morgen of overmorgen in huis. (wel allemaal in Tin)
Daar gaan sommige mensen niet blij mee zijn. :(

spiedy
02-06-2004, 10:22
De DVD's van Van Leest.nl worden vandaag verstuurd dus morgen of overmorgen in huis. (wel allemaal in Tin)
Daar gaan sommige mensen niet blij mee zijn. :(

Dat weet ik, die medewerker die ik net aan de lijn had van Van leest internet was ook niet blij met mij :evil:

Rut
02-06-2004, 11:09
De DVD's van Van Leest.nl worden vandaag verstuurd dus morgen of overmorgen in huis. (wel allemaal in Tin)
Daar gaan sommige mensen niet blij mee zijn. :(

Dat weet ik, die medewerker die ik net aan de lijn had van Van leest internet was ook niet blij met mij :evil:Dit is de reactie die ik kreeg:

Beste Rut,

Aangezien het pinksterweekend, en de late levering van de leverancier, zullen de dvd's vandaag voor u de deur uit gaan!

Excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Het team van vanLeest

mjlfadriaans
02-06-2004, 11:56
Wat maken een paar daagjes later nu uit? Is de wereld vergaan of zo? Mijn God, wat is er toch met het geduld van sommige lui aan de hand. Als ze nu niet/nooit verstuurd zouden worden ok, maar dit is een beetje triest. Ik had wel mazzel, vandaag twee tinnen doosjes in mijn tasje gestopt, ik vond het niet belangrijk of zo, maar ach, ze lagen er toch :). Wel goedkoop voor zoveel minuten oud spul!

Rut
02-06-2004, 12:10
Wat maken een paar daagjes later nu uit? Is de wereld vergaan of zo? Mijn God, wat is er toch met het geduld van sommige lui aan de hand. Als ze nu niet/nooit verstuurd zouden worden ok, maar dit is een beetje triest. Ik had wel mazzel, vandaag twee tinnen doosjes in mijn tasje gestopt, ik vond het niet belangrijk of zo, maar ach, ze lagen er toch :). Wel goedkoop voor zoveel minuten oud spul!

Het gaat om principes :evil:

spiedy
02-06-2004, 12:20
Wat maken een paar daagjes later nu uit? Is de wereld vergaan of zo? Mijn God, wat is er toch met het geduld van sommige lui aan de hand. Als ze nu niet/nooit verstuurd zouden worden ok, maar dit is een beetje triest. Ik had wel mazzel, vandaag twee tinnen doosjes in mijn tasje gestopt, ik vond het niet belangrijk of zo, maar ach, ze lagen er toch :). Wel goedkoop voor zoveel minuten oud spul!

Het gaat om principes :evil:

ben ik helemaal met je eens. Als je als een van de eerste besteld
krijg je ze als laatste uitgeleverd.

De eerste zullen de laatste zijn :evil:

Furanku
02-06-2004, 12:23
Ik heb The SillY Symphonies besteld via internet en kan ze morgen ophalen vanaf 12:00 (naast se7en s.e.) Ik hoop echt dat het de tinnen box is die ik krijg...

Frank
02-06-2004, 12:27
Waarom pre-orderen we eigenlijk?

Rut
02-06-2004, 12:30
Waarom pre-orderen we eigenlijk?

hopen dat je de eerste bent of lui, geen zin om naar de winkel te gaan

Bravestarr
02-06-2004, 12:47
Vanmorgen bij Mediamarkt Amsterdam gehaald. Beiden in Tin en heb inmiddels een paar filmpjes van Mickey in Living color bekeken. Kan niet wachten op Chronological Donald.

Arjenth
02-06-2004, 14:56
Vandaag de 2 treasures in tin van BOL ontvangen. Helaas met flinke deuken in de tin. Verpakking was dan ook alleen een kartonnen envelop. Niet eens bubbeltjes materiaal. Dat wordt weer mailen met die lui....

Dennis Kuijper
02-06-2004, 16:37
Weet niet of het al gevraagd is,maar zijn deze boxen ook genummerd?

Frank
02-06-2004, 16:48
Weet niet of het al gevraagd is,maar zijn deze boxen ook genummerd?

Nee, alleen in Amerika zijn ze genummerd.

BonzoDuck
02-06-2004, 17:44
Blij dat ik ze ook besteld heb bij Van Leest, heb ik ze tenminste nog niet in huis. Raar dat vorige week ineens bekend werd dat we een pinksterweekend hadden, snap ik nog niet dat ze gisteren niet konden worden verstuurd.

theThinWhiteDuke
02-06-2004, 17:48
Ik had Mickey Mouse ILC gekocht maar vond er eigenlijk niet veel aan.. dus heb m maar geruild voor Innercity CD/DVD VEEEEEEEL LEUKER
(btw: ik kwam thuis en toen zag ik pas dat de achterkant flink bekrast was dus ook niet helemaal top -FRS-)

Komt omdat de Free zijn dvd's "altijd" uit de seal en hoesjes haalt. Ik heb al meerdere malen gehad dat door de verkoper die het cd/dvdtje in het hoesje stopt een kras op hete cd/dvd'tje onstaat. Ze moeten die dingen gewoon in seal laten en dan goed beveiligen zoals bij de Media Markt
Dan kunnen ze de DVDs niet meer uitlenen aan t personeel; want ja: dat gebeurt!
Slechte zaak dit....

Paul_Knoop
02-06-2004, 18:01
Dit is serieus belachelijk.
ik heb ze 3 mei besteld bij de frs en dus verwachtte ik dat ik ze dan toch wel op 2 juni ( releasedate ) binnen zou hebben. Maar tenzij de tpg mij nog komt verrassen op dit tijdstip zal ik wel niks meer binnen krijgen.
Noem het ongeduld maar als ik pre-order verwacht ik wel dat ik ze op tijd binnen heb, dus dit word maar weer een mailtje naar de frs sturen, zucht :cry:

mailadres van de frs zou handig zijn, heeft iemand die misschien want ik zie hem niet op de site staan??

Frank
02-06-2004, 18:14
Raar dat vorige week ineens bekend werd dat we een pinksterweekend hadden, snap ik nog niet dat ze gisteren niet konden worden verstuurd.

We hebben toch ieder jaar een Pinsterweekend?

Richard B.
02-06-2004, 18:23
Raar dat vorige week ineens bekend werd dat we een pinksterweekend hadden, snap ik nog niet dat ze gisteren niet konden worden verstuurd.

We hebben toch ieder jaar een Pinsterweekend?
Dat wisten ze bij Van Leest niet. ;)

Furanku
02-06-2004, 18:59
Ik kreeg net dit mailtje binnen van FRS:

Beste klant,

Naar aanleiding van je pre-order voor de Walt Disney Treasures DVD 'Silly Symphonies' en/of 'Mickey Mouse in living color' het volgende.
Wegens de enorme populariteit van beide titels hebben we zowel voor Internet als voor de winkels nieuwe voorraad moeten bestellen bij de leverancier
en je bestelling hierdoor helaas niet tijdig uit kunnen leveren. We verwachten begin volgende week weer nieuwe voorraad te ontvangen, waarna we je bestelling uiteraard direct zullen verzenden. Op de datum van verzending ontvang je hierover nog een orderstatus bericht.

Onze oprechte excuses hiervoor.

Vragen of opmerkingen? Op onze site kun je voortaan via de “CONTACT” button bovenaan de site via e-mail contact met ons opnemen.

Graag willen we je wel verzoeken eerst even te kijken bij de meestgestelde vragen en de helppagina’s voor een mogelijk antwoord op je vraag. De meeste antwoorden kun je daar direct terugvinden zonder dat je op een antwoord van ons hoeft te wachten. Lekker snel dus!

Met vriendelijke groet,

FREE RECORD SHOP

Michel75
02-06-2004, 19:19
De orderstatus van mijn bestelling bij 'Van Leest' staat op 'Verzonden'. Nu nog hopen dat de tin zonder deuken aankomt.... :?

Mark Knoop
02-06-2004, 19:26
De orderstatus van mijn bestelling bij 'Van Leest' staat op 'Verzonden'. Nu nog hopen dat de tin zonder deuken aankomt.... :?
Die van mij nog steeds "In bestelling bij onze leveranciers". Wanneer heb jij ze besteld?

Fries46
02-06-2004, 19:42
Bij MM Rijswijk € 12,99! In tin!

Evil Hobbit
02-06-2004, 20:30
Michel75 schreef:
De orderstatus van mijn bestelling bij 'Van Leest' staat op 'Verzonden'. Nu nog hopen dat de tin zonder deuken aankomt....

Die van mij nog steeds "In bestelling bij onze leveranciers". Wanneer heb jij ze besteld?

Inderdaad, ik was vandaag even bij de Van Leest tegenover het Stadhuis Rotterdam en daar wist de verkoper mij te vertellen dat de dvd's pas morgen binnen kwamen en dat het vreemd is dat er al verkocht werd. Hij zei mij dat ik de dvd's morgen rond een uurtje of 5 zou kunnen verwachten. Ben benieuwd...

Dewo Sastromihardjo
02-06-2004, 20:46
Gewoon zonder preorderen beide met tin vandaag bij frs opgehaald.
Vanmorgen even gebeld en achteruit laten zetten.

groetjes
Dewo

Nico de Graaf
02-06-2004, 20:53
Ik kreeg net dit mailtje binnen van FRS:

Beste klant,

Naar aanleiding van je pre-order voor de Walt Disney Treasures DVD 'Silly Symphonies' en/of 'Mickey Mouse in living color' het volgende.
Wegens de enorme populariteit van beide titels hebben we zowel voor Internet als voor de winkels nieuwe voorraad moeten bestellen bij de leverancier
en je bestelling hierdoor helaas niet tijdig uit kunnen leveren. We verwachten begin volgende week weer nieuwe voorraad te ontvangen, waarna we je bestelling uiteraard direct zullen verzenden. Op de datum van verzending ontvang je hierover nog een orderstatus bericht.

Onze oprechte excuses hiervoor.

Vragen of opmerkingen? Op onze site kun je voortaan via de “CONTACT” button bovenaan de site via e-mail contact met ons opnemen.

Graag willen we je wel verzoeken eerst even te kijken bij de meestgestelde vragen en de helppagina’s voor een mogelijk antwoord op je vraag. De meeste antwoorden kun je daar direct terugvinden zonder dat je op een antwoord van ons hoeft te wachten. Lekker snel dus!

Met vriendelijke groet,

FREE RECORD SHOP

Dit mailtje heb ik ook gehad, Ben blij dat ik ze van NL store al zaterdag in de bus heb gekregen. Van Bol.com heb ik vandaag Silly Symphonies gekregen. Mickey Mouse in living color hebben ze geannuleerd omdat ik had aangegeven dat ik ze alleen in tinnen verpakking wilde hebben.

Sjors van de Rebellenclub
02-06-2004, 22:01
Heb ze vandaag van Bol beiden in Tin ontvangen. Zijn erg mooi! :lol:

Christiaan Sauer
02-06-2004, 22:30
Heb MMILC besteld vandaag. Ben benieuwd... Moet alleen nog proberen Silly Symphonies te bestellen.
De andere 2 (de pre-orders) zijn de gelijke aan de huidige in de VS toch?

Michel75
03-06-2004, 11:02
De orderstatus van mijn bestelling bij 'Van Leest' staat op 'Verzonden'. Nu nog hopen dat de tin zonder deuken aankomt.... :?
Die van mij nog steeds "In bestelling bij onze leveranciers". Wanneer heb jij ze besteld?

Ik heb de DVD op 28 april besteld. Gisteravond laat (uur of 11) kreeg ik nog een mailtje dat het verzonden is. Waren ze zeker aan het overwerken. :lol:

spiedy
03-06-2004, 11:08
De orderstatus van mijn bestelling bij 'Van Leest' staat op 'Verzonden'. Nu nog hopen dat de tin zonder deuken aankomt.... :?
Die van mij nog steeds "In bestelling bij onze leveranciers". Wanneer heb jij ze besteld?

Ik heb de DVD op 28 april besteld. Gisteravond laat (uur of 11) kreeg ik nog een mailtje dat het verzonden is. Waren ze zeker aan het overwerken. :lol:

Ik heb ze 23 april besteld, bij mij staat er nog gewoon "In bestelling bij onze leveranciers". Ik ben benieuwd of ze vandaag binnen komen.

Michelle
03-06-2004, 12:05
Ik kreeg net dit mailtje binnen van FRS:

Beste klant,

Bla bla bla bla

Met vriendelijke groet,

FREE RECORD SHOP
Ik heb dit mailtje ook mogen ontvangen. Het mooie was dat de dvd's (in tin) wel al gewoon in de schappen lagen. :?

chimera01
03-06-2004, 12:20
Ik heb ze reeds mogen ontvangen van Bol in een mooi kartonnetje. Ziet er goed uit, helemaal voor het geld.

the_real_da
03-06-2004, 12:25
bij de v&d gehaald ... tegen me principes maar toen ik langs de balie liep zag ik ze achter nog in seal en tin liggen :-). Volgens mij zijn ze nog wel een tijdje in tin verkrijgbaar.

the_HunTer
03-06-2004, 12:28
Ik heb gisteravond nog een boos mailtje naar vanLeest gestuurd. Zojuist een reactie gekregen:

Wij begrijpen uw teleurstelling als u deze dvd's nog niet binnen heeft.

Ze zijn inmiddels onderweg, alleen moet de status van uw bestelling nog
verspringen in verzonden, maar dit zal vandaag gebeuren!

Met vriendelijke groet,
Het team van vanLeest

Het lijkt er dus op dat vanLeest ze dus vandaag of morgen ook echt gaat bezorgen.

Mark Knoop
03-06-2004, 13:24
Ik ben erg benieuwd, want ook mijn orderstatus is nog steeds "In bestelling bij onze leveranciers".

Rut
03-06-2004, 13:46
Ik ben erg benieuwd, want ook mijn orderstatus is nog steeds "In bestelling bij onze leveranciers".

Bij mij is de status ook nog niet gewijzigd, ik blijf hopen!!

Richard B.
03-06-2004, 15:32
Wat een circus alleen vanwege een paar dvd's. :mrgreen:

Ik ga vanavond (koopavond) op jacht naar mijn tweede setje: moederlief wil ze ook. :P

Fries46
03-06-2004, 16:49
Ja, wat een discussie op dit forum!
Ik vond het ook wel een beetje veel van het goede!

Richard B.
03-06-2004, 16:55
Nou ma heeft ze zelf al gekocht bij Musicstore Dronten maar de verkoper vertelde haar dat ie niet verwachte dat de versie met tin (waarvan mijn moeder de laatste 2 had) nog zou worden geleverd.

Zo jagen we diegenen die nog steeds op hun tins wachten nog ff wat meer de stuipen op het lijf... :twisted: :roll:

Mark Knoop
03-06-2004, 17:49
Nou, mijn Treasures zijn uiteindelijk vandaag pas verzonden nadat ik nogmaals een mailtje stuurde. Mijn bestelling stond nog altijd "In bestelling bij onze leveranciers". Dit was het antwoord dat ik kreeg. Er staat meteen ook in waarom Van Leest zo laat is...


Beste Mark,

ik weet even niet goed hoe ik dit een beetje voorzichtig onder woorden moet brengen...

Naar aanleiding van een telefoontje van een andere ongeruste klant, eerder vandaag, heb ik even mijn collega's van het verzendmagazijn gebeld. Zij vertelden mij droogjes, dat er sinds vrijdag slechts enkele (acceptgiro-)orders zijn uitgeleverd, omdat de acceptgiro-velletjs op waren...

Eerlijk gezegd staat het schaamrood me op de kaken, omdat ik een dergelijke domheid niet voor mogelijk had gehouden binnen dit bedrijf.
Effectief betekent dit, dat de betreffende orders vandaag pas de deur uit gaan. Het spijt me bijzonder dat dit zo is gelopen; onze welgemeende excuses voor deze domme en onnodige vertraging!

Met vriendelijke groet,

Flabmaster2000
03-06-2004, 18:15
Vandaag dit mailtje gekregen:
In dit mailtje vind je de status van de bestelling die je hebt geplaatst op www.vanLeest.nl:

article number artist title items ordered order status
141704 DVD walt disney Mickey Mouse in living color (2 disc) 1 vandaag geleverd
141801 DVD walt disney Silly Symphonies (2 disc) 1 vandaag geleverd


ORDERSTATUS PER ARTIKEL:

Per order geven wij de exacte status van het bestelde artikel aan.
3. "Vandaag geleverd": betekent dat het betreffende artikel vandaag verzonden wordt. Houd svp rekening met één of meer dagen voor de postbezorging!

Dus hopelijk heb ik ze morgen binnen......

Michelle
03-06-2004, 19:32
Ben maar ff naar de MM geweest en heb daar de tins gehaald. Laat ze gewoon in seal zitten. Mocht de FRS de 'verkeerde' uitleveren ondanks alle beloftes, dan he'k toch de tins.

Maar ik had eigenlijk een andere vraag: Hoe zit het nou met alle commotie rondom de speelduur van beide sets? Daar was toch ook wat om te doen geweest? De duur van onze versie zou niet alleen aan de conversie NTSC > PAL te wijten zijn maar er zou minder op de discs staan ofzo?

Klopt dit nou allemaal of was het allemaal drukte om niks?

Mark Knoop
03-06-2004, 21:22
Volgens mij was het drukte om niks. Ik heb verschillende mensen gehoord dat de inhoud gelijk is van R1 en R2. Behalve de audiotracks en de ondertitels.

Andy69
03-06-2004, 22:35
Ben maar ff naar de MM geweest en heb daar de tins gehaald. Laat ze gewoon in seal zitten.

Dus MM heeft de tin versies liggen ? En wat kosten ze daar ?

Dan ga ik morgen ook eventjes naar MM voordat ze dus weg zijn :(

Bart Pols
03-06-2004, 23:07
Ik ben gisteren de DVD's gaan oppikken bij VL in Roosendaal. Woon namelijk in België en hier weten ze in de winkels niets af van het bestaan van de Treasures.
Ze zijn echt de moeite waard !

Frank
03-06-2004, 23:48
Volgens mij was het drukte om niks. Ik heb verschillende mensen gehoord dat de inhoud gelijk is van R1 en R2. Behalve de audiotracks en de ondertitels.

De R2 is inderdaad inhoudelijk identiek aan die van van R1, van de menustructuur tot aan de easter eggs toe (behalve audiotracks en ondertitels dan). De verpakking is echter anders.

Fafa
04-06-2004, 11:29
Heb net bij VanLeest Eindhoven van allebei de edities de tin uitvoering gekocht.

Lagen er nog 3 van Micke Mouse in living color en 2 van Silly Symphonies in de winkel.

The Black
04-06-2004, 11:48
Heb ze vandaag ontvangen van Van Leest.
Ik kreeg van de postbode een kartonnen doos in mijn handen en vreesde meteen al de nodige deuken. Tot mijn verbazing zaten die er gelukkig niet in.
Wel zijn de tins iets groter dan die van R1.

Evil Hobbit
04-06-2004, 15:26
Toen gister ochtend om 11 uur de teller bij van Leest nog op in bestelling bij onze leverancier stond ben ik maar gelijk naar Media Markt Centrum Rotterdam gegaan. En daar hadden ze nog 4 exemplaren in Tin in Seal, Deuk -en Krasvrij liggen. Heb die 2 direct gekocht. 12.99 de stuk. Lang leve mediamarkt :wink: Daarna gelijk naar van Leest gegaan en gevraagd of ik de bestelling kon annuleren. Geen probleem zeiden ze. Dus ik me ordernummer gegeven en hij de bestelling annuleren. Komt er deze ochtend een mailtje binnen dat de bestelling verzonden is. Achja soms is er ook geen touw meer aan vast te knopen...

...Ik vind he wel jammer dat de tins logger zijn dan de US versies. Die zijn zo mooi afgewerkt met elke dvd zijn eigen opdruk en niet dezelfde grijze stikker. Deze tins ken je ook niet makkelijk op een rij in de kast plaatsen en ook het kartonnetje voor om de tins mis ik een beetje. Wat ik wel erg gaaf vind is het, tja hoe noem je dat:), zachte kussentje waar je de standaard ceepcase in plaatst. Maarja, toch tof dat er dus uberhaupt nog tins uitgekomen zijn in Nederland.

Christiaan Sauer
04-06-2004, 15:45
Ik zal zo eens kijken of ik al bericht heb van de FRS dat ik hem kan ophalen. Heb vandaag ook Silly Symphonies opgehaald. Die tinnenbox is alleen wel een tegenvaller als je de R1 ook hebt. Waarom niet gewoon dezelfde box gemaakt? Of iig qua afmetingen? Ik heb mijn dvd's op maatschappij staan en dan op alfabet. Maar ik ga nu mijn Canadese en nederlandse Treasures mooi niet door elkaar zetten. Ziet er niet uit...
Maar, ze zullen vast en zeker genieten zijn om te kijken. En daar gaat het om (y)

Robbie25jr
04-06-2004, 16:01
Heb ze eindelijk binnen. Vanavond lekker Mickey kijken;)

BonzoDuck
04-06-2004, 17:11
Die tinnenbox is alleen wel een tegenvaller als je de R1 ook hebt

Eigenlijk vind ik de box een meevaller, ik had namelijk helemaal geen box verwacht toen werd aangekondigd dat ze ook hier uitkwamen. Zou een tegenvaller zijn als de volgende delen zonder box verschijnen.
En bovendien zijn ze nog eens spotgoedkoop, terwijl de oplage natuurlijk veel kleiner is dan bij de R1.

Natuurlijk ben ik met je eens dat de R1 boxen mooier zijn, alleen zijn dat bij de laatste zending echt geen CE's meer gezien de grote oplage. Helaas heb ik alleen de laatste 4 maar.

Paul_Knoop
04-06-2004, 19:49
Weet iemand eigenlijk al of de rest van de treasures worden gereleased hier in nederland?

4 augustus komt mickey in living color 2 en donald duck dan nog uit maar hoe staat het met mickey in black and white en the complete goofy?

Frank
04-06-2004, 19:51
4 augustus komt mickey in living color 2 en donald duck dan nog uit maar hoe staat het met mickey in black and white en the complete goofy?

Over andere Treasures dan bovengenoemde is vooralsnog niets bekend.

Richard B.
04-06-2004, 20:10
4 augustus komt mickey in living color 2 en donald duck dan nog uit maar hoe staat het met mickey in black and white en the complete goofy?

Over andere Treasures dan bovengenoemde is vooralsnog niets bekend.
Ik heb zo het vermoeden dat 'Mickey Mouse In Black & White' en 'The Complete Goofy' ook nog wel zullen verschijnen als deze serie een succes is (en dat lijkt me nu wel zeker want ze vliegen de winkel uit).

Bart Pols
05-06-2004, 09:40
Betreffende de release van The Chronological Donald is er al een bevestiging dat deze uitkomt ter gelegenheid van zijn 70e verjaardag. Maar over MMILC2 heb ik nog nergens een officiele aankondiging gezien.

Ik ben van mening dat ze ofwel de hele reeks moeten uitbrengen (liefst inclusief tins) of anders gewoon beter niks hadden uitgebracht.

mjlfadriaans
05-06-2004, 10:41
Ik zou liegen als ik al het wekr van Disney uit mijn hoofd ken, maar ik kan me een filmpje herinneren waarbij een vrij grote zingende walvis op een podium kwam zingen. Ik had zelf gedacht dat 'ie bij de Silly Symphonies zou zitten, maar niet dus .... misschien het jaartal of zo?

Frank
05-06-2004, 10:48
Betreffende de release van The Chronological Donald is er al een bevestiging dat deze uitkomt ter gelegenheid van zijn 70e verjaardag. Maar over MMILC2 heb ik nog nergens een officiele aankondiging gezien.

Disney publiceert regelmatig een lijst met een overzicht van hun toekomstige releases en zowel Chronological Donald als Mickey Mouse in Living Color - Volume 2 staan daar op. Er is nog geen officieel persbericht verschenen, maar dat komt nog wel.

Voor een actueel overzicht van alle komende Disney-releases kun je terecht bij www.disneyinfo.nl (klik op releaselijst).

Bart Pols
05-06-2004, 10:51
Ik zou liegen als ik al het wekr van Disney uit mijn hoofd ken, maar ik kan me een filmpje herinneren waarbij een vrij grote zingende walvis op een podium kwam zingen. Ik had zelf gedacht dat 'ie bij de Silly Symphonies zou zitten, maar niet dus .... misschien het jaartal of zo?

Dit komt uit de film "Make Mine Music" uit 1946. Titel van de short is ' The Whale Who Wanted To Sing At The Met"

Bart Pols
05-06-2004, 11:09
Ik zou liegen als ik al het wekr van Disney uit mijn hoofd ken, maar ik kan me een filmpje herinneren waarbij een vrij grote zingende walvis op een podium kwam zingen. Ik had zelf gedacht dat 'ie bij de Silly Symphonies zou zitten, maar niet dus .... misschien het jaartal of zo?

Dit komt uit de film "Make Mine Music" uit 1946. Titel van de short is ' The Whale Who Wanted To Sing At The Met"

In 1954 is deze opnieuw uitgebracht als "Willie the Operatic Whale".
Dit is geen Silly Symphony.

mjlfadriaans
05-06-2004, 11:17
Ik zou liegen als ik al het wekr van Disney uit mijn hoofd ken, maar ik kan me een filmpje herinneren waarbij een vrij grote zingende walvis op een podium kwam zingen. Ik had zelf gedacht dat 'ie bij de Silly Symphonies zou zitten, maar niet dus .... misschien het jaartal of zo?

Dit komt uit de film "Make Mine Music" uit 1946. Titel van de short is ' The Whale Who Wanted To Sing At The Met"

In 1954 is deze opnieuw uitgebracht als "Willie the Operatic Whale".
Dit is geen Silly Symphony.

Ok, thnx. Ik hoop dat 'ie wel ergens op gaat verschijnen, vond ik altijd wel een indrukwekkend filmpje. Maar ik heb nog 700+ minuten te gaan van wat ik eerder deze week heb aangeschaft :).

Joost v.d. Ham
05-06-2004, 12:05
in vergelijking met de R1 versie ziet de verpakking er niet uit.......maarja wat wil je voor een fractie van de prijs.

Echt gelimiteerd zijn die tins volgens mij niet hoor, liggen gewoon met hele stapels in alle winkels.

Mark Knoop
05-06-2004, 13:56
Ik heb ze vanmorgen binnen gekregen. Zonder deuken. Ik heb de R1 tins nooit in het echt gezien, maar ik vind deze erg mooi. Ik heb al een aantal filmpjes gekeken.

Bambi
05-06-2004, 16:29
Ik zou liegen als ik al het wekr van Disney uit mijn hoofd ken, maar ik kan me een filmpje herinneren waarbij een vrij grote zingende walvis op een podium kwam zingen. Ik had zelf gedacht dat 'ie bij de Silly Symphonies zou zitten, maar niet dus .... misschien het jaartal of zo?
Dit is "The Whale Who Wanted to Sing at the Met" (of zoals het ook wordt genoemd: "Willie the Operatic Whale") en is een segment van de film Make Mine Music uit eind jaren '40.
Deze film is nog niet uit op DVD in R2.

EDIT: :oops: Zag dat anderen me al voor waren :oops:

Marcel den Haan
05-06-2004, 17:40
Heb ze ook binnen en zien er inderdaad niet uit naast mijn R1's. Ik ging voor deze omdat ze goedkoop waren en ik anders weer 40-45 euro per Treasure kwijt zou zijn op Ebay, maar dit is toch ook wel wennen.

BonzoDuck
05-06-2004, 20:08
Ik vind het een beetje jammer dat veel mensen alleen maar vertellen dat ze het jammer vinden dat de box minder mooi is dan de R1.
Wees eens blij met deze NL uitgave, op zich gewoon mooi en heel erg goedkoop. Als ik uitgever was zou ik denken waarom doe ik er nog een blik om heen, de echte liefhebbers vinden het toch al niks.
Waarom niet gewoon hopen dat de volgende NL versies ook gewoon in blik uitkomen, dan wordt het toch een mooie serie?
Het zou pas een tegenvaller zijn als dt niet zo was!
Dus wees eens positief over deze mooie goedkope uitgave.

Bart Pols
05-06-2004, 20:49
Ik vind het een beetje jammer dat veel mensen alleen maar vertellen dat ze het jammer vinden dat de box minder mooi is dan de R1.
Wees eens blij met deze NL uitgave, op zich gewoon mooi en heel erg goedkoop. Als ik uitgever was zou ik denken waarom doe ik er nog een blik om heen, de echte liefhebbers vinden het toch al niks.
Waarom niet gewoon hopen dat de volgende NL versies ook gewoon in blik uitkomen, dan wordt het toch een mooie serie?
Het zou pas een tegenvaller zijn als dt niet zo was!
Dus wees eens positief over deze mooie goedkope uitgave.

Ik ben het daar volkomen mee eens! (y)

Bambi
06-06-2004, 08:16
Ik vind het een beetje jammer dat veel mensen alleen maar vertellen dat ze het jammer vinden dat de box minder mooi is dan de R1.
Wees eens blij met deze NL uitgave, op zich gewoon mooi en heel erg goedkoop. Als ik uitgever was zou ik denken waarom doe ik er nog een blik om heen, de echte liefhebbers vinden het toch al niks.
Waarom niet gewoon hopen dat de volgende NL versies ook gewoon in blik uitkomen, dan wordt het toch een mooie serie?
Het zou pas een tegenvaller zijn als dt niet zo was!
Dus wees eens positief over deze mooie goedkope uitgave.
Dat klopt helemaal...
Als je gewoon met de Treasures verzameling begint op basis van de R2 (en ze blijven allemaal in tin uitkomen), dan krijg je ook een bij elkaar passende verzameling.
Aangezien ik zelf met de R1 ben begonnen, zal ik die ook blijven kopen (ondanks de bijzonder gunstige prijs van de R2!!) om de serie uniform te houden! (Een extra reden is dat in R1 meer Treasures uitkomen, die hier in R2 hoogstwaarschijnlijk niet zullen gaan verschijnen vanwege de kleinere groep ge-interesseerden).

Marcel den Haan
06-06-2004, 08:17
Tuurlijk is het een mooie uitgave, maar niet als je een paar R1's ernaast hebt staan ! Er had dus meer ingezeten en dat is gewoon jammer. Waarom een ander formaat tin, waarom geen collector's card en waarom geen nummering? Ben het dus met je eens dat het een mooie uitgave is en dat we blij moeten zijn, maar dus minder blij om de bovengenoemde reden.

Menno Hagendoorn
06-06-2004, 09:10
Voor deze prijs mag je (zeker voor een 2-disc) zeker niet klagen om de uitvoering.
Ik vind ze best mooi, en ben alleen maar blij dat ze hier nu ook verkrijgbaar zijn :D , laat ons hopen dat de collectie flink wordt uitgebreid.
De dvd's trouwens zijn echt geweldig!, superveel easter eggs ook, met daarna meteen het bijbehorende filmpje!
Deze ga ik zeker weten sparen (in tin uiteraard)

Bravestarr
06-06-2004, 11:01
Ik ben net begonnen aan disc 2 van mickey in living color en nu kwam ik er tot mijn verbazing achter dat ik een zwart balkje heb aan de rechterkant van mijn scherm. Hebben meerderen dit probleem of is het een op zichzelf staand iets?

Frank
06-06-2004, 11:13
Ik ben net begonnen aan disc 2 van mickey in living color en nu kwam ik er tot mijn verbazing achter dat ik een zwart balkje heb aan de rechterkant van mijn scherm. Hebben meerderen dit probleem of is het een op zichzelf staand iets?

Alle tekenfilms hebben boven, onder, links en rechts een klein zwart balkje, zodat je geen beeld verliest bij de eventuele overscan (dat veel televisies hebben).

Bravestarr
06-06-2004, 11:20
Ik ben net begonnen aan disc 2 van mickey in living color en nu kwam ik er tot mijn verbazing achter dat ik een zwart balkje heb aan de rechterkant van mijn scherm. Hebben meerderen dit probleem of is het een op zichzelf staand iets?

Alle tekenfilms hebben boven, onder, links en rechts een klein zwart balkje, zodat je geen beeld verliest bij de eventuele overscan (dat veel televisies hebben).

Maar ik heb het alleen rechts en alleen op disc 2.

FLEPSER
06-06-2004, 11:24
wanneer zouden de aankomende R2 Tins in de pre-order gaan?

Frank
06-06-2004, 11:30
Maar ik heb het alleen rechts en alleen op disc 2.

Ik denk dat dit toch met de overscan te maken heeft, maar misschien heeft er iemand een betere verklaring.

http://members.chello.nl/f.vincent1/diversen/mm01.JPG http://members.chello.nl/f.vincent1/diversen/mm02.JPG

EDIT: Ik heb net nog een aantal tekenfilms van MMILC gezien en ik zie steeds bovenaan een kleine balk. Het ligt volgens mij dus echt aan de overscan.

FLEPSER
06-06-2004, 15:43
Beste mensen ik heb een antwoord gevonden op de door mij, een aantal posts geleden, gestelde vraag.
Op www.frs.nl staan voor 04-08-2004 te PRE-ORDEREN: Chronological Donald & Micky Mouse In Living Color: Volume 2.
Per Stuk verkrijgbaar voor de prijs van 14.99 Euro!

Richard B.
06-06-2004, 23:49
Beste mensen ik heb een antwoord gevonden op de door mij, een aantal posts geleden, gestelde vraag.
Op www.frs.nl staan voor 04-08-2004 te PRE-ORDEREN: Chronological Donald & Micky Mouse In Living Color: Volume 2.
Per Stuk verkrijgbaar voor de prijs van 14.99 Euro!
Cool! Die ga ik dus zeker kopen maar ook zeker niet pre-orderen. ;)

Wizzykit
07-06-2004, 00:12
Beste mensen ik heb een antwoord gevonden op de door mij, een aantal posts geleden, gestelde vraag.
Op www.frs.nl staan voor 04-08-2004 te PRE-ORDEREN: Chronological Donald & Micky Mouse In Living Color: Volume 2.
Per Stuk verkrijgbaar voor de prijs van 14.99 Euro!
Cool! Die ga ik dus zeker kopen maar ook zeker niet pre-orderen. ;)

Al helemaal niet bij frs...
Kreeg mijn eerste pre-order zo gedeukt en beschadigd binnen dat je zou denken dat ze ECHT de oorlog hebben meegemaakt!!
:(

Bart Pols
07-06-2004, 20:33
Hier de reactie van BVHE NL op mijn vraag naar nieuwe Treasures en release-dates.


Geachte heer Pols,

Bedankt voor uw e-mail aan Buena Vista Home Entertainment.

Er staan inderdaad nog Disney Treasures releases gepland. Chronological Donald's release staat momenteel gepland voor augustus maar dit is onder voorbehoud, het kan nog aangepast worden. Voor andere Treasures zijn op dit moment nog geen data of titels bekend.

We hopen dat uw vraag hiermee beantwoord is. Mocht u nog andere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Disney Servicelijn

Rut
08-06-2004, 07:31
Mijn Treasure's zijn binnen!!! De post was zaterdag al aan de deur geweest, maar toen was ik niet thuis :cry:
Ik vind de boxen geweldig, al heb ik geen vergelijkend materiaal met de R1-versie's!!! Nu alleen nog een mooie standaard vinden waar ze in passen, nu vallen ze om in de kast!!!

Michelle
08-06-2004, 09:01
Nu alleen nog een mooie standaard vinden waar ze in passen, nu vallen ze om in de kast!!!
Ga langs bij de Blokker, vraag om bordenstandaards en neem ze mee voor € 1,29 p/s ;)

Er past ook een box in: Indiana Jones, BTTF, Mummy, ze staan allen in zo'n standaard bij mij.

Rut
08-06-2004, 09:06
Nu alleen nog een mooie standaard vinden waar ze in passen, nu vallen ze om in de kast!!!
Ga langs bij de Blokker, vraag om bordenstandaards en neem ze mee voor € 1,29 p/s ;)

Er past ook een box in: Indiana Jones, BTTF, Mummy, ze staan allen in zo'n standaard bij mij.

Was al benieuwd of ze daar in zouden passen!!

Bedankt voor de tip (y)

Anonymous
08-06-2004, 16:19
Ik heb vandaag Micky Mouse In Living Color en de Silly Symphonies gekocht en ze zijn echt superleuk, kan nie wachten op de volgende treasures.
Maar k hoor iedereen over R1 praten en dat die zooo geweldig zijn, iemand een link naar die plaatjes van R1 versies?

Haay1971
08-06-2004, 16:44
Ik ben ook zeer tevreden met deze R2 uitgave van Mickey Mouse in Living Color Volume 1. Hopelijk komen Mickey ILC Vol.2 en Chonological Donald Vol.1 ook in dezelfde blik uitgave. Maar afwachten he...

Anonymous
08-06-2004, 16:50
Ik ben ook zeer tevreden met deze R2 uitgave van Mickey Mouse in Living Color Volume 1. Hopelijk komen Mickey ILC Vol.2 en Chonological Donald Vol.1 ook in dezelfde blik uitgave. Maar afwachten he...


Dat is volgens mij geen kwestie van afwachten, want als die mensen een BEETJE verstand hebben sodemieteren ze AL die treasures IN blik uitgave naar NL, zijn genoeg mensen die het willen hebben.

:) ze kicken ass :P

Paul_Knoop
08-06-2004, 19:29
13 mei besteld en nu staat er op de frs site dat de sillysymphonies zijn verzonden maar mickey mouse nog steeds niet :cry:

ook word er in het midden gelaten of ze in tinnen blok worden geleverd of dat we de standaard versie krijgen....

leuk dat pre-orderen :lol:

theThinWhiteDuke
08-06-2004, 20:01
Ik heb vandaag Micky Mouse In Living Color en de Silly Symphonies gekocht en ze zijn echt superleuk, kan nie wachten op de volgende treasures.
Maar k hoor iedereen over R1 praten en dat die zooo geweldig zijn, iemand een link naar die plaatjes van R1 versies?
Hopla: http://www.ultimatedisney.com/treasures.html

Anonymous
08-06-2004, 20:09
Ik heb vandaag Micky Mouse In Living Color en de Silly Symphonies gekocht en ze zijn echt superleuk, kan nie wachten op de volgende treasures.
Maar k hoor iedereen over R1 praten en dat die zooo geweldig zijn, iemand een link naar die plaatjes van R1 versies?
Hopla: http://www.ultimatedisney.com/treasures.html


Nou ik heb ze even bekeken en ik moet zeggen dat ik niet zo veel verschil zie anders met R2, ja R2 is niet gelimiteerd, heeft geen nummer en geen echtheidscertificaat ( persoonlijk vind ik dat ook wel jammer, maar goed )

De inhoud blijft toch exact hetzelfde volgens mij? En de prijzen liegen er hier niet om haha vergeleken bij de prijzen die ze voor die R1 moeten betalen soms.
Ik ben allang blij dat we hier in NL een leuke collectie disney treasures krijgen :) Ik heb ze zelf in zon tinnen box ( de eerste 2 ) maar komt de 2e druk van de eerste 2 Treasures dan niet in box ofzo?

Christiaan Sauer
08-06-2004, 20:41
Het is in hele sterke mate de tinnenbox van de R1 die gewoon echt mooier is :)
Maar, we mogen blij zijn dat we in NL ook weer een paar tinnen boxen krijgen :) Heb er dan ook 2 van thuis staan.

Anonymous
08-06-2004, 21:37
40 euro of 15 euro denk ik dan maar;)


Maarrrr de inhoud is toch precies hetzelfde ?

Bambi
08-06-2004, 21:42
40 euro of 15 euro denk ik dan maar;)


Maarrrr de inhoud is toch precies hetzelfde ?
De inhoud is identiek. En EUR 40,- voor de R1?? Dat kosten ze nu wellicht, maar zeker niet bij aankoop direct bij uitbreng. Ik heb voor mijn Treasures per stuk niet meer betaald dan EUR20,-.....
Daarnaast: als Disney-completist moet je wel voor de R1 gaan. Er komen namelijk meer Treasures uit in R1 dan in R2 (bijvoorbeeld Davy Crockett en On The Front Lines).

DC
08-06-2004, 22:34
Er komen namelijk meer Treasures uit in R1 dan in R2 (bijvoorbeeld Davy Crockett en On The Front Lines).

hoezo? staat al vast dan dat deze niet/nooit op regio 2 zullen worden uitgebracht?

Mark Knoop
09-06-2004, 10:27
Voor die Treasures is hier in Nederland denk ik geen markt.

Frank
09-06-2004, 12:17
Voor die Treasures is hier in Nederland denk ik geen markt.

Dat denk ik ook niet. Davy Crocket bijvoorbeeld is hier nooit echt bekend geworden, althans lang niet zo bekend als in Amerika en welke distributeur wil nou DVD's uitbrengen die misschien niet goed zullen verkopen?

Bart Pols
09-06-2004, 12:35
Voor die Treasures is hier in Nederland denk ik geen markt.

Dat denk ik ook niet. Davy Crocket bijvoorbeeld is hier nooit echt bekend geworden, althans lang niet zo bekend als in Amerika en welke distributeur wil nou DVD's uitbrengen die misschien niet goed zullen verkopen?

Ik ben van mening dat bij de Treasures de grote verzamelwaarde primeert en niet het commerciele succes als uitgangspunt dienen te hebben. (dit is natuurlijk altijd mooi meegenomen)
Dus ik hoop dat Disney het niet nalaat om de voor Europa iets minder interessante titels (maar zeker niet voor mij en ik denk hierbij vele andere) ook voor R2 uit te brengen.

Frank
09-06-2004, 12:45
Ik ben van mening dat bij de Treasures de grote verzamelwaarde primeert en niet het commerciele succes als uitgangspunt dienen te hebben.

Ik ben bang dat ze daar bij Disney anders over denken, maar het zou natuurlijk wel fijn zijn als alle Treasures worden uitgebracht. De tijd zal het leren...

Hans De Bisschop
09-06-2004, 13:13
Het belangrijkste vind ik nog steeds dat men alle normale animatie op DVD uitbrengt, dus alle shorts en liefst ook een paar van de tv-series.

On the Front Lines zullen we in R2 denk ik nooit zien, simpelweg om het feit dat ze die in Duitsland, Italië, Oostenrijk en Japan al niet moeten gaan releasen me dunkt.

Nu ja, denk ook niet dat je met die set veel mist, 60 jaar oude propaganda interesseert me geen moer, zelf al ben ik een groot Disney fan en ben ik er als de kippen bij om de andere treasures (met normale animatie) te kopen. :)

Mark Knoop
09-06-2004, 13:34
Inmiddels zijn de tins bij Vanleest uitverkocht.

DC
09-06-2004, 13:59
Nu ja, denk ook niet dat je met die set veel mist, 60 jaar oude propaganda interesseert me geen moer,

dat lijkt me nou juist cool om te zien

Furanku
09-06-2004, 14:17
Ik hoop trouwens dat On the Frontlines hier nog wel wordt uitgebracht..

naast silly symphonies en chronical donald wil ik die nog hebben... verdere releases uit die treasuresserie boeien mij niet zo..

Hans De Bisschop
09-06-2004, 14:41
Nu ja, denk ook niet dat je met die set veel mist, 60 jaar oude propaganda interesseert me geen moer,

dat lijkt me nou juist cool om te zien

Cool ? :roll:

Anonymous
09-06-2004, 15:29
40 euro of 15 euro denk ik dan maar;)


Maarrrr de inhoud is toch precies hetzelfde ?
De inhoud is identiek. En EUR 40,- voor de R1?? Dat kosten ze nu wellicht, maar zeker niet bij aankoop direct bij uitbreng. Ik heb voor mijn Treasures per stuk niet meer betaald dan EUR20,-.....
Daarnaast: als Disney-completist moet je wel voor de R1 gaan. Er komen namelijk meer Treasures uit in R1 dan in R2 (bijvoorbeeld Davy Crockett en On The Front Lines).


Nou, moeten is een groot woord, mijn dvd speler kan geen regio 1 afspelen namelijk

Bambi
09-06-2004, 19:19
Daarnaast: als Disney-completist moet je wel voor de R1 gaan. Er komen namelijk meer Treasures uit in R1 dan in R2 (bijvoorbeeld Davy Crockett en On The Front Lines).
Nou, moeten is een groot woord, mijn dvd speler kan geen regio 1 afspelen namelijk
Het is maar hoe je het "moeten" opvat.... Wil je alles van Disney compleet hebben, zul je (afgezien van het feit of je DVD-speler wel of niet R1 discs kan afspelen) momenteel toch voor de R1 Treasures moeten gaan.

Nu wil ik niet zeggen dat ik een echte completist ben (hoewel je dat gezien mijn collectie misschien wel zou verwachten), maar er zijn toch zeker wel bepaalde zaken die ik een juiste aanvulling van mijn collectie vindt. Zo zal ik nooit gaan voor de compleetheid van de normale live-action films. Mijn primaire verzameling ligt bij de animatie en alles wat daar mee te maken heeft. Dat is voor mij ook een reden om de twee DVD's met cartoons van Ub Iwerks aan te schaffen. Ub is namelijk van groot belang geweest voor de ontwikkeling van Mickey Mouse en de Silly Symphonies. Begin jaren '30 heeft geprobeerd het op zichzelf te doen, maar is daar in gefaald. Hij is teruggekeerd bij Disney als technische man en is de grondlegger van vele technieken die nu nog worden gebruikt in de traditionele animatie. Onder andere de Multiplane Camera is grotendeels door Ub uitgedacht.

Bambi
09-06-2004, 19:20
Er komen namelijk meer Treasures uit in R1 dan in R2 (bijvoorbeeld Davy Crockett en On The Front Lines).

hoezo? staat al vast dan dat deze niet/nooit op regio 2 zullen worden uitgebracht?
Vast staat het niet, maar zoals ook al door anderen aangegeven: de markt is er hier niet voor.