PDA

Bekijk de volledige versie : Die Hard: With A Vengeance [DVD]



Eric van Ballegoie
18-07-2001, 23:04
Die Hard: With A Vengeance [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=170)

Dave
03-03-2002, 09:37
Ik heb deze film toen deze op video uitkwam gehuurd en vond het meteen een TOP film, heb hem daarom ook een tijdje terug aangeschaft en weer opnieuw met volle teugen genoten!!! echt een hele gave actie film!!

Ohjajoh!?
05-03-2002, 16:55
Nu nog alleen een special edition ervan:D

Kasper P.
08-03-2002, 20:55
Ik heb ergens gelezen (weet ff niet meer waar) dat de SE release van Die hard 3: die hard with a vengeance op 26 mei is gepland.

Dave
11-09-2002, 18:04
Ik heb deze film toen deze op video uitkwam gehuurd en vond het meteen een TOP film, heb hem daarom ook een tijdje terug aangeschaft en weer opnieuw met volle teugen genoten!!! echt een hele gave actie film!!
En vandaag weer verkocht maar er wel de 2Discs SE voor in de plaats terug gekocht :cool: eindelijk de waardige opvolger voor deze topper (y)

music_maniac1965
05-01-2003, 00:10
ik heb de SE versie gekocht van die hard with a vengence. echt een lekkere film om zonder nadenken van te genieten. ik heb dus geen cijfer gegeven voor deze dvd, want ik heb de SE versie, en die verschilt waarschijnlijk van deze normale versie.

Thijs te Riele
20-02-2003, 18:07
Beste DVD.nl crew,

waarom staat er nog geen recensie over Die Hard 3 SE op jullie site?
Voor degenen die hem al aangeschaft hebben: Zijn de extra's een beetje de moeite waard of kan ik net zoe goed de 'gewone' versie van Die Hard 3 kopen?

Die Hard 3 SE €14,99 bij de FRS!

ps. Ik hoorde laatst dat er misschien ook nog een 4e Die Hard uit zou komen. Weet iemand hier iets meer van?

HiddeV
20-02-2003, 18:35
Beste DVD.nl crew,

waarom staat er nog geen recensie over Die Hard 3 SE op jullie site?
Voor degenen die hem al aangeschaft hebben: Zijn de extra's een beetje de moeite waard of kan ik net zoe goed de 'gewone' versie van Die Hard 3 kopen?

Die Hard 3 SE €14,99 bij de FRS!



met kortings kaart 13,49 en ja de extra's zijn zeker de moeite waard! ik denk zoiets van 4 uur aan leuke extra's. kan zien hoe de stunts zijn gemaakt, interviews, making of, enz.
en een foutje op het hoesje, er is ook nog een franse DTS audiospoor op te vinden, maar misschien hebben ze dat wel expres er niet op gezet, misschien te verwarrend.

en dvd.nl crew waarneer komt er een review van de SE?:)

expo
21-02-2003, 13:28
Iedereen is vol van deel 1, maar ik vond deze toch leuker.
't Zal wel aan mij liggen, opgegroeid met goeie SFX en denderende explosies.

Thijs te Riele
25-02-2003, 16:03
ps. Ik hoorde laatst dat er misschien ook nog een 4e Die Hard uit zou komen. Weet iemand hier iets meer van?

Ik ben zelf maar 's f op onderzoek uitgegaan en er komt in 2004 een nieuwe Die Hard uit, nl. Die Hard 4: Die Hardest.
In Hollywood zijn ze heel erg goed in het verzinnen van iets nieuws.

Zie: http://uk.imdb.com/Title?0337978[/url]

René Groen
25-02-2003, 16:08
Je reageert ook op een bericht van een jaar geleden :wink:

Thijs te Riele
27-02-2003, 17:41
Je reageert ook op een bericht van een jaar geleden :wink:

Ja sorry, maar een jaar geleden had ik deze site ook nog niet ontdekt. :oops: Daarom moet ik nu het een en ander inhalen. Zal de volgende keer beter opletten. :wink:

Maarten van Krimpen
01-05-2003, 14:50
Echt een hele spannende en grappige film. Ik heb echt genoten!

Redondo
12-06-2003, 15:21
Deze film met Bruce Willis neemt je vanaf het begin tot het einde mee in een geweldige actie. Het is geen moment vervelend. Bruce Willis, alias John McClane, speelt een indrukwekkende rol en hetzelfde kan zeker gezegd worden van Jeremy Irons, zijn tegenspeler.
Het verhaal gaat over een politieagent die verzeild raakt in de spelletjes van een psychopaat. Hij laat hem, samen met Zeus (Samuel L. Jackson), de meest onnozele en spannende raadsel oplossen, terwijl hij en zijn Duitse makkers een grote overval beraamt en pleegt. Een spannende film, waarbij je meerdere malen naar het puntje van je stoel schuift. Wat mij betreft beter dan de eerdere versies van Die Hard. De dvd is van goede kwaliteit en de extra's zijn acceptabel. Een must buy!

Vince2301
20-09-2005, 16:46
Ik heb de SE versie. Wat me opvalt is dat de vertaling (subtitles dus) erg slecht gedaan is. Het lijkt wel Discovery Channel!

Bv. Do you know a cop-trick to open the lock? wordt vertaald met: Komt de politie het slot openmaken?

En zo gaat het zo'n beetje de hele film door.

Verder prima in orde overigens. :)

Beatrice M.
20-09-2005, 18:45
[quote="Vince2301"]Ik heb de SE versie. Wat me opvalt is dat de vertaling (subtitles dus) erg slecht gedaan is. Het lijkt wel Discovery Channel!

Bv. Do you know a cop-trick to open the lock? wordt vertaald met: Komt de politie het slot openmaken?

Zullen weer Belgen geweest zijn.

Roy Langeveld
21-09-2005, 13:50
Zullen weer Belgen geweest zijn.

De Belgen zijn anders doorgaans best correct met het vertalen van films. Ze gebruiken alleen wel eens termen en zegswijzen die door ons Nederlanders niet of nauwelijks (meer) gebruikt worden. Zoals:

flik = smeris, wout, juut, agent
verwittigen = waarschuwen
trachten = proberen

Soms laten ze het werkwoord 'kunnen' wel weg: "Ik kan het niet zien" wordt dan in het Vlaams "Ik zie het niet". Voor Nederlanders heeft dat laatste echter een iets andere betekenis.

Dennis Kuijper
04-03-2006, 00:51
Ik heb zelf de Special edition versie.Nadat ik vandeweek deel 1 en 2 gezien had was het uiteraard de beurt aan deel 3 en de quote ''save the best voor lest'' is hier goed van toepassing.Het is misschien bijna 10 jaar geleden dat ik deze film voor het laatst zag en was haast vergeten hoe goed deze film eigenlijk is.Dit deel overtreft gewoon de twee voorgaande delen met gemak wat opzich eigenlijk best wel uniek is want ik kan geen derde deel van een trilogy opnoemen waarvan ik het derde deel beter vind op deze film na.De combi Willis/Jackson vind ik heel sterk,de chemistry tussen die twee werkt gewoon perfect.De humor is ook goed getimed en niet overdone of het gevoel geeft in de film van,nu is het tijd voor een grap wat ik wel bij deel 1 vooral had.Alles kwam ook een stuk realisticher over en loopt de film vanaf begin als een geoliede machine.Irons vond ik verder een goede badguy die gelukkig niet over the top in z,n rol ging.De aktie scenes zien er weer gewoon goed uit net als in de andere delen.Zijn er dan helemaal geen minpunten,jawel,wat ik een klein beetje miste was zweethandjes spanning vooral bij de climax.
Kan alleen maar afsluiten met dat ik dit gewoon een topper in z,n genre vind.9/10

Philippe
04-03-2006, 16:00
Inderdaad een topper in zijn genre. Deel 1 staat wat mij betreft nog altijd bovenaan, één van de beste actiefilms ooit gemaakt.