PDA

Bekijk de volledige versie : Dirty Pretty Things



Xin
10-10-2003, 15:54
Dirty Pretty Things

De film "Dirty Pretty Things" heb ik een paar maanden geleden in de USA gezien. Deze film is echt een aanrader. Geen actie, geen dure CGI gewoon een goed verhaal over mensen. Draait nu in NL.
Top film.

Recentie. Maar kan beter gaan zonder maar iets van het verhaal te weten.
[http://www.cinema.nl/cinema/magazines/news/index.jsp?portals=3142294&kaft=4134473&news=14341812&magazines=5268514]

Rob P.
10-10-2003, 19:36
Ik heb 'm vorig jaar gezien op het IFFR en ik moet zeggen. Ècht bijzonder is ie niet. De Audrey Tautou liefhebbers zullen onwaarschijnlijk wel genieten van deze film, maar persoonlijk vind ik hem niet boven het gemiddelde uitkomen. Vooral wanneer je naar het verhaal kijkt, zit weinig ontwikkeling en het blijft allemaal een beetje aan de oppervlakte.

Ikzelf vond het een beetje kleurloos neutraal filmpje, ondanks Audrey Tautou. Gemiddeld, maar niet slecht.

Xin
14-10-2003, 09:13
Jammer dat je er zo over denkt. Ik vind de film een verademing tussen alle grote Amerikaanse films die maar over je uit worden gestort. De film laat het leven zien van echte mensen. Iets wat ook in NL kan gebeuren. Nu zie ik veel Amerikaanse films en de laatste tijd zijn er maar echt weinig echte goede films gemaakt. Deze film heeft een goed verhaal en daar is niet veel geld voor nodig, ik vind dat dit soort films meer aandacht mogen krijgen.

Rob P.
14-10-2003, 10:51
Zeker! Klopt ook wel wat je zegt, maar op een of andere manier kwam ik er gewoon niet in. Heb je the Good Girl al gezien? Dan zal je dat zeker ook wel een betere film vinden. In vergelijking met het normale Hollywood werk. Op een of andere manier ademt die film wel de gehele speelduur een sfeer uit, die mij wel toen wel pakte. Wat Dirty Pretty Things helaas niet deed. :wink:

xandernijsten
23-10-2003, 10:24
Ik wil hem ook zo graag zien, maar het blijkt maar weer dat de meeste bioscopen hier alleen maar oog hebben voor al die commerciële films (en dat maakt mij niet blij).

Hetzelfde met films als 25th Hour, Adaptation, About Schmidt... als je niet in omgeving Amsterdam woont, kun je het wel vergeten.

Rob P.
23-10-2003, 19:21
Hetzelfde met films als 25th Hour, Adaptation, About Schmidt... als je niet in omgeving Amsterdam woont, kun je het wel vergeten.

(eventjes off topic..excuses.. :oops: )

ho...ho..hoo.. 's eventjes..! :o ...in Rotterdam ken het natuurlijk ook gewoon hè?.. :wink: Ik begrijp wel watje bedoelt, maar als geboren Rotterdammer kan ik een dergelijke post natuurlijk niet onbeantwoord laten.. :lol: :lol: :wink:

xandernijsten
23-10-2003, 21:13
Hetzelfde met films als 25th Hour, Adaptation, About Schmidt... als je niet in omgeving Amsterdam woont, kun je het wel vergeten.

(eventjes off topic..excuses.. :oops: )

ho...ho..hoo.. 's eventjes..! :o ...in Rotterdam ken het natuurlijk ook gewoon hè?.. :wink: Ik begrijp wel watje bedoelt, maar als geboren Rotterdammer kan ik een dergelijke post natuurlijk niet onbeantwoord laten.. :lol: :lol: :wink:

Okay, okay... ik was hier eventjes te snel :wink:

Xin
24-10-2003, 15:03
Heb je the Good Girl al gezien?

Nee, de film zegt mij niets. Draai hij in de bios ?

xandernijsten
24-10-2003, 15:42
Heb je the Good Girl al gezien?

Nee, de film zegt mij niets. Draai hij in de bios ?

Nee zal ondertussen wel op DVD uit zijn.. is met Jennifer Aniston.

Rob P.
24-10-2003, 18:32
Ja The Good Girl is idd in ieder geval al te huur. Of hij ook al te koop is weet ik nog niet. Echt een heerlijke "kleine" film, een echt acteurs film waarin Jennifer Aniston, Jake Gyllenhaalen John C reily zich heerlijk kunnen uitleven, als toekomstloze depressieve amerikaanse rednecks.

Er is heel kort ook eventjes op dit forum over gepost..
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=15991

en hier vind je een trailertje. http://www.apple.com/trailers/fox_searchlight/the_good_girl.html

:wink: