PDA

Bekijk de volledige versie : Hitstore verstuurt uit vestigingen



Koffie
11-10-2003, 12:11
Enige tijd geleden een relatief grote bestelling bij deze online shop gedaan, met een waarde van €80,-
Ik had het nieuwe seizoen Baantjer , en deel 1 van CSI besteld.

De levering liet al lang op zich wachten, maar vandaag kwam er dan eindelijk iets binnen.
4 DVD's van Baantjer, de rest in backorder.

Tot mijn grote teleurstelling en verbazing waren er 3 nog in seal, de 4e was overduidelijk uit de winkel gehaald:

- Totaal andere keep case gebruikt (duidelijk zichtbaar aan de type sluiting van de ring waar je de DVD plaatst)
- Zichtbare slijtage op de hoes
- Een prijssticker van de winkel nog op de hoes

Helaas kwam ik er na mijn bestelling achter dat Hitstore een onderdeel is van Van Leest/FRS/Fame , anders had ik daar nooit besteld.

Ik ga nu een klachtmail sturen, en als CSI ook uit de winkel komt weiger ik deze (lang leve Visa).

In iedergeval een kleine waarschuwing voor de naievelingen als ik ;)

Koffie
11-10-2003, 12:21
Zo :evil: :!:



L.S.

Bij deze wil ik een klacht indienen omtrent de afhandeling van mijn bestelling.

In de eerste instantie duurde het al heel lang voordat ik uberhaupt enig overzicht van mijn bestelling kreeg (ik moest hier zelf over bellen, inloggen op jullie site is inmogelijk; zelfs op diverse PC's met diverse internet verbindingen lukt mij dit niet).

Uiteindelijk is dan vandaag het eerste deel van mijn bestelling binnengekomen.
Tot mijn grote verbazing en teleurstelling moest ik concluderen dat 1 DVD uit 1 van uw vestigingen is gehaald.

Het betreft de DVD "Baantjer: Dossier 27 & 28".
Het is zeer duidelijk dat deze DVD niet rechstreeks vanaf de leverancier komt:

- Alle andere DVD's waren netjes in de originele plastic seal
- De DVD zit in een andere keepcase dan de DVD's die wel in originele seal kwamen
- Er zijn duidelijk sporen van sluitage op de keepcase zichtbaar
- Een originele prijssticker van de winkel zat nog op de hoes

Met een levering als deze kan ik niet accoord gaan, de garantie om nette onbeschadigde DVD's is 1 van de redenen dat ik veel online bestel.

Voorts ga ik er vanuit dat de DVD's die nog in backorder staan gegarandeerd in nieuwstaat zijn.
Mocht dit niet zo zijn, voel ik mij genoodzaakt om de koop van de DVD's die niet in nieuwstaat zijn te ontbinden.

Vriendelijke groet,
X