PDA

Bekijk de volledige versie : Overdracht SafeTrader-werkzaamheden aan Ronald Dassen



Ronald Stiebolt
11-10-2003, 15:45
Beste forummers,

Het zal jullie niet zijn ontgaan dat er de laatste tijd weinig aandacht is besteed aan de afhandeling van nieuwe en bestaande SafeTrader-aanvragen. Dit heeft voornamelijk van doen gehad met mijn drukke bezigheden en ik neem daarvoor dan ook op persoonlijke titel de verantwoording voor.

Sinds kort is mijn scala aan 'buitenschoolse activiteiten' nog verder uitgebreid: sinds een paar dagen ben ik officieel mede-organisator van de CineMarathon 2003 (www.cinemarathon.nl). Onnodig te zeggen dat dit evenement ook weer de nodige tijd zal opslokken.

Daarom ben ik in goed overleg met de overige collega crewmembers tot overeenstemming gekomen dat ik alle werkzaamheden inzake SafeTraders overdraag aan mijn gewaardeerde collega Ronald Dassen. Ondanks het feit dat Ronald nog niet zo lang 'aan boord' is weet ik zeker dat ik namens ons allen spreek als ik zeg dat hij zich al in zeer korte tijd heeft weten te manifesteren als een meer dan welkome aanvulling!

Met onmiddelijke ingang is Ronald dan ook jullie aanspreekpunt voor alles wat met SafeTraders te maken heeft. Vandaag en de komende week zal de overdracht plaatsvinden en ik nodig Ronald dan ook uit om alhier nog enige informatie te geven over het hoe nu verder.

Voor nu: bedankt voor jullie aandacht!

Ronald Dassen: r-dassen@planet.nl

Jaap22
11-10-2003, 15:51
Bedankt Ronald en veel succes met jouw werkzaamheden. En veel succes Ronald! :lol:

Remco87
11-10-2003, 16:05
:D Bedankt Ronald! Succes Ronald! :D

Sander Haarmans
11-10-2003, 16:06
Ronald D succes met het SafeTrader gebeuren (y)
Ronald S succes met het Cinemarathon gebeuren (y)