PDA

Bekijk de volledige versie : Dangerous (Michael jackson)



M.G
18-11-2001, 20:59
Weet iemand waar je de dvd van michael jackson kunt kopen genaamd 'Dangerous' ? (in nederland)

Sanderdg
19-11-2001, 11:18
Mediamarkt Amsterdam heeft Dangerous en History Part 1 liggen voor 59.99.

M.G
19-11-2001, 15:51
thx man !

M.G
23-11-2001, 20:41
en nu ook te koop bij free record shop (http://www.frs.nl) :D :D :D :D :D :D

Sander Haarmans
25-07-2005, 17:53
Het is bijna 4 jaar later en er is nu de dvd:

Michael Jackson - Live in Bucharest: The Dangerous Tour

Ben heel benieuwd hoe die is, lijkt me echt cool (jeugdsentiment)

Sander Haarmans
26-07-2005, 12:10
Het is bijna 4 jaar later en er is nu de dvd:

Michael Jackson - Live in Bucharest: The Dangerous Tour

Ben heel benieuwd hoe die is, lijkt me echt cool (jeugdsentiment)

Helaas zijn de specificaties niet echt om naar huis te schrijven:

Geluid STEREO
Beeldverhouding 4:3
Speeltijd 122 min

Maar het is gewoon heel erg gaaf om dit concert weer eens te zien.

Judge_Dredd
28-07-2005, 20:08
Voor de Michael Jackson fans (zoals ik) vind ik deze DVD wel een rip off van sony.
Onlangs is er een MJ boxset uitgebracht met 4 cd's en 1 DVD namelijk The Dangerous Tour (precies dezelfde dus).

Nu brengen ze weer dezefde DVD uit. Ik vind dat dit getuigd van weinig respect vanuit Sony naar MJ fans. Alsof ze zoiets hebben van 'fans kopen het toch wel'.
Laat ze dan iets nieuws uitbrengen zoals de Bad Tour of de History tour uitbrengen.

Evil Hobbit
04-08-2005, 16:21
Ik heb net de dvd Live in Bucharest bekeken en het is nu niet echt een super dvd. Zoals reeds aangegeven was het idd maar een stereotrack maar een goede stereotrack is ook niet verkeerd dus heb de gok maar genomen en hem aangeschaft.

Nou, ik vind het een hele slechte stereotrack. Het komt vaker wel dan niet voor dat je Michael zelf niet goed kan verstaan en met name wanneer hij tussendoor even wat tegen het publiek zegt. Publiek dat je overigens veels te overheersend door de nummers heen hoort. Publiek dat overigens ook nog eens veels te vaak in beeld komt wanneer de zoveelste persoon in totale shock uit de massa gehaald wordt.

De beeldkwaliteit is wel redelijk tot goed te noemen maar ook hier had het stukken beter gekund. Het concert zelf is natuurlijk wel een ijzersterk staaltje machtsvertoon met een van de grootste podiums die ik ooit gezien heb dus je kijkt wel door de gebrekkige dvd kwaliteit heen.

Concert 9/10
Dvd 3/10

En het wordt nu ook wel eens tijd dat er andere concerten van hem uitgebracht worden en dan hopelijk wel op een goede dvd. Epic en Sony kijkt u eens goed naar the Last Farewell Tour van Phil Collins. Zo kan het dus ook :wink:

tijn77
04-08-2005, 21:09
Het is een schande dat Sony deze DVD op deze manier heeft uitgebracht. Er ligt nog zoveel materiaal van deze man op de planken. Een paar leuke extra's zouden niet gek zijn, en geloof me, er is meer dan genoeg beschikbaar.

Het HIStory conert zou ooit op DVD uitgebracht worden, inclusief een documentaire, maar dit is door Sony tegen gehouden. Jammer!

peter smits
05-08-2005, 13:00
[quote="tijn77"]Het is een schande dat Sony deze DVD op deze manier heeft uitgebracht. Er ligt nog zoveel materiaal van deze man op de planken. Een paar leuke extra's zouden niet gek zijn, en geloof me, er is meer dan genoeg beschikbaar.

Heeft hij dan alles op camera vastgelegd a la pam en tommy.... :D ?
geloof niet dat mensen daar op wachten......
Peter