PDA

Bekijk de volledige versie : Threw it away in 60 seconds



Enric Batista
18-11-2001, 17:38
Ja jongens....ik heb gone in 60 seconds (the Classic) gezien en geloof me...hij is je 15 gulden niet eens waard! Bij mij was hij Gone in 6 minutes!

Wat een BUTT-film! Wat me vooral stoort is dat de dialogen, zeer snel en zonder logische volgorde elkaar opvolgen. Je kunt haast het beeld en de ondertitels tegelijk niet aan. De film is ook niet sterk geregisseerd moet ik zeggen. Alles hangt een beetje aan elkaar zonder echte logica!

Het enige grappige zijn: De kapsels+bakkebaarden, de kleding (so 70-ties) en de auto's!

ik had het gevoel in dat clipje van de beasty-boys te zijn belandt...je weet wel "Sabotage" heet dat nummer geloof ik.

note: reply afkomstig uit Pricewatch-thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2033) en hierheen verplaatst door moderator

Menno
18-11-2001, 22:45
Hey Enric ik ben het niet helemaal met je eens. De makers waren geen producers of regisseurs maar gewoon auto liefhebbers. Ze wouden gewoon een film maken met vette auto actie. Nou dat is naar mijn mening wel gelukt. De hele tweede helft van de film is een grote car chase (waar de nieuwe Gone In 60 Seconds nog een puntje aan kan zuigen!). En die bakkebaarden, wijde pijpen... tis een sixties movie, wat wil je! Ik vond hem wel ok...

De Neel
18-11-2001, 23:07
Inderdaad man, het is een Cult Klassieker! Werkelijk fenomenaal dat gescheur met ijzer. En dan die sound ..... Pure Pleasure!!!

STARGATE
18-11-2001, 23:10
Ik sluit mij helemaal bij Menno aan.
Het is wel geen special edition,
maar wees toch blij dat Indies deze film op DVD heeft uitgebracht.
En 15 piek voor zo'n dvdtje is toch niet duur!?
Het is immers wel een Classic!

bobby d
18-11-2001, 23:16
ik ben het met je eens, de eerste versie was puur bedoeld voor de autofanaten die een goede achtervolging met mooie autos kan waarderen.
de versie met Nic. Cage is een lachertje, de achtervolging duurt maar tien minuten en eindigt nog belachelijk ook.
De rest van de film is belachelijk slecht met een overbodig einde.

Hij had zoveel beter kunnen zijn.

Wel een goede auto film is The Fast and the furious, kijk zeker uit naar de dvd release.

Dadaveke
19-11-2001, 13:12
en alweer een prullenbak dvd. Waarom brengen ze eigenlijk z`n f*ck dvd`s uit.Gewoon geld kloppen bij de mensen.:mad:

PM
19-11-2001, 13:24
Niet alle mensen vinden dit een f#ck film... ik vind em best tof...
T is geen echte topper... maar toch vind ik em wel cool hoor

Rolf Roggema
22-11-2001, 08:34
Ze brengen f**k DVD's uit zodat mensen kunnen aan hun visite kunnen showen hoe mooi hun onderzetters glimmen.

Judge Drek
23-11-2001, 14:31
Kon ik je zo al vertellen dat die originele versie een butt verhaal had. Maar voor 15 piek valt er weinig te klagen.

bobby d
26-11-2001, 16:33
nee, de remake heeft pas een slecht verhaal.
Trieste voorspelbare Jerry Bruckheimer troepzooi.

Judge Drek
26-11-2001, 18:49
Ik vond hem eigenlijk wel ok.

Menno
27-11-2001, 23:06
Ik vond de remake ook troep. Net als Swordfish (van dezelfde regisseur). Als dit de actie standaard voor de komende (Hollywood) jaren wordt ben ik heel erg telleurgesteld.

Gabriƫl de Rop
28-11-2001, 09:06
Ik vond de re-make best aardig, eigenlijk...
Angelina Jolie en de Shelby Mustang GT-500, niet verkeerd...
Maar ze hadden hier idd wat meer van de auto's mogen laten zien.
:)

Tom van den Hout
28-11-2001, 09:56
Ik vind de classic uit 1974 ook niet tegenvallen, en voor 15,- mag je helemaal niet klagen. Ikzelf heb hem al best lang en heb hem voor 30 piek gekocht. Nog steeds geen spijt van gekregen.

Enne de latere versie met Cagevind ik echt een strakkefilm, Angelina Jolie, strakke wagens en Cage --> Toppie

Misschien geen goed verhaal enzo maar daar let ik ook niet op al ik een aktiefilm kijk, ga ik puur voor de aktie :D