PDA

Bekijk de volledige versie : probleem met kiezen....welke versie van TTT??????



kruspe
12-10-2003, 23:02
Hallo allemaal,

ik zit met een voor mijzelf gigantisch probleem :?
Ik kan maar niet kiezen welke versie ik straks in November ga kopen van The Two Towers.
Met het beeldje van Gollum,of zonder het beeldje....Ik zat eerst te denken om alle 3 de delen straks tussen de beeldjes te zetten die bij het eerste deel zaten.Dat lijkt mij namelijk heel mooi uitzien!
Maar dan denk ik weer dat het met de beeldjes van Gollum toch ook wel weer heel mooi zou staan op mijn t.v. kast....
Ik zou graag willen weten welke jullie straks gaan aanschaffen en waarom,zodat ik dan hopelijk makkelijker een keuze kan maken!!! :wink:

chimera01
12-10-2003, 23:11
zonder beeldjes, met twee dames onder de 2,5 jaar is dat enkel kapitaal vernietiging. En ik vind ze veel te duur, dan koop ik voor dat geld liever andere dvd's en gezien alle releases van dit najaar is dat geen slecht idee.

Neo
12-10-2003, 23:17
Ik ga voor de extended edition met het beeldje, omdat ik The Fellowship of the Ring extended edition ook met de beeldjes heb.

Ik heb ook 6 officiele Sideshow Weta bustes van Lord of the Rings en het zwaard Narsil, dus zeg maar dat ik een beetje errug gek/gestoord ben van the Lord of the Rings.... :lol:

Dus voor mij is het geen moeilijke keuze.

Herjan
12-10-2003, 23:17
Ik neem een versie zonder beeldjes. Ik vind de "boekensteunen" van deel 1 erg mooi naast m'n centerspeaker, maar het beeldje van deel 2 vind ik gewoon niet mooi.

Ik weet nog niet of ik voor de 4, 5, 6 of 7-disc versie ga...

kruspe
12-10-2003, 23:19
Nu je het zegt...er zit idd maar 1 beeldje bij davht ik.
hoe kom je dan aan het tweede beeldje?

Alex van den Berg
12-10-2003, 23:23
Nu je het zegt...er zit idd maar 1 beeldje bij davht ik.
hoe kom je dan aan het tweede beeldje?Nog een box kopen? :D

Ik ga in ieder geval voor het beeldje :)

René Groen
12-10-2003, 23:30
Ik ga niet voor het beeldje. Die meerprijs geef ik liever aan DVD's uit aangezien we nu in dure DVD maanden zitten :)

Christiaan Sauer
13-10-2003, 00:25
ik weet het zelf ook nog niet. Ik weet nog niet eens zeker of ik wel de NL versie ga kopen. Misschien ga ik wegens de prijs wel gewoon online kopen. Maar aan de andere kant: A-Film laat zien dat ze zeer goede films kunnen uitbrengen.
Maar over de beeldjes: ik denk haast wel dat ik voor de versie met beeldjes ga. Ik wil aan het einde van de rit namelijk ook alle drie de 1 discs + alle drie de 4 disc versies tussen de beeldjes bovenop mijn centerspeaker hebben staan.
Maarja, het is even kijken wat ze weer durven te vragen, en het is even kijken hoe de beeldjes er IRL uitzien.
Mvg,

Christiaan

raymonddeniet
13-10-2003, 06:08
Nu je het zegt...er zit idd maar 1 beeldje bij davht ik.
hoe kom je dan aan het tweede beeldje?

ik koop em weer zonder beeldjes. ik vind het persoonlijk zonde van mijn geld en geldklopperij. maarre je vraag hoe je aan het 2e beeldje komt. dus kun je er los bijkopen/bestellen. las ik in een andere thread.

prijs is nog onbekend voor zover ik weet. 40 euro??

Jaap22
13-10-2003, 08:27
Kruspe... als je het echt niet weet kan je toch beter even wachten tot allebei uit zijn? Dan kan je kijken of je het beeldje nou echt waard vindt om te kopen of niet.
Ikzelf moet niks hebben van dat beeldjesspul, koop alleen de 4 disc.

Aldarion
13-10-2003, 08:43
Ik koop de versie zonder beeldjes. Ik vind ze namelijk niet mooi.

Michelle
13-10-2003, 08:43
Ik weet ook nog niet wat ik ga doen. Ik zat erover te denken om de R1 met beeldje te kopen en dan gebruik te maken van de bon die erbij zit om Gollum te kopen en vervolgens het beeldje van Smeagul (u of o?) weer weg te doen.

Charley Baak
13-10-2003, 08:47
De versie met beeldje heeft een bon erbij zitten, waarmee je een ander beeldje goedkoper kan kopen. Wat ik daarnaast interessanter vind: bij de versie met beeldje schijnt ook een extra 5e DVD te zitten, met daar verschillende achtergrond extra's over Gollum en het maken van Gollum... maak ik het zo moeilijker of makkelijker voor je? ;)

kruspe
13-10-2003, 09:59
De versie met beeldje heeft een bon erbij zitten, waarmee je een ander beeldje goedkoper kan kopen. Wat ik daarnaast interessanter vind: bij de versie met beeldje schijnt ook een extra 5e DVD te zitten, met daar verschillende achtergrond extra's over Gollum en het maken van Gollum... maak ik het zo moeilijker of makkelijker voor je? ;)

nog moeilijker..... :? :wink:

Harry B.
13-10-2003, 10:46
Die beeldjes interesseren me voor geen meter, maar als het waar is wat Charley zegt begin ik toch te twijfelen....

Alexander V
13-10-2003, 13:35
Ik weet het ook nog niet, ik heb van FotR de versie met beeldjes, maar het beeldje van TTT vind ik gewoon niet mooi. Daarnaast ga ik 100% zeker voor de Regio 1, dus als er een bon bijzit om het tweede beeldje te kopen (nog zoiets, weer een extra uitgave) zal ik die waarschijnlijk geeneens kunnen gebruiken. Bovendien heb ik ook het WETA beeld van Aragorn als koning al besteld wat ook in november uit moet komen.....

Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat er niet gewoon 2 torens in de stijl van de Argonauths van FotR bijzitten....

Neo
13-10-2003, 13:47
Ik weet het ook nog niet, ik heb van FotR de versie met beeldjes, maar het beeldje van TTT vind ik gewoon niet mooi. Daarnaast ga ik 100% zeker voor de Regio 1, dus als er een bon bijzit om het tweede beeldje te kopen (nog zoiets, weer een extra uitgave) zal ik die waarschijnlijk geeneens kunnen gebruiken. Bovendien heb ik ook het WETA beeld van Aragorn als koning al besteld wat ook in november uit moet komen.....

Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat er niet gewoon 2 torens in de stijl van de Argonauths van FotR bijzitten....

Inderdaad! Das was mooi geweest. Barad Dur en Orthanc in je kamer! :)

Spacemann Spiff
13-10-2003, 13:57
Ik lees dat men het lelijke beeldjes vind.... waar kan ik zien hoe ze er uit komen te zien dan?
Voor mij is de keus makkelijk, ik ben vlak daarna jarig dus ik wil de versie MET beeldjes....

Ingo Deswert
13-10-2003, 14:36
Ga weg. Het gaat toch om de films en de vele extra's? Wat kunnen mij die (kitscherige?) beeldjes schelen? Die dingen zijn enkel en alleen bedoeld om je nog meer geld uit de beurs te kloppen. Dat van die 5e disk heb ik nog nergens gelezen. Als het inderdaad zo is dat je mét de beeldjes er een 5e disk bijkrijgt, dan koop ik die met de beeldjes en mag je mijn beeldje voor een vriendeprijsje overnemen...

Gabriel B.
13-10-2003, 15:00
Ga weg. Het gaat toch om de films en de vele extra's? Wat kunnen mij die (kitscherige?) beeldjes schelen?
Daar ligt nou net het probleem. In tegenstelling tot de balpen of sleutelhanger die je soms krijgt bij aankoop van een dvd zijn de beeldjes
1) helemaal niet kitscherig
2) hun prijs momenteel waard
3) collector's items die in de (nabije) toekomst voor veel geld van eigenaar zullen wisselen.

raymonddeniet
13-10-2003, 15:09
Ga weg. Het gaat toch om de films en de vele extra's? Wat kunnen mij die (kitscherige?) beeldjes schelen?
Daar ligt nou net het probleem. In tegenstelling tot de balpen of sleutelhanger die je soms krijgt bij aankoop van een dvd zijn de beeldjes
1) helemaal niet kitscherig
2) hun prijs momenteel waard
3) collector's items die in de (nabije) toekomst voor veel geld van eigenaar zullen wisselen.

punt 1 t/m 3 klopt niet helemaal. je moet zekers 2 tot 3 tientjes meer betalen voor die box met beeldje. ze worden gemaakt voor zeg???? 50 cent, 1euro tussenhandel, enz. je wordt dus genaaid. ze worden niet veel meer waard dan dat je ervoor moet betalen hoor, ga maar niet vanuit dat ze na 10 jaar opeens 100 euro meer waard zijn of zoals velen zullen hopen honderden euro's.
kitscherig zijn ze zeker.

maar ook dat is mijn mening. maar voor eenieder die ze wel willen hebben hebben gelukkig een andere mening die ik respecteer. maar het is niet zo dat ze hun prijs waard zijn en ongelovelijk in waarde zullen stijgen. mho.

Graven
13-10-2003, 15:43
Met beeldje, op de foto ziet ie er wel mooi uit.

Marc Raps
13-10-2003, 16:28
Zonder. Scheelt weer 40 Euro. Trouwens, bij de EDE van TTT zit maar 1 beeldje van Gollum, en als je het andere beeldje ook wil (ander model geloof ik) moet je daar weer extra voor betalen. Het is wel zo dat dat tweede beeldje exclusief is voor mensen met de EDE met het eerste beeldje - er zit namelijk een bon bij of zo.
Kan je het nog volgen?

- Marc, wil de TTT EDE NU!!! Maar hoeft geen beeldjes... :D

madelon
13-10-2003, 17:01
zonder!!!!

Lex v/d Moolen
13-10-2003, 17:15
Ik lees dat men het lelijke beeldjes vind.... waar kan ik zien hoe ze er uit komen te zien dan?
Hier is het beeldje te zien (http://www.sideshowtoy.com/mas_assets/flash/smeagol_turn.swf)
Ik vind hem persoonlijk ook niet erg mooi, maar ik zal als LotR-fanaat deze box toch wel zeker aanschaffen. Al is het alleen maar om die extra bonusdisc over Gollum en nog een boekje wat er bij zit.

Blaatmaster
13-10-2003, 17:19
Ik vind deze inderdaad ook niet echt mooi. dus ik zal voor de normale versie gaan. Dat heb ik ook bij lotr fotr gedaan en daar heb ik nu dus wel spijt van. Ik zou graag de argonath nog aanschaffen maar ik kan ze nergens vinden. Advies aan jou is dus wel: wil je ze hebben, koop dan de gift set want de beeldjes los kom je bijna niet aan...

Jimmy

Raimond Kieftenbeld
13-10-2003, 17:33
voor mij Zonder beeldje,met beeldje is het gewoon te duur

Tom van den Hout
13-10-2003, 17:38
ik ga niks van TTT kopen :)

Bespaar ik mooi weer flink wat geld op iets dat ik toch niet bekijk ;)

Erik Sastriawan
13-10-2003, 17:42
Sorry hoor.... maar dat beeldje van Gollum (fan of niet) is echt te lelijk voor woorden :shock: Ik heb vorig jaar gelukkig wel de versie met the Argonouths gehad met kerst en die vind ik op dit moment meer dan voldoende :P

Richard B.
13-10-2003, 17:58
Waarschijnlijk koop ik de versie zonder beeldje maar ik wacht het even af tot deze versie in de winkel staat: ik wil eens zien hoe ze er in het echt uitzien. Vanwege de verzamelaarswaarde hoef je dit soort dingen niet te kopen nee: er worden er over de hele wereld misschien wel enkele honderdduizenden van verkocht! Maar goed, als het nu een mooi stuk is voor op de dvd-kast dan zou ik dat het verschil wel waard vinden.

kruspe
13-10-2003, 18:18
Als het inderdaad zo is dat je mét de beeldjes er een 5e disk bijkrijgt, dan koop ik die met de beeldjes en mag je mijn beeldje voor een vriendeprijsje overnemen...

Daar hou ik je aan!!!! :wink:

Sander Haarmans
13-10-2003, 18:49
Even ter herrinnering hoe het er ook al weer uit ziet :wink:

http://www.dvd.nl/news/2003-07-16-lotr-4-disc.jpg

Michelle
13-10-2003, 19:35
Wat betreft de 5e disc; is dat niet alleen voor de R1 versie? Volgens mij had de R2 NLO geen 5e disc erbij zitten, of heb ik dat nu verkeerd?

En als dat wel zo was, dan was degene die bij de R1 zat de zogenaamde SE van degene die bij de R2 zat. Zo, volgen we 't nog? ;) Maar oké, 't wordt ook duidelijk vermeld op het hoesje van de 5e disc: "Special Edition National Geographic Beyond the Movie DVD featuring 2 previously unreleased featurettes and a photo gallery." De NGC dvd die ik bij de MM had zien liggen had ook inderdaad deze paar extra's niet.

Werner
13-10-2003, 21:17
Ik ga voor de versie met de beeldjes. Ik ga er anders later spijt van hebben als er bij de derde film ook nog zo'n collector's item zit, en ik heb ze niet alledrie...

Werner
13-10-2003, 21:18
Ik vind deze inderdaad ook niet echt mooi. dus ik zal voor de normale versie gaan. Dat heb ik ook bij lotr fotr gedaan en daar heb ik nu dus wel spijt van. Ik zou graag de argonath nog aanschaffen maar ik kan ze nergens vinden. Advies aan jou is dus wel: wil je ze hebben, koop dan de gift set want de beeldjes los kom je bijna niet aan...

Bij Fnac in Antwerpen staan er anders nog een stuk of drie, mét Argonath.

Reinbo
13-10-2003, 21:22
Ik ga voor de R1 met extra dvd over Gollum en dus niet vanwege het beeldje van Gollum want dat vind ik een kitch object (het lijkt wel een laaf!) 8)

Lex v/d Moolen
13-10-2003, 21:49
Wat betreft de 5e disc; is dat niet alleen voor de R1 versie? Volgens mij had de R2 NLO geen 5e disc erbij zitten, of heb ik dat nu verkeerd?Dat klopt, maar dat had met rechten te maken.
Deze bonus disc (http://www.theonering.net/scrapbook/view/8400) zal dit keer wel bij de Regio 2 giftset zitten. :wink:

Roberto G
14-10-2003, 01:21
ik ga voor de 4 disc zonder beeldjes .

Harry V.
14-10-2003, 02:03
Het gaat me een rib uit m'n lijf kosten, maar ik ga waarschijnlijk voor de R1 met beeldje(s).

De standaard-versie hiervan koop ik wel op R2, maar voor de zekerheid (net iets beter geluid, zekerheid van beste/hoogste kwaliteit (9 van 10x is R1 kwalitatief beter (commentaar mag starten ;))) kies ik voor de R1. Dat ik daarbij voor de versie incl. beeldje(s) kies is zoals Werner al zei: 'Straks krijg ik er spijt van'. Ook al is de beeldjes-versie 20 pond ( :shock: ) duurder.

Michelle
14-10-2003, 08:48
Dat klopt, maar dat had met rechten te maken.
Deze bonus disc (http://www.theonering.net/scrapbook/view/8400) zal dit keer wel bij de Regio 2 giftset zitten. :wink:
Ah, oké. Ik ga denk zowiezo wel voor de R1, omdat ik van deel 1 ook de R1 heb. De zogenaamde SE's koop ik wel zodra ze bij Play weer voor 7,99 weggaan. :)

Blijf 't zonde vinden dat ze voor Gollum zijn gegaan ipv de Two Towers. :(

Gabriel B.
14-10-2003, 09:10
Ga weg. Het gaat toch om de films en de vele extra's? Wat kunnen mij die (kitscherige?) beeldjes schelen?
Daar ligt nou net het probleem. In tegenstelling tot de balpen of sleutelhanger die je soms krijgt bij aankoop van een dvd zijn de beeldjes
1) helemaal niet kitscherig
2) hun prijs momenteel waard
3) collector's items die in de (nabije) toekomst voor veel geld van eigenaar zullen wisselen.



punt 1 t/m 3 klopt niet helemaal. je moet zekers 2 tot 3 tientjes meer betalen voor die box met beeldje. ze worden gemaakt voor zeg???? 50 cent, 1euro tussenhandel, enz. je wordt dus genaaid.

Dat is net wat ik bedoel. Ze worden niet gemaakt voor 1 Euro. Ze worden gemaakt door WETA. Dat is hetzelfde als een Carravagio kitsch noemen.



ze worden niet veel meer waard dan dat je ervoor moet betalen hoor, ga maar niet vanuit dat ze na 10 jaar opeens 100 euro meer waard zijn of zoals velen zullen hopen honderden euro's.

Bovendien is hun aantal, net als met elk WETA-beeldje, gelimiteerd.
Elk gelimiteerd beeldje stijgt sowieso in waarde.
De Balrog en Ringwraith beelden van WETA worden ondertussen geschat op het dubbel tot driedubbele van hun waarde. (Tenminste, als er kandidaat-verkopers te vinden zijn)



maar ook dat is mijn mening. maar voor eenieder die ze wel willen hebben hebben gelukkig een andere mening die ik respecteer.

Ik probeer niemand te overtuigen om de set met de beeldjes aan te schaffen.
Ik probeer wel iedereen ervan te overtuigen dat de bijgevoegde beeldjes hun prijs zeker waard zijn. Het zijn geen gimmicks. Het zijn kleine kunstwerkjes.

raymonddeniet
14-10-2003, 09:22
Ga weg. Het gaat toch om de films en de vele extra's? Wat kunnen mij die (kitscherige?) beeldjes schelen?
Daar ligt nou net het probleem. In tegenstelling tot de balpen of sleutelhanger die je soms krijgt bij aankoop van een dvd zijn de beeldjes
1) helemaal niet kitscherig
2) hun prijs momenteel waard
3) collector's items die in de (nabije) toekomst voor veel geld van eigenaar zullen wisselen.



punt 1 t/m 3 klopt niet helemaal. je moet zekers 2 tot 3 tientjes meer betalen voor die box met beeldje. ze worden gemaakt voor zeg???? 50 cent, 1euro tussenhandel, enz. je wordt dus genaaid.

Dat is net wat ik bedoel. Ze worden niet gemaakt voor 1 Euro. Ze worden gemaakt door WETA. Dat is hetzelfde als een Carravagio kitsch noemen.



ze worden niet veel meer waard dan dat je ervoor moet betalen hoor, ga maar niet vanuit dat ze na 10 jaar opeens 100 euro meer waard zijn of zoals velen zullen hopen honderden euro's.

Bovendien is hun aantal, net als met elk WETA-beeldje, gelimiteerd.
Elk gelimiteerd beeldje stijgt sowieso in waarde.
De Balrog en Ringwraith beelden van WETA worden ondertussen geschat op het dubbel tot driedubbele van hun waarde. (Tenminste, als er kandidaat-verkopers te vinden zijn)



maar ook dat is mijn mening. maar voor eenieder die ze wel willen hebben hebben gelukkig een andere mening die ik respecteer.

Ik probeer niemand te overtuigen om de set met de beeldjes aan te schaffen.
Ik probeer wel iedereen ervan te overtuigen dat de bijgevoegde beeldjes hun prijs zeker waard zijn. Het zijn geen gimmicks. Het zijn kleine kunstwerkjes.

Mischien dan ook wel, maarja, wat je al zegt mbt de waarde. je moet er wel een koper voor vinden. en zolang die eerste van FOTR nog steeds te kust en te keur bij de diverse winkels ligt, zal daar nog niet direkt verandering in komen, maar nogmaals, is mijn mening. Mensen die het graag willen hebben, moeten zich niet laten leiden door andere meningen, en zekers niet die van mij.

Harry stadman
14-10-2003, 10:51
In amerika komt ook een mooie gebonden hardcover uit van het boek met 2 gelimiteerde beeldjes!

mischien nog iets voor de verzamelaar(s)?

Link: http://www.houghtonmifflinbooks.com/catalog/titledetail.cfm?titleNumber=688946

Charley Baak
14-10-2003, 11:11
In amerika komt ook een mooie gebonden hardcover uit van het boek met 2 gelimiteerde beeldjes!

mischien nog iets voor de verzamelaar(s)?

Link: http://www.houghtonmifflinbooks.com/catalog/titledetail.cfm?titleNumber=688946Deze boeksteunen zijn ook los te koop. onder andere hier : 35mmcollectibles (http://www.35mmcollectibles.nl/product.php?sid=aad562c83352f59fa75cf2e5fc150242&cat_id=15&flm_id=34&mrk_id=16&prt_id=52&prd_id=329&back_prt_id=yes)

kruspe
17-10-2003, 18:16
nou,ik ben er toch aan uit gekomen!!!
het wordt dus toch de 5 disc versie met het beeldje!!! :wink:

Misskiss
17-10-2003, 18:56
ik ga voor de versie zonder beeldjes. Dit wegens geld en dergelijke.
Heb de eerste ook zonder beeldjes gekocht

Renny Collard
17-10-2003, 22:48
ik ga voor de versie zonder beeldjes. Dit wegens geld en dergelijke.
Heb de eerste ook zonder beeldjes gekocht

Ik ook hoor. Beelden gaat het mij om, en wel die beelden die op het scherm komen. :twisted:

Charley Baak
18-10-2003, 15:14
ik ga voor de versie zonder beeldjes. Dit wegens geld en dergelijke.
Heb de eerste ook zonder beeldjes gekocht

Ik ook hoor. Beelden gaat het mij om, en wel die beelden die op het scherm komen. :twisted: In dit geval krijg je naast het beeldje van Smeagol ook extra beelden op je scherm, door de extra 5e dvd die er bij zit! :twisted: :wink:

Filmfan
24-10-2003, 09:39
Ik ga voor de 4-disc!!! :lol: :lol: :lol:
Gewoon omdat ik het niet waard vind om veel meer geld uit te geven aan zo'n beeldje. En de eerste heb ik ook zonder beeldjes gekocht dus...
En nou heb ik dat geld over :) , dus kan ik daar weer andere geweldige films van kopen :wink:

Filmfan
24-10-2003, 09:43
Ik ga voor de 4-disc!!! :lol: :lol: :lol:
Gewoon omdat ik het niet waard vind om veel meer geld uit te geven aan zo'n beeldje. En de eerste heb ik ook zonder beeldjes gekocht dus...
En nou heb ik dat geld over :) , dus kan ik daar weer andere geweldige films van kopen :wink:

xandernijsten
24-10-2003, 14:32
Hoe zit dat zoiezo met al die LOTR-crap. 4 DVD's voor 1 film??? Dat is toch niet normaal.
Okay, een tweede DVD met wat extra's kan best leuk zijn, maar het moet ook niet veel gekker worden.

kruspe
24-10-2003, 14:49
Hoe zit dat zoiezo met al die LOTR-crap. 4 DVD's voor 1 film??? Dat is toch niet normaal.
Okay, een tweede DVD met wat extra's kan best leuk zijn, maar het moet ook niet veel gekker worden.

:shock: :shock: oepsss :shock: :shock:
ik ben bang dat er maar weinig mensen zijn hier op het forum die jou mening zullen delen!!

Caledonians
24-10-2003, 15:10
Hoe zit dat zoiezo met al die LOTR-crap. 4 DVD's voor 1 film??? Dat is toch niet normaal.
Okay, een tweede DVD met wat extra's kan best leuk zijn, maar het moet ook niet veel gekker worden.

:shock:

Zo zouden alle dvd releases moeten zijn!

Ik ga in iedergeval gewoon voor de 4-disc omdat ik niks om een beeldje geef en het 1e deel heb ik ook de 4-disc gehaald zonder beeldjes.

Edwin V
24-10-2003, 15:28
Hoe zit dat zoiezo met al die LOTR-crap. 4 DVD's voor 1 film??? Dat is toch niet normaal.
Okay, een tweede DVD met wat extra's kan best leuk zijn, maar het moet ook niet veel gekker worden.

:shock:

Zo zouden alle dvd releases moeten zijn!


Als er tenminste wel gekozen kan worden ben ik 't hier helemaal mee eens. Voor de echte fan is 't toch leuk. Crap is 't zeker niet. :shock:

Lex v/d Moolen
24-10-2003, 15:41
Hoe zit dat zoiezo met al die LOTR-crap. 4 DVD's voor 1 film??? Dat is toch niet normaal.
Okay, een tweede DVD met wat extra's kan best leuk zijn, maar het moet ook niet veel gekker worden.

:shock: :shock: oepsss :shock: :shock:
ik ben bang dat er maar weinig mensen zijn hier op het forum die jou mening zullen delen!!Opinions are like assholes, everyone's got one...
:wink:

xandernijsten
24-10-2003, 15:55
Hoe zit dat zoiezo met al die LOTR-crap. 4 DVD's voor 1 film??? Dat is toch niet normaal.
Okay, een tweede DVD met wat extra's kan best leuk zijn, maar het moet ook niet veel gekker worden.

:shock:

Zo zouden alle dvd releases moeten zijn!


Als er tenminste wel gekozen kan worden ben ik 't hier helemaal mee eens. Voor de echte fan is 't toch leuk. Crap is 't zeker niet. :shock:

Okay, ik kan inderdaad wel begrijpen dat zoiets voor de fans een ultieme kans is om de collectie te vergroten, maar toch vind ik persoonlijk dat het soms wel lijkt dat de film ondergeschikt lijkt te worden aan alle dingen die er om heen worden verzonnen om de fans uit te buiten. Dit is gewoon mijn mening en ik wil hier niemand persoonlijk mee aan vallen ofzo.

Stitch
24-10-2003, 21:38
Zonder beeldjes!

Ieder z'n smaak maar ik vind het reuze kitsch en het laatste beeldje eigenlijk lelijk. Als je iets op de boekenplank erbij wilt zetten......nou, koop het boek. Amazon.com heeft een mooie rode leatherette collector's edition staan. Prachtboek, spreek uit ervaring.

of bij barnes & noble, bol.com etc etc, ik heb geen amazon aandelen :)