PDA

Bekijk de volledige versie : LION KING HET GOEDKOOPST BIJ DE AH MAAR 9,99 (DINSDAG AL)!!



JC de Jong
14-10-2003, 22:33
Beste mensen,

Een tipje van Jan:
ik had vandaag dinsdag dus de lion king al in huis.
en wel gehaald bij de Albert heijn voor maar €9,99 das wel 500 airmiles en je oude video hoes kapot knippen maar dan heb je wel waar voor je geld en airmiles.

want ik kan jullie vertellen dat de DVD geweldig is alleen kan ik de oude orginele biosversie niet vinden??!! enne de ondertiteling is te Nederlands daarmee bedoel ik dat bij bijv de liedjes ondertitels komen die, uit het normale nederlandse liedjes ondertitled is. VB hakuna matuta what a wonderfull phrase wordt vertaald met hakuna matuta allee ge hebt het of nie... begrijpen jullie het dus das wel een minpuntje maarde vele pluspunten maken het goed!!!!

grtzzz disneylover 4-ever

Jan

Oudgebruiker3
15-10-2003, 09:45
Je oude video hoes kapot knippen? Waar heb je 't in godsnaam over?

Persoonlijk betaal ik liever twee tientjes voor een uitgave die wél volledig in orde is...

-Phoenix-
15-10-2003, 09:55
Je oude video hoes kapot knippen? Waar heb je 't in godsnaam over?

Persoonlijk betaal ik liever twee tientjes voor een uitgave die wél volledig in orde is...

Ik heb al bij verschillende winkels gezien dat je tot a.s. zondag 5 euro extra korting kan krijgen door een klein deel van de zijkant van de oude VHS release (simba met dat zilverachtige disney dingetje) te knippen en in te leveren.

Ik vind het zelf ook een beetje veel gedoe, maar het is op zich wel goed dat ze je nog een soort van 'belonen' dat je ooit die videoband van 50 piek hebt gekocht.

Tommy L
15-10-2003, 10:10
Zelf zojuist iets meegemaakt.
Bij Bart Smit België werd aangekocht dat deze te verkrijgen is aan 19.95 EUR. Je kon er trouwens ook nog eens 10 EUR korting op krijgen door:
1) ter plaatse direct een kortingsbon te krijgen (5€)
2) door het zilverkleurige stukje op de zijkant van de VHS uit te knippen (5€)

Toen ik maandag (nog voor hij 'officieel' uit was) hiernaar vroeg, zij de verkoopster dat in België men geen korting kan hebben als je bewijst de VHS ooit gekocht te hebben, m.a.w. eerste korting van 5 EUR weg

Vandaag, officiële release: zegt men mij droogweg dat de DVD 25 EUR kost, 20 EUR met de onmiddellijke korting!

M.a.w.: i.p.v. The Lion King voor 10 EUR te hebben, zou ik 25 EUR moeten gegeven hebben.

Conclusie Bij Delhaize staat hij effectief aan 19.95 EUR en daar dus gekocht!

Alex van den Berg
15-10-2003, 13:33
Deze informatie hoort, zonder alle verhalen eromheen, thuis in de Pricewatch.

Slotje dus.