PDA

Bekijk de volledige versie : BOB & DVDProfiler



UltraSub
15-10-2003, 16:55
Net deze (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=801) Band of Brothers (Tinbox) aangeschaft, en ik ben zo happy er mee als weet ik niet wat, denk dat het toch wel een mooie investering is in mijn collectie.
Nu wil ik deze dus toevoegen in DVDProfiler, maar ik zou niet weten hoe.
Ik zie nergens UPC's, en als ik will adden by title, krijg ik alleen maar regio 1 versies. Valt me sowieso erg op dat ik de laatste tijd ook regio 2 upc's niet meer vind in dvdprofiler.

Um.. Hoe ga ik dit regelen? :)

Lex v/d Moolen
15-10-2003, 16:58
UPC = 321931 251525

UltraSub
15-10-2003, 17:07
Bedankt man!! Dat werkt :)

Maar nou wil ik eigenlijk ook disc voor disc toevoegen aan de boxset, zoals ik dat ook met al mijn andere boxsets heb gedaan. Maar ik vind die losse discs dus niet in dvdprofiler :(

Toch blijf ik me afvragen waarom een gewone Add by title alleen regio 1 retourneert, ook bij andere dvd's. Zoals ik al zei levert de laatste tijd invoer van een R2 UPC ook vaak niks meer op... Strange..

Lex v/d Moolen
15-10-2003, 17:15
Bedankt man!! Dat werkt :)

Maar nou wil ik eigenlijk ook disc voor disc toevoegen aan de boxset, zoals ik dat ook met al mijn andere boxsets heb gedaan. Maar ik vind die losse discs dus niet in dvdprofiler :(

Toch blijf ik me afvragen waarom een gewone Add by title alleen regio 1 retourneert, ook bij andere dvd's. Zoals ik al zei levert de laatste tijd invoer van een R2 UPC ook vaak niks meer op... Strange..Disc voor disc invoeren dat zal echt niet lukken. Ze hebben geen aparte UPC. Bovendien zal Intervocative het op die manier nooit in hun database zetten. Het wordt toch als één serie gezien.

Wat betreft dat invoeren, misschien moet je even checken of alle regio - vinkjes aanstaan in je profiler-programma. Dat is te vinden bij Tools - Options - Default - Regions to include. :wink:

UltraSub
15-10-2003, 17:42
Okay, snap ik, kan ik wel mee leven, gezien de aard van de boxset (serie).
Bij bijvoorbeeld "The Alien Legacy: 5 Disc Box Set", waar het echt 4 films betreft, heb ik de boxset zonder collectienummer geadd, en de inhoud van de boxset als losse dvds, welke natuurlijk gelinked zijn aan de boxset.
Ook voor Austin Powers heb ik dit zo gedaan. "The Very Groovy Austin Powers: Shagadelic Pack" bestaat ook uit twee films, en die heb ik op dezelfde manier geadd.
Vandaar dat ik even dacht dit ook te doen met de BOB set. Maar bij nader inzien is dit idd onlogisch.
(Misschien vinden anderen mijn manier onlogisch, ik vind het wel mooi, tenzij iemand een beter idee heeft :lol:)

Voor wat betreft je tip over R2 invoer in dvdprofiler, dat was de oplossing!
Thnx again! :)

Ronald Dassen
15-10-2003, 21:41
Hallo UltraSub,

Op dvd.nl hebben we een thread waar je al je toekomstige vragen over dvdprofiler kan stellen. kijk hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=8432) maar eens ;-)