PDA

Bekijk de volledige versie : ALLES-Speler???



Marc MFO
15-10-2003, 17:27
hallo allemaal .. ik wist niet zo goed hoe ik dit topic moest noemen maar het verhaal gaat als volgt

ik zoek een dvd speler met DTS/DD decoder.. verder moet ie een heel scala aan formaten afspelen waarvan absoluut essentieel SVCD DVD MP3 en SVCDS gebakken op DVDS(+)

die laatste zijn mpg files van svcds geextract, audio geconvert naar 48khz, headers naar dvd res gepatched, geauthored, en vobs weer naar svcd res teruggepatched (een heel gedoe maar 3 films op dvd is geweldig!)

mijn oog is gevallen op de panasonic dvd-s75. Helaas heeft niemand deze op voorraad hier in de buurt (Eindhoven) en dus zou ik willen vragen of iemand op het forum weet of de speler aan deze eisen voldoet (vcdhelp geeft helaas geen uitsluitsel)

dus heeft iemand ervaring of eventueel een andere tip voor me?!

Alvast bedankt!!

tan1415
16-10-2003, 20:14
Hi,

Grootste NADEEL panasonic. Niet/moeilijk regiovrij te maken.
Als het goed is moet MM deze DVDspelers in voorraad hebben.

EEn echte top allesvreter...de Denon 2900. Die kan ECHT alles hebben. Anders de 565 van Pioneer.

Natuurlijk de DivX spelers zoals Revoy en Kiss zijn allesvreters.

Success.

s3m
02-11-2003, 13:52
Ej,

Maak maar een post in deze topic omdat ik eigenlijk ook een soort alles-vreter nodig heb... Ik zoek er dus 1tje met de volgende functies:

:arrow: dvd speler
:!: mp3 speler
:arrow: normale muziek cd/cdr/cdrw speler
:!: fm/am radio

Ik heb op kieskeurig.nl (http://www.kieskeurig.nl) wel al een aantal spelers gezien die dit hebben, maar daar zit gelijk een hele boxenset bij; wat dus niet hoeft..

Dit alles moet onder de +/- 150 euri blijven.. :wink:

Heb trouwens wel de search gebruikt van dit forum maar heeft weinig opgeleverd.. :roll: