PDA

Bekijk de volledige versie : Ouwe meuk (wordt verwijderd)



starbuck
28-09-2001, 09:24
Weet iemand hier de prijs van de Godfatherbox regio 2. ?

Ben zeer benieuwd, ik kan niks vinden op het net, Behalve op Amazone, maar dat is regio 1.

Ook de release data verschillen, is het nou 9 of 16 oktober??

Zucht, het worden dure tijden vrees ik, **star wars
**terminator 2
**en de disney's vliegen om je oren en dan ook nog de godfather box.;)

starbuck
28-09-2001, 18:13
"....inclusief een extra 5e schijfje met een hele berg aan bonusmateriaal. Een vijfde schijfje ? hoor ik u zeggen. Inderdaad, paramount heeft besloten om de tweede film te spreiden over twee dvd's, in plaats van deze op 1 schijfje te persen. Zodoende kon de hoge kwaliteit van beeld en geluid behouden blijven ..."


deze info komt uit dvd gratis van october.

Menno
29-09-2001, 13:02
Als je nog wat geduld hebt kun je wachten tot hij bij de Makro ligt. Dat scheelt altijd wel wat centen...

starbuck
29-09-2001, 13:17
Wachten is helaas geen optie voor mij, ik zal nog net niet voor de deur gaan liggen maar ik moet hem wel op de release dag hebben. Dat is ook de reden dat ik hem niet via internet bestel....stel je voor dat ik een dag langer moet wachten, egnie.

tja dan maar weer wat meer centen, evengoed vind ik 175,00 een redelijke prijs voor 3 de drie godfather films en een bonus dvd. De gemiddelde prijs van een losse top dvd ligt toch rond de 65,00 ( 3x 65 = 195 )

Was het maar 9 october........zucht

:)

Marco
29-09-2001, 16:54
Als je nog wat geduld hebt kun je wachten tot hij bij de Makro ligt. Dat scheelt altijd wel wat centen...
Probleem van de Makro. Je moet een pas hebben en niet iedereen heeft zo'n pasje in bezit. Misschien is Correct Rotterdam of Mediamarkt ook een optie. Oké toegeven deze zijn ook niet landelijk.

starbuck
30-09-2001, 20:02
wel wel, ziet het er toch naar uit dat het blokker gaat worden, want mijn lieve moedertje heeft nog 2 dukaten liggen :) :)


thanx everybody



:)

martin
01-10-2001, 17:13
Is deze DVD-box al tekoop dan bij de blokker????????????

Dennis Doolaar
01-10-2001, 19:00
149.95 bij blokker

Alexander de Mol
02-10-2001, 13:38
Waarom staat de 2e film eigenlijk op 2 discs? Zo krijgt ie bijna 'flipper'-eigenschappen....
Zal wel met de lengte van de film en de commentaartrack te maken hebben waarschijnlijk.

Alex van den Berg
02-10-2001, 14:09
Waarom staat de 2e film eigenlijk op 2 discs?
Inderdaad... De lengte EN om de kwaliteit zo hoog mogelijk te houden (lagere compressie)

svds
02-10-2001, 14:17
Is deze DVD-box al tekoop dan bij de blokker????????????
Ja, ik heb 'm al gekocht !

martin
02-10-2001, 16:40
Hmm dan ga ik maar gauw kijken of onze blokker hem ook al heb.
gelukkig had me schoonzussie nog 2 dukaten liggen, de schat. ;)

Fred van Putten
02-10-2001, 17:06
Blokker: fl 129,- / Euro 58,97 Inclusief 2 Blokker "Dukaten"

Looptijd onbekend, Dukaten aktie loopt tot 1-1-2001.

RobW
02-10-2001, 18:34
Hoe lang duurt deel 2 van de Godfather dan wel niet?
Er past toch heel wat op één schijfje!
RW

starbuck
02-10-2001, 19:48
godfather deel 2 duurt 200 minuten...

starbuck
02-10-2001, 19:52
Heb net de blokker folder binnen gehad, de actie duurt tot en met 15 oktober.

ook oa terminator 2 10,00 goedkoper met 1 dukaat.





Newsflash: "in lunteren is een bejaarde dame beroofd toen ze uit de plaatselijke blokker kwam, ze had net een rolator gekocht. Ze verklaarde dat de schavuit alleen haar 3 dukaten mee heeft genomen." ;)

RobW
03-10-2001, 13:53
Dat is lang. Duren de andere delen ook zo lang?
RW

Alex van den Berg
03-10-2001, 16:13
Op mijn 'oude' VHS tapes:

The Godfather - 2 uur 44 min.
The Godfather Part II - 3 uur 10 min.
The Godfather Part III - 2 uur 44 min.

martin
03-10-2001, 16:22
Hoi.

Vandaag naar de Blokker geweest maar GEEN Godfather box. 9 oktober is de officiele release datum.

Dus snap ik niet dat al iemand deze box al heeft???

Gaarne uitleg.

Alex van den Berg
03-10-2001, 16:31
naar de Blokker geweest maar GEEN Godfather box
Ik was er gisteren al meteen (Arnhem) na de berichten in dit forum... :D
Daar hadden ze 'm ook nog niet, maar werd hij 'waarschijnlijk' donderdag a.s. verwacht (Morgen dus!!)

boogschutter
03-10-2001, 16:53
En bij ons verwachten (o nee, "hopen") ze hem vrijdag binnen te krijgen... nog ff wachten dus :-(

Alex van den Berg
03-10-2001, 17:10
Ja, ik heb 'm al gekocht !
Hmmm... Bij FRS ligt ook een Godfather-box... Ik zag de rugkant en werd meteen hyper-enthousiast.... :cool:
Blijken er van die zwarte plastic blokken in te zitten... VHS heet dat geloof ik... :D
Zeker weten dat je bij Blokker niet afgezet bent met een veel te dure prijs voor de videobanden? :D

martin
03-10-2001, 17:29
Is het wel toegestaan om produckten aan tebieden voor een afgesproken datum ??
Ze lopen wel tezeiken als er ergens een regio 1 dvd'tje ligt, maar aan dit soort praktijken doen ze dan niks???

Lijkt me ook niet echt slim van Blokker om zo tewerken, dat er bij het ene filiaal wel de box verkocht wordt en bij het andere filiaal niet. en dan net doen of dat ze nergens wat vanaf weten.
dan lijkt het als klant net of dat je staat teliegen. dit wekt agressivieteit op bij de DVD FREAKS, tenminste bij mij wel.

Alex van den Berg
03-10-2001, 18:04
dit wekt agressivieteit op bij de DVD FREAKS, tenminste bij mij wel.
Heb je lang op het politieburo gezeten? :D

bondfreak
03-10-2001, 18:35
Hoi, wat een gedoe met die Godfatherbox, maar hier bij mij in Vlissingen liggen ze in grote getale bij de Blokker en T2 ultimate edition en Unbreakable liggen er ook.
Allemaal regio 2
Het zijn stuk voor stuk juweeltjes

martin
03-10-2001, 18:57
Hoi, wat een gedoe met die Godfatherbox

Kijk dit bedoel ik nou dit wekt irritatie op

Alex van den Berg
03-10-2001, 19:08
liggen ze in grote getale bij de Blokker
:mad: GRRRRRRRRRR :mad:
Morgen samen naar Blokker, Martin? :D

martin
03-10-2001, 19:28
wel de deegroller meenemen.

kunnen FF meppen.

starbuck
03-10-2001, 19:55
GRRR, ook ik stond vandaag bij blokker op de stoep, en er werd mij uitgelegd dat sommige filialen per ongeluk eerder zijn begonnen met de verkoop van de box, een vehaal wat ik wel kan dromen want ik ben 10 jaar bedrijfsleider geweest bij een videoland vestiging.

Maar goed ik heb nog steeds geen box, ach die paar nachtjes :)

Rogier v Loenen
04-10-2001, 11:44
Wat leuk! Dan hebben ik en mijn maat als een van de eerste nederlanders Godfather part I gekeken op dinsdag 2 oktober!

:o)

Film staat er best goed op, alleen ik meen wel edge enhancement gezien te hebben. Het geluid neemt af en toe verassende wendingen. Zo geniet je een half uur van dialogen uit je center, het andere moment schrik je je het apelazerus van een prachtige 5.1 Onweersdonders uit de speakers!

Well, judge for yourself!!

Enric Batista
05-10-2001, 21:41
Ik ben ook naar de blokker (in Terneuzen) gerend om Exorcist en The Godfather trilogy te kopen, maar ook ik moest het doen met een NEE!!!!! De verkoopster had het over opgelegde release-datums! Voor de Exorcist 8 oktober en voor Godfather 12 oktober. Lullig dat Blokker Vlissingen alles al te koop aanbiedt, maar wel leuk voor diegene die ze nou al heeft! Toch? Vlissingen is niet ver hier vandaan maare...ik kan nog wel een paar dagen wachten hoor!

Als het zo doorgaat wordt het binnenkort CRISIS! in oktober komt ook nog the phantom menace uit en T2 is ook gaaf (was bij blokker Terneuzen al te koop) en...ga zo maar door. Te bedenken dat rond kerst ook altijd veel DVD's worden gereleased!

Alex van den Berg
05-10-2001, 21:46
De verkoopster had het over opgelegde release-datums! Voor de Exorcist 8 oktoberHuh? :confused: The Exorcist: The Version You Haven't Seen Yet?? Die ligt hier al sinds 20 september in de kast!!
En de Godfather 5 DVD Box sinds vanmiddag... Van die weet ik zeker dat ie te vroeg verkocht is :D

Alex van den Berg
05-10-2001, 21:59
Eeeeuh... mensen... Ik geloof dat we (ik inclusief) er een zooitje van aan het maken zijn... :(
We zijn nu al een paar dagen hevig ge-emotioneerd aan het discuseren over de verkrijgbaarheid van deze box.....
Heel gezellig allemaal, maar ik vrees dat we op de verkeerde afdeling zitten... :D
DIT IS HET DVD-PRICEWATCH FORUM...
Erger nog... Men is zo de kluts kwijt dat er voor de prijs van deze box ondertussen 3 (!!) threads zijn aangemaakt... :rolleyes:

Misschien dat de site beheer(d)(st)er de prijzen uit deze thread kan filteren en kan kombineren met de 2 bestaande threads, om vervolgens het restant van deze thread dan onder de afdeling REGIO-2 te plakken? :cool:

De ECHTE prijs-threads voor deze box zijn te vinden onder:
Thread 1 (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=898)
Thread 2 (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=1124)

martin
06-10-2001, 08:57
De GodFather heeft nog steeds de macht. ;)

het is inderdaad even wat uit de hand gelopen allemaal.
volgens mij ook met Pearl Harbor.

starbuck
06-10-2001, 09:14
Inderdaad is het wat onoverzichtelijk geworden, maar goed, we zijn allemaal een beetje emotioneel en in de war van deze super-release.

Wat moet dat straks wel niet worden als de nieuwe film van "kabouter plop"gereleased gaat worden. :D

Alexander de Mol
06-10-2001, 09:19
het is inderdaad even wat uit de hand gelopen allemaal.
volgens mij ook met Pearl Harbor. Valt wel mee toch t.a.v. Pearl Harbor? Er zijn maar 2 threads; één voor regio 1 (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=540) en de ander voor regio 2 (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=1187). Hoewel er in de R1 thread wel wat R2 reacties terugkomen....da's waar.
Misschien is het een idee om de Pricewatch topics door de DVD.nl crew members aan te maken om doublures te voorkomen zoals met de initiele thread van The Godfather Collection (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=898).

Olivier Laemont
07-10-2001, 10:30
Op de Belgische Ibazar-site staat hij nu 1825 BEF (+/- 100 gulden). Startprijs was 850 BEF. Pas op! Veiling loopt af op 9 oktober!!! (Naam van de Verkoper: Volume uit Vlaams-Brabant).Dit even ter info.

maurice @ kindamuzik
07-10-2001, 12:42
mjah, ik haal 'm Dinsdag wel bij de Mediamarkt voor fl. 111,00. Wel zo gemakkelijk.

Enric Batista
07-10-2001, 16:09
Je hebt geljk Open-minded. The exoscist is natuurlijk allang gereleased. De verkoopster van Blokker had beter de term Verkoop-datum i.p.v. Release-datum moeten gebruiken. Maar de versie die jij in de kast hebt liggen heeft waarschijnlijk rond de 65 piek gekost. Blokker biedt 'em aan voor 45 piek. Sneu voor diegene die de DVD al gekocht heeft. Zelf ben ik er ook vaak ingetuind bij bepaalde winkels! Voor mijn dochter Tarzan gekocht en later Dinosaur...blijkt opeens dat beide DVD's in een pakket te koop zijn voor een superaantrekkelijke prijs....(shit happens!)

Alexander de Mol
07-10-2001, 21:46
maurice@kindamuzik.net[/email]]
mjah, ik haal 'm Dinsdag wel bij de Mediamarkt voor fl. 111,00. Wel zo gemakkelijk. Naar het schijnt is de box al vanaf vrijdag (de dag van de advertentie...) verkocht door de MediaMarkt voor 111,-. Andere MM filialen hebben ook al voor dinsdag de box in de verkoop gegooid.
Wat is nu de waarde van een releasedatum? :(

martin
08-10-2001, 15:22
Op zaterdag 6-10 zag ik nog geen boxen liggen bij MM te Rotterdam. maar ze zullen er wel genoeg hebben liggen dus dat komt wel goed.

maurice @ kindamuzik
08-10-2001, 16:01
Nou ik was er gisteren en had de op een na laatste te pakken, maar Mediamarkt zal wel een nieuwe lading binnen krijgen.

De box van The Simpsons ging ook erg hard.

martin
08-10-2001, 16:53
in welke stad maurice ???

maurice @ kindamuzik
08-10-2001, 18:07
Rotterdam (C'trum)

Alex van den Berg
08-10-2001, 18:15
Hoi maurice@kindamuzik.net,

Hartstikke tof dat je met het forum meedoet, maar zou je misschien een kleine wijziging in je naam kunnen aanbrengen?
Zet bijv. tussen 'maurice' en '@kindamuzik.net' een spatie, zodat we van dat vervelende layout-probleem af zijn.

Thanx :)

maurice @ kindamuzik
08-10-2001, 18:54
vreemde layout problemen? ik heb anders nergens last van. misschien heeft het met je browser of tekstgrootte te maken, want bij grotere tekst ziet het er inderdaad ietwat anders uit.
overigens denk ik niet dat spaties in de gebruikersnaam zijn toegestaan.

bmateijsen
08-10-2001, 18:57
Vandaag gekocht bij de Mediamarkt in amsterdam....

De Godfatherbox... (anders had ik hem niet in deze thread neergezet....) voor maar liefst...


F 111,-- NLG

Koopje!!!!

Groet Bjorn

Marco
08-10-2001, 20:44
Vandaag gekocht bij de Mediamarkt in amsterdam....
De Godfatherbox... (anders had ik hem niet in deze thread neergezet....) voor maar liefst...
F 111,-- NLG
Koopje!!!!
Nee echt?? Dat meen je niet :rolleyes:

Marco
08-10-2001, 20:46
maurice@kindamuzik.net[/email]]
vreemde layout problemen? ik heb anders nergens last van. misschien heeft het met je browser of tekstgrootte te maken, want bij grotere tekst ziet het er inderdaad ietwat anders uit.
Niet dat het mij wat uitmaakt, maar Open Mind hebt m.b.t. vreemde lay-out problemen wel gelijk. FYI: Ik gebruik IE 6 (kan het ook niet helpen) en de Tekengroote is bij mij normaal. Of je je gebruikersnaam kan veranderen is voor mij ook een vraag.

Alex van den Berg
08-10-2001, 22:24
Of je je gebruikersnaam kan veranderen is voor mij ook een vraag. Even gecheckt... Het is (helaas...) inderdaad niet mogelijk om de gebruikersnaam aan te passen...
Misschien opnieuw aanmelden....?

Nathan Strik
08-10-2001, 22:36
Hij kan toch gewoon een nieuwe gebruikersnaam nemen? Hij heeft nog maar een paar posts dus zo erg is dit ook weer niet.
Maar zoals het nu is, is het behoorlijk irritant... welke debiel gebruikt nu zijn volledige e-mail adres als gebruikersnaam?!?

Theo B
09-10-2001, 01:33
Weet iemand hoe het komt dat alle winkels zo met die box gaan stunten (stuntelen?). Adviesprijs zou zo'n 170 piek zijn en de box zou wereldwijd op 9 oktober uitkomen. Nu ligt ie al dagen vantevoren voor prijzen van 111 tot 133 gulden, zelfs in de duurdere zaken. FRS heeft op hun internetpagina nog steeds een prijs van 175 gulden, maar de box ligt bij hen in de winkel voor 132,-.
Je gaat bijna denken dat er iets mis is met de films en dat ze zo snel mogelijk weg moeten. Er is echter niets mis met de box, ik heb de films gezien, geen problemen, en dat de film snel en goedkoper uitkomt is prima, maar wat is er toch aan de hand???

martin
09-10-2001, 16:51
Door mischien de box niet teduur temaken, kopen de mensen deze box maar ook volgende week starwars DVD. :confused: Denk ik.

Nee ik weet het niet hoe het komt, maar de consument vaart er wel bij. van mij mag dit een trend worden.

Marco
09-10-2001, 19:22
Door mischien de box niet teduur temaken, kopen de mensen deze box maar ook volgende week starwars DVD. :confused: Denk ik.
Nu je het zegt. Oktober is een dure DVD maand.
Niet alleen staat Star Wars voor de deur, maar ook nog THe Mummy en diens vervolg. Volgens verwachtingen zou Star Wars TPM de bestverkochte DVD allertijden worden (dus die zou The Matrix naar de kroon moeten steken).

Misschien heeft het ook met (oneerlijke) concurrentie te maken hebben. De ene winkel levert eerder dan de andere, stunten met prijzen om juist meer klanten binnen te halen. Een adviesprijs van fl 175,- kan wel eens een doodsteek voor zo'n mooie box zijn. Gezien het feit dat een Paramount DVD een gemiddelde prijs heeft van fl 64,95 is The Godfather DVD Collection bij de Mediamarkt een koopje. Zelfs bij de FRS.

Alex van den Berg
09-10-2001, 19:41
Ik stond vanmiddag even te babbelen bij FRS en had het even over de prijs van Mediamarkt... fl 111,=
Het is waarschijnlijk een lokkertje om de 'serieuze' filmfans naar de winkel te lokken, aangezien men op die prijs nog slechts fl 1,= (zonder aftrek van kosten) verdient.

martin
10-10-2001, 16:44
Hoi Alex.

Zou dat werkelijk de aanleiding zijn van MM, als ik voor de GodFather box kom neem ik ook niet even een koelkast mee of ies dergelijks. echt goedkoop is is MM niet, tja met sommige titels. dat het een lokkertje is dat zal best. maar ze mogen het van mij wel meer doen. Uhh starwars DVD voor 49,95 ????

Alex van den Berg
10-10-2001, 20:41
Zou dat werkelijk de aanleiding zijn...Ik denk dat veel toptitels in de aanbieding gaan, in de hoop dat de klant nog even verder de bakken doorsnuffelt en meteen wat oudere (normaal geprijsde) titels meenemt.
Tenslotte is het najaar ideaal voor CD en Video verkopen omdat de mensen weer veel meer binnen blijven... Dat, vermenigvuldigd met de topverkopen van DVD-spelers in het afgelopen jaar betekent een leuke omzet... :)

martin
11-10-2001, 13:12
he Martijn ik hoop niet dat jij deze prijs goedkoop vindt.

als je verder had gekeken dan had je kunnen zien dat hij bij media Markt voor 111,- lag....http://dvdfreak.freehomepage.com/images/smiley_jawdrop.gif

martijn_25
11-10-2001, 13:20
he Martijn ik hoop niet dat jij deze prijs goedkoop vindt.

als je verder had gekeken dan had je kunnen zien dat hij bij media Markt voor 111,- lag....http://dvdfreak.freehomepage.com/images/smiley_jawdrop.gif

uhh had ik gezien ...ach inclusief de reis naar de mediamarkt zou ik al duurder uitkomen dan 129,95

hitchberg
16-10-2001, 09:20
Ik heb hem vanmiddag bij mm Alexandrium vandaan voor 110,99 ;)

dat noem ik nog eens "an offer I can't refuse."
Michael Corleone: That's my family, Kay. It's not me.

Alex van den Berg
19-10-2001, 18:56
Deel II en III zitten samen in 1 hoesje!Zover ik weet bevat The Godfather Box 4 hoesjes... Althans.. de mijne wel :)

Hoesje 1: Godfather I
Hoesje 2: Godfather II, disc 1 & 2
Hoesje 3: Godfather III
Hoesje 4: Godfather Extra's

Olaf M.
19-10-2001, 19:24
Zover ik weet bevat The Godfather Box 4 hoesjes... Althans.. de mijne wel :)

Hoesje 1: Godfather I
Hoesje 2: Godfather II, disc 1 & 2
Hoesje 3: Godfather III
Hoesje 4: Godfather Extra's

Idd hij zal wel in de war zijn. Te veel uur films gekeken achter elkaar. :p

Glenn Aoys
19-10-2001, 20:28
:confused: Wie had het over hoesjes. Ik had het over 5 CD's! Toch. Wie heeft alle DvD's al gezien? En uiteraard rectificatie Part II staat op 2 DvD's en er zijn 4 hoesjes:p

Olaf M.
19-10-2001, 22:47
Ik heb vanmiddag de derde gekeken.
Ik vind deel 1 het beste, dan 2, en dan 3 . Deel 3 is of en toe zelfs boring. Terwijl 1 en 2 echt heel goed zijn.

Gerrit
27-10-2001, 14:14
ben zojuist nog even bij de Blokker wezen kijken. De box kost nog steeds 129,95 maar nu zonder dukaten. Ik denk dat ik nog een paar maandjes wacht tot MM of een andere zaak een speciale aanbieding van beneden de fl. 100 heeft.

Miro
27-10-2001, 19:48
Ik heb ze ook alledrie gezien, en ik kan er geen slecht woord over zeggen.
Nou is dit wel een van me favoriete genres, dus misschien vandaar. ;)

Deel 1 en 2 zijn voor mij veruit het best.
Deel 3 vind ik hier en daar wat saai, maar is zeker niet slecht te noemen.
Vooral het einde is erg goed.

Al met al een zeer toffe box die het geld dubbel en dwars waard is.

JvdM
27-10-2001, 20:02
Makro voor 117 gulden, meteen gekocht natuurlijk

JvdM

System 3rror
27-10-2001, 22:58
Bij Grolsch zitten de 3 films nu op video er gratis bij... ik weet dat dit het DVD forum is, maar ik denk ik het meld het ff voor degene die het misschien niet kunnen veroorloven deze mooie box!

MvdS
02-03-2002, 18:21
Kan iemand mij uitleggen waarom ze deel 2 in hemelsnaam op 2 discs hebben gezet?

Titanic past toch ook op één DVD, echt bale om in de helft van de film, te moteen wisselen.

ron
02-05-2002, 19:24
Kan iemand mij uitleggen waarom ze deel 2 in hemelsnaam op 2 discs hebben gezet?

Titanic past toch ook op één DVD, echt bale om in de helft van de film, te moteen wisselen. GF2 duurt langer dan Titanic en GF2 bevat een commentaartrack.

Rickwon
02-05-2002, 20:12
Voor 59,99 bij FRS.
Met de skyradio actie voor 44,99:D :D :D .

Ik heb 'em afgelopen zondag besteld bij skyradio voor 44,99 . Alleen nog geen bericht binnen :(

ron
02-05-2002, 20:16
Ik heb 'em afgelopen zondag besteld bij skyradio voor 44,99 . Alleen nog geen bericht binnen :( Voor die prijs had ik deze box in december ook, inderdaad ook via skyradio.nl. Nog steeds nergens goedkoper gezien. :D Is het geld dubbel en dwars waard.

Rickwon
02-05-2002, 20:28
Voor die prijs had ik deze box in december ook, inderdaad ook via skyradio.nl. Nog steeds nergens goedkoper gezien. :D Is het geld dubbel en dwars waard.

Hoe was de toestand van de box eigenlijk? Als je die dingen af en toe bij FRS ziet staan...helemaal verrot gewoon. Dat is het enige waar ik bang voor ben als ik die bestelling op ga halen.
Mooi prijsje maar dan wil ik hem wel in perfecte staat natuurlijk :D

Renzo Verschoor
02-05-2002, 23:37
Hoe was de toestand van de box eigenlijk? Als je die dingen af en toe bij FRS ziet staan...helemaal verrot gewoon. Dat is het enige waar ik bang voor ben als ik die bestelling op ga halen.
Mooi prijsje maar dan wil ik hem wel in perfecte staat natuurlijk :D

Volgens mij krijgen ze onze dvd's gewoon als extra bestelling binnen en leggen ze ze apart totdat wij ze op komen halen.

Waarschijnlijk is hij dus in perfecte staat :D .

wimwam
04-05-2002, 12:52
Heb de box afgelopen dinsdag besteld via Skyradio en vandaag in perfecte conditie binnen gekregen. WimWam

:)

John
05-05-2002, 11:05
nou tzal wel hard gegaan zijn want hijs tijdelijk niet leverbaar......

Renzo Verschoor
05-05-2002, 20:12
nou tzal wel hard gegaan zijn want hijs tijdelijk niet leverbaar......

ah nee DAMN :mad: .

ron
21-08-2002, 20:50
Deze wil ik jullie niet onthouden, goedkoper heb ik deze box echt nog niet gezien: 20 euro !!!

http://www.marktplaats.nl/printbody.php3?g=video&u=dvdfilms&gz=alle&uz=alle&ID=11726&tr=godfather~&tk=alle&pr=alle&bo=o&wp=

Vraag me alleen af hoe hoog deze gozer op de traders lijst staat (alleen afrekenen op het Centraal Station, pffff...proest!) (6)

Lex v/d Moolen
21-08-2002, 21:50
Vraag me alleen af hoe hoog deze gozer op de traders lijst staat (alleen afrekenen op het Centraal Station, pffff...proest!) (6) Lachen, en welk Centraal Station

En alleen tussen 02:00 en 03:00 ?:D :D

ron
21-08-2002, 21:52
En alleen tussen 02:00 en 03:00 ?:D :D Zoiets mag je wel verwachten denk ik. Maar ja, humor heeft ie wel. :D

lieshout84
21-08-2002, 21:54
Wie weet van voor schorum dat daar dan staat?
kun dus wel van hem kopen maar daar loop je het station niet mee af......is allang weer teruggejat en doorverpatst

ron
21-08-2002, 22:09
Verplaats je alvast in the Godfather sferen, neem een pistool mee en pers hem drie GF-boxen af voor 50 euro, of beter nog, voor noppes. Ze zijn immers toch van de vrachtwagen gevallen...niemand zal er aangifte van doen.

Art
12-02-2003, 00:07
Voor 45 euro (gratis verzending) te bestellen bij www.cdwow.com

De dvd heeft nl subs!! Dus als je hem nog niet hebt MOET je hem hier halen! SUPERGAAF.
Maar je moet wel een Credit Card hebben :(

Art
27-02-2003, 00:36
Voor 45 euro (gratis verzending) te bestellen bij www.cdwow.com

De dvd heeft nl subs!! Dus als je hem nog niet hebt MOET je hem hier halen! SUPERGAAF.
Maar je moet wel een Credit Card hebben :(
En het betreft niet de Ned. Subs maar de Deense, Zweede en Finse ondertitels :(

Vro
27-02-2003, 07:34
Voor 45 euro (gratis verzending) te bestellen bij www.cdwow.com

De dvd heeft nl subs!! Dus als je hem nog niet hebt MOET je hem hier halen! SUPERGAAF.
Maar je moet wel een Credit Card hebben :(
En het betreft niet de Ned. Subs maar de Deense, Zweede en Finse ondertitels :(

Ja, ik zie het nu bij CDWOW staan, maar niet lang nadat Rein zijn
quote plaatste heb ik de box hier besteld. Inmiddels binnen met
NL-subs! (wat een tijdloze klassieker!!)

Art
27-02-2003, 18:24
Voor 45 euro (gratis verzending) te bestellen bij www.cdwow.com

De dvd heeft nl subs!! Dus als je hem nog niet hebt MOET je hem hier halen! SUPERGAAF.
Maar je moet wel een Credit Card hebben :(
En het betreft niet de Ned. Subs maar de Deense, Zweede en Finse ondertitels :(

Ja, ik zie het nu bij CDWOW staan, maar niet lang nadat Rein zijn
quote plaatste heb ik de box hier besteld. Inmiddels binnen met
NL-subs! (wat een tijdloze klassieker!!)
Klopt, maar op dit moment is het helaas niet meer zo :(

Gils
15-05-2003, 07:37
Vanmiddag bij Mediamarkt Groningen gezien voor 39,99 euro. Een absoluut koopje voor iedereen die hem nog niet heeft.
Is er misschien iemand die deze box voor mij zou willlen halen in Groningen? :roll: :wink:
wat een koopje :shock:

R. Schaap
19-05-2003, 12:28
Vanmiddag bij Mediamarkt Groningen gezien voor 39,99 euro. Een absoluut koopje voor iedereen die hem nog niet heeft.
Is er misschien iemand die deze box voor mij zou willlen halen in Groningen? :roll: :wink:
wat een koopje :shock:

Ik kan er morgen langs gaan voor je. Ik wilde net gaan posten dat ik zojuist bij MM Grun hem dus zag liggen voor 39,99 euro. Er liggen stapels dus als er meer mensen zijn die 1 willen??

Bedenk trouwens allemaal wel dat je nog 5,50 aan verzending moet betalen.....
Wil je me een pm sturen als je er 1 wilt. Bedankt!

quarter
31-05-2003, 09:31
Zaterdagochtend bij de arena de Box gehaald voor 30.00 euro.
De aktie is inmiddels afgelopen. Ik moest er om vragen en kreeg een box met een prijs van 60.00 euro. Omdat ze vergeten waren het bord weg te halenkreeg ik deze alsnog voor € 30,00 mee. Het bord is inmiddels weggehaald.

Deniz
02-06-2003, 15:59
Ik ben ook net terug van de Media Markt Rijswijk, tegen mij wilden ze ook niet zeggen wanneer de actie precies begon, de week voor vaderdag zeiden ze, zal dus wel maandag zijn...

Ik mocht hem niet nu al voor 30 euro hebben.
Ik heb hem wel maar alvast meegenomen, volgende week krijg ik dan gewoon het verschil terug.

Gerben van der Leun
02-06-2003, 17:25
Gloeinde ik ben van Rotterdam naar Rijswijk getrokken... Staat daar de box voor 58,- aaarg de datum is wel bekend VADERDAG en is er hier een aardige mevrouw of meneer die er 1-tje voor mij wil halen.... please!!!

Michelle
02-06-2003, 21:47
de datum is wel bekend VADERDAG
Hoe weet je dat??? Is het jou wel gelukt om een antwoord los te peuteren?

Deniz
02-06-2003, 22:43
Bijzonderheden:

Op deze (zon)dagen zijn wij open van 12.00 - 17.00 uur:
Iedere laatste zondag van de maand plus 7/12 en 21/12.

Dit staat op de site van Media Markt.

Vaderdag zijn ze dus gesloten aangezien dat pas de 3e zondag van de maand is. Ik denk dat de aanbieding dus gewoon de hele week voor vaderdag is.

RemcoZ
03-06-2003, 08:12
Een kleine troost, Mediamarkt Rijswijk begint deze week weer met de 30 euro aktie... Dus val aan.
Ik heb mijn moeder even laten bellen naar MM Rijswijk en Den Haag en het tegendeel is waar...Niet deze week, maar volgende week hebben ze in Rijswijk èn Den Haag de Godfather box voor € 30,-. :D Helaas wilden ze de datum niet prijsgeven. :(

Aktie is dus alleen bij MM Den Haag en Rijswijk? Niet in Rotterdam Centrum? :cry:

Ohjajoh!?
03-06-2003, 09:40
Een kleine troost, Mediamarkt Rijswijk begint deze week weer met de 30 euro aktie... Dus val aan.
Ik heb mijn moeder even laten bellen naar MM Rijswijk en Den Haag en het tegendeel is waar...Niet deze week, maar volgende week hebben ze in Rijswijk èn Den Haag de Godfather box voor € 30,-. :D Helaas wilden ze de datum niet prijsgeven. :(

Aktie is dus alleen bij MM Den Haag en Rijswijk? Niet in Rotterdam Centrum? :cry:

Onzin..gewoon naar MM Rotterdam Centrum gaan en zeuren over de prijsgarantie.....MM Rijswijk ligt binnen een straal van 30 km!

RemcoZ
03-06-2003, 10:10
Stom dat ik daar niet aan gedacht heb! :D Bedankt voor dit heldere moment!

Morpheus19
03-06-2003, 10:14
Dus The GodFather Box is heel de volgende week 30 Euro bij de MM Rotterdam Centrum????

Ohjajoh!?
03-06-2003, 10:16
Stom dat ik daar niet aan gedacht heb! :D Bedankt voor dit heldere moment!

Graag gedaan!

Michelle
03-06-2003, 18:52
Dus The GodFather Box is heel de volgende week 30 Euro bij de MM Rotterdam Centrum????
Nee.

Hij is (als het goed is) volgende week bij MM Rijswijk en Den Haag voor € 30,- te koop. Als je lang genoeg zeurt krijg je 'm in Rotterdam voor dezelfde prijs mee.

Erik Sastriawan
04-06-2003, 17:18
Tot wanneer is die bij MM Almere 30 euro??!! Ik ben nu ff slankie.. maar als het tot volgende week is ga ik ff MM Arena een poot uitdraaien.. :twisted:

tjerkberg
04-06-2003, 17:38
Hoe zit het met MM L'warden en MM Groningen. Is 'ie daar ook zo goedkoop? Dan moet ik hem zeker hebben :D :P

zeni
04-06-2003, 18:15
Dunno. Ik was er vanmiddag rond 13.00 weer, en toen lagen er nog steeds 15. Heb er maar weer 1 meegenomen, vaderdag !:]

Beloved
04-06-2003, 22:45
oeh...
'even' een reisje naar amsterdam ondernemen dan. in dat in die hitte... lol

Lester Burnham
05-06-2003, 08:35
In zo'n lokale amsterdamse krant (nee niet het Parool, de echo geloof ik) stond inderdaad de aanbieding dat the Godfather €30,- is.
Ga hem vandaag kopen. Sum of all fears was daar €12,-

raymond koene
05-06-2003, 08:38
weet iemand of deze aanbieding van €30 ook al in Rijswijk en Rotterdam geldt? Gisteren zag ik 'm in ieder geval niet in MM Rotterdam Alexander voor die prijs....

HdeB
05-06-2003, 16:48
Net de Godfather Collection gehaald bij MM Arena voor € 30 :D
er lagen er nog een stuk of 25

Reinier Gunther
05-06-2003, 17:03
Wie wil er AUB voor mij een godfather box meenemen bij de MM Arena voor 30 euro....?

Geld wordt meteen overgemaakt plus de verzendkosten natuurlijk.

eeuwige dankbaarheid want dit is echt een koopje.

Groeten, Reinier

Lester Burnham
05-06-2003, 21:24
Ik be er vandaag ook heen geweest en ik heb er 2 gehaald, eentje voor mijzelf en eentje voor een vriend van mij.
Reinier als ik het iets eerder wist dan had ik hem zeker mee genomen, de kans is niet groot dat ik binnenkort weer ga maar als ik ga dan laat ik het van te voren wel weten. Hopelijk is er iemand anders die jou kan helpen.

Reinier Gunther
06-06-2003, 08:29
Lester, inderdaad jammer dat je het niet eerder wist.
Gaat er vandaag of morgen misschien nog iemand die er eentje voor me mee kan nemen?

Sander Haarmans
06-06-2003, 09:40
Heb net naar MM Rijswijk gebeld en gevraagd wanneer deze box in de aanbieding zou komen, maar daar mochten ze nog geen antwoord op geven omdat eigenlijk nog niemand mag weten dat hij dan voor € 30 te koop is, dus daar hebben ze hem nog niet :(

Michael Law
06-06-2003, 09:59
Heb net naar de MM Arena gebeld of ze voor mij 1 exemplaar opzij willen leggen, maar ze zeggen dat ze er nog zat van hebben, dus zometeen er even naartoe :D

Casper86
06-06-2003, 13:31
Weet iemand of dit volgende week ook nog geld?

greetz,
Casper

raymond koene
06-06-2003, 13:36
Weet iemand of dit volgende week ook nog geld?

greetz,
Casper

wat bedoel je? die €49,99 bij MM Rotterdam Alexander? Ik mag hopen van niet!!!!!!!!

Michelle
06-06-2003, 13:43
Weet iemand of dit volgende week ook nog geld?

greetz,
Casper
In Den Haag en Rijswijk: Ja.
In de rest van Nederland: I dunno. ;)

Sander Haarmans
06-06-2003, 13:53
Is er iemand die weet of hij in MM Den Haag al voor € 30 ligt ?
In Rijswijk nog niet helaas :(

Michelle
06-06-2003, 13:58
Is er iemand die weet of hij in MM Den Haag al voor € 30 ligt ?
Volgens mij kun je er gewoon het beste van uit gaan dat dat nog niet zo is. Toen ik vorige week belde naar Rijswijk werd mij verteld dat ze behoorlijk wat boxen hadden liggen, dus je hoeft niet bang te zijn dat ze vlug uitverkocht zullen zijn. :)

Sander Haarmans
06-06-2003, 14:06
Volgens mij kun je er gewoon het beste van uit gaan dat dat nog niet zo is. Toen ik vorige week belde naar Rijswijk werd mij verteld dat ze behoorlijk wat boxen hadden liggen, dus je hoeft niet bang te zijn dat ze vlug uitverkocht zullen zijn. :)
Dank je wel Michelle (y) ik ga van de week wel ff kijken of ze er zijn.

Michelle
07-06-2003, 09:33
Ik heb zojuist ff naar MM Den Haag gebeld en daar hadden ze 'm nog niet binnen. :( De heer die mij te woord stond vertelde me dat dat volgende week gaat gebeuren. :)
10:36: En ook in Rijswijk is de actie nog niet ingegaan. Daar werd mij verteld dat 'ie in een vaderdag folder staat en dat de folder nog niet is ingegaan.

Ik weet al wat ik dinsdag na m'n werk ga doen...:D

Amelink
07-06-2003, 10:00
heb net mm leeuwarden gebeld. Zij hebben hem niet in de aanbieding. komt ook niet bij hun in de aanbieding :evil:

Zo als iemand die box kan bemachtigen, wilt die gene dan er ook een voor mij meenemen :roll:

Ohjajoh!?
07-06-2003, 13:08
Ben vandaag nog naar MM rotterdam Centrum geweest en die hebben gebeld naar Rijswijk. Daar wisten ze nog van niets :roll: en koste de box gewoon nog €56 :shock: ........Afwachten dus op vaderdag!

Casper86
07-06-2003, 18:50
Weet iemand of dit volgende week ook nog geld?

greetz,
Casper

wat bedoel je? die €49,99 bij MM Rotterdam Alexander? Ik mag hopen van niet!!!!!!!!

nee, die actie van 30 euro.

Erik Sastriawan
08-06-2003, 14:00
M'n zusje heeft 'm afgelopen donderdag voor mij gehaald bij MM Arena voor 30 euro... ik blij :D :!:

Mikeymo
08-06-2003, 14:55
er stond een grote advertentie ind e krant van media Markt waarin ze aankondigden dat Godfather 30,- zou kosten, ik kan me alleen niet meer herinneren of het voor alle MM's gold of dat het eena d was van een speciefiek filiaal

Art
08-06-2003, 15:29
Ga ik van de week maar eens kijken of ik tijd heb om langs de MM te gaan :roll: Want dit is natuurlijk een mooi prijsje voor een topbox (y)

Casper86
08-06-2003, 18:18
Kan iemand voor mij de godfather box 1x extra halen (mits hij niet in de aanbieding komt bij mm rotterdam).

greetz,
Casper

rtoonen
08-06-2003, 19:24
Bedankt voor de tip. Hier zat ik al een hele tijd op te wachten.
Gisteren meteen opgehaald in Amsterdam.


gr,

Rob

Michelle
08-06-2003, 22:26
er stond een grote advertentie ind e krant van media Markt waarin ze aankondigden dat Godfather 30,- zou kosten, ik kan me alleen niet meer herinneren of het voor alle MM's gold of dat het eena d was van een speciefiek filiaal
In welke krant?

Mikeymo
09-06-2003, 07:41
er stond een grote advertentie ind e krant van media Markt waarin ze aankondigden dat Godfather 30,- zou kosten, ik kan me alleen niet meer herinneren of het voor alle MM's gold of dat het eena d was van een speciefiek filiaal
In welke krant?
de Telegraaf geloof ik, van afgelopen vrijdag of donderdag

NickV
09-06-2003, 09:03
Vrijdag...

Michelle
09-06-2003, 09:27
Vrijdag...
Ahhh, oké. Bedankt. :)

Mikeymo
09-06-2003, 14:54
Gare zooi, kom je hebben ze helemaal nix meer :(

Sta je beneden; wil je dan maar een MP3 cd speler kopen want de mijne o\is kapot: ik wild eze... "die hebben we niet op voorraad" :(

De oogst: 1 thunderdome cd...

Mikeymo
09-06-2003, 15:44
Bij MM alexandrium kost ie dus ook 29.99, en er lagen er nog zat ( 15:00 )
Beetje ver weg nietwaar... (zit nu in Naarden)

Gerben van der Leun
10-06-2003, 09:53
Bij MM alexandrium kost ie dus ook 29.99, en er lagen er nog zat ( 15:00 )

Mooi dan is tie na vandaag voor mij! :D

Redondo
10-06-2003, 12:03
Was net in MM Arena, allemaal op en ze komen volgende week weer, maar dan voor 42 euro :cry:
Iemand die naar Den Haag gaat en er eentje mee kan nemen? Betaal gewoon de 30 euro+ verzenden. Gaarne een reactie.... :?

Michelle
10-06-2003, 17:50
Bij de MM in Den Haag gaat de actie officiëel morgen pas in, maar kreeg 'm vandaag al mee voor 29 euro. :D

Redondo: Als je ervoor kunt zorgen dat het geld morgen of donderdag nog op m'n rekening staat PM me dan en we kunnen wel wat regelen.

Prekip
10-06-2003, 19:07
Morgen wil ik m'n even broer langs MM Rotterdam (Binnenweg) sturen. Weet iemand toevallig of ze hem daar (nog) hebben voor 30 euro?

Mikeymo
10-06-2003, 20:07
Was net in MM Arena, allemaal op en ze komen volgende week weer, maar dan voor 42 euro :cry:
Iemand die naar Den Haag gaat en er eentje mee kan nemen? Betaal gewoon de 30 euro+ verzenden. Gaarne een reactie.... :?
maw wat een oplichters!

Gerben van der Leun
11-06-2003, 06:34
Ik had de laatste drie van Mediamarkt Alexandrium... Vind de box mooi maar niet zo goed afgewerkt... zeker niet als je er dik veertig euro normaal voor moet neerleggen.

daviddekam
11-06-2003, 16:27
In Den Haag kost 'ie nu opeens 29,99 ipv 29 euro. :? 'Tis niet veel, maar toch.

Haha, we blijven Hollanders :wink:

julio
11-06-2003, 17:46
Ik had de laatste drie van Mediamarkt Alexandrium... Vind de box mooi maar niet zo goed afgewerkt... zeker niet als je er dik veertig euro normaal voor moet neerleggen.

Zijn het andere boxen dan?

In plaats van een soort leerstructuur in het karton is het glad karton geworden. Ik vind de box mooier geworden.

Dennis Kuijper
12-06-2003, 17:13
Ik had de laatste drie van Mediamarkt Alexandrium... Vind de box mooi maar niet zo goed afgewerkt... zeker niet als je er dik veertig euro normaal voor moet neerleggen.

Zijn het andere boxen dan?

In plaats van een soort leerstructuur in het karton is het glad karton geworden. Ik vind de box mooier geworden.

De box die ik gekocht heb bij Mediamarkt Rotterdam Centrum gisteren had gewoon structuur erin zitten,en was niet glad!!!

Beloved
12-06-2003, 17:44
de box die ik in den haag gekocht heb heeft ook gewoon een soort leerstructuur. er lagen er daar nog zat trouwens, gelijk bovenaan de trap.

Mikeymo
13-06-2003, 13:03
en MM Arena? Nog steeds uitverkocht of voor 42,- ?

Ernest Hamstra
14-06-2003, 16:08
Media Markt Zwolle € 36,= ('Vaderdag aanbieding')

BreezeR
14-06-2003, 16:40
MM zwolle lag hij voor €36....


Media Markt Zwolle € 36,= ('Vaderdag aanbieding')

Was al gemeld... :wink:

Wel weer echt MM, andere filialen is hij €30 en hier moeten ze er weer €6 bovenop gooien.. :evil:

Gerben van der Leun
14-06-2003, 18:05
Ik had de laatste drie van Mediamarkt Alexandrium... Vind de box mooi maar niet zo goed afgewerkt... zeker niet als je er dik veertig euro normaal voor moet neerleggen.

Zijn het andere boxen dan?

In plaats van een soort leerstructuur in het karton is het glad karton geworden. Ik vind de box mooier geworden.

De box die ik gekocht heb bij Mediamarkt Rotterdam Centrum gisteren had gewoon structuur erin zitten,en was niet glad!!!

De mijne is ook niet glad er zitten leernerven in het papier, ze hebben er een matcoating overheen gedaan. Dat is erg mooi maar het beschadigd erg makkelijk. Ze hebben de doos ook niet zorgvuldig afgewerkt waardoor er bij mij enkele deuken en bobbels zitten.

Mikeymo
16-06-2003, 09:06
MM zwolle lag hij voor ?36....


Media Markt Zwolle ? 36,= ('Vaderdag aanbieding')

Was al gemeld... :wink:

Wel weer echt MM, andere filialen is hij ?30 en hier moeten ze er weer ?6 bovenop gooien.. :evil:
Arena is anders ?7,- op de prijs van Zwolle

BreezeR
16-06-2003, 15:18
MM zwolle lag hij voor ?36....


Media Markt Zwolle ? 36,= ('Vaderdag aanbieding')

Was al gemeld... :wink:

Wel weer echt MM, andere filialen is hij ?30 en hier moeten ze er weer ?6 bovenop gooien.. :evil:
Arena is anders ?7,- op de prijs van Zwolle

Nog erger.... :wink:

tjerkberg
16-06-2003, 18:00
MM zwolle lag hij voor ?36....


Media Markt Zwolle ? 36,= ('Vaderdag aanbieding')

Was al gemeld... :wink:

Wel weer echt MM, andere filialen is hij ?30 en hier moeten ze er weer ?6 bovenop gooien.. :evil:
Arena is anders ?7,- op de prijs van Zwolle

Nog erger.... :wink:


Allemachtig, jullie kunnnen wel zeuren. De enige twee MM die hier in de buurt zitten zijn Leeuwarden en Groningen en hun prijzen komen niet eens in de buurt van de hierboven genoemde.

Dus niet zeuren om die paar eurootjes, er zijn mensen die het veel zwaarder hebben :cry: :wink:

Mikeymo
16-06-2003, 20:41
Allemachtig, jullie kunnnen wel zeuren. De enige twee MM die hier in de buurt zitten zijn Leeuwarden en Groningen en hun prijzen komen niet eens in de buurt van de hierboven genoemde.

Dus niet zeuren om die paar eurootjes, er zijn mensen die het veel zwaarder hebben :cry: :wink:
ach ja, als ze eerst flink adverteren met 30,- dan vervolgens nix meer hebben als je er naar toe reist (ja... reist) en een week later wel weer stpels hebben maar ff 13,- op de prijs hebben gegooid terwijl andere filialen hem gewoon voor 30m- verkopen.

Ghast
16-06-2003, 20:47
Weet iemand of hij voor 30 ligt bij MM Arena ??

Ghast
16-06-2003, 21:53
wijchen das mij ff te ver :)

Mikeymo
18-06-2003, 13:15
Weet iemand of hij voor 30 ligt bij MM Arena ??
nee, 43,-

Michelle
19-06-2003, 08:50
Zag vandaag hem liggen bij Mediamarkt Centrum voor 44,99 euro.
Waarom heeft die Mediamarkt in Den Haag alleen maar van die stuntaanbiedingen en niet de andere verstigingen? :cry:
Nou, dat valt ook wel mee hoor. Volgens mij is 't maar een geluk dat ze meededen hieraan. Voor de echte mooie prijzen kun je 't beste in Zwolle terecht.

Ronald Stiebolt
09-07-2003, 10:28
Als jullie nog even kunnen wachten dan ken ik een videotheek (omg. Rotterdam) die zeer binnenkort (ivm jubileum) zwaar gaat stunten: godfatherbox voor 19,99!

Keep you posted!!!

Sjors van de Rebellenclub
09-07-2003, 10:51
En hebben ze er dan genoeg op voorraad denk je of zijn ze allemaal om 5 over 9 uitverkocht?

Ronald Stiebolt
09-07-2003, 11:14
En hebben ze er dan genoeg op voorraad denk je of zijn ze allemaal om 5 over 9 uitverkocht?

Laten we het er ophouden dat ik weet dat ze met deze actie zwaar verlies gaan lijden en het bedrag in kwestie nogal eh, hoog is.

Ze vinden dit overigens een betere manier om reclame te maken dat bv. een advertentie in een krant (ben je ook al gauw duidenzen euro's kwijt)....

Gerben van der Leun
09-07-2003, 11:25
Als jullie nog even kunnen wachten dan ken ik een videotheek (omg. Rotterdam) die zeer binnenkort (ivm jubileum) zwaar gaat stunten: godfatherbox voor 19,99!

Keep you posted!!!

Mocht je meer info over hun akties weten, hou me dan spoedig op de hoogte.

El SalvaCeppie
09-07-2003, 12:27
:? tsja, rotterdam; das zeg maar een eind uit de buurt van Groningen he.... denk dat ik hem dan toch maar ga halen bij de MM!

Sjors van de Rebellenclub
09-07-2003, 12:27
En hebben ze er dan genoeg op voorraad denk je of zijn ze allemaal om 5 over 9 uitverkocht?

Laten we het er ophouden dat ik weet dat ze met deze actie zwaar verlies gaan lijden en het bedrag in kwestie nogal eh, hoog is.

Ze vinden dit overigens een betere manier om reclame te maken dat bv. een advertentie in een krant (ben je ook al gauw duidenzen euro's kwijt)....

Hoop dat het deze keer dan raak is voor mij. Bij de vorige actie van MM was ik op vakantie. Ik ga mijn slaapzak vast tevoorschijn halen! :)