PDA

Bekijk de volledige versie : Herinneren jullie nog die tv serie "The water margin&qu



Nannie1974
15-10-2003, 20:11
In Engeland is men al bezig met het produceren van een dvd serie....maarre het is nog niet verkrijgbaar in Nederland.
Ik meen haast dat die serie net zo oud is als Sandokan en het gaat over een groep Chinese rebellen die zich verzetten.
Ik keek er vroeger altijd naar en het is een mengeling van Bruce Lee Kung Fu en een oud Chinees verhaal.

Men brengt wel Sandokan op dvd uit (en ik kan het me niet voorstellen dat er Italiaans wordt gesproken) maar niet deze tvserie.

chimera01
16-10-2003, 00:41
Ja ik herinner mij hem wel Ling Chung of zoiets, ik heb geloof ik ook eens een dvd of cdv of zoiets gekregen bij een dvd tijdschrift en daar zat een gratis episode bij van deze serie wel amusant.

skin
16-10-2003, 10:29
the water margin (y)

geweldige serie, jeugdsentiment maar dan ook nog echt goed, niet zo'n serie die wanneer je 'm teruziet je jezelf afvraagt waarom je 't ooit leuk hebt gevonden.
en die komt nu eindelijk op dvd? great! heb er al eerder naar gezocht maar kon 'm alleen op VHS vinden.
krijgt 9 sterren :shock: op 't imdb

skin
16-10-2003, 10:31
K*t,
WEER de titelsong in m'n hoofd zitten (liang shan pooooooo) :cry: